افزایش آمار مبتلایان کرونا در استان هرمزگان
سایر منابع:
سایر خبرها
وزارت بهداشت به خوبی به کمک هرمزگان آمده است/ وضعیت هرمزگان همچنان بحرانی است
دگان استان بسیار سپاسگزارم که پیگیری های بسیاری خوبی در این زمینه داشتند و از استاندار و سازمان برنامه وبودجه هرمزگان نیز تشکر ویژه دارم که تمام وقت در این زمینه در حال پیگیری هستند. * در حال حاضر وضعیت بهتری پیدا کرده ایم. شمار فوتی ها کمتر شده است و روند رو به بهبود است اما شمار موارد مبتلا رو به افزایش است و نباید احساس کنیم که شرایط تغییر پیدا کرده است. * بیش از 30 نفر
تست کرونا 44 درصد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی مثبت شد/زنگ خطر شیوع دوباره کرونا در قم
بیماران گفت: امروز 44 درصد افرادی که در قم بصورت سرپایی از آنها تست گرفته شد، نتیجه آنها مثبت بود که باید مراقب باشیم چرا که همه این افراد در بیمارستان ها بستری نشده و در خیابان، ادارات و ... در حال تردد بوده و می توانند ویروس را منتقل کنند. وی با انتقاد از افزایش حضور ماشین هایی با پلاک های دیگر استان ها به ویژه استان های قرمز در قم گفت: مردم قم همواره نشان داده اند که مهمان نواز بوده و از مهمان استقبال می کنند اما این ایام وقت مهمانی رفتن، مسافرت رفتن و پذیرایی از مهمانان دیگر استان ها نیست و باید به مهمانان بگوییم که در ایام بعد از کرونا به قم سفر کنند. انتهای پیام/ ...
قرنطینه طولانی مدت خانگی شدنی نیست/ماسک زدن باید اجباری شود
تاکید بر اهمیت استفاده از ماسک در فضاهای سرپوشیده و مکان های پر تجمع، تصریح کرد: باید به سمتی برویم که استفاده از ماسک اجباری شود. وی درباره وضعیت تخت های بستری و تجهیزات بیمارستانی با توجه به افزایش مراجعات و بستری بیمارستانی کووید 19 در کشور، گفت: از نظر تخت های ویژه و بستری وضعیت مطلوبی داریم و به هیچ وجه در وضعیت بحرانی کمبود نیستیم. البته در برخی از استان ها که اکنون استان های درگیر
ماجرای جان باختن نوزاد 11 ماهه مینابی از کجا شروع شد؟
و از بین رفته بود. این پزشک متخصص در خصوص علت ابتلا دخترک 11 ماهه به ویروس کرونا اظهار کرد: با توجه به اینکه خانواده و مادر و پدر نوزاد مبتلا به کرونا نبوده اند و هیچگونه سابقه علائم مشکوک و شدیدی نیز نداشته اند، به احتمال زیاد با افراد ناقل و مبتلا به ویروس در ارتباط بوده اند که موجب مبتلا شدن نوزاد نیز شده است. شرکت خانواده های هرمزگانی با خیال راحت در مراسم ها
1600 کلاس درس جدید در هرمزگان تا مهر 1400 ایجاد می شود
کنی و اسلام آباد بندرعباس که در تصرف افراد بوده در اختیار شهرداری بندرعباس قرار گیرد تا طرحی که در کارگروه بازآفرینی مسکن استان مصوب شده بود در اختیار شهرداری بندرعباس قرار گیرد. استاندار هرمزگان در همین زمینه توضیح داد: شهرداری با استفاده از این اراضی نسبت به ساماندهی ساخت 1100 واحد مسکونی اقدام خواهد کرد که محور انجام این طرح، مشارکت مردم خواهد بود. این طرح به زودی پس از انجام فرایند
احتمال تعطیلی 2هفته ای ادارات هرمزگان
نماینده مردم بندرعباس در مجلس یازدهم با اشاره به افزایش آمار کرونا در استان هرمزگان تأکید کرد که به دنبال رایزنی با ستاد مرکزی کرونا به منظور تعطیلی دو هفته ای ادارات استان و قرنطینه هستیم. احمد مرادی در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان هرمزگان بیان کرد: ما جلسه ای با معاون درمان وزیر بهداشت برگزار کرده و ایشان در منطقه حضور یافته و بازدیدی میدانی داشتند. یکی از
ورود بدون ماسک به ادارات کردستان ممنوع است
برخوردار نیست بیشتر از گذشته فاصه گذاری اجتماعی را رعایت کرده و حتما در مکان های عمومی از جمله خیابان ها، فروشگاه ها، ادارات و سایر مراکز پر تردد از ماسک استفاده کنند. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان همچنین از دستگاه های اجرایی خواست کماکان بر استفاده کارکنان از ماسک تاکید داشته باشند و با کارکنان خاطی نیز برخورد جدی داشته و آن دسته از کارمندانی که مبتلا به ویروس کرونا یا
اعتماد متقابل مردم و مسئولان؛ تنها راهکار کنترل کرونا در هرمزگان
