سایر خبرها
160 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های قم بستری شدند
پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند. او بیان کرد: 17 نفر از این تعداد در بخش های بیمارستان ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند. قدیر با بیان اینکه وضعیت استان قم هنوز قرمز است گفت: هوشمندی ما در رعایت فاصله گذاری باعث مغلوب کردن کرونا می شود و در غیر اینصورت کرونا هوشمندتر از ما عمل کرده و آسیب های غیرقابل جبرانی برجای خواهد گذاشت. رئیس علوم پزشکی قم یادآورشد: در حال حاضر 160 بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم بستری هستند و حال حدود 50 نفر از آن ها بد گزارش شده است. انتهای پیام/ ...
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم: طی 24 ساعت گذشته 46 نفر در مراکز درمانی قم پذیرش شدند
به گزارش خبرگزاری حوزه ، دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: طی 24 ساعت گذشته و تا ساعت 14 امروز سیزدهم اردیبهشت ماه، 46 نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش شدند. وی گفت: 26 نفر از این تعداد در بخش های بیمارستان ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند. دکتر قدیر خاطر نشان ساخت: در شبانه روز گذشته ، 36 نفر از کل بیماران بستری در بخش ها پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند. ...
کرونا در ایران/شناسایی 170 مورد ابتلا جدید در خوزستان
دست دادند تا فوت شدگان به 235 نفر برسد. بستری 160 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های قم رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در حال حاضر 160 بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم بستری هستند و حال حدود 50 نفر از آنها بد گزارش شده است. محمدرضا قدیر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته و منتهی به پانزدهم اردیبهشت ماه، 45 نفر در مراکز درمانی
آمار رسمی بیماران کرونا به تفکیک استان ها؛ 15 اردیبهشت+جدول
علوم پزشکی قم گفت: در حال حاضر 160 بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم بستری هستند و حال حدود 50 نفر از آن ها بد گزارش شده است. محمدرضا قدیر امروز اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته و منتهی به پانزدهم اردیبهشت ماه، 45 نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا و یا مشکلات حاد تنفسی پذیرش شدند. 17 نفر از این تعداد در بخش های بیمارستان ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در
آمار رسمی مبتلایان و جانباختگان کرونا به تفکیک استانی
124 نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و 6 نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند. بستری 160 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های قم رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در حال حاضر 160 بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم بستری هستند و حال حدود 50 نفر از آن ها بد گزارش شده است. محمدرضا قدیر امروز اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته و منتهی به
36 نفر از بیمارستان های قم ترخیص شدند/26 نفر بستری شدند
محمدرضا قدیر امروز(شنبه13 اردیبهشت) در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به آمار بیماران کرونایی بستری در قم گفت: در 24 ساعت گذشته و تا ساعت 14 امروز 46 نفر مشکوک به کرونا در مراکز درمانی پذیرش شدند که از این تعداد 26 نفر در بخش های بیمارستان ها بستری شدند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به بیمارستان های درگیر با کرونا گفت: در حال حاضر بیماران کرونایی تنها در بیمارستان
بستری شدن 26 نفر با احتمال ابتلا به کرونا در قم
به گزارش خبرآنلاین از قم ، دکتر قدیر گفت: در 24 ساعت گذشته و تا ساعت 14 امروز سیزدهم اردیبهشت، 46 نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش شدند. وی افزود: 26 نفر از این تعداد در بخش های بیمارستان ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند. رئیس داشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: در شبانه روز گذشته ، 36 نفر از کل بیماران بستری در بخش ها پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند. 46 کد خبر 1383798 ...
بابل در حال شکست کرونا/افراد بستری تک رقمی شد
به گزارش بولتن نیوز ، زنگ خطر ورود بیماری کرونا به مازندران 30 بهمن سال گذشته با شناسایی 2 بیمار مشکوک در بابل نواخته شد. بیماران شناسایی شده افرادی بودند که همزمان با شیوع کرونا در قم به آن شهرستان سفر داشتند. براساس آخرین گزارش از دانشگاه علوم پزشکی بابل در 24 ساعت گذشته تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های بابل با کمترین رقم بعد از حدود 75 روز تک رقمی شد و این رقم به
انتقاد از عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اصفهان/ ابتلای حدود 250 نفر از کادر درمان استان به کرونا/ ...
