10 مورد جدید از ابتلا به کرونا در استان بوشهر شناسایی شد
سایر منابع:
سایر خبرها
جزئیات 23 مبتلای جدید کرونا در استان بوشهر (آمار رسمی به تفکیک شهرستانها)
در استان بوشهر گفت: بیمار جدید دیگر آقایی 46 ساله ساکن شهرستان جم و سابقه تماس با مورد مثبت را داشته و به صورت سرپایی در بیمارستان شناسایی شده و بیمار دیگر نیز آقایی 26 ساله ساکن شهرستان گناوه که در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی شده و هر دو آن ها در مراقبت خانگی قرار دارند. دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان (290 نفر) تاکنون 149 نفر از آنان بهبودیافته و 124 نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و 6 نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند./ وبدا ...
اوج گیری کرونا در استان بوشهر/جزئیات 23 ابتلای جدید
...: بیمار جدید دیگر آقایی 46 ساله ساکن شهرستان جم و سابقه تماس با مورد مثبت را داشته و به صورت سرپایی در بیمارستان شناسایی شده و بیمار دیگر نیز آقایی 26 ساله ساکن شهرستان گناوه که در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی شده و هر دو آن ها در مراقبت خانگی قرار دارند. دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان (290 نفر) تاکنون 149 نفر از آنان بهبودیافته و 124 نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و 6 نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند. ...
اوج گیری کرونا در استان بوشهر/ 23 ابتلای جدید در پانزدهم اردیبهشت+نقشه
مبتلایان جدید: بوشهر:14 نفر دیلم:4نفر دشتستان:3 نفر جم:1نفر گناوه:1نفر
افعی پلنگی در استان بوشهر شناسایی و ثبت شد
بوشهر-ایرنا- کارشناس بانک ژن و مسئول درمان حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: گونه جدید خزنده با نام “افعی پلنگی” در شهرستان دشتستان این استان شناسایی و به ثبت رسید. محمد پاپری زارعی روز دوشنبه در این ارتباط افزود: در پی تحویل یک حلقه مار توسط عوامل انتظامی شهر کلمه به پاسگاه محیطی بانی شهید محمدی بخش بوشکان منطقه شکارممنوع شاهزاده ابراهیم تنگ باهوش پس از بررسی های به
شناسایی 23 مورد جدید مبتلا به کرونا در استان بوشهر
شناسایی 23 مورد جدید مبتلا به کرونا در استان بوشهر 23 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در استان بوشهر شناسایی شدند و تعداد بیماران به 290 نفر رسید. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر امروز تعداد مبتلایان جدید به ویروس کرونا را 23 نفر اعلام کرد شامل 20 مرد و سه زن. به این ترتیب تعداد مبتلایان به این ویروس در استان بوشهر به 290 نفر رسید. انتای پیام/م
افعی پلنگی در استان بوشهر شناسایی و ثبت شد
محمد پاپری زارعی روز دوشنبه در این ارتباط افزود: در پی تحویل یک حلقه مار توسط عوامل انتظامی شهر کلمه به پاسگاه محیطی بانی شهید محمدی بخش بوشکان منطقه شکارممنوع شاهزاده ابراهیم تنگ باهوش پس از بررسی های به عمل آمده توسط تیم اعزامی بانک ژن و نمونه برداری از این گونه، مشخص شد این خزنده افعی پلنگی (Desert Tiger snake ) است. وی بیان کرد: این خزنده برای اولین بار در استان بوشهر مشاهده و به
آفتی سمج که امنیت غذایی را تهدید می کند / مبارزه مداوم با ملخ ها
نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، می گوید: مبارزه با ملخ از ابتدا تا کنون به طور مداوم ادامه داشته و گروه های مبارزه بدون وقفه سمپاشی را انجام داده اند. به گفته سبحانی، 35 گروه پایش کانون ملخ ها را پیدا می کنند و با توجه به گستردگی کانون، 20 تا 25 گروه مبارزه نیز سمپاشی را بر عهده دارند که هر گروه شامل پنج تا 10
رزمایش بزرگ علوی در سالن امام خمینی (ره) شهر برازجان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ رزمایش بزرگ علوی کمک مومنانه به همت جوانان قرارگاه جهادی امام رضا، کمیته امداد امام خمینی دشتستان، اداره کل ورزش و جوانان استان ، اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان ، مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان بوشهر ، هیات محبان علی بن ابیطالب، و موسسه خیریه جهادی مصباح توزیع 1200 بسته ارزاق شامل 14 قلم ( غذایی، بهداشتی ، فرهنگی) ویژه خانواده های آبرومند بی بصاعت در سطح شهرستان اقدام کردند.
موج دوم کرونا به استان مازندران می رسد ؛ اگر !
بسیار جدی است، چرا که در این ایام می تواند موج بعدی کرونا رخ دهد. با این وجود تا کنون 96 هزار و 448 نفر به کووید 19 مبتلا و تعداد کل جان باختگان نیز به 6 هزار و 156 نفر رسیده است. بنا به آمار رسمی 77 هزار و 350 نفر نیز پس از ابتلا به کووید19 بهبود یافته اند و 2 هزار و 787 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند. در آمار جان باختگان جهانی نیز، آمریکا بیشترین تعداد
عدم تغییر آمار مبتلایان به کرونا در استان بوشهر
اتحادخبر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان بوشهر در روز یکشنبه 14 اردیبهشت بدون اضافه شدن مورد جدید ثابت ماند. دکتر سعید کشمیری در بوشهر اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز یک شنبه 14 اردیبهشت ماه 267 نفر شامل 140 مرد و 127 زن است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از مجموع بیماران مبتلا به
از خود گذشتگی مامور پلیس بوشهری به 4 نفر زندگی بخشید
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، فرزند 11 ساله مامور ایثارگر پلیس آگاهی شهرستان دشتستان "مجید اسماعیل پور"، با معلولیت جسمی از بدو تولد و عارضه تشنج، برای مداوا به یکی از بیمارستان های شیراز منتقل و تحت عمل جراحی قرار می گیرد. این گزارش حاکیست، متاسفانه بعد از چند ساعت عمل جراحی ، تلاش کادر پزشکی نتیجه بخش نبوده و بیمار دچار عارضه مرگ مغزی می شود. گفتنی است، پس از تایید
احیای مرکز تربیت معلم شهید رجایی برازجان
. وی اضافه کرد: هدف از تاسیس اینگونه مراکز دانشگاهی کمک به تامین نیروی انسانی و معلمان مورد نیاز شهرستان دشتستان، استان و نیز استان های همجوار - کهگیلویه و بویراحمد و مناطق جنوبی استان فارس بود. معاون هماهنگی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با اشاره به اینکه در ایام جنگ تحمیلی نیاز به خدمت معلمان در روستاها بسیار شدید بود، گفت: با تصمیم شورای عالی آموزش و پرورش علاوه بر توسعه
آمار مبتلایان به کرونا در بوشهر ثابت ماند
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر امروز تعداد مبتلایان جدید به ویروس کرونا در استان بوشهر تغییری نکرده است. به این ترتیب تعداد مبتلایان به این ویروس در استان بوشهر همان 267 نفر باقی ماند. بر همین اساس، 140 نفر از مبتلایان، مرد و 127 نفر زن هستند. همچنین 146 نفر تا کنون بهبودی قطعی یافته اند، 103 نفر در مراقبت خانگی به سر می برند و هفت نفر هم در بیمارستان بستری هستند. تعداد فوت شدگان هم 11 نفر است. انتهای پیام/ ...
کرونا را همچنان جدی بگیرید؛ اسامی 132 شهرستان وضعیت سفید اعلام شد +اینفوگرافیک
از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 6203 نفر رسید. وی افزود: خوشبختانه تا کنون 78422 نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند. به گفته جهانپور، 2690 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون 496 هزار و 273 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است. فهرست 132 شهرستان با وضعیت سفید اعلام شد
بانوی 84 ساله ورامینی بر بیماری کرونا غلبه کرد
بیمارستان مرخص شدند. وی گفت: پیش از ظهر امروز، یک بانوی 84 ساله که از 21 فروردین ماه در بخش مراقبت های ویژه بستری بود، با دریافت خدمات درمانی، بهبودی یافته و بر این بیماری غلبه کرد. شهرستان ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است. بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون 97 هزار و 424 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند، 6203 نفر جان خود را از دست داده و 78422 نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند، همچنین 2690 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. ...
