مجموع مبتلایان به کرونا در خوزستان به 2357 رسید
سایر منابع:
سایر خبرها
مجموع مبتلایان به کرونا در خوزستان به 2440نفر رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی احسانپور، سخنگوی علوم پزشکی اهواز، دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته 83 مورد جدید ابتلا به کووید19 در خوزستان شناسایی شد تا مبتلایان به 2440 نفر افزایش یابد. وی افزود: موارد جدید به تفکیک شامل اهواز 33 مورد، آبادان 3 مورد، خرمشهر 4 مورد، دزفول 8 مورد، دشت ازادگان 8 مورد، ماهشهر 2 مورد، شوش 1 مورد، بهبهان 1 مورد، شوشتر 4 مورد
ابتلا 83 نفر دیگر در خوزستان به ویروس کرونا/ تعداد جان باختگان به 203 نفر رسید
شده است. او با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته 83 نفر دیگر در استان خوزستان به کرونا ویروس مبتلا شده اند، افزود: اهواز با ثبت 33 مورد جدید همچنان در صدر جدول است و پس از آن دزفول و دشت آزادگان با 8 مورد، شوشتر، اندیمشک، خرمشهر، باوی و هفتکل هر کدام 4 مورد، آبادان با 3 مورد، باغملک، حمیدیه، ماهشهر و مسجدسلیمان هر کدام 2 مورد، بهبهان، شوش و ایذه هر کدام با یک مورد جدید در رده های
83 مورد جدید ابتلا به کرونا در خوزستان
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در رابطه با آخرین آمار مبتلایان به کووید 19 در خوزستان عنوان داشت: از دیروز تا امروز 9 اردیبهشت ماه ، 83 مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان شناسایی شدند. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: با احتساب 83 مورد جدید ابتلا به کووید 19 در خوزستان تعداد مبتلایان به دو هزارو 440
ابتلا 83 نفر دیگر در خوزستان به ویروس کرونا/ تعداد جان باختگان به 203 نفر رسید
شده است. او با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته 83 نفر دیگر در استان خوزستان به کرونا ویروس مبتلا شده اند، افزود: اهواز با ثبت 33 مورد جدید همچنان در صدر جدول است و پس از آن دزفول و دشت آزادگان با 8 مورد، شوشتر، اندیمشک، خرمشهر، باوی و هفتکل هر کدام 4 مورد، آبادان با 3 مورد، باغملک، حمیدیه، ماهشهر و مسجدسلیمان هر کدام 2 مورد، بهبهان، شوش و ایذه هر کدام با یک مورد جدید در رده های
ابتلا 83 نفر دیگر در خوزستان به ویروس کرونا
ابتلا 83 نفر دیگر در خوزستان به ویروس کرونا سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در 24 ساعت گذشته 83 نفر دیگر در استان خوزستان به ویروس کرونا ابتلا شدند.
شناسایی 83مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در خوزستان
موارد جدید تعداد مبتلایان بهویروس کرونا در استان به 2هزار و 440 نفر رسید. وی ادامه داد : متاسفانه در 24 ساعت گشذته نیز 6 نفر از هم استانی های عزیز بر اثر بیماری کوئید 19 جان باختند تا تعداد جان باختگان به 203نفر افرایش یابد. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اینکه در حال حاضر 344 بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی خوزستان تحت درمان هستند بیان کرد :با تلاش های شبانه روزی پزشکان ، پرستاران و کادرهای درمانی یک هزار و 893 بیمار مبتلا به کرونا درمان و پس از بهبودی از بیمارستان های استان ترخیص شدند. ...
شناسایی 83 مورد ابتلای جدید به کرونا در خوزستان
/> سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از فوت 6 نفر بر اثر این بیماری طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: با احتساب این 6 مورد، شمار فوت شدگان بر اثر این بیماری به 203 نفر در استان افزایش یافته است. احسان پور در پایان گفت: در حال حاضر 344 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند و با تلاش های شبانه روزی مجموعه های علوم پزشکی تاکنون یک هزار و 893 بیمار پس از بهبودی از مراکز بیمارستانی استان ترخیص شدند.