به گزارش ایلنا از اصفهان، مدیر روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به وضعیت کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: هفته های گذشته روزانه حدود 120 تا 140 نفر در مراکز درمانی بستری می شدند، اما در حال حاضر تعداد موارد بستری روزانه به 100 تا 120 نفر رسیده است و تقریباً هر روز این تعداد بیمار را با علائم بالینی ابتلا به کرونا در بیمارستان ها بستری می کنیم. دکتر آرش نجیمی
ثبت 17 مورد جدید و ترخیص 12 نفر در قم
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما دکتر قدیر با بیان اینکه در این بازه زمانی 45 نفر با احتمال ابتلا به کرونا به مراکز درمانی مراجعه کرده اند گفت: از این تعداد 17 نفر بستری و ما بقی مرخص شدند. وی افزود: 12 نفر هم در 24 ساعت گذشته از بیمارستان مرخص شدند. دکتر قدیر گفت: هم اکنون 160 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان بستری هستند که حال 50 نفر از آنان وخیم است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
کرونا در ایران/آمار نگران کننده استاندار خوزستان از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا
24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: 16 نفر از این افراد در بیمارستان بستری شدند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته و منتهی به شانزدهم اردیبهشت ماه، 41 نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا و یا مشکلات حاد تنفسی پذیرش شدند. وی افزود: 16 نفر از این تعداد در بیمارستان ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی
افزایش ابتلا به کرونا در میان کودکان و نوزادان
کودکان و حتی نوزادان به ویژه نوزادانی که از مادران مبتلا به کرونا متولد شده اند، دیده شده است. صادقی مقدم اضافه کرد: البته هنوز نتیجه کلی و گزارش دقیق از طرف اداره سلامت نوزادان اعلام نشده، ولی براساس گزارشات، 10 تا 12 نوزاد از مادران کرونا مثبت متولد شده اند که در تعدادی از آن ها حال عمومی بد و بدحالی وجود داشته است. نوزادانی داشتیم که بعد از تولد ترخیص شده، اما بعد از آن با علائمی دال
ارائه 10 هزار محتوای درسی مجازی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
به گزارش آمد خبر (amadkhabar.ir) : مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ارائه 10 هزار محتوای درسی مجازی در این خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دکتر نیکو یمانی درباره روند اجرای آموزش های مجازی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: آموزش مجازی در این دانشگاه از اسفند سال گذشته به دو صورت آموزش های مجازی هم زمان و
ویزیت مجازی با فروکش بحران کرونا
خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران ، از اجرای طرح ویزیت مجازی بیماران بعد از فروکش بحران کرونا در کشور خبر داد. جلیل کوهپایه زاده به وضعیت بیماران کرونا در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران در استان تهران پرداخت و گفت: در حال حاضر شاهد شیب نزولی مراجعات بیماران به مراکز درمانی هستیم. وی افزود: البته این شیب نزولی مراجعات بیماران کرونایی در تهران کمتر
حال 50 بیمار مبتلا به کرونا در قم وخیم است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم مطرح کرد؛ حال 50 بیمار مبتلا به کرونا در قم وخیم است دکتر قدیر گفت: در حال حاضر 160 بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم بستری هستند و حال حدود 50 نفر از آن ها بد گزارش شده است. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ، محمدرضا قدیر علوم پزشکی قم با اشاره به وضعیت بیماران بستری در مراکز درمانی قم گفت: طی 24 ساعت گذشته تا
حال 50 بیمار مبتلا به کرونا در قم وخیم است
دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم یادآور شد: در شبانه روز گذشته ، 9 نفر از کل بیماران بستری در بخش ها پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند. وی گفت: در حال حاضر 160 بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم بستری هستند و حال حدود 50 نفر از آنها بد گزارش شده است. قدیر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان قم در وضعیت قرمز تقسیم بندی ستاد ملی کرونا قرار دارد، در موضوع بازگشایی ها باید کمال دقت و روند پلکانی لحاظ شود. انتهای پیام/ 137 ...
