سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۳۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خودرو تک ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۷:۳۷

خودروهای بالای 25 سال سهمیه بنزین می گیرند؟

وکیل زاده گفت: هم اکنون حدود 500 هزار خودروی فرسوده در کشور وجود داد که نحوه اختصاص سوخت به این خودرو ها در کارگروهی در حال بررسی است و نتایج آن به زودی اطلاع رسانی خواهد شد. به گزارش خودروتک به نقل از شانا، امیر وکیل زاده مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در نشست خبری سخنگوی دولت، در پاسخ به سوالی در مورد اختصاص سوخت به خودرو های فرسوده اظهار کرد: برخی قوانین از جمله قانون هوای پاک محدودیت هایی را برای این خودرو ها ایجاد کرده است، اما درصددیم کارت سوخت برای این خودرو ها نیز صادر شود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)