مشکلات پیش روی معلمان و دانش آموزان در آموزش مجازی و شبکه شاد
سایر منابع:
سایر خبرها
حتی اگر یک دانش آموز هم به مدرسه بیاید مدارس کشور باید فعال باشند
در صورتی که مجموعه نهادهای فعال جامعه بسته شدند باید مدارس بسته شود. هدف از اتخاذ این سیاست این است که حلقه اتصال و پیوند ما با خانواده، دانش آموزان و معلمان برقرار باشد. حاجی میرزایی ادامه داد: مدرسه باید زنده و فعال باشد تا انجام کارها و برقراری ارتباطات راحت تر شود، حتی اگر تنها یک دانش آموز هم به مدرسه بیاید یا همه دانش آموزان بخواهند به صورت غیرحضوری درس بخوانند باز هم باید مدارس کشور
حضور 70درصدی دانش آموزان سیستان و بلوچستان در کلاس درس
کرونا در مدرسه اتفاق نیفتاده و 15نفری که به این ویروس مبتلا شدند از قبل از ورود به مدرسه تست شدند و از ورود آنها به مدرسه جلوگیری شده است. وی همچنین به ابتلای تعدادی از معلمان به کرونا اشاره کرد و گفت: تعداد انگشت شماری از معلمان به کرونا مبتلا شدند که از حضور آنها به مدارس جلوگیری شده و فوت یکی از معلمان نیز براثر سکته قلبی بوده است. رخشانی اعلام کرد: والدین هر کجا که نقصی در رعایت موارد بهداشتی مشاهده کردند به سامانه 101042 پیامک کنند تا پیگیری جدی صورت بگیرد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ...
امکان انجام تکالیف دانش آموزان در نسخه جدید شبکه شاد
ضعف و قوت وی در دروس مطلع شود؛ سرویس تکلیف برای معلم شامل 3 بخش تکالیف در جریان، تکالیف به اتمام رسیده و ثبت تکلیف جدید ارائه شده است. معلم می تواند با انتخاب کلاس و درس خود پس از تعیین عنوان و مشخصات در شبکه شاد ، تکلیف را ثبت کند؛ تکلیف ایجاد شده در قسمت تکالیف در جریان قرارگرفته و پس از اتمام زمان و تاریخ فعال بودن، به قسمت تکالیف به اتمام رسیده اضافه می شود تا معلم ضمن مشاهده پاسخ
توضیح رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان در پی انتشار خبری در برخی رسانه ها ...
با تایید ابتلای سه نفر از معلمان دبستان ام ابیها منوجان به ویروس کرونا گفت: سه معلمی که تست کرونای آن ها مثبت اعلام شده نسبت فامیلی دارند و از یک خانواده هستند و هیچ گونه ارتباطی بین ابتلای این معلمان به کرونا با بازگشایی مدارس وجود ندارد. مهران باهری بیان کرد: به محض اعلام علائم اولیه ویروس کرونا توسط این همکاران به مدیر مدرسه در دومین روز از بازگشایی مدارس کلاس های درس متعلق به این سه
شاهرود؛ نیازمند 2 مکان آموزشی جدید برای دانش آموزان
کل وضعیت مدارس مناسب است، افزود: این بازرسی ها ادامه دارد تا خانواده ها نگرانی نداشته باشند. وی با بیان اینکه در این مدت بسته های مختلف آموزشی توسط معاونت های مختلف آموزش و پرورش آماده شده است، گفت: تلویزیون هم برنامه آموزشی در نظر گرفته و شبکه شاد هم برنامه مشخص برای استفاده دانش آموزان دارد و شبکه ای امن و قابل مدیریت برای دانش آموزان و خانواده ها است. مدیر آموزش و پرورش
خانواده هایی که روز به روز نگران تر هستند / آیا استانداردها در مدارس رعایت می شوند؟