همچنین وضعیت نابسامان و بحرانی بیمارستان ها نیز برای توجه مردم و مسئولین به جدی بودن این ویروس، کافی نمی باشد. همچنین معاون وزیر بهداشت نیز در بازدید میدانی خود از روند درمانی بیماران کرونایی در هرمزگان، وضعیت این استان را پرخطر اعلام کرد و از افزایش آمار و خطرناک تر شدن شرایط طی دوهفته آینده خبر داد. طی افزایش افسارگسیخته آمار مبتلایان به کرونا، به دستور استاندار هرمزگان
کودکان قربانیان بی گناه کرونا/ آمار بالای مبتلایان در هرمزگان
/> نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس بارها در مصاحبه ها نسبت به افزایش آمار مبتلایان در استان ابراز نگرانی کرده اند و در تماس های تلفنی و حضوری از استاندار هرمزگان خواستار ایجاد قرنطینه کامل در استان و تعطیلی تمامی ادارات و اصناف شدند که تا کنون واکنشی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا نداشته است و استاندار هرمزگان به جای اظهار نظر در مورد قرنطینه استان، یکی از علت های اصلی شیوع کرونا را برگزاری مراسم عروسی و
ادارات استان یزد برنامه ای جامع برای سازگاری با کرونا تدوین کنند
مردم القا می کند و موجب عادی انگاری شرایط از سوی شهروندان می شود. استاندار یزد گفت: با توجه به اینکه زمان اتمام کرونا مشخص نیست، برنامه ای برای سازگاری با این بیماری در استان تدوین می شود و دستگاه های دولتی و غیر دولتی مهلت دارند ظرف مدت 20 روز برنامه خود را در این خصوص ارائه کنند. وی ادامه داد: با توجه به عادی پنداری شرایط از سوی مردم، لازم است فعالیت مجدد و ادبیات جدیدی در
سرنوشت وضعیت قرمز کرونا در انتظار کهگیلویه و بویراحمد / افزایش قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ...
کبنا ؛ نشست شورای سلامت کهگیلویه و بویراحمد به ریاست احد جمالی معاون سیاسی استاندار استان و با حضور مدیران عضو این شورا برگزار شد. به گزارش کبنا، در این نشست که امروز ( سه شنبه 3 تیرماه 99 ) در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، محمدمهدی بانشی گفت: متاسفانه در چهار هفته اخیر با توجه به وضعیت بیماری در استان های همجوار شاهد افزایش کرونایی های استان هستیم. معاونت بهداشت دانشگاه علوم
گام های بلند استاندار و فرماندار برای بافت فرسوده
ملی بازآفرینی شهری ایران باحضور وزیر راه وشهرسازی، استاندار هرمزگان و... منتشر شد که این خبر موج امید را در بین شهروندان بندرعباسی ایجاد کرد وآنها امیدوار شدندبا پیگیری های استاندار هرمزگان، این مشکل در سایر محلات و شهرهای استان نیز برطرف شود و سند املاک شان را بتوانند دریافت کنند. متاسفانه در سال های گذشته که بحث بازسازی املاک فرسوده با استفاده از تسهیلات نوسازی داغ داغ بود، بسیاری از املاک
آخرین وضعیت کرونا در شهرستان های فارس/ فسا به خطر قرمز رسید
. مهرزاد لطفی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزاری دورهمی های خانوادگی و مراسم های عروسی و ختم را بدون رعایت توصیه های بهداشتی، مهم ترین علت شیوع کروناویروس در شهرستان های استان فارس عنوان کرد و از مردم خواست تا از برگزاری اینگونه برنامه ها بدون در نظر گرفتن اصول بهداشتی پرهیز کنند. در همین راستا عنایت الله رحیمی استاندار فارس با بیان اینکه در روز های گذشته برخی تصور کرده اند
استاندار هرمزگان: محدودیت های تعیین شده جهت تصویب به ستاد ملی اعلام شد
بیشتر از طریق میز خدمت الکترونیکی انجام شود و مردم نیز از این شیوه غیر حضوری برای انجام امور اداری خود استفاده کنند تا شاهد خلوت بودن، ادارات باشیم.وی تاکید کرد: بازاریان و افراد مسئول مجتمع های تجاری، مراکز خرید و پاساژها در هرمزگان، باید نظارت دقیقی داشته باشند تا فردی بدون ماسک وارد این مجموعه ها نشود و همه در این اماکن حتماً از ماسک استفاده کنند. استاندار هرمزگان یادآور شد: از تلاش و کوشش خستگی ناپذیر همه پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی در سراسر استان هرمزگان که در طول چهار ماه گذشته به طور شبانه روزی در حال کار برای درمان بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان هستند، تشکر و قدردانی می نمایم ...
