سایر منابع:
سایر خبرها
بازبودن همه مسیرهای ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد/ توسعه معادن کهگیلویه و بویراحمد
آخرین خبرهای کهگیلویه و بویراحمد را در این بسته خبری می خوانید؛ دیدار مسئولان با مدیرعامل ایمیدور، سخنان شهردار یاسوج در رابطه با زمستان پیش رو، واکنش به تاخیر در اعلام نتایج آزمایش های کرونا، بازبودن همه مسیرهای ارتباطی در استان، بارش برف پاییزی در گردنه بیژن کهگیلویه و بویراحمد، دفترچه سلامت رایگان، بهره برداری از طرح آبرسانی روستاهای شهرستان لنده، کشف 5 کیلو و 800 گرم تریاک در گچساران، بازرسی از صنوف مختلف به صورت هفتگی از جمله این خبرها است.
تاکید شهردار یاسوج بر مشارکت مردم برای بازگشایی مسیلها
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد ، نستهن مقدم در حاشیه ی بازگشایی برخی کانال ها و جدول های شهر یاسوج که بر اثر بارش های اخیر مسدود شده بودند گفت: گروه ها ی عملیات و مقابله با بحران این شهرداری از ابتدای آبان کار بازگشایی و رفع انسداد را در برخی مناطق شهر از جمله محله بختیاری ها آغاز کردند. وی افزود: عملیات بازگشایی معابر توسط این گروهها با همراهی و همکاری برخی صنوف
معابر بلوار شهید سردار سلیمانی در جنوب شهرستان کرج روشن شد
به گزارش کرج رسا، پروژه تامین روشنایی معابر بلوار اصلی سردار سلیمانی محمدشهر با حضور مدیر عامل برق، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، شهردار، تیم تاسیسات و عمرانی شهرداری محمدشهر، تیم اجرایی مدیریت توزیع برق جنوب شهرستان کرج ،همچنین تلاش و تعامل شورای اسلامی شهر محمدشهر اجرا شد. بهنام بیات مدیرعامل در آیین افتتاح پروژه تامین روشنایی معابر بلوار اصلی سردار سلیمانی محمدشهر گفت: بهره برداری از طرح یاد شده نقش مهمی در پایداری شبکه و توسعه خدمات رسانی به مردم شریف و شهیدپرور محمدشهر دارد. روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز ...
شمار جان باختگان کرونای کهگیلویه و بویراحمد به 249 نفر رسید / کرونا در لوداب / جولان کرونا در گچساران / ...
ترس و ناامیدی القا نکنند. پرویز یزدانپناه با اشاره به اقدامات ارزنده مقابله با ویروس کرونا در استان اظهار کرد: استاندار و مسوولان مرتبط به صورت شبانه روزی پای کار هستند و خادمان مردم در دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمانی و مدافعان سلامت نیز با تحمل همه سختی ها از پای ننشسته اند. وی در ادامه با اشاره به نقش رسانه در فرهنگ سازی و کمک به رشد میزان رعایت پروتکل های بهداشتی از همکاری رسانه
سوال تأمل برانگیز دادستان گچساران از مدیر شبکه بهداشت / تذکر به کاندیداهایی که خانه به خانه می روند / ...
کبنا ؛ پنجاه و پنجمین نشست ستاد کرونا شهرستان گچساران با حضور فرماندار و دادستان عمومی و انقلاب و اعضای ستاد در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران در این نشست اظهار داشت: زمان جلسات به بعدازظهر تغییر کند وقتی که درتایم صبح جلسه برگزار می شود بعلت عدم حضور مدیر در اداره اش مردم بلاتکلیف و سرگردان می باشند و اینطوری ما هم به تکلیمان نمی رسیم چه
اعمال محدودیت های کرونایی تا بهبود اوضاع در ایلام ادامه دارد
به گزارش خبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر چهارشنبه در آغاز نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان با ابراز امیدواری از اینکه بعد از دو روز طوفانی کرونا در استان شاهد فروکش کردن تب کرونا در استان باشیم، اظهار کرد: امیدواریم با اعمال محدودیت ها و رعایت بیشتر مردم در عمل به دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی در روزهای آتی شاهد تعدیل وضعیت کرونا در استان باشیم. وی در ادامه به اقدامات مهم انجام
برطرف شدن مشکل دستگاه تست کرونا در استان
افزود: از دیروز دستور تعطیلی همه مشاغل از ساعت 18 به بعد بجز مشاغل گروه یک شامل دستگاه های و صنوف خدمات رسان از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا به تبع مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا بمدت یک ماه ابلاغ شد که دستگاه های نظارتی موظف به نظارت بر حسن اجرای این مصوبه هستند. استاندار باز هم نقش مردم در قطع زنجیره کرونا را تعیین کننده دانست و اضافه کرد: 30 درصد ابتلا به کرونا در دورهمی های
انتقاد دادستان گچساران از مصوبات ستاد کرونا تا نشست های انتخاباتی