دانش آموزان با رضایت خودشان بدون اجبار سر کلاس های درس حاضر شدند. او افزود: بیش از 99 درصد معلمان در کلاس درس حضور دارند و مابقی نیز به دلیل عذر پزشکی مانند بیماری زمینه ای، خانم های باردار یا مشکوک به کرونا با داشتن مجوز سر کلاس حاضر نشدند. عسگری اضافه کرد: در حال حاضر مدارس دولتی در دوردست ترین نقاط استان نیز فعال است. او ادامه داد: از اسفند ماه تاکنون چهار مرحله
حضور دانش آموز در مدرسه اجباری نیست
بیان داشت: سرانه تهیه مواد ضدعفونی به مدارس استان اختصاص یافته است. در مرحله نخست 2 میلیارد و 300 میلیون تومان و در مرحله دوم 700 میلیون تومان برای خرید مواد ضدعفونی کننده به حساب مدارس استان واریز شده است. وی درباره اینکه برخی مدارس از خانواده ها برای حضور دانش آموزان در کلاس های درس تعهد می گیرند بیان داشت: اجباری برای حضور دانش آموزان در مدارس وجود ندارد و آموزش ها از طریق شبکه شاد
عدم دسترسی برخی از دانش آموزان به شبکه شاد
خبرنگار مهر ، اظهار داشت: هم اکنون کلاس های حضوری دانش آموزان در این استان در حال برگزاری است. وی با اشاره به اینکه 85 درصد مدارس و حدود 90 درصد دانش آموزان سیستان و بلوچستان وارد شبکه شاد شده اند، افزود: استفاده از سامانه شاد مستلزم داشتن گوشی هوشمند و اینترنت است که این امکان برای همه دانش آموزان در این استان فراهم نیست بنابراین حضور دانش آموزان در کلاس های درس مورد تاکید قرار دارد
استخدام 25 هزار معلم و تعیین تکلیف حق التدریس ها
که به اشتباه به موارد دیگر اشاره شده بود. عضو کابینه تدبیر و امید درباره ابتلای معلمان به کرونا در مدرسه بیان کرد: جامعه فرهنگیان هم بخشی از جامعه ایران است و ابتلا به کرونا در این گروه هم وجود دارد، اما تاکنون در مدرسه ابتلای آنها به کرونا گزارش نشده است.
والدین در دوراهی رفتن یا نرفتن فرزندانشان به مدرسه
استفاده از آموزش مجازی، بازهم ترددید و نگرانی والدین برای فرستادن فرزندان خود به مدرسه را دوچندان کرده است. مادر یک دانش آموز مقطع ابتدایی در اصفهان گفت: کاش مسوولان تصمیم واحدی برای رفتن یا نرفتن دانش آموزان به مدرسه می گرفتند زیرا خانواده ها بواقع نمی دانند که چه باید بکنند. سویا رضایی افزود: این یک واقعیت است که دانش آموزان بویژه در دوره ابتدایی تحمل چندین ساعت زدنِ ماسک بر
فعال سازی تسهیلات جدید برای معلمان
ارتباطات، محمدجواد آذری جهرمی با بیان اینکه استفاده از شبکه شاد در سراسر کشور رایگان شده است، گفت: همه اپراتورها استفاده از این شبکه را برای دانش آموزان و معلمان رایگان کردند. معلمان جدای از شبکه شاد برای آموزش مجازی نیاز به بسته هایی داشتند که مقرر شد بسته های سه ماهه رایگان برای 700 هزار معلم و کادر آموزشی سراسر کشور که فروردین ماه در سامانه وزارت ارتباطات ثبت نام کرده بودند، فعال شود.
وزیر آموزش وپرورش هم نتوانست به شاد وصل شود! | انتقاد والدین و معلمان از بازگشایی عجولانه مدارس | فقط 15 ...