آمار مبتلایان به کرونا در در ایلام نگران کننده است/ عدم اعلام آمار استانی ابتلا منطقی نیست
کرد: مردم کاری نکنند که روند کنترل بیماری از دست برود، به خاطر حفظ جان خود هم که شده نسبت به قطع زنجیره انتقال کرونا در تجمعات حضور نیابند، مواظب افراد سالخورده و دارای بیماری زمینه ای باشند، در محل کار و مکان های عمومی پروتکل های بهداشتی را حفظ کنند و حتما از ماسک استفاده کنند و شهرستان های نزدیک به وضعیت قرمز به استان های مجاور که در وضعیت قرمز کرونا هستند سفر نکنند، افراد مبتلا به هیچ عنوان در جامعه و محل کار حضور نیابند.
ماسک، راه ساده نجات از ویروسی مرگبار
، بانک ها، اماکن عمومی، دادگستری و سایر دستگاه ها خواهیم شد. استاندار ایلام گفت: باید تلاش شود با توجه به ضرورت استفاده از ماسک برای حفظ سلامتی مردم ماسک های ارزان و مناسب در این استان تولید شود. قاسم سلیمانی دشتکی اظهار داشت: باید ماسک هایی تولید شود که قیمت آنها از هزار تومان بیشتر نباشد تا مردم بتوانند به راحتی تهیه و استفاده کنند. وی افزود: استفاده از ماسک در
استاندارهرمزگان: محدودیت های کرونایی دربندرعباس، میناب، بندرلنگه و رودان اعلام می شود
راهکار ها در راستای مقابله با ویروس کرونا، کاهش حضور مردم در اماکن عمومی است، افزود: با توجه به وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا در استان هرمزگان از شهروندان خواسته ایم تا جایی که امکان دارد در خانه بمانند و امور خود را تا حد ممکن از طریق الکترونیکی دنبال کنند. استاندار هرمزگان با تأکید بر اینکه در بانک ها، شرکت ها و ادارات استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی ضروری است، عنوان کرد: با
صدای استاندار از رفتار مردم درآمد
دیگر مبتلایان کرونا با مشاهده این رفتار ها تمایلی به اعلام بیماری خود نداشته باشند و این امر موجب انتقال سریع بیماری در سطح جامعه می شود که بسیار خطرناک است. او ادامه داد: کرونا هم یک بیماری عادی است که بعد از یک دوره 14 تا 21 روزه بطور کامل خوب می شود و اگر افراد تست کرونایشان بعد از بهبودی، منفی شود که اصلا جای نگرانی نیست و افراد دیگر می توانند به راحتی با آن ها ارتباط برقرار کنند
وضعیت فعلی شایسته هرمزگان نیست
نیست مردم برای تست کرونا در صفوف طولانی بمانند جامعه شناس ارتباطات و مدرس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه تمامی مشکلات بدون پیگیری و هماهنگی و همگرایی مسئولان در استان و دوری از حرکت های فردی محقق نمی شود، تصریح کرد: شایسته قطب اقتصادی کشور نیست که مردم برای درمان یا تست کرونا اینچنین در صفوف طولانی باقی بمانند و برای سلامت مردمش ارزش قائل نبود. وی در پایان گفت: باید دل مشغولی های نبود تجهیزات و امکانات و کمبود کادر درمان و نیروی متخصص را هرچه سریع تر برطرف کنیم تا کرونا در هرمزگان فراگیرتر از شرایط کنونی نشده است. ...