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز چهارشنبه (21 آبان) پنجاه و پنجمین نشست ستاد مقابله با بیماری کرونا با حضور دادستان، فرمانده سپاه و دیگر اعضای این ستاد در سالن جلسات فرمانداری گچساران برگزار شد. ابتدا طبق گزارشی که در جلسه قرائت شد: 7 هزار و 231 هزار مورد تست کرونا در این شهرستان از افراد با علائم مشکوک گرفته شده که نمونه آزمایشی 36 درصد از این تعداد مثبت بوده است و
انتقاد دادستان گچساران از مصوبات ستاد کرونایی و نشست های انتخاباتی
به گزارش خبرگزاری فارس از گچسارن، پنجاه و پنجمین نشست ستاد مقابله با بیماری کرونا به ریاست فرماندار و با حضور دادستان، فرمانده سپاه و دیگر اعضای این ستاد در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد. در این نشست حجت الاسلام والمسلمین محمد صدرا ادیبان با انتقاد براینکه اکثر مصوبات ستاد کرونا تکراری است، اظهار کرد: ما باید بدانیم که به چه اندازه به این مصوبات جامه عمل پوشناده ایم
بستری 1237 بیمار کرونایی در بیمارستان گچساران
به گزارش تابناک به نقل از فارس از گچساران، پنجاه و پنجمین نشست ستاد مقابله با کرونا به ریاست فرماندار و با حضور فرمانده سپاه، دادستان و دیگر روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد. در این نشست روح الله کهزادی اظهار کرد: از تیرماه امسال تا کنون 2 هزار و 996 نفر مبتلا و مشکوک به کرونا به بیمارستان شهید رجایی گچساران مراجعه کرده است که از این تعداد یک هزار و 79 نفر به
اعمال مجدد محدودیت کرونایی در گچساران / فعالیت بازار و کسبه تا ساعت 18 بعد از ظهر
به گزارش خبرگزاری فارس از گچسارن، پنجاه و پنجمین نشست ستاد مقابله با بیماری کرونا به ریاست فرماندار و با حضور دادستان، فرمانده سپاه و دیگر اعضای این ستاد در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد. در این نشست علی خوانپایه اظهار کرد: شهرستان گچساران به دلیل قرار گرفتن در شاهراه محورهای مواصلاتی و نزدیکی به مرزهای دریایی و جنوبی ترد در این شهرستان بسیار است. وی با اشاره به
بهبودی 73درصد از بیماران کرونایی در گچساران
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، آرین غلامیان در نشست ستاد مقابله با بیماری کرونا ی گچساران که در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون تعدادهفت هزار و231تست کرونا از بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا دریافت شده است. وی با اشاره به افزایش شمار افراد مبتلا به کرونا گفت: از مجموع نمونه تست های دریافت شده از افراد مبتلا و مشکوک به کرونا
پلمب 83 واحد صنفی متخلف طی 14روز در گچساران
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، رضا شریفی در نشست پنجاه و پنجمین ستاد مقابله با بیماری کرونا که در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان گچساران جزء46شهرستان بحرانی کشور در زمینه بیماری کرونا محدودیت های در شهرستان به مدت 2 هفته از جمله تعطیلی بازار و برخی صنوف اعمال شد. وی ادامه داد: در این زمینه 21گشت ی مشترک با همکاری شبکه بهداشت
ابتلا به کرونا دراستان نگران کننده است/ تعطیلی پنجشنبه های ادارات
به گزارش خبرنگار مهر ، حسین کلانتری بعد ظهر چهارشنبه در نشست ستاد کرونای استان، افزود: افزایش ابتلاء به کرونا ، آمار مراجعه، بستری و مرگ را افزایش می دهد. وی ابراز داشت: باید زنجیره کرونا در استان قطع شود. کلانتری میزان نمونه گیری در استان را مطلوب دانست و اظهار داشت: ظرفیت ها در این بخش نیز افزایش خواهد یافت. کلانتری از افزایش ظرفیت بیمارستان شهید جلیل در بخش
4 خانواده کهگیلویه و بویراحمدی دیگر داغدار شدند
دکتر پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون 423 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 174 بیمار کرونایی قطعی بوده و 27 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند. وی اظهار کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد 12665 نفر بهبود یافته گزارش شده است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: از 448 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و
برگزاری سیزدهمین همایش تازه های علوم بهداشتی کشور
، گفت: 40 مقاله و اثر برای شرکت در این جشنواره کشوری ارسال شده است که در این همایش ارایه می شود. وی افزود:در این همایش آقای انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران و رئیس ستاد مقابله با کرونا این استان و همچنین دکتر علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران حضور دارند. این همایش دارای مدرک معتبر علمی و امتیاز بازآموزی است.
