افزایش آمار مبتلایان به کووید 19 در خراسان شمالی به 980 نفر
سایر خبرها
تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان شمالی 4 رقمی شد
تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان شمالی 4 رقمی شد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در چند روز گذشته با افزایش تعداد نمونه گیری در سرپایی ها شاهد جهش در شناسایی مبتلایان به کووید 19 در استان بودیم. به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سید احمد هاشمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اعلام اینکه حال عمومی این افراد خوب است و با
افزایش آمار مبتلایان به کووید 19 در خراسان شمالی به 980 نفر
/> وی بابیان اینکه هنوز جامعه درگیر مبارزه با کرونا است، بر پرهیز از تجمعات و ترددهای غیرضروری تأکید کرد و گفت: در صورت رعایت نکردن مسائل بهداشتی، امکان جهش آمار مبتلایان وجود دارد. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: آزمایش 1376 نفر از موارد مشکوک نیز منفی گزارش شده است و هم اکنون 131 بیمار مشکوک به ابتلا به کووید 19 در بیمارستان های سطح استان بستری هستند. وی با
آمار مبتلایان به کووید 19 در خراسان شمالی به 1088 نفر افزایش یافت
به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ احمد هاشمی ظهر امروز سه شنبه (16 اردیبهشت) گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده تا ظهر امروز، هزارو 88 نفر در خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد آمار فوتی ها نیز به 85 نفر افزایش یافته است. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در توضیح آمار مبتلایان قطعی این بیماری به تفکیک شهرستان ها اظهار داشت: در شهرستان های بجنورد 504 نفر
تغییر رفتار افراد در سطح جامعه نگران کننده است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سید احمد هاشمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: با شرایط موجود و انجام نمونه گیری ها ممکن است نوسانات به شکل کاهش یا افزایش را در روز های آینده داشته باشیم. هاشمی از ثبت 49 مورد جدید در پانزدهم اردیبهشت ماه 99 خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر 133 نفر در بیمارستان های استان به دلیل بیماری کووید 19 بستری
ترس؛ عامل مراجعه نکردن مبتلایان کرونا به بیمارستان های خراسان شمالی
دکتر سید احمد هاشمی از همه افراد علامت داری که به مراکز درمانی مراجعه کرده اند و پزشک به آن ها توصیه به بستری کرده است، خواست تا در کمترین زمان در بیمارستان ها بستری شوند تا حال عمومی آن ها بدتر و منجر به آسیب دیدنشان نشود. به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، وی در ادامه سخنان خود افزایش نمونه گیری ها در سطح استان به دنبال اجرای برنامه وزارت بهداشت و
قدردانی از خدمات دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمانی خراسان شمالی
به گزارش روابط عمومی مرکز خدمات حوزه های علمیه خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین توسلی نژاد مدیرکل مرکز خدمات استان و معاون سلامت این مرکز با دکتر سید احمد هاشمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان دیدار و با اهدای لوح سپاسی از زحمات ایشان و دست اندرکاران عرصه سلامت استان در مبارزه با بیماری کرونا قدردانی کردند. مدیر کل مرکز خدمات استان بیماری کرونا را امتحانی الهی دانست و اظهار امیدواری کرد
آمار رسمی مبتلایان و جانباختگان کرونا به تفکیک استانی
/> سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، تا ظهر 15 اردیبهشت، 1029 نفر در خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده اند. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی سید احمد هاشمی از ابتلا 1029 نفر به کرونا در استان خبر داد و در توضیح آمار مبتلایان قطعی این بیماری به تفکیک شهرستان ها نیز اظهار کرد: در شهرستان های بجنورد 470 نفر
فیلم؛ چرا کرونا در خراسان شمالی افزایش یافت؟
سید احمد هاشمی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگوی اختصاصی با عصراترک اظهار داشت: طی چند روز گذشته آمار ابتلا به کووید 19 در خراسان شمالی افزایشی را به همراه داشت و به تعداد ابتلا 86 نفر طی یک روز رسید. وی یکی از دلایل شیوع این بیماری را عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی خواند و ادامه داد: با آغاز به کار صنوف و بازارها این دیدگاه ایجاد شد که کرونا به اتمام رسیده است و بی
