پلمب سه تالار متخلف در اراک
سایر منابع:
سایر خبرها
اخبار کوتاه
اراک بازدید بعمل آمد و سه واحد متخلف پلمب شدند.بر اساس اعلام پلیس، سرهنگ جعفر پرویزی رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در اینباره گفت: به منظور عملی ساختن اهداف قرارگاه پدافند زیستی استان با توجه به آغاز موج دوم شیوع ویروس کرونا در کشور، روز دوشنبه طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی و اماکن عمومی در سطح کلانشهر اراک از سوی مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان با
تعطیلی 21 واحد اقامتی و مسافرخانه متخلف در قم
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ، سرهنگ بهادر اسماعیلی، جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در ماه گذشته ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت عمومی مردم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به بازدید و نظارت از واحد های صنفی در شهر قم پرداختند. او افزود: در این طرح مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پس از ارزیابی های لازم، از 59 باب
تالار هتل زاگرس اراک پلمب شد
به دلیل برگزاری مراسم پرجمعیت ترحیم در زمان ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی و ترحیم در تالارها و رستوران های استان، تالار هتل زاگرس اراک پلمب شد. روز گذشته خبری مبنی بر برگزاری یک مراسم ترحیم پرجمعیت در یکی از هتل های اراک منتشر شد، بدنبال آن تماس هایی با ایسنا از سوی مردم در اعتراض به این مسئله و عدم پیگیری تخلف علنی از مصوبات قرارگاه زیستی استان در داخل شهر اراک با این خبرگزاری برقرار شد که
پلمب واحد های صنفی متخلف در کازرون
به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز فارس ، سرهنگ اسماعیل زراعتیان، فرمانده انتظامی کازرون گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان کازرون به دنبال شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از خطر ابتلای شهروندان به این ویروس، با هماهنگی مقام قضائی و همراهی نمایندگان شبکه بهداشت و اداره صمت، از 24 واحد صنفی بازدید کردند. وی افزود: در این بازدید ها تعداد 6 واحد صنفی به علت عدم رعایت مسائل بهداشتی، نقض
پلمب 3 واحد صنفی متخلف در فارسان
غلامعلی شکری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا در استان و شهرستان ها گشت مشترک کارشناسان شبکه بهداشت و ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان فارسان از تعدادی واحد صنفی بازی های رایانه ای (گیم نت) در سطح شهرستان بازدید کردند. فرمانده انتظامی شهرستان فارسان ادامه داد: در این راستا سه واحد صنفی به علت عدم رعایت پروتکل
پلمب 28 واحد صنفی و خدماتی متخلف در پارس آباد
صمدالله محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: 28 واحد صنفی و خدماتی متخلف در شهرستان پارس آباد به علت نقض مقررات پیشگیری از شیوع بیماری کرونا پلمپ شد. وی افزود: این واحدهای صنفی و خدماتی طی بازرسی کارشناسان مرکز بهداشتی و بازرسان اتاق اصناف و مشاهده تخلفات متعدد پلمپ شدند. رئیس اتاق اصناق شهرستان پارس آباد بیان کرد: متاسفانه شیوع بیماری کرونا در
کشف خودرو زانتیا سرقتی در شیراز /پلمب 6 واحد صنفی متخلف در کازرون
دولتی اعتراف کردند. فرمانده انتظامی شهرستان لامرد با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، از مردم درخواست کرد: به محض مشاهده افراد مشکوک یا ناشناس در محل زندگی خود، موضوع را در سریع ترین زمان از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند. پلمب 6 واحد صنفی متخلف در کازرون فرمانده انتظامی کازرون از اجرای طرح نظارت بر اصناف با
پلمب 14 واحد صنفی در مهاباد
... وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن گویای 190 یا 42442250 واحد بهداشت محیط مهاباد تماس و تخلفات بهداشتی را گزارش دهند. طرح پلمب واحدهای صنفی متخلف به صورت جدی در دستور کار اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته و کسانی که اقدام به قانون شکنی و فک پلمب کنند برابر حکم مقام قضایی مورد پیگیرد و برخورد جدی قرار می گیرند. شهرستان 241 هزار نفری مهاباد دارای 6 هزار و 800 واحد صنفی است؛ اصناف بزرگترین بخش اقتصادی این شهرستان را تشکیل می دهند. منبع: ایرنا ...
