افزایش مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان
سایر منابع:
سایر خبرها
نظارت روزانه 74 گروه بر بهداشت محیط ویژه ماه رمضان در جنوب سیستان و بلوچستان
و ساندویچ فروشی) در سطح دانشگاه به طور ویژه مورد بازدید قرار گیرد. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر افزود: در اجرای تشدید نظارت بر بهداشت محیط در صورت مشاهده عدم رعایت موارد بهداشتی، اقدامات قانونی انجام می شود. وی تاکید کرد: از شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی شکایات خود را جهت پیگیری به سامانه 190 اطلاع رسانی کنند. سیستان و بلوچستان به
آمار رسمی بیماران کرونا به تفکیک استان ها؛ 10 اردیبهشت+جدول
بستری شده اند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: تعداد افراد نمونه گرفته شده بستری و سرپایی یک هزار و 779 نفر و تعداد بهبودیافتگان ترخیص شده از بیمارستان یا درمان در منزل 326 نفر بوده است. شیرانی تعداد افراد بستری فعلی در مراکز درمانی را 40 نفر برشمرد و بیان کرد: با مثبت اعلام شدن آزمایشات 12 بیمار مشکوک در 24 ساعت گذشته، کل موارد مبتلا از آغاز بیماری که نتایج آزمایش آن ها
تمامی نهادهای سیستان و بلوچستان برای کمک به نیازمندان متمرکز شوند
. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان نیز گفت: تاکنون 644 مورد مثبت کرونا در استان ثبت شده که بیش از 100 نفر آنان در هفته گذشته مثبت شده است. دکتر سید مهدی طباطبایی افزود: در زمینه عادی سازی و فرهنگ سازی فعالیت هایی انجام شده که یکی از اقدامات خوب توجه به سلامت روان افراد جامعه و مشکلات معیشتی آنان است و اکنون مشاوره افراد مبتلا و خانواده هایشان در حال انجام است. منبع خبر : خبرگزاری مهر
کرونا در ایران/آمار مبتلایان کرونا در کرمان از 700 نفر گذشت
فوت کرده اند، عنوان کرد: طی 24 ساعت گذشته دو نفر دیگه فوت کرده اند. مرد 92 سال در میناب و 44 ساله از بندر فوت کرده اند. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهارداشت: تعداد 33 نفر در استان طی 24 ساعت گذشته مثبت هستند که 32 نفر از شهرستان بندرعباس، 1 نفر در میناب به شمار آمار افراد مبتلا به کرونای مثبت جدید در هرمزگان اضافه شد. حسین پور اضافه کرد: بندرعباس با 570، میناب
معتادان متجاهر مبتلا به کرونا در خوزستان شناسایی می شوند
تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اهواز و سازمان بهزیستی، نمونه گیری با رعایت دستورالعمل ها انجام می شود، ضمن اینکه در نوع دیگر، نمونه گیری به صورت فعال صورت می گیرد و نیرو های بهداشتی به پاتوق های معتادان متجاهر مراجعه می کنند و نمونه گیری از این افراد انجام خواهد شد. به گفته سرپرست مرکز بهداشت خوزستان، هدف از انجام این طرح، افزایش غربالگری و شناسایی موارد مثبت و درمان سریع این افراد است تا چرخه انتقال ویروس قطع شود. انتهای پیام/گ
آغاز مرحله ای دوم غربالگری آزمایشگاهی کووید 19
مرحله از موارد مشکوک و خانواده بیماران مبتلا به کرونا تست گرفته می شود. او گفت: در برخی مراکز خدمات رسانی به صورت 16 ساعته نمونه گیری برای بیماری کرونا ویروس انجام می شود و پس از 24 ساعت نتیجه تست مشخص می شود. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در ادامه بیان کرد: در حال حاضر روزانه بین 12 تا 15 نفر در استان به عنوان مورد مثبت مبتلا به کرونا ویروس شناسایی می شوند. انتهای پیام/م
225 مورد بازرسی همزمان با شیوع کرونا از بیمارستان های سیستان و بلوچستان انجام شد
های پزشکان گفت: با توجه به ضرورت استمرار ارائه خدمات درمانی و تشخیصی به مراجعان و بیماران و در عین حال ضرورت پیشگیری از تبدیل این مراکز به کانون های انتشار آلودگی، فعالیت مطب های خصوصی منوط به رعایت اصل فاصله گذاری اجتماعی و فراهم کردن تمهیدات لازم برای اجرای دستورالعمل های بهداشتی است. مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه مراکز بهداشتی و درمانی در زمینه رعایت اصول
خرید تضمینی گندم در سیستان و بلوچستان براساس پروتکل های بهداشتی انجام می شود