کرونا در ایران/آمار نگران کننده استاندار خوزستان از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا
/> سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: آزمایش هزار و 465 نفر از موارد مشکوک نیز منفی گزارش شده است و هم اکنون 138 بیمار مشکوک به ابتلا به کووید 19 در بیمارستان های سطح استان بستری هستند. تعداد بیماران کرونا در سیستان و بلوچستان به 743 نفر رسید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: مجموع موارد مثبت آزمایشگاهی کووید-19 در بیماران بستری و سرپایی استان تاامروز 16 اردیبهشت
شناسایی 9 مورد جدید مبتلا به کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز :سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس کهگیلویه و بویراحمد را در چهاردهمین روز از اردیبهشت ماه 99، اعلام کرد. پرویز یزدان پناه گفت: از مجموع 91 جواب دریافت شده از آزمایشگاه تشخیص مولکولی یاسوج، 9مورد مثبت مبتلا به کرونایی شناسایی شد. وی اذعان داشت:1 بیمار مرد و 3 بیمار زن در شهرستان کهگیلویه، 1 بیمار مرد و 2 بیمار
مردم از مراجعه به مراکز نمونه گیری نترسند
علوم پزشکی شوشتر 95 درصد جمعیت تحت پوشش غربالگری شدند. وی عنوان کرد: در مجموع از 4 میلیون و 848 هزار و 235 نفر، 4 میلیون و 501 هزار و 177 نفر معادل 92.84 درصد جمعیت خوزستان غربالگری و آموزش داده شده اند. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به نتایج غربالگری مرحله نخست، تصریح کرد: در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 83.28 افراد فاقد مشکل و 14.52 درصد
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز: عده زیادی از مبتلایان به کرونا هنوز شناسایی نشده اند
هستند همچنین 30واحد صرفا برای شناسایی بیماران سرپایی و غربالگری اقوام مبتلایان به ویروس کرونا در سطح وجود دارد. طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، در 24 ساعت گذشته یک هزار و 223 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد و تعداد مجموع بیماران کرونایی به 98 هزار و 647 نفر رسید. منبع خبر : ایرنا
افزایش مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد به 517 نفر
شهرستان گچساران شناسایی که با احتساب این موارد، شمار مبتلایان استان به 517 بیمار رسید. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: 7 نفر از این بیماران با موارد مثبت در ارتباط و از خوشه های قدیمی هستند. وی در ادامه با اشاره به توصیه های بهداشتی پیشگیری از ابتلا به کرونا، عنوان کرد: حضور در اماکن عمومی خطر ابتلا به کرونا را افزایش داده و ضروری است حتی الامکان از حضور در
جدیدترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کهگیلویه وبویراحمد
/> دکتر یزدان پناه گفت: از مجموع 91 جواب دریافت شده از آزمایشگاه تشخیص مولکولی یاسوج، 9 مورد مثبت مبتلا به کرونا شناسایی شد. او افزود:یک بیمار مرد و سه بیمار زن در شهرستان کهگیلویه، یک بیمار مرد و دو بیمار زن در شهرستان بویراحمد و دو بیمار زن در شهرستان گچساران شناسایی که با احتساب این موارد، شمار مبتلایان استان به 517 بیمار رسید. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد
15 اردیبهشت 99/ آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش عصرزاگرس وبه نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدان پناه گفت: از مجموع 91 جواب دریافت شده از آزمایشگاه تشخیص مولکولی یاسوج، 9مورد مثبت مبتلا به کرونایی شناسایی شد. وی اذعان داشت:1 بیمار مرد و 3 بیمار زن در شهرستان کهگیلویه، 1 بیمار مرد و 2 بیمار زن در شهرستان بویراحمد و 2 بیمار زن در شهرستان گچساران شناسایی که با احتساب این موارد، شمار
کرونا در ایران/شناسایی 170 مورد ابتلا جدید در خوزستان
سوی ستاد پدافند غیر عامل شهرستان باشند. بر اساس این گزارش، به دلیل تأخیر در اعلام آمار جنوب غرب خوزستان، تعداد ابتلا در این حوزه در آمار امروز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز درج نشده است. بستری شدن 116 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان در 24 ساعت گذشته 116 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی 22 شهرستان استان اصفهان بستری شده اند.