تسهیلات آسیب دیده ها مصوب شد
حسین کلانتری در نود و نهمین نشست استانی ستاد کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با همکاری نیروی انتظامی و صمت به مدت یک ماه تعطیلی همه مشاغل به غیر از گروه شغلی یک را خواهیم داشت که به غیر از جاهایی است که خدمات عمومی ارائه می هند. وی گفت: از ساعت 6 بعداز ظهر در مراکز استان ها و در استان ما همراه با شهر یاسوج، دهدشت و گچساران هم مشمول تعطیلی هستند که باید از همکاری خوب اصناف
پیگیر تسهیلات ویژه برای اصناف رعایت کننده مصوبات ستاد کرونا هستیم
به گزارش بازار ، محمدعلی طالبی ظهر چهارشنبه در حاشیه سلسله نشست های خبری ستاد استانی کرونا که در استانداری یزد برگزار شد، تصمیمات و محدودیت های سختگیرانه استان را از سختگیرانه ترین تصمیمات برشمرد و هدف از اتخاذ آنها را شرایط ویژه یزد و تلاش حداکثری برای مبارزه با ویروس کرونا دانست. استاندار یزد بیان کرد: در حالی تعطیلی اصناف و کاهش ساعت فعالیت آنها از سوی ستاد ملی کرونا از 20 آبان ماه
تجمع بیش از 20 نفر در بویراحمد ممنوع شد
بویرنیوز ، رییس مرکز بهداشت بویراحمد گفت: برگزاری هرگونه جشن و یا مراسم ترحیم با جمعیت بیش از 20نفر در این شهرستان ممنوع شده است. محمد یزدان پناه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به وضعیت بحرانی شهرستان بویراحمد از نظر شیوع بیماری کرونا و در راستای اجرایی شدن مصوبه ستاد کرونا شهرستان از برگزاری هرگونه جشن و یا مراسم ترحیم با بیش از20نفر جمعیت جلوگیری می شود.
ضد و نقیض های کرونایی در گچساران/نشست های انتخاباتی با طعم کرونا
بازار کاهش داشته است اما همچنان از مصوبات ستاد ملی کرونا تبعیت دارند. یکی از بازاریان گچساران در این زمینه اظهار کرده در این مدت علاوه بر اینکه بازار تعطیل بوده است بایستی ما بازاریان مالیات، عوارض، و چک های بانکی خود را پرداخت کنیم. وی ادامه داد: اکنون بیش از 2هفته از اعمال شدید محدودیت هایی کرونا یی در این شهرستان می گذرد و مشاهده می کنید که کسبه تمام کرره های مغازه های خود
مشکل دستگاه تست کرونا در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج ، پرویز یزدان پناه ظهر امروز در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت:مشکل دستگاه PCR برای بهبود نمونه گیری در استان، با تحویل یک دستگاه به دانشگاه برطرف شده است. وی عنوان کرد: هم اکنون 423 بیمار در بیمارستان های کرونایی استان بستری بوده که از این تعداد 168 بیمار کرونای قطعی و 29 نفر در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند. یزدان پناه تعداد
افزایش شمار جانباختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/ 30 درصد مبتلایان به کرونا در استان خانوادگی هستند
نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، 45 درصد موارد مثبت و بیشترین موارد در شهرستان های بویراحمد(70 درصد)، کهگیلویه(10 درصد)، گچساران(6 درصد) و بقیه موارد در سایر شهرستان های استان بود. یزدان پناه افزود: با توجه به سردی هوا و شروع آنفلوآنزا مردم باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی را نمایند تا میزان ابتلاء به این بیماری کاهش یابد.
قدرت نمایی کرونا با 238 فوتی در کهگیلویه و بویراحمد
بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند. وی با اشاره به اینکه تاکنون 12 هزار و 290 بیمار کرونایی در استان بهبود یافته اند، خاطرنشان کرد: دیروز از 582 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، 53 درصد موارد مثبت و بیشترین موارد در شهرستان های گچساران، بویراحمد، کهگیلویه، بهمئی، دنا، چرام و مابقی در دیگر شهرستان های استان بوده است.
صیانت از سلامت مردم قابل مماشات نیست
در شصت وهشتمین جلسه ستاد مقابله با کرونای استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، محمدصادق معتمدیان از زحمات دست اندرکاران مقابله با کرونا به ویژه پرسنل و کادر درمان بیمارستان های استان تقدیر کرد و گفت: باتوجه به شرایط کشور و روند فزاینده بیماری کرونا، اعضای ستاد باید مصوبات ستاد را با جدیت و حساسیت بیشتری اجرا کنند. استاندار خراسان رضