پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۰۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
منجیل خبر ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۴۲

پلمب سه تالار متخلف در اراک

ایسنا/مرکزی در اجرای مصوبات قرارگاه پدافند زیستی استان و در طرح نظارتی پلیس، از 46 تالار و تالار باغ در شهرستان اراک بازدید بعمل آمد و سه واحد متخلف پلمب شدند. بر اساس اعلام پلیس، سرهنگ ” جعفر پرویزی” رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در اینباره گفت: به منظور عملی ساختن اهداف قرارگاه پدافند زیستی استان با توجه به آغاز موج دوم شیوع ویروس کرونا در کشور ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)