دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۵۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
پانا ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۹

شوتبال از فردا مهمان نسیم می شود

تهران (پانا) - سری دوم برنامه شوتبال با اجرای حامدآهنگی و مبینا نصیری، از شنبه تا پنجشنبه هر هفته ساعت 21 روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت. به گزارش مشاور رسانه ای پروژه؛ با قطعی شدن زمان پخش برنامه شوتبال از یک تیرماه، از اولین تیزر رسمی این برنامه مهیج رونمایی شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)