آخرین آمار مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد
راه ملت: به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر پرویز یزدانپناه گفت: از مجموع 80جواب دریافت شده از آزمایشگاه تشخیص مولکولی یاسوج، 7 مورد مثبت مبتلا به کرونا شناسایی شد. وی اذعان داشت: 2بیمار مرد و 4 بیمار زن در شهرستان کهگیلویه و 1 بیمار زن در شهرستان دنا شناسایی که با احتساب این موارد، شمار مبتلایان استان به 524 نفر رسید. سرپرست دانشگاه علوم
کرونا در ایران/قم در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد
زمینه ای مبتلا بودند. هاشمی عنوان کرد: تاکنون 458 نفر از مبتلایان به این بیماری بهبود و از مراکز درمانی در سطح استان مرخص شده اند. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: آزمایش هزار و 376 نفر از موارد مشکوک نیز منفی گزارش شده است و هم اکنون 131 بیمار مشکوک به ابتلا به کووید 19 در بیمارستان های سطح استان بستری هستند. کدام شهرهای خوزستان در وضعیت قرمز شیوع کرونا
شمار مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی به 566 نفر رسید
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، کامبیز مهدی زاده عصر امروز ( 14 اردیبهشت) در گفتگو با رسانه ها با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته 84 آزمایش مشکوک به کرونا در استان انجام شد که از این تعداد پنج مورد مثبت اعلام شد، اظهار داشت: با اضافه شدن این موارد جدید، مجموع مبتلایان کرونا در استان به 566 نفر رسید. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: موارد جدید مبتلا به کرونا
86 بیمار جدید به آمار مبتلایان به کرونا ویروس اضافه شد
به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ احمد هاشمی با بیان اینکه طی چند روز گذشته با افزایش تعداد نمونه گیری در سرپایی ها شاهد جهش در شناسایی مبتلایان به کووید 19 در استان بودیم، افزود: حال عمومی این افراد خوب است و با آموزش های ارائه شده، آنان در منازل خود قرنطینه شده اند. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، تا ظهر امروز 13 اردیبهشت، 900
ابتلا به کرونا در خراسان شمالی اوج خواهد گرفت
/> وی افزود: مساله جالب توجه در این میان این بود که تست درصد بالایی از افراد نمونه گیری شده، مثبت بود که همین امر در افزایش تعداد مبتلایان بسیار تاثیرگذار بود. هاشمی گفت: در این راستا ضمن شناسایی افراد مبتلا در صورتی که حال عمومی آنها خوب بوده و نیاز به بستری نداشته باشند به صورت قرنطینه خانگی تحت مراقبت قرار می گیرند. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به ارایه آموزش های
استاندار خراسان شمالی خواستار اعلام بی کم وکاست آمار کرونا شد
میان مردم شده که مسوولان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، علت این افزایش را بی اعتنایی مردم به پروتکل های بهداشتی و حضور در تجمعات و معابر عنوان کرده و افزوده اند که نمونه گیری از بیماران سرپایی و نیز افرادی که از رفتن به مراکز درمانی هراس دارند در این جهش شمار مبتلایان موثر بوده است. براساس آمار اعلام شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روز شنبه، تاکنون 96 هزار و 448 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 65 تن در 24 ساعت گذشته، شمار د جانباختگان کرونا در کشور به 6 هزار و 156 تن رسیده است. ...