وعده های جدید برای فرجام سدهای بزرگ استان +تصاویر
متوقف است، اما این شرکت آمادگی دارد تا درصورت تزریزق بودجه، این سد را در کمترین زمان ممکن عملیاتی کند. ما معتقدیم سد خاییز با افزایش راندمان مصرف آب و مدیریت بهره وری، بخش عمده نیاز کشاورزان را رفع می کند. تکمیل سد دالکی، شاید دو سال دیگر وی درباره سد دالکی دشتستان که با هدف تامین آب حدود دو میلیون اصله نخل این شهرستان اجرایی شده، گفت: از محل مصوبات سفر هیات دولت، باید 80
آمار رسمی بیماران کرونا به تفکیک استان ها؛ 14 اردیبهشت+جدول
ه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با تلاش های شبانه روزی کادر درمانی استان تاکنون دو هزار و 570 نفر از مبتلایان، پس از بهبودی از بیمارستان های استان ترخیص شدند. طی 24 ساعت گذشته، 3 بیمار مبتلا به کووید 19 جان خود را از دست داده اند تا به این ترتیب مجموع فوت شدگان این بیماری به 226 نفر در خوزستان برسد. تاخت سنندج برای افزایش آمار مبتلایان به کرونا با افزایش 36 بیمار دیگر، تعدا
نجات زن جوان و کودک 9 ساله اش از مرگ
بیان اینکه زن جوان و کودک 9 ساله اش سریعا برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند، عنوان داشت: مأمور فداکار پلیس "دشتستان" در این اقدام خداپسندانه و ایثارگرانه از ناحیه کتف دچار آسیب و در بیمارستان شهید "گنجی" برازجان تحت مداوا است. فرمانده انتظامی شهرستان "دشتستان" ضمن عیادت از این همکار فداکار و مادر و فرزند نجات یافته در بیمارستان بیان کرد: ماموران پلیس "دشتستان" افتخار دارند علاوه بر تأمین نظم و امنیت، در هنگام بروز حوادث و بلایای طبیعی جان خود را برای حفظ جان شهروندان فدا کنند.#
نجات چهار زندگی با اهدای عضو در بوشهر
بوشهر- ایرنا- رئیس مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: اعضای بدن نوجوان 11 ساله در این استان برای نجات جان چهار بیمار نیازمند پیوند اهدا شد. علیرضا باقری روز یکشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: مرحوم “امیر محمد اسماعیل پور” فرزند پلیس ایثارگر آگاهی شهرستان دشتستان به دلیل بیماری دچار تشنج و برای درمان به یکی از بیمارستان های شیراز منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت
تعداد فوت شدگان کرونا در مهاباد به 8 نفر رسید
مهاباد تا این لحظه به 8 نفر رسید. سخنگوی ستاد اطلاع رسانی کرونا در مهاباد در ادامه گفت: همشهریان محترم با جدیت در رعایت فاصله گذاری اجتماعی خطر ابتلا را کاهش دهند و اگر در خانواده ای مورد مثبتی در حال سپری کردن دوران نقاهت دارند، لازم است دیگر افراد مسن خانواده با بیماری های زمینه و فشار خون، چربی به مراکز نمونه گیری مراجعه کنند. تاکنون 210 نفر در شهرستان مهاباد به بیماری کرونا مبتلا شده اند. انتهای پیام/ج
دستگیری سه متهم قتل در دشتستان
به گزارش خلیج فارس؛ سردار خلیل واعظی افزود: در اسفند سال گذشته و در پی اعلام قتل فرد جوانی تبعه افغانستان واقع در روستای "بنداروز" بلا فاصله کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند. وی بیان کرد: در برسی صحنه وقوع جرم مشخص شد جوان 28 ساله تبعه افغانستان در منزل خود با ضربه های چاقو به قتل رسیده، در این راستا با هماهنگی مقام قضایی تلاش برای شناسایی و دستگیری عامل
بهبودی قطعی 146 بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر
بوشهر(پانا)- دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی 146 بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد . به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سعید کشمیری گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز شنبه 13 اردیبهشت ماه 267 نفر شامل 140 مرد و 127 زن است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از 10 بیمار جدید، یک مورد در شهرستان بوشهر، 6 مورد
ابتلای 10 کرونایی جدید در استان /تعداد مبتلایان 267 نفر شد
شده و در مراقبت خانگی قرار دارند. وی تصریح کرد: در شهرستان بوشهر آقایی 40 ساله، در شهرستان دشتستان دو خانمی 37 ساله و 31 ساله که سابقه سفر داشته است و یک آقای 24 ساله و در شهرستان دیلم نیز چهار آقای 83، 20، 47 و 25 ساله و دو خانم 54 و 9 ساله که همگی از یک خانواده و در ارتباط با مورد مثبت و سابقه سفر به استان آلوده را داشته اند. دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان (267 نفر) تاکنون 146 نفر از آنان بهبودیافته و 98 نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و 12 نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند. ...