14 واحد صنفی متخلف در مهاباد پلمب شد
امیر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، اظهار کرد: به منظور نظارت بر حسن اجرای دستور العمل های ابلاغی ستاد ملی استان و شهرستان، 14 واحد صنفی توسط کارشناسان مرکز بهداشت مهاباد به علت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی پلمب شدند. بهزاد با بیان اینکه این واحد ها شامل آرایشگاه زنانه، سوپرمارکت ها و کافی شاپ های محل بوده
صدور 111 برگ اخطار ساخت و ساز غیر مجاز در میبد/ سه واحد متخلف پلمب شد
رسول مشتاقیان، رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان میبد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به برخورد با متخلفان، ساخت و ساز ها و مرمت های غیراصولی در محدوده بافت تاریخی این شهرستان، گفت: از ابتدای سال تاکنون 111 تخلف صورت گرفته از سوی ماموران یگان حفاظت شناسایی شدند و اخطار کتبی دریافت کردند. او با اشاره به پلمب سه واحد ساخت و ساز
پلمب 15 بنگاه املاک متخلف در مهریز
برزگر افزود: عدم رعایت نرخ کارشناسی، ایجاد نرخ های کاذب و انجام معاملات صوری و نارضایتی شهروندان و... از عمده تخلفات آن ها بوده است. رئیس اتاق اصناف مهریز هم گفت: از مجموع 70 واحد بنگاه املاکی در شهرستان تخلف 15 واحد محرز شد که 4 واحد آن بدون پروانه بودند. زارع زاده از ادامه رصد و نظارت بنگاه ها خبر داد و افزود: امیدواریم ساماندهی خوبی در بحث املاک و مستغلات شهرستان بوجود آید.
کشف 250 میلیون تومان لوازم خانگی قاچاق در نهاوند
یافته و به صورت مشترک با اتاق اصناف، تعزیرات و دیگر دستگاه های مرتبط به صورت روزانه انجام می شود. سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند ادامه داد: به دنبال بازرسی از صنوف مختلف از ابتدای تیرماه 15 واحد صنفی شامل دفاتر پیشخوان، واحدهای خدماتی، گیم نت، گل فروشی، آرایشگاه زنانه و باشگاه ورزشی به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی پلمب و 12 واحد متخلف نیز به اداره تعزیرات
معدوم سازی 100 کیلوگوشت فاسد در ماهان
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حسین میرزابیگی، رئیس حوزه قضایی بخش ماهان از کشف و معدوم سازی 100 کیلوگرم گوشت فاسد در این بخش خبر داد. او افزود: چهار واحد صنفی متخلف نیز در این خصوص در شهر ماهان پلمب شدند. میرزابیگی بیان کرد: به منظور تحقق نظارت دقیق بر بازار و برای تحقق رویکرد قوه قضاییه مبنی بر حفظ حقوق عامه، بازرسی مشترک مسئولان قضایی و
پلمب واحد های صنفی متخلف در غرب تهران
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ،سرهنگ علی محمدی گفت: به منظور ساماندهی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، روز گذشته 6 مرداد ماه طرح کنترل و نظارت بر صنوف در دستور کار ماموران نظارت بر اماکن عمومی پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت. این مقام انتظامی افزود: در اجرای این طرح از 310 واحد صنفی در محدوده فلکه دوم صادقیه، جنت آباد و.. بازدید که به 95 واحد صنفی تذکر و 8 واحد
پلمب 19 واحد صنفی متخلف در تربت حیدریه
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ علی اکبر کیانیگفت: با اجرای طرح مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی و شبکه بهداشت و اصناف تربت حیدریه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ، از تعداد 702 واحد صنفی بازدید به عمل آمد. او افزود: در اجرای این طرح تعداد 19 واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا با دستور مقام قضائی پلمب شدند. فرماندهی انتظامی تربت حیدریه ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی صنفی ، مراتب را از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند. انتهای پیام// د. ...