r/> این درحالی است که دیروز حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در واکنش تلویحی به این آمار گفت: مدارس باید تحت هر شرایطی فعال باشند، وقتی اساس کار را بر آموزش حضوری قرار می دهیم پس باید معلمان در مدارس حضور پیدا کنند و ضمن تدریس به صورت مجازی، به دانش آموزان حاضر در مدرسه نیز آموزش دهند. مدرسه باید زنده و فعال باشد تا انجام کارها و برقراری ارتباطات راحت تر شود. حتی اگر تنها یک دانش آموز هم به م
مدارس باید تحت هر شرایطی فعال باشند/ حضور معلمان در مدارس الزامی است
از اتخاذ این سیاست این است که حلقه اتصال و پیوند ما با خانواده، دانش آموزان و معلمان برقرار باشد. وی ادامه داد: مدرسه باید زنده و فعال باشد تا انجام کارها و برقراری ارتباطات راحت تر شود. حتی اگر تنها یک دانش آموز هم به مدرسه بیاد یا همه دانش آموزان بخواهند به صورت غیرحضوری درس بخوانند باز هم باید مدارس کشور فعال باشند. اطلس آموزشی برای هر مدرسه تدوین شود وزیر آموزش
آمار ابتلایی که در نشست خبری و ستاد متفاوت است!/ والدین، سردرگم تصمیمات خلق الساعه مدیران
باید از ابتلایشان به کرونا بترسم و مادرشان هم دیابت دارد که ترس ما را بیشتر می کند؛ برخی برای دانش آموزان خود معلم خصوصی گرفته و بچه های خود را به مدرسه نمیفرستند که من از یکی از آن ها پرسیدم که دیدم برای هر ساعت درسی بسته به نوع درس از 50 تا 100 هزار تومان هزینه می کند. والدین دو دانش آموز اصفهانی ادامه داد: من توان پرداخت چنین هزینه ای را ندارم چرا که هفته ای بیش از یک میلیون برای دو
ادامه فعالیت مدارس شادگان منوط به رعایت نکات بهداشتی است
های خود را ادامه می دهد، ولی اجباری بر حضور دانش آموزان در کلاس های درس نیست. صبری پور با اشاره به اینکه شبکه شاد و صدا و سیما به عنوان جایگزین و همراه دانش آموزان و معلمان پیش بینی شده اند، اظهار داشت: خانواده ها نقش نظارتی دارند و با ارزیابی و پایش محیط می توانند در خصوص حضور فرزندانشان به مدارس تصمیم گیری کنند. به دلیل شیوع ویروس کرونا، براساس تصمیم و ابلاغ وزارت آموزش و
ثبت نام مجدد بسته رایگان اینترنتی برای معلمان+ جزئیات و نحوه ثبت نام
فرمایید. آذری جهرمی در توئیتر خود نوشت: یک هدیه ناقابل 20 GB اینترنت رایگان، برای معلمین عزیز آماده کرده ایم تا از زحمات آنها در تدریس به دانش آموزان در روزهای تعطیلی تشکر کنیم. با مراجعه به https://ictgifts.ir/ برای دریافت آن اقدام بفرمایید. آذری جهرمی با اشاره به رایگان شدن برنامه شاد در سراسر کشور برای معلمان و دانش آموزان اظهار کرد: معلمان به جز بستر شاد برا
کمبود 19 هزار معلم در سال تحصیلی1399-1400 در خراسان رضوی
این کمبود تا حدودی رفع شده است. معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه معلمان و دانش آموزان با اعلام ستاد ملی کرونا ی کشور به صورت حضوری با زمان بندی انجام شده در مدارس فعالیت خود را انجام می دهند، ادامه داد: ماندگاری ویروس کرونا در کشور در حال حاضر وجود دارد، بنابراین همه تمهیدات ما برگزاری آموزش به صورت حضوری و غیرحضوری از طریق برنامه شاد انجام می شود و در این
مشکلات شبکه شاد، چالشهای کرونایی
بر سر شیوه های آموزش، محتوای درسی، شکل تعامل با کودک و نوجوان، عدالت آموزشی، کنکور و نحوه پذیرش دانشگاه ها بود، امسال موضوع به باز یا بسته بودن مدارس تقلیل پیدا کرده و همچنان برای این پرسش که آیا اصولا دانش آموزان و معلمان باید سر کلاس درس حضور پیدا کنند یا خیر پاسخ قطعی و روشنی وجود ندارد. حالا حدود 2هفته از بازگشایی مدارس گذشته است. در این گزارش به 5چالش که پس از بازگشایی مدارس در سال
ایجاد بسترهای مناسب ضرورت آموزش کامل در دوران کرونا
ظرفیت های خود آنان فراهم آورد. در چنین حالتی معلم باید این اختیار را داشته باشد که برای هر درس از محتوای آموزشی خود یا معلمان دیگر آن خوشه و یا حتی خوشه های دیگر مدارس استفاده کند. مطالب مرتبط چرا آموزش مجازی باید اولویت اول باشد؟ تاثیر منفی کرونا بر پژوهش ها و کاهش رشد علمی دانشگاه ها ساعات حضور در شبکه شاد اعلام شد/صدور دستور توزیع سیمکارتها چرا پیام حضور دانش آموزان در مدارس اشتباه دریافت شد؟
وزیر آموزش و پرورش: اگر یک نفر هم به مدرسه برود، مدارس باید فعال باشند
به گزارش بولتن نیوز ، حضور معلمان در مدارس الزامی است. معلم باید ضمن تدریس مجازی، به دانش آموز حاضر در مدرسه نیز آموزش دهد. هیچ آموزشی تأثیرگذارتر از آموزش حضوری نیست. هیچ دانش آموزی نباید به اجبار در مدرسه حضور داشته باشد.