رییس مرکز بهداشت خوزستان:گرما تاثیری بر ویروس کرونا ندارد
اهواز – ایرنا – معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان گفت: هیچ سند و مقاله علمی مبنی بر تاثیر گرما بر ناپایداری ویروس کرونا وجود ندارد. سیدمحمد علوی شامگاه سه شنبه با حضور در برنامه زنده تلوزیونی سیمای خوزستان اظهار داشت: در چند روز اخیر برخی استان ها مانند خوزستان، سیستان و بلوچستان، جنوب فارس افزایش دما داشته اند اما با وجود این افزایش دما
کرونا در ایران/کرونا در کرمان رکورد زد/فوت نخستین نوجوان مبتلا به کرونا در فارس
: اگر تجمع ها ادامه یابد، شاهد افزایش مبتلایان به کرونا ویروس و آمار مرگ ومیر خواهیم بود. مجموع مبتلایان به کرونا در خوزستان به 2440نفر رسید سخنگوی علوم پزشکی اهواز گفت: طی 24 ساعت گذشته 83 مورد جدید ابتلا به کووید19 در خوزستان شناسایی شد تا مبتلایان به 2440 نفر افزایش یابد. علی احسانپور، سخنگوی علوم پزشکی اهواز، دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته 83
آمار رسمی بیماران کرونا به تفکیک استان ها؛ 9 اردیبهشت+جدول
گفت: تست 23 مورد جدید طی 24 ساعت گذشته مثبت شد. مهدی شفیعی بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با ارسال 166 نمونه به آزمایشگاه های استان کرمان تست 23 نفر در 24 ساعت گذشته مثبت شده است. وی با اشاره به اینکه 17 نفر از موارد جدید زن و شش نفر مرد هستند، افزود: از این تعداد 15 نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، هفت نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و یک نفر هم از
آمار رسمی بیماران کرونا به تفکیک استان ها؛ 8 اردیبهشت+جدول
30 24 734 30 همدان 31 یزد *** شناسایی 130 مورد جدید ابتلا به کرونا در خوزستان 130 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در خوزستان شناسایی شد. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: این تعداد مبتلا به ویروس کرونا در استان از به تفکیک در اهواز 59، دزفول 14، شوشتر 11، هویزه هفت، دشت آزادگان و رامهرمز 6، خرمشهر پنج، باوی، کارون و
آغاز فرآیند پلاسماگیری برای درمان بیماران مبتلا به کرونا در خوزستان
دستور مدیر عامل سازمان انتقال خون، پلاسما گیری از بیماران بهبود یافته ویروس کرونا درچند استان آغاز شده و به زودی پلاسمای خون افراد بهبود یافته در اختیار دانشگاه های علوم زپشکی استان قرار می گیرد. به گفته مسوولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز موارد ابتلا به بیماری کرونا در یک هفته اخیر روند افزایشی داشته که افزایش بیمار یابی و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی نقش موثری داشته است. ویروس کرونا نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از 200 کشور سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشته تا وضعیت فوق العاده اعلام کند. ...