257 نفر در بوشهر به کرونا مبتلا هستند
. رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه در حال حاضر 58 بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند، جزئیات افراد جدید را چنین بیان کرد: از 8 بیمار جدید 4 مورد در شهرستان دشتستان، 3 مورد شهرستان بوشهر و یک مورد در شهرستان دیّر به ثبت رسید که همه آن ها در مراکز بیماریابی شناسایی شده و در مراقبت خانگی قرار دارند. وی ادامه داد: در شهرستان دشتستان دو خانم 61 و
هجوم ملخ های صحرایی به نقاط مختلف استان بوشهر / منشأ آفت ملخ صحرایی از صحرای عربستان و سودان است
ها در اراضی استان ادامه دارد و تاکنون افزون بر 22 هزار و 740 هکتار اراضی استان سم پاشی شده است. خسرو عمرانی با بیان اینکه اکنون مبارزه با ملخ های صحرایی با سم پاشی زمینی انجام می شود اظهار داشت: مبارزه باملخ های صحرایی در شهرستان های دیر، دشتی، دشتستان و تنگستان با همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی، کشاورزان، سازمان های مردم نهاد و حمایت همه جانبه مسئولان اجرایی استان بوشهر انجام شده است.
وقتی کرونا در شهر سرفه های مقدس به زانو در می آید
(ره) سردشت دارای 120 تخت فعال است و بیمارستان صحرایی با 28 تخت فعال در محوطه این مرکز درمانی و در 2 بخش مخصوص مردان و زنان راه اندازی شد که تاکنون مورد استفاده قرار نگرفته است. رییس شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: تاکنون یکی از جانباز شیمیایی این شهرستان که بانویی 62 ساله بود، به بیماری کرونا مبتلا شد و پس از بهبودی کامل از بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان ترخیص شد. قادری
افزایش ناگهانی و عجیب مبتلایان به کرونا
سعید کشمیری با اشاره به بهبودی قطعی 145 بیمار عنوان کرد: در حال حاضر 17 بیمار کرونا مثبت در بیمارستان های استان بوشهر بستری و 84 بیمار نیز با حال عمومی خوب در مراقبت خانگی قرار دارند. صراط: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با اعلام آزمایشگاه کووید 19 در استان بوشهر هشت نفر دیگر نیز به لیست مبتلا شدگان به این ویروس افزوده شد تا مجموع افراد مبتلایان به کرونا در
بیش از 75 هزار تن گندم در بوشهر خریده شد
است. سید محمد هاشمی افزود: 11 مرکز خرید در پنج شهرستان دشتستان، دشتی، دیر، دیلم و گناوه محصول گندم کاران استان را تحویل می گیرند. او ادامه داد: گندم هایی که تا حالا از کشاورزان خریده شده از نوع معمولی هستند و تا کنون گندم دوروم نداشته ایم. مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر بیان کرد: قیمت خرید هر کیلوگرم گندم معمولی 25 هزار ریال است و 24 ساعته وجه به حساب
شفافیت باید از مجلس شروع شود/ تعهدات اجتماعی وزارت نفت حساب وکتاب ندارد
بیان داشت: تا به الآن چند جلسه بین منتخبین برگزار شده است. موضوع جلسات مباحث کلان استان بوده که یک مورد آن منجر به صدور بیانیه شد. مجلس آینده با تعریفی جدید، حامی دولت خواهد بود طی سال های اخیر رفتارهایی از نمایندگان مجلس دیده شد که باعث شد مجلس را از رأس امور دور کرد. منتخب مردم دشتستان اشتباه در تحلیل را عامل اصلی این رفتارها می داند. وی اظهار داشت: خیلی وقت ها ممکن است یک
تأیید ابتلای 10 مورد جدید به کرونا در استان بوشهر+نقشه
مبتلایان جدید: دیلم:6نفر بوشهر:1نفر دشتستان:3نفر