آخرین آمار پذیرش بیماران مشکوک به کرونا در قم
. وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته، 9 نفر از کل بیماران بستری در بخش ها پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند، گفت: در حال حاضر 160 بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم بستری هستند و حال حدود 50 نفر از آنها بد گزارش شده است. قدیر تأکید کرد: با توجه به اینکه استان قم در وضعیت قرمز تقسیم بندی ستاد ملی کرونا قرار دارد، در موضوع بازگشایی ها باید کمال دقت و روند پلکانی لحاظ شود. به اشتراک بگذارید : https://shahr20.ir/?p=21604
قم همچنان در وضعیت قرمز کرونا است
گرفت. او بیان کرد: جزئیات مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا به محض ابلاغ اطلاع رسانی خواهد شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز پس از این کنفرانس اظهار کرد: در حال حاضر 150 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که 45 نفر از این تعداد بدحال بوده و در بخش آی سی یو از آن ها مراقبت می شود. انتهای پیام/الف
قم در وضعیت قرمز کرونایی
500 مادر باردار کرونایی در بیمارستان ها بستری شده و 200 مادر باردار نیز به شکل سرپایی به بخش های درمانی مراجعه کرده اند. وی در پاسخ به سوالی درباره تعداد مبتلایان و فوتی های نیروهای مامایی در بحران کرونا تصریح کرد: حدود 240 ماما به ویروس کرونا مبتلا شده اند و براساس آخرین اطلاع ما حدود 40 تا 50 نفر آنها در بیمارستان ها بستری هستند و متاسفانه سه نفر در حوزه مامایی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا
جدیدترین آمار پذیرش بیماران کرونایی در قم
به گزارش شهر بیست به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته و تا ساعت 14 امروز سیزدهم اردیبهشت ماه، 46 نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش شدند. وی یادآور شد: 26 نفر از این تعداد در بخش های بیمارستان ها بستری شده و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند. رئیس دانشگاه
ترخیص 36 بیمار کرونایی از مراکز درمانی قم طی 24 ساعت گذشته
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در شبانه روز گذشته، 36 نفر از کل بیماران بستری در بخش ها پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند.
26 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های قم بستری شدند
...: محمدرضا قدیر گفت: در 24 ساعت گذشته و تا ساعت 14 امروز سیزدهم اردیبهشت ماه، 46 نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلاء به کرونا پذیرش شدند. به گزارش دانشگاه علوم پزشکی قم وی افزود: 26 نفر از این تعداد در بیمارستان های قم بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: در شبانه روز گذشته، 36 نفر از کل بیماران بستری در بخش ها پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند. ...
بستری شدن 26 نفر با احتمال ابتلا به کرونا در قم
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، دکتر قدیر گفت: در 24 ساعت گذشته و تا ساعت 14 امروز سیزدهم اردیبهشت، 46 نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش شدند. وی افزود: 26 نفر از این تعداد در بخش های بیمارستان ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند. رئیس داشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: در شبانه روز گذشته ، 36 نفر از کل بیماران بستری در بخش ها پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند.
آمار رسمی بیماران کرونا به تفکیک استان ها؛ 13 اردیبهشت+جدول
زمینه ای هستند بنابراین از مردم عزیز استان خواهشمندیم با پاسخگویی به شماره تماس 4030 با مراقبین سلامت و بهورزان همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند. آمار مبتلایان به کرونا درچهارمحال و بختیاری به 409 نفر رسید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از مثبت اعل
برگزاری دوره های مجازی تدبر در قرآن در دانشگاه های علوم پزشکی
/> وی با اشاره به اینکه از هر دانشگاه حدود 30 نفر در طرح حضور دارد، بیان کرد: پیش بینی ها این است که در مجموع بیش از 300 نفر از دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی در این دوره حضور یابند و شاهد حضور دانشجویانی از دانشگاه های بوشهر، زنجان، اردبیل، قم، مشهد، اصفهان، ساری، کرمانشاه، شیراز، دانشگاه ایران، همدان و سمنان هستیم. رئیس اداره آموزش مرکز قرآن و عترت معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت
نیروهای جدید در کادر درمان همدان جذب می شوند
به گزارش عصر همدان؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، ابراهیم جلیلی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از استخدام نیروهای جدید در کادر درمان استان همدان خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته آزمون جذب نیروی کادر درمان استان همدان برگزار شد و در حال حاضر در مرحله گزینش این نیروها هستیم. وی با بیان اینکه عمده ترین جذب نیروها در شهرستان تویسرکان و بهار است، گفت: در برخی از
30درصد مردم قم در مرحله دوم، غربالگری شده اند
به گزارش خبرگزاری حوزه ، دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در دیدار با رئیس و اعضای شورای استان گفت: یکی از مسائل مهم در بحران کرونا، مدیریت منسجم و کارآمد می باشد که در استان با مدیریت استاندار قم در بهره گیری از ظرفیت نهادها و سازمان ها شاهد نیل به این امر مهم بودیم وی افزود: کرونا، ویروس مهاجم و بسیار بی رحمی است و هر لحظه با عدم رعایت فاصله گذاری و افزایش تماس ها ممکن است که این