آمار کرونای استان مرکزی در 9 اردیبهشت 99
ترتیب مجموع مبتلایان به بیماری کووید 19 در استان به 1650 نفر رسیده است. جمالیان افزود: شرح این 8 مورد جدید ابتلا به کووید 19 در 24 ساعت گذشته در استان مرکزی به صورت زیر است: 6 مورد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی اراک 2 مورد مربوط به دانشکده علوم پزشکی ساوه هیچ موردمربوط به دانشکده علوم پزشکی خمین او اضافه کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع بیماری در استان مرکزی
شناسایی 8 مورد کووید19 در بیست و چهار ساعت گذشته
157 نفر شده است دکتر جمالیان در مورد موارد جدید کووید19 در استان گفت: از 8 مورد جدید به این ویروس در 24 ساعت گذشته 6 مورد مربوط به شهرستانهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک و 2 مورد هم مربوط به دانشکده علوم پزشکی ساوه بوده است
13 کودک بیمار مبتلا به کرونا در اهواز بستری هستند
سرپرست مرکز بهداشت خوزستان گفت: 13 کودک بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان ابوذر اهواز بستری هستند که سه نفر از این کودکان نوزاد و در بخش ICU بستری هستند. به گزارش تابا ؛دکتر سید محمد علوی دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: آلودگی ویروس کرونا توسط والدین کودکان به دلیل رفتارهای پرخطر انتقال یافته است. علوی ادامه داد: مردم باید سلامت خود و اطرافیان را در اولویت قرار داده و اصول
ابتلای 561 نفر به ویروس کرونا در کرمان
استان کرمان تاکنون561 نفر است. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اعلام اینکه تعداد کادر درمان مبتلاشده از ابتدا تاکنون 59 مورد است گفت:خوشبختانه در 24 ساعت گذشته مورد فوتی به دلیل ابتلا به کووید 19 در استان نداشتیم. او افزود: در مجموع از ابتدا تاکنون 48 نفر در استان کرمان به دلیل ابتلا به کووید 19 جان خود را از دست داده اند. طباطبایی با اشاره به اینکه بهبود
رکورد ابتلا به کرونا در خوزستان برای چهارمین روز متوالی شکست/130 مبتلا جدید
ایذه و مسجدسلیمان هر کدام 2 مورد و شهرستان های بهبهان، شوش، رامشیر و آبادان هر کدام 1 مورد بوده است. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته متاسفانه 4 نفر از بیماران فوت کردند تا جان باختگان به 197 مورد افزایش یابد. این مقام مسئول با بیان اینکه در حال حاضر 352 بیمار کووید19 در مراکز درمانی استان بستری و تحت درمان هستند گفت: خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی کادر درمان تاکنون یکهزار و 808 بیمار پس از دریافت خدمات درمانی از بیمارستان های استان ترخیص شدند. انتهای پیام/ ...
خیز کرونا در دمای 40 درجه
کاستی وجود ندارد. مشکل اصلی در حال حاضر افزایش ابتلا در استان است و در 24 ساعت گذشته 321 نفر تست شان مثبت شده است. روزانه بیش از 200 تست حسین کاملی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز می گوید دسترسی به کیت های آزمایش در این استان افزایش یافته و آزمایشگاه های تشخیص هم از یک به چهار آزمایشگاه رسیده است: اهواز، دزفول و آبادان آزمایشگاه های تشخیص دارند و افزایش تعداد افرادی
کرونا گریبان 13 کودک اهوازی را گرفت
کرونا گریبان 13 کودک اهوازی را گرفت سرپرست مرکز بهداشت خوزستان از ابتلا 13 کودک به کرونا ویروس خبر داد و گفت: کودکان مبتلا به این ویروس در بیمارستان ابوذر اهواز بستری هستند. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، سید محمد علوی سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به ابتلا 13 کودک به ویروس کرونا در استان خوزستان اشاره کرد و گفت
آمار مبتلایان به کرونا در خوزستان از مرز دو هزار نفر رد کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی احسانپور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دقایقی پیش در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کووید 19 در خوزستان اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته 116 مورد جدید شناسایی شد تا آمار مبتلایان به 2227 نفر افرایش یابد . وی افزود: این موارد به تفکیک شامل اهواز 74 مورد، دشت آزادگان و دزفول هر کدام 8 مورد، مسجد سلیمان5 مورد، باوی، شوشتر و ایذه
