سایر منابع:
سایر خبرها
خطر انتقال بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان وجود دارد
ها ما نشان می دهد که با توجه به درجه حرارت، رطوبت، مقدار نزولات آسمانی و میزان آب های سطحی، خطر انتقال بیماری مالاریا در استان وجود دارد. وی با بیان اینکه بتوانیم بیماری مالاریا را کنترل کنیم نیاز به همکاری و مساعدت مردم داریم، افزود: اگر در نقطه ای بیماری مثبت شناسایی شود همکاران ما به صورت فعال بیماریابی را انجام می دهند. معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: دستاورد حذف مالاریا خیلی حائز اهمیت است و باید همگان در حفظ آن کوشا باشند. پایان پیام/ 516
ادامه جهش ناگهانی آمار کرونا در کرمان / 28 مورد جدید مثبت شد
اینکه از موارد جدید 11 نفر آقا و 17 نفر خانم هستند، عنوان کرد: از ابتدای اپیدمی تا امروز 697 مورد قطعی ابتلاء به کووید 19 در کرمان شناسایی شده است. وی گفت: در 24 ساعت گذشته موردی از فوت موارد قطعی مبتلا به کرونا نداشتیم و بر این اساس از ابتدای اپیدمی تاکنون 50 مورد جان خود را از دست داده اند. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از ترخیص شش بیمار از سطح بیمارستان های استان کرمان
کرونا در کرمان/ ادامه سیر صعودی کرونا/ تعداد بیماران به 725 مورد رسید
شفقنا- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از ابتدای اپیدمی تاکنون 725 نفر در استان کرمان به کرونا مبتلا شده اند. به گزارش شفقنا، مهدی شفیعی عصر پنجشنبه در خصوص آخرین آمار از وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان بیان کرد: در 24 ساعته گذشته از 173 نمونه ارسال شده به آزمایشگاه های استان کرمان تست 28 نفر مثبت اعلام شد که شامل 17 زن و 11 مرد هستند. وی ادامه داد: از موارد مثبت گفته
161 بیمار با مشکلات تنفسی در بیمارستانهای سیستان و بلوچستان بستری هستند
سید محمد هاشمی با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: 21 مورد جدید به بیماران کرونا در 24 ساعت گذشته افزوده شده است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه آمار مبتلاشدگان به بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان به 664 نفر رسیده است، ادامه داد: از مجموعه مبتلاشدگان 453 نفر تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، 143 نفر تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل و 68 نفر تحت پوشش دانشگاه
آمار رسمی بیماران کرونا به تفکیک استان ها؛ 11 اردیبهشت+جدول
/> رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز پیک روزانه فوت در استان را اعلام کرد و گفت: متأسفانه این رقم 16 مورد در روز است که با موارد مشکوک به 40 نفر در روز رسیده است. دکتر کریم با اشاره به اینکه 10 نفر زن باردار در استان مبتلا به کرونا شدند، گفت: خوشبختانه از این تعداد مورد فوتی نداشتیم، همچنین موارد مثبت زیر 10 سال در استان البرز هفت نفر بوده که فوتی نداشتیم. وی با اشاره به
28بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان کرمان
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، شفیعی افزود: این مبتلایان در حوزه دانشگاه های علوم پزشکی کرمان، رفسنجان، جیرفت بم می باشند و تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان تا کنون 725نفر می باشند. وی افزود: خوشبختانه در 24ساعت گذشته فوتی به دلیل ابتلا به کووید19 گزارش نشده است و در مجموع از ابتدا تا کنون 50نفر در استان کرمان به دلیل ابتلا به کووید19 جان خود را از دست داده اند.