پلمپ 27 واحد صنفی متخلف در آبشار یاسوج
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این استان گفت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با هماهنگی مرجع قضائی، مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد، شهرداری،میراث فرهنگی و گردشگری استان به منظور پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا از تعدادی واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس بازدید کردند. سرهنگ روح الله فاتح فر با بیان اینکه در این طرح از 33 باغ
پلمب 19 واحد صنفی متخلف در تربت حیدریه
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی اکبر کیانی فرمانده انتظامی تربت حیدریه گفت: با اجرای طرح مشترک اداره نظارت بر اماکن پلمب 19 واحد صنفی متخلف در تربت حیدریهعمومی و شبکه بهداشت و اصناف تربت حیدریه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، از تعداد 702 واحد صنفی بازدید شد. او افزود: در اجرای این طرح تعداد 19 واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن مصوبات ستاد پیشگیری از
پلمب 117 واحد صنفی متخلف/ معتادین متجاهر در شهرقدس جمع آوری شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، سرهنگ شاهپور فلاحی فرمانده انتظامی شهرستان قدس ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی با بکار گیری منابع انسانی موجود و بسیج کلیه نیروها و استفاده از تجهیزات و امکانات موجود طرح های مختلفی در سطح شهرستان اجرا شد. وی افزود: در این طرح 18 نفر از سارقین و 22 نفر از افرادی که در نظم و امنیت عمومی اختلال ایجاد کرد
پلمپ 20 واحد صنفی متخلف در میاندورود و جویبار
واحد پذیرایی وسفره خانه به دلیل بی توجهی به هشدار ها و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی پلمب شد. بیشتر بخوانید: فرمانده انتظامی شهرستان جویبار نیز گفت: در اجرای طرح نظارت و کنترل واحد های صنفی 8 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت قوانین صنفی و مقررات انتظامی پلمب شد. سرهنگ غلامرضا جعفری از شهروندان خواست: با توجه به این که عدم رعایت موارد بهداشتی در برخی از واحد ها تهدیدی جدی ب
اخطار پلمب به 25 مسافرخانه غیر مجاز متخلف در طرح فاصله گذاری اجتماعی
به گزارش پایگاه خبری ربیع ، سرهنگ “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: در ماه گذشته ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت عمومی مردم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به بازدید و نظارت از واحد های صنفی در شهر قم پرداختند. وی افزود: در این طرح مأموران اداره نظارات بر اماکن عمومی پس از ارزیابی های لازم، از 44 باب مسافرخانه غیر مجاز در این طرح بازدید و 25 مسافرخانه
نظارت ویژه بر فعالیت اصناف البرز در ایام کرونا
بهروز حصاری روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به گسترش ویروس کرونا، طبق اعلام رسمی ستاد مبارزه با کرونا استان البرز، واحد های صنفی مکلف هستند تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. وی خاطرنشان کرد:طی یک ماه گذشته نظارت بر فعالیت نانوایی ها تشدید شده و 150 نانوایی بازرسی، هفت مورد پلمب و برای 23 نانوایی متخلف برگ جریمه صادر شد. حصاری خاطرنشان کرد که همچنین طی این مدت
یکی از تالارهای پذیرایی اردبیل به دلیل برگزاری مراسم و تهدید علیه بهداشت عمومی پلمب شد
که اقدام به برگزاری مراسم کنند پلمب می شوند. امامی یگانه تصریح کرد: سلامت مردم خط قرمز ما است و همگان باید نسبت به سلامت مردم و رعایت فاصله گذاری اجتماعی وخودداری از برگزاری مراسم ترحیم و عروسی دراین شرایط اهتمام جدی داشته باشند. فرماندار اردبیل بیان کرد: براساس مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان برگزاری هرگونه مراسم ها عروسی و عزا ممنوع اعلام شده است که در صورت مشاهده
پلمب 20 واحد صنفی متخلف در میاندورود و جویبار
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: به منظور پیشگیری از تخلفات صنفی و پیشگیری از بیماری کرونا ، طرح کنترل و نظارت بر واحدهای اقامتی و پذیرایی در این شهرستان به اجرا درآمد. وی تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی از 21 واحد صنفی مذکور در این شهرستان بازدید کردند
پلمپ 14 واحد متخلف نقض مقررات ممنوعیت فعالیت کرونا در اردبیل
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما ،دکترخسروی رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل از پلمپ 14 واحد متخلف بعلت نقض مقررات ممنوعیت فعالیت کرونا در اردبیل خبرداد و گفت: در قالب هفتمین مرحله از رزمایش آموزشی و فرهنگی و نیز تشدید نظارتهای کنترلی که با همکاری فرمانداری و با مشارکت ادارات و حضور بازرسان و نمایندگان اتاق اصناف، اداره نظارت بر اماکن عمومی و فرمانده انتظامی شهرستان و کارشناسان بهداشت محیط و
تعطیلی مجدد اماکن ورزشی اراک با اوج گیری کرونا/ پلمب 7 باشگاه در تعطیلی قبلی
عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر افزود: بر اساس تصویب و اعلام قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی، فعالیت باشگاه ها و اماکن ورزشی در شهر اراک تا اطلاع ثانوی تعطیل شده و در صورت مساعد بودن شرایط، مجددا در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد. وی تصریح کرد: بازرسی و پیگیری ها از باشگاه های ورزشی ادامه دارد. در تعطیلی قبلی، برخی باشگاه ها به ابلاغیه
نظارت دستگاه قضا برای مقابله با کرونا_کرمان
به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در ادامه بازرسی های قضایی و کارناسان بهداشتی برای مقابله با کرونا در استان ، یک باغ رستوران در کرمان پلمب و به یک تالار پذیرایی تذکر کتبی داده شد. به منظور کنترل شیوع بیماری کرونا گشت ویژه بهداشتی شامل گروههایی از دانشگاه علوم پزشکی، دادستانی، بازرسی استانداری و نیروی انتظامی فعال است وبر نحوه اجرای شیوه نامه های بهداشتی در اصناف ،ادارات و اماکن