دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۰۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
تیک ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۹:۰۰

آمریکا، گفت و گوی کنسولی با ایران را خواستار شد

برایان هوک نماینده دولت آمریکا در امور ایران ضمن تکرار مواضع واشنگتن درباره آزادی ژیو وانگ تبعه آمریکایی از ایران و همچنین ناآرامی ها در این کشور پس از افزایش بهای بنزین، درخواست گفت و گوی کنسولی با ایران را مطرح کرده است. این مقام آمریکایی که پیش از این بارها در حمایت از اغتشاشگران در ایران و ناآرامی های اخیر در این کشور موضعگیری کرده است، در مصاحبه با ان پی آر (رادیو ملی آمریکا) هم اتهام های تندی به جمهوری اسلامی ایران زده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)