سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۹:۱۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
تهران نیوز ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۰:۰۶

رهگذر مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهریار شد

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، جلسه هیئت مدیره صبح امروز با حضور اعضای هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان شهریار برگزار شد. هدف از برگزاری این جلسه، تعیین مدیرعامل بود که طی آن، سعید رهگذر به عنوان مدیرعامل تعیین و از زحمات و خدمات صادقانه غلامرضا رهنما، مدیرعامل پیشین صندوق تقدیر شد. گفتنی است؛ در این جلسه سعید رهگذر به بیان برنامه های آتی خود در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی پرداخت. انتهای پیام/* ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)