افزایش شمار بیماران مبتلا به کووید 19 در هرمزگان
، شمار مبتلایان در هرمزگان به 851 نفر افزایش یافت که از این تعداد 342 نفر بهبود یافته اند. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی افزود: از موارد جدید کرونا در استان، 32 نفر در بندرعباس و یک مورد در میناب ثبت شده است. او گفت: در 24 ساعت گذشته 2 بیمار مبتلا به کرونا فوت کرده اند که یک مرد 92 ساله در میناب و یک مرد 44 ساله با سابقه بیماری کلیوی در بندرعباس بود و مجموع فوتی های
شناسایی 13 بیمار جدید مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری
علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: تعداد بهبود یافتگان ترخیص شده از بیمارستان یا درمان در منزل 340 نفر بوده است. وی اظهار کرد: تعداد افراد بستری فعلی در مراکز درمانی 42 نفر هستند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تاکید کرد: با مثبت اعلام شدن آزمایشات 13 بیمار مشکوک طی 24 ساعت گذشته، کل موارد مبتلا از آغاز بیماری که نتایج آزمایش آن ها مثبت اعلام شده 382 نفر است. وی گفت: متأسفانه طی 24 ساعت گذشته، با یک مورد جدید فوتی ناشی از ابتلاء به بیماری نوپدید کووید 19، مجموع فوتی های ناشی از ابتلاء به این بیماری در استان به 26 نفر رسید. کد خبر 4913699 ...
ابتلا 8 مورد جدید به کرونا در شاهرود
به گزارش خبرگزاری صداوسیما استان سمنان، دکتر رضا چمن گفت: 8 مورد جدید مجموع موارد مثبت قطعی شناسایی شدند. چمن از روند بهبودی بیماران در حوزه تحت پوشش این دانشگاه خبر داد و گفت: شناسایی موارد جدید ابتا به کرونا نشان از چرخه انتقال این ویروس دارد که با رعایت نکات بهداشتی از بین میرود.
کرونا در ایران/آمار مبتلایان کرونا در کرمان از 700 نفر گذشت
نداشته ایم، تصریح کرد: تعداد فوتی های استان از 25 فروردین ماه تاکنون، 42 نفر است. مهدی زاده با اشاره به اینکه از 551 مبتلا به کرونا در استان 498 نفر بهبود یافته اند، گفت: 11 بیمار در بیمارستان ها بستری هستند. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مجموع آزمایشات انجام شده در این استان تا امروز را 2 هزار و 894 مورد اعلام کرد و افزود: نتیجه 551 آزمایش مثبت و تعداد 2 هزار و 343
نظارت روزانه 74 گروه بر بهداشت محیط ویژه ماه رمضان در جنوب سیستان و بلوچستان
نظارت روزانه 74 گروه بر بهداشت محیط ویژه ماه رمضان در جنوب سیستان و بلوچستان فرهاد دادگر گفت: 74 تیم بازرسی بر مراکز تهیه و توزیع مواد خوراکی، آشامیدنی و رستوران های 12 شهرستان زیر پوشش این دانشگاه در ایام ماه مبارک رمضان نظارت دارند. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، دکتر فرهاد دادگر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اظهار داشت: طرح سراسری
شمار مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی به 551 نفر رسید/بهبودی 498 بیمار
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، کامبیز مهدی زاده شامگاه ( 6 اردیبهشت) در گفتگو با رسانه ها با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته 119 آزمایش مشکوک به کرونا در استان انجام شد که از این تعداد 4 مورد مثبت اعلام شد، گفت: با اضافه شدن این موارد جدید، مجموع مبتلایان کرونا در استان به 551 نفر رسید. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: موارد جدید مبتلا به کرونا تعداد مربوط به
اعلام آمار جدید بیماران کرونایی در استان چهارمحال و بختیاری
بستری فعلی در مراکز درمانی 42 نفر هستند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت :با مثبت اعلام شدن آزمایشات 6 بیمار مشکوک طی 24 ساعت گذشته ، کل موارد مبتلا از آغاز بیماری که نتایج آزمایش آن ها مثبت اعلام شده 357نفر می باشد. وی درپایان گفت : خوشبختانه طی 24ساعت گذشته ، مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید 19 ، گزارش نشده است و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در استان همان 25 نفر می باشد. 48 کد خبر 1382267
28 کرونایی دیگر در کرمان
. او با بیان اینکه از 28 مبتلای جدید، 17 بیمار زن و 11 بیمار مرد هستند، افزود: از این تعداد 12 نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، 12 نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، 2 نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و 2 نفر مربوط به حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند. شفیعی تصریح کرد: تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان از آغاز اپیدمی این بیماری تاکنون، 697
اعلام آمار جدید بیماران کرونایی در استان چهارمحال وبختیاری
.... تعداد بهبود یافتگان ترخیص شده از بیمارستان یا درمان در منزل 340 نفر بوده است. تعداد افراد بستری فعلی در مراکز درمانی 42 نفر هستند. با مثبت اعلام شدن آزمایشات 13 بیمار مشکوک طی 24 ساعت گذشته ، کل موارد مبتلا از آغاز بیماری که نتایج آزمایش آن ها مثبت اعلام شده 382 نفر می باشد. متاسفانه طی 24ساعت گذشته ، با یک مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید 19 ، مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در استان به 26 نفر رسید. 48 کد خبر 1383034 ...