شناسایی 116 مورد جدید ابتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته در خوزستان
اهواز (پانا) - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از شناسایی 116 مورد جدید ابتلا به کروناویروس و 6 فوتی طی شبانه روز گذشته در خوزستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، علی احسان با اعلام آمار نگران کننده ابتلا به کووید 19 در خوزستان گفت: از دیروز تا امروز 7 اردیبهشت ماه 116 مورد جدید شناسایی شد تا آمار مبتلایان به 2227 نفر افرایش یابد . او در
اعمال محدودیت های اجتماعی سخت تر در خوزستان
و همچنین تراکم جمعیتی مردم در خیابان ها شاهد صعودی شدن شیب نمودار ابتلا به کرونا در استان هستیم که زنگ خطر برای خوزستان است. رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: بیماریابی در استان افزایش یافته است و ظرفیت بیمارستانی نیز به اندازه ای تدارک دیده شده است که 30 درصد تخت های بیمارستانی اشغال شده است. وی گفت: بخش مراقبت ویژه در بیمارستان های استان به اندازه کافی پیش بینی شده است و
با نقاط ضعف کروناویروس آشنا شوید
معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: مبنای محاسبه خطر انتقال در مکان های مختلف به مواردی مثل وسعت مکان، سرعت تهویه و جریان هوا، آفتاب گیر بودن، مدت زمان حضور در مکان و تکرار برخورد بستگی دارد. سرپرست مرکز بهداشت خوزستان ادامه داد: برای مثال در صورتی که فردی در یک پاساژ از یک مغازه به مغازه دیگری برود، خطر ابتلا افزایش می یابد و به همین دلیل یکی از مکان های خطرآفرین
توقف نمونه گیری از افراد مشکوک در رامشیر صحت ندارد
/> میثم صابری اظهار داشت: شایعات موجود در فضای حقیقی و مجازی مبنی بر عدم نمونه گیری از موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در رامشیر صحت ندارد. تا به امروز از تمامی موارد مشکوک در شهرستان رامشیر نمونه گیری شده و به صورت روزانه به آزمایشگاه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ارسال شد. وی گفت: بیمارستان رسول اکرم (ص) رامشیر و درمانگاه شماره 1 شبکه بهداشت و درمان به صورت 16 ساعته آماده
روند کاهشی ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان با ثبت 2 مورد
: رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از ابتلای دو مورد جدید طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: شمار مبتلایان به کووید 19 در جنوب غرب خوزستان به 257 مورد افزایش یافت. به گزارش ، شکر الله سلمان زاده امروز با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته دو مورد ابتلا در منطقه مشاهده و ثبت شد، اظهار کرد: این موارد مربوط به شهرستان خرمشهر می شود. سلمان زاده با اشاره به اینکه شمار مبتلایان جنوب غرب
بازگشایی ها به معنی عادی شدن شرایط نیست
کرونا در سطح جهان اظهار کرد: 3 و 25 صدم درصد مبتلایان در ایران ثبت شده است، در 2 هفته اخیر 116 شهرستان از 436 شهرستان کشور کمتر از یک مورد بستری داشته اند. افزایش شمار مبتلایان به کرونا در خوزستان ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به اینکه افزایش آمار مبتلایان در خوزستان زنگ خطری برای مردم است گفت: شورای تامین به زودی محدودیت های جدیدی اتخاذ خواهد کرد.
افزایش 50 درصدی آمار مبتلایان کرونا در خوزستان/ظرفیت بیمارستان رازی تکمیل شد
را رعایت کنند، ماسک بزنند، در موارد غیر ضروری از منزل خارج نشوند. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز گفت: ظرفیت اشغال تخت های بیمارستانی، زمان بحران کرونا در خوزستان همیشه کمتر از 200 بیماربستری بود اما روز سه شنبه هفته گذشته برای نخستین بار به 231 بیمار بستری رسید که زنگ خطر است. وی ادامه داد: از ابتدای بروز بحران کرونا یک هزار و 51 تخت بستری در خوزستان آماده کردیم