تحویل گندم در استان دایر شده و اقدامات تامینی برای خرید سالم محصول گندم کاران در شرایط شیوع ویروس کرونا اندیشیده شده است. وی گفت: با توجه به شرایط خاص پروتکل های تدوین شده دانشگاه های علوم پزشکی استان لازم الاجرا شده که با نصب بنر ها اطلاع رسانی صورت گرفته و همچنان در حال اجراست. مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان افزود: پروتکل های فاصله اجتماعی در مراکز خرید گندم
آمار مبتلایان به کرونا در مهاباد به 188 نفر رسید
شهرستان به 188 نفر رسید. آقازاده افزود: همچنین تعداد افراد مبتلا به کرونا ویروس که در این شهرستان بهبودی خود را بدست آورده اند به بیش از 50 نفر و تعداد فوت شدگان به 7 نفر رسید. او افزود: در تاریخ هشت اردیبهشت 1399، از 417 نمونه مشکوک آزمایش شده، جواب 82 نفر مثبت گزارش شده که با احتساب آمار جدید، تعداد کل مبتلایان استان به 2587 نفر رسید. رئیس دانشگاه علوم پزشکی تعداد
راه اندازی 4 مرکز نمونه برداری سرپایی ویروس کرونا در استان اردبیل
مرکز در مشگین شهر، یک مرکز در پارس آباد و یک مرکز در گرمی مغان جهت اجرایی کردن 7 گام اجرایی مرکز بهداشت استان برای مهار اپیدمی و کنترل بیماری کرونا راه اندازی شده است. او بیان کرد: در این مراکز نمونه برداری از موارد سرپایی گروه هدف برنامه جهت تقویت و تشدید مراقبت و بیماریابی در افراد در تماس با بیماران مثبت قطعی شناسایی شده، انجام می گیرد. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی
1177 نفر در کردستان به کرونا مبتلا شدند
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علوم پزشکی کردستان، فرزین رضاعی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از ابتدای شیوع کروناویروس در استان تا روز گذشته، 9 اردیبهشت تعداد 1177 بیمار مبتلای قطعی شناسایی شده است. رضاعی افزود: شهرستان های سقز 290 نفر، سنندج 291 نفر، بانه 147 نفر، قروه 100 نفر، دیواندره 77 نفر، مریوان 72 نفر، دهگلان 64 نفر، کامیاران 64 نفر، بیجار 51
روند نگران کننده ابتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان
شفاآنلاین سلامت دکتر سید محمد هاشمی شهری با ابراز نگرانی از رعایت نکردن فاصله اجتماعی اظهار داشت: اقدامات پیشگیرانه ای که به موقع شروع شد در کنار برخی خصوصیات جمعیتی استان مانند جمعیت جوان و فاصله جغرافیایی باعث شد تا شروع همه گیری را با شیب ملایمی پشت سر بگذاریم. به گزارش شفاآنلاین :رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: ورود بیش از 120 هزار نفر که مبداء سفرشان عموما استان های با شیوع
کمک مومنانه|توزیع 4000 بسته معیشتی و بهداشتی توسط جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان
جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ادامه داد: جمعیت هلال احمر سازمانی مردم نهاد و خیریه است تا در صورت لزوم به کمک نیازمندان برسد در این خصوص با همکاری فروشگاه زنجیره ای رفاه 4000 سبد معیشتی، بهداشتی جهت افراد کم برخوردار و نیازمند و 7000 سبد بهداشتی حفاظتی جهت بیماران خاص و صعب العلاج تهیه کرده است که با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی زابل، زاهدان و ایرانشهر با حفظ کرامت انسانی بین این افراد توزیع می
شناسایی 12 بیمار جدید مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری
بهبودیافتگان ترخیص شده از بیمارستان یا درمان در منزل 326 نفر بوده است. شیرانی تعداد افراد بستری فعلی در مراکز درمانی را 40 نفر برشمرد و بیان کرد: با مثبت اعلام شدن آزمایشات 12 بیمار مشکوک در 24 ساعت گذشته، کل موارد مبتلا از آغاز بیماری که نتایج آزمایش آن ها مثبت اعلام شده، 369 نفر است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تاکید کرد: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته مورد جدید فوتی ناشی از ابتلاء به بیماری نوپدید کووید 19، گزارش نشده و مجموع فوتی های ناشی از ابتلاء به این بیماری در استان چهارمحال و بختیاری همان 25 نفر است. کد خبر 4912836 ...