آمار مبتلایان به کرونا در چهارمحال و بختیاری افزایش یافت
نفر اعلام کرد و افزود: طی این مدت، 326 بیمار با بهبود حال عمومی از بیمارستان ها ترخیص و یا در منزل پس از مراقبت و قرنطینگی بهبود یافته اند. به گفته وی، هم اکنون 40 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به کرونا در مراکز درمانی تحت درمان، مراقبت و یا دریافت نتیجه نهایی آزمایشاتشان هستند. دکتر شیرانی افزود: با مثبت اعلام شدن آزمایشات 12 بیمار مشکوک طی 24 ساعت گذشته، مجموع موارد مبتلا از آغاز
روند نگران کننده ابتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان
شفاآنلاین سلامت دکتر سید محمد هاشمی شهری با ابراز نگرانی از رعایت نکردن فاصله اجتماعی اظهار داشت: اقدامات پیشگیرانه ای که به موقع شروع شد در کنار برخی خصوصیات جمعیتی استان مانند جمعیت جوان و فاصله جغرافیایی باعث شد تا شروع همه گیری را با شیب ملایمی پشت سر بگذاریم. به گزارش شفاآنلاین :رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: ورود بیش از 120 هزار نفر که مبداء سفرشان عموما استان های با شیوع
رعایت فاصله ایمن و ماندن در خانه همچنان بهترین راه مقابله با کرونا
سرپایی نیز یک هزار و 716 نفر بوده است. شیرانی، تعداد بهبود یافتگان ترخیص شده از بیمارستان یا درمان در منزل را 317 نفر اعلام و اضافه کرد: هم اکنون 42 بیمار در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند. او ادامه داد: با مثبت اعلام شدن آزمایشات شش بیمار مشکوک طی 24 ساعت گذشته، کل موارد مبتلا از آغاز بیماری که نتایج آزمایش آن ها مثبت اعلام شده 357 نفر است. شیرانی گفت: خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته، مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید 19، گزارش نشده است و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در استان همان 25 نفر هستند. انتهای پیام/ ...
زاهدان در آستانه قرار گرفتن در وضعیت قرمز کرونا/ بیشترین افراد مثبت از طریق غربالگری حضوری شناسایی شدند
که نتیجه آزمایش اختصاصی کرونای 49 نفر از متوفیان مثبت، 110 نفر منفی و 68 نفر نیز مشکوک بوده است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان کلّ موارد مثبت آزمایشگاهی کووید-19 در استان را تاکنون 627 نفر اعلام کرد و گفت: از مجموع 627 مورد مثبت 428 ، 135 و 64 نفر به ترتیب در محدوده تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی زاهدان، زابل و ایرانشهر هستند و خوشبختانه تاکنون بیش از 300 نفر از این مبتلایان به کرونا
افزایش مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:آمار موارد مثبت آزمایشگاهی کرونا تا امروز سه شنبه نهم اردیبهشت در سیستان و بلوچستان به 627 نفر رسید. دکتر هاشمی شهری ادامه داد، از این پس مناطق مختلف کشور بر اساس معیارهای مشخص در وضعیت های سفید، زرد، نارنجی و قرمز تقسیم می شوند وی گفت ،در حال حاضر هیچ یک از شهرستان های تحت پوشش دانشگاه
آمار رسمی بیماران کرونا به تفکیک استان ها؛ 9 اردیبهشت+جدول
تند، به یک هزار و 89 نفر رسیده است. همچنین شمار افراد بهبودیافته از ویروس کرونا در استان سمنان تا روز نهم اردیبهشت ماه به 927 نفر رسیده است و 96 نفر نیز بستری هستند. بر پایه آمارهای به دست آمده از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی سمنان تا روز نهم اردیبهشت ماه، 526 نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا شده اند. شمار افراد بهبودیافته از ویروس کرونا در 6 شهرستان زیرپوشش دانشگ
پیشگیری از رسیدن به مرحله پیک بیماری کرونا با فاصله گذاری اجتماعی دست یافتنی است
قاسم میری علی آبادی با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: آمار مبتلا شدگان در سیستان و بلوچستان به 611 مورد افزایش یافته است. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی راهدان ادامه داد: از مجموعه مبتلاشدگان 611 نفر مرخص شده اند و 230 نفر نیاز به بستری نداشتند و در منزل به صورت سرپایی درمان شده اند. میری علی آبادی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 49 نفر بر اثر بیماری
آخرین اخبار کرونا در سیستان و بلوچستان| افزایش نگران کننده آمار ابتلا؛ اولویت های پژوهشی در مورد کرونا ...