آقای استاندار، کارگران بجای خانه در کارگاهند
هم مبتلا کرده است، آنها بتوانند بازنشسته شود ودر کنار خانواده شان بمانند تا جان و سلامتی خودشان و اعضای خانواده شان به خطر نیفتد.متاسفانه دستگاه های متولی حوزه کارگری در این بخش حمایت های لازم را از این کارگران نداشته اند و آنها را که در مشکلات شان غرق شده اند، رها کرده اند ومی طلبد استاندار هرمزگان به عنوان عالی ترین مقام اجرایی استان در راستای احقاق حق این کارگران و جلوگیری از به
گلایه فروشندگان و تولیدکنندگان هرمزگانی از عدم حمایت دولت/ دخل بازاریان به خرجشان نمی رسد
و علت اینکه این کار را انجام نمی دهد را نمی دانم، راه ها باز و اداره جات نیز کارمندان را ملزم به حضور در محیط کار می کند، یک نفر هم نیست که جلوی مسافرین را بگیرد یا از آنان تست بگیرد، دولت سرنوشت مردم برایشان مهم نیست. جلوگیری از افزایش قیمت ایجاد شد مهدی بشیری زاده رئیس سازمان بسیج اصناف تجار وفعالان اقتصادی هرمزگان در گفتگو با هرمز اظهار کرد: با توجه به اینکه بازاریان و
مقابله با کرونا نسخه استانی می خواهد
شهرهای استان راه های ارتباطی مناسبی هم برای انتقال بیماران ندارد. هرچند که با اعلام قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت تجهیزات ویژه درمانی به این استان اختصاص یافته و در مراکز درمان کرونا در شهرهای مختلف مورداستفاده قرار می گیرد. هرچند براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان این تجهیزات هنوز به بندرعباس نرسیده و پس از وصول آنها نسبت به توزیع این امکانات در شهرهای مختلف تصمیم گیری
استاندار قزوین: اعمال محدودیت چاره مقابله با کرونا نیست
افرادی که به این بیماری مبتلا شده اند و یا در معرض خطر قرار دارند را مورد رصد و پایش قرار دهد. استاندار قزوین عنوان کرد: افراد آلوده به این بیماری به هیچ عنوان نباید در سطح جامعه حضور یابند زیرا این افراد می توانند جان تعداد زیادی از مردم را به مخاطره اندازند. وی خاطرنشان کرد: پیش از این مردم به صورت مستمر از ماسک استفاده می کردند این در حالی است که امروز بسیاری از افراد
افزایش سخت گیری های کرونایی در بوشهر/ پارک ها و سواحل تعطیل شد
به گزارش خبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند ظهر یکشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: تاکنون در استان بوشهر چهار هزار و 422 نفر مبتلا به کرونا شناسایی شده است. وی تعداد افراد فوت شده بر اثر کرونا در استان بوشهر را 45 نفر عنوان کرد و افزود: اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده و از ماسک استفاده نکنند با شرایط به مراتب بدتری مواجه خواهیم شد. استاندار بوشهر
کادر درمان نفس های آخر را می کشند: هرمزگان در آی سی یو
وبرخی را از پای درآورده است. قرار بود دوهفته قرنطینه شوند که چندان نشدند. اینجا هرمزگان که زمانی آنرا سفید خواندند و حالا هم این زمزمه سفیدی همچنان در گوش هرمزگان نشینان مانده است و توسط بیشتر مردمانش کمترپروتکل های بهداشتی رعایت می شود و لشکر 1540نفر بازرس محسوس، نامحسوس، پیاده و خودرویی در شهرستان بندرعباس با مردم واصناف گفتگو می کنند تا از ماسک استفاده کنند و با فاصله بایستند و برخی
مشکل قطعی آب شهر ماهدشت برطرف می شود
مطالبات مردم ماهدشت باید جدی و جهادی به ویژه در حوزه آب شرب بصورت تمام وقت بصورت بسیار جدی مورد پیگیری قرار گیرد تا مشکل مردم حل و فصل شود. هماهنگی مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری کرج نسبت به انتقال و دفن اصولی و بهداشتی زباله های ماهدشت در حلقه دره ، اخذ مصوبه شورای ترافیک استان البرز نسبت به تغییر دوربرگردان شهر ماهدشت،تامین روشنایی درمسیرهای تعیین شده شهر ماهدشت توسط اداره راهداری از جمله