شناسایی 82 مورد جدید مثبت مبتلا به ویروس کرونا در آذربایجان غربی
ارومیه (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از شناسایی 82 مورد مثبت مبتلا به ویروس کرونا در استان خبر داد. جواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، در خصوص آخرین آمار مبتلایان به ویروس کووید 19 در استان گفت: از 417 نمونه مشکوک مورد آزمایش قرار گرفته در روز 8 اردیبهشت،82 مورد مثبت اعلام شده است (64 نفر سرپایی،18 نفر بستری). با احتساب موارد جدید تعداد کل مبتلایان
آمارمبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان به 627 نفر رسید
اند. از مجموع 627 مورد مثبت آزمایشگاهی کووید-19 تعداد 428، 135 و 64 نفر به ترتیب در محدوده تحت پوشش دانشگاه ها علوم پزشکی زاهدان، زابل و ایرانشهر هستند. تا کنون بیش از 300 نفر از مبتلا یان به کرونا سلامت خود را باز یافته اند که این افتخاری برای نظام سلامت استان محسوب می شود. از مجموع 1841 بیمار تنفسی ترخیص شده، آزمایش اختصاصی PCR کووید 19 در 310 نفر مثبت، در 880 نفر
آمار مبتلایان به کرونا در مهاباد به 177 نفر افزایش یافت
آمار مبتلایان به کرونا در مهاباد به 177 نفر افزایش یافت رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: با مثبت شدن جواب آزمایش کرونای 9 نفر دیگر در مهاباد، آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان به 177 نفر رسید. به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، دکتر جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: طی 24 ساعت گذشته با مثبت شدن تست کرونای 9
آمار رسمی بیماران کرونا به تفکیک استان ها؛ 9 اردیبهشت+جدول
تند، به یک هزار و 89 نفر رسیده است. همچنین شمار افراد بهبودیافته از ویروس کرونا در استان سمنان تا روز نهم اردیبهشت ماه به 927 نفر رسیده است و 96 نفر نیز بستری هستند. بر پایه آمارهای به دست آمده از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی سمنان تا روز نهم اردیبهشت ماه، 526 نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا شده اند. شمار افراد بهبودیافته از ویروس کرونا در 6 شهرستان زیرپوشش دانشگ
️افزایش دوبرابری آمار مبتلایان جنوب سیستان و بلوچستان/وضعیت کاملا نگران کننده است
️افزایش دوبرابری آمار مبتلایان جنوب سیستان و بلوچستان/وضعیت کاملا نگران کننده است رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت:از ابتدای هفته جاری شاهد روند افزاینده مراجعات موارد مشکوک و بستری باعلایم بسیار وخیم هستیم. دکتر امینی فرد رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: از ابتدای هفته جاری شاهد روند افزاینده
زاهدان در آستانه قرار گرفتن در وضعیت قرمز کرونا/ بیشترین افراد مثبت از طریق غربالگری حضوری شناسایی شدند
که نتیجه آزمایش اختصاصی کرونای 49 نفر از متوفیان مثبت، 110 نفر منفی و 68 نفر نیز مشکوک بوده است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان کلّ موارد مثبت آزمایشگاهی کووید-19 در استان را تاکنون 627 نفر اعلام کرد و گفت: از مجموع 627 مورد مثبت 428 ، 135 و 64 نفر به ترتیب در محدوده تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی زاهدان، زابل و ایرانشهر هستند و خوشبختانه تاکنون بیش از 300 نفر از این مبتلایان به کرونا
افزایش نگران کننده بیماران کرونا در جنوب سیستان و بلوچستان
افزایش نگران کننده بیماران کرونا در جنوب سیستان و بلوچستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، به 64 نفر رسید. محمد مهران امینی فرد رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:گفت: در چند روز اخیر شاهد افزایش تعداد افراد مبتلا به کرونا در
آخرین اخبار کرونا در سیستان و بلوچستان| افزایش نگران کننده آمار ابتلا؛ اولویت های پژوهشی در مورد کرونا ...
