دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۰:۵۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
پرس شیعه ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۴:۰۱

شمار مبتلایان به کرونا در پاکستان به 20 نفر رسید

گزارش های رسانه ای از افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در پاکستان حکایت دارد. به گزارش شیعه پرس به نقل از جیو نیوز، دولت پاکستان امروز چهارشنبه آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را 20 نفر اعلام کرد. دولت پاکستان در این باره اعلام کرد که تدابیری را در خصوص مبارزه با این ویروس و شیوع گسترده تر آن در دست اقدام دارد. این درحالیست که آمار 2 روزگذشته کرونا در این کشور 16 نفر اعلام شده بود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)