افزایش شمار مبتلایان کروناویروس به 980نفر
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: در چند روز گذشته با افزایش تعداد نمونه گیری در سرپایی ها شاهد جهش در شناسایی مبتلایان به کووید19 در استان بودیم به طوری که شمار مبتلایان در خراسان شمالی به 980نفر افزایش یافت. دکتر سیداحمد هاشمی افزود:حال عمومی این افراد خوب است و با آموزش های ارائه شده، در منازل خود قرنطینه شدند وی گفت: شمار
6 مورد جدید مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد+ تفکیک شهرستان ها
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): به گزارش عصر دنا، دکتر پرویز یزدان پناه گفت: 6 مورد جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی که با احتساب این موارد، شمار مبتلایان استان به 508 نفر رسید. وی افزود: این موارد جدید شامل یک بیمار مرد و دو بیمار زن در شهرستان کهگیلویه و سه بیمار مرد در شهرستان بویراحمد هستند. آمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به تفکیک
تشریح آخرین وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد از زبان یزدان پناه
، دنا 22 مورد، باشت 42 مورد لنده 21 مورد و بهمئی 5 مورد که مجموعاً 508 نفر در استان تا الان به ویروس کرونا مبتلا شده اند. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روند بیماری در استان، روند کاهشی است، منتها در شهرستان های کهگیلویه و گچساران روند افزایشی بوده است. هفته گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد 21 مورد مبتلا به کرونا داشتیم و هفته قبل از آن 81 مورد بوده، منتها روند کاهشی
افزایش شمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 508 نفر
به گزارش خبرنگار مهر ، پرویز یزدان پناه ظهر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس آخرین آزمایشات انجام گرفته، 6 موردی جدید مبتلا به کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد. یزدان پناه با اشاره به پراکنش جغرافیایی افراد، اظهار کرد: سه نفر از این افراد در شهرستان بویراحمد و سه نفر مربوط به شهرستان کهگیلویه هستند. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از شهروندان
اتخاذ تمهیدات لازم برای بازگشت زندانیان به مرخصی رفته در خراسان شمالی
به زندان ها تمامی کارکنان اداری، یگان ها، سربازان و زندانیان ضدعفونی و غربالگری می شوند و همچنین تب آنان نیز صورت مستمر سنجیده می شود. مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان شمالی گفته بود: حتی در ورودی زندان ها و همچنین ورودی بندها حوضچه هایی برای ضدعفونی کفش های افراد نیز ایجاد شده است. در هر یک از شهرستان های بجنورد، شیروان و اسفراین یک زندان وجود دارد و یک کانون اصلاح و تربیت و یک بازداشتگاه نیز در بجنورد دایر است.
غربالگری و شناسایی معتادان متجاهر مبتلا به کرونا در خوزستان
...: با مراجعه نیروهای بهداشتی به مراکز کاهش آسیب اعتیاد و یا مراکز گذری ثابت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اهواز و سازمان بهزیستی، نمونه گیری با رعایت دستورالعمل ها انجام می شود. علوی ادامه داد: در نوع دیگر، نمونه گیری به صورت فعال انجام می شود و نیروهای بهداشتی به پاتوق های معتادان متجاهر مراجعه می کنند و نمونه گیری از این افراد انجام می شود. سرپرست مرکز بهداشت خوزستان گفت: هدف از انجام این طرح، افزایش غربالگری و شناسایی موارد مثبت و درمان سریع این افراد است تا چرخه انتقال ویروس قطع شود. ...
استقبال بیش از 6 هزار و 500 نفر از طرح اقدام ملی تامین مسکن
استقبال بیش از 6 هزار و 500 نفر از طرح اقدام ملی تامین مسکن سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت:6 هزار و 556 نفر از طرح اقدام ملی تامین مسکن در استان استقبال کردند. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی فخرانی سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: سازندگان طرف تفاهم اداره کل راه و