پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۰۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
روزنامه شهروند ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۶

تقریبا به مرز مهار کرونا رسیده ایم

رئیس جمهوری روز گذشته در جلسه هیأت دولت با اشاره به تلاش دولت در سه ماه گذشته، اعلام کرد ایران تقریبا به مرز مهار کرونا رسیده است. حسن روحانی در جمع اعضای هیأت دولت با بیان اینکه ما در غم کسانی که در جریان شیوع ویروس کرونا عزیزان خود را از دست دادند شریک هستیم، تصریح کرد: در سه ماه گذشته، قدم به قدم در راستای مبارزه با شیوع این ویروس در حال پیشرفت هستیم. ما تاکنون پیشرفت های خوبی در راستای مقابله با این ویروس خطرناک داشته ایم و تقریبا به مرز مهار رسیده ایم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)