به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان ، در پی شیوع موج ویروس کرونا در سراسر کشور و به تبع آن در استان سیستان و بلوچستان تلاشی همه جانبه از سوی مسئولان و مردم جهت مقابله با این بیماری فراگیر آغاز شده و تقریباً همه مردم به نحوی درگیر موضوع هستند. ورود و خروج اتباع کشورهای همسایه از مرزها عامل نگرانی است سیدمحمد هاشمی شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم
افزایش نگران کننده بیماران کرونا در جنوب سیستان و بلوچستان
افزایش نگران کننده بیماران کرونا در جنوب سیستان و بلوچستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، به 64 نفر رسید. محمد مهران امینی فرد رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:گفت: در چند روز اخیر شاهد افزایش تعداد افراد مبتلا به کرونا در
آمار رسمی بیماران کرونا به تفکیک استان ها؛ 8 اردیبهشت+جدول
به مجموعه بخش های درمانی ما مراجعه داشته اند.در مجموع 354 نفر در بخش های عادی و ویژه بستری شدند و مابقی به صورت سرپایی درمان شده و به منازل خود رفتند. 3400 بیمار هم به بخش های بهداشتی ما در مراکز جامع سلامت مراجعه کرده اند که علائم کمتری از کرونا داشته اند. آمار مبتلایان به کووید 19 در استان چهارمحال و بختیاری به 351 نفر رسید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از مثبت اعلام شدن
کرونا در ایران/کرونا در کرمان رکورد زد/فوت نخستین نوجوان مبتلا به کرونا در فارس
هستند، افزود: از این تعداد 15 نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، هفت نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و یک نفر هم از حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هستند. شفیعی گفت: با احتساب موارد جدید شمار موارد مثبت کرونا در استان کرمان تاکنون به 669 نفر رسیده است. وی با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته فوتی به دلیل ابتلاء به کووید 19 گزارش نشده است، افزود: در مجموع از ابتدا
ابتلای 561 نفر به ویروس کرونا در کرمان
آمار مورخ 2 اردیبهشت ماه اعلام می شود. او افزود: از 32 آزمایش انجام شده در آزمایشگاه های استان (دانشگاه های علوم پزشکی رفسنجان، جیرفت و دانشکده علوم پزشکی سیرجان) تست 2 نفر بیمار بستری مثبت شده است. طباطبایی با اشاره به اینکه جنسیت این بیماران یک زن و یک مرد است اظهار کرد: هر دو مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بودند. او بیان کرد:تعداد کل موارد مثبت کرونا در
مبتلایان کرونا در آذربایجان غربی به 2505 نفر رسید
جواد آقازاده، در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان های استان در حال کاهش است اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته از 404 مورد جدید تست کرونا تعداد 98 مورد مثبت جدید مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شد که در مجموع تعداد مبتلایان به ویروس کووید 19 در استان به 2 هزار و 505 نفر رسید که از این تعداد یک هزار و 371 نفر بهبود یافته اند. وی با اشاره به