بازدید علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش از دبستان یادگار امام(ره)
ولی نشاط کاری بین معلمین و کادر مدرسه بارز بود ابتدا رییس انجمن اولیا و مربیان و نماینده معلمان آموزشگاه گزارشی از دغدعه های اولیا در ارتباط با مسایل آموزشی و پرورشی و استفاده از شبکه شاد بیان نمودند . علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت در جمع معلمین و انجمن اولیا و مربیان مدرسه گفت: از زحمات معلمان و کادر مدرسه که در این شرایط سخت در خط مقدم آموزش بودند و دانش آموزان
آموزش غیرحضوری بهترین راهکار برای تامین سلامت دانش آموزان است
مجازی و غیرحضوری برای دانش آموزان است. این مدرس دانشگاه اضافه کرد: در دوران کرونا بهترین راه برای یادگیری و آموزش فرزندان مان استفاده از شبکه شاد، کلاس های تلویزیونی شبکه آموزش و کمک اعضا خانواده به فرزندان مان است و در صورت نیاز و فقط برای رفع اشکال (حداکثر ماهی یک یا دو بار) حضوری به مدرسه بروند، آن هم با هماهنگی با معلم مدرسه و در کمترین زمان حضور در کلاس درس با کمترین جمعیت ممکن.
نحوه دریافت 20 گیگ اینترنت رایگان معلمان
ثبت نام کرده اند این بسته قابل استفاده است . وزیر ارتباطات افزود: استفاده از آن بسته ها علاوه بر شبکه شاد در پیام رسان های داخلی هم خواهد بود که تلاش می کنیم این بسته تا اول مهر فعال شود . آذری جهرمی در ادامه از اتصال 86 هزار مدرسه در سراسر کشور به اینترنت خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون مدارس در حال استفاده هستند . بسته اینترنت رایگان برای دانشگاهیان نیز از ابتدای
مدیریت مبتنی بر روابط انسانی، زمینه ساز افزایش بهره وری سازمانی است
درس حضوری دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سه جلسه 35 دقیقه ای همراه با 10 دقیقه زمان استراحت در بین جلسات خواهد بود گفت: در این شیوه عملا از 24 ساعت فعالیت موظف معلمان، 12 ساعت به صورت حضوری و 12 ساعت دیگر به صورت مجازی خواهد بود. وی در پایان افزود: در روزهای نخست بازگشایی مدارس حدود 70 درصد دانش آموزان استان در کلاس های درس خود با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی حضور داشته اند.
از غمِ "شاد" تا مشق بر نوشت افزار نجومی
عملی را نمی توان از طریق فضای مجازی آموزش داد، افزود: از آنجا که به دلیل شیوع کرونا از رفتن فرزندانم به مدرسه خودداری می کنم در برخی درس ها با مشکل مواجه شده ایم. وی اظهار داشت: اگرچه برخی معلم ها حضور در پیام رسان های دیگر را برای مشاهده کلیپ های آموزشی سفارش می کنند، اما به دلیل هزینه های بالای بسته های اینترنتی این امکان برای برخی از خانواده ها فراهم نیست. بالارفتن قیمت نوشت
کرونا، بهترین فرصت برای استقرار مدیریت مدرسه محور
جریان آموزش، بدون افزایش شیوع و بلکه با کاهش هر چه سریع تر شیوع هم، بدون اتکا به توانمندی ها و ظرفیت مدارس و معلمان و اقدام برای ارتقاء توانمندی های آنها ممکن نیست. وی افزود: بنابر همه اسناد بالادستی تحقق تعلیم و تربیت درست بدون تقویت مناسبات صحیح و سازنده آموزش و پرورش با خانواده ها، رسانه ها و جامعه امکان پذیر نیست. تجربه بیش از 40 سال آموزش و پرورش نشانگر آن است که مشارکت واقعی