دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۴۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
مجله بوبینا ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۰:۴۸

واحد مجزای پلاسما در انتقال خون اردبیل راه اندازی می شود

واحد مجزای پلاسما در انتقال خون اردبیل راه اندازی می شود مدیرکل انتقال خون استان اردبیل گفت: واحد مجزای پلاسما فریزیس، جهت دریافت پلاسمای بهبود یافتگان از کرونا، در هفته جاری در اردبیل راه اندازی می شود. به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل ، شراره دژکام، مدیرکل انتقال خون استان اردبیل با بیان اینکه یک واحد خون اهدایی می تواند جان 3 نفر از بیماران نیازمند به خون را نجات دهد گفت: رسالت اصلی انتقال خون تأمین خون و فرآورده ای سالم و کافی برای بیماران است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)