به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان ، در پی شیوع موج ویروس کرونا در سراسر کشور و به تبع آن در استان سیستان و بلوچستان تلاشی همه جانبه از سوی مسئولان و مردم جهت مقابله با این بیماری فراگیر آغاز شده و تقریباً همه مردم به نحوی درگیر موضوع هستند. ورود و خروج اتباع کشورهای همسایه از مرزها عامل نگرانی است سیدمحمد هاشمی شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم
پیشگیری از رسیدن به مرحله پیک بیماری کرونا با فاصله گذاری اجتماعی دست یافتنی است
قاسم میری علی آبادی با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: آمار مبتلا شدگان در سیستان و بلوچستان به 611 مورد افزایش یافته است. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی راهدان ادامه داد: از مجموعه مبتلاشدگان 611 نفر مرخص شده اند و 230 نفر نیاز به بستری نداشتند و در منزل به صورت سرپایی درمان شده اند. میری علی آبادی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 49 نفر بر اثر بیماری
آمار رسمی بیماران کرونا به تفکیک استان ها؛ 8 اردیبهشت+جدول
شهرستان کرمانشاه، بیشترین مبتلایان به این ویروس را دارا هستند. افزایش نگران کننده آمار ابتلا به کرونا در سیستان وبلوچستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: میزان مبتلایان مثبت آزمایشگاهی کرونا در استان سیستان و بلوچستان به 611 بیمار رسید. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان میری علی آباد اظهار کرد: تاکنون 49 نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در
تولد افزون بر 30 هزار نوزاد در محدوده دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
مورد توجه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان قرار گرفته است. به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان در حوزه بهداشت و درمان به سه قسمت تقسیم شده که شهرستان های شمالی استان شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستان های مرکزی زاهدان، خاش، سراوان، سیب سوران، تفتان و میرجاوه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل و شهرستانهای جنوبی شامل ایرانشهر، سرباز، راسک، دلگان، بمپور، فنوج، قصرقند، نیکشهر، دشتیاری، کنارک و چابهار زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارند.
جولان وحشتناک کرونا در سیستان و بلوچستان
به گزارش رکنا ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: میزان مبتلایان مثبت آزمایشگاهی کرونا در استان سیستان و بلوچستان به 611 بیمار رسید. مرگ 49 نفر با کرونا میری علی آباد اظهار کرد: تاکنون 49 نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در استان جان خود را ازدست داده اند. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: ازدحام در خیابانها و اماکن پرتردد و عدم رعایت اصول
فعالیت 57 آزمایشگاه در جنوب سیستان و بلوچستان
خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:گفت: وجود 11 آزمایشگاه رفرانس در شهرستان های زیرپوشش و 46 آزمایشگاه مستقر در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی تحولی عظیم در خدمات آزمایشگاهی در جنوب سیستان و بلوچستان ایجاد کرده است. او اظهارداشت: در آزمایشگاه های این دانشگاه با تحول ایجاد شده از 42 نوع تست در سال 93 و پذیرش 45 نفر هم اینک به 130 نوع تست و پذیرش روزانه 210
تست کرونای یک نفر دیگر در مهاباد مثبت شد
تست کرونای یک نفر دیگر در مهاباد مثبت شد رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: با مثبت شدن جواب آزمایش کرونای یک نفر دیگر در مهاباد، آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان به 168 نفر رسید. به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، دکتر جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: طی 24 ساعت گذشته با مثبت شدن تست کرونای 1 نفر دیگر در
مبتلایان کرونا در آذربایجان غربی به 2505 نفر رسید
مبتلا به ویروس کووید 19 بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شدند که در مجموع تعداد بهبودیافتگان در استان به یک هزار و 371 نفر رسید. آقازاده با اشاره به آمار مبتلایان جدید کرونا به تفکیک شهرستان های آذربایجان غربی تصریح کرد: در مجموع تعداد مبتلایان جدید به ویروس کرونا در ارومیه 55 مورد شناسایی شده که از این تعداد 13 مورد بستری و 38 مورد سرپایی، اشنویه 6 مورد مثبت جدید که 4 مورد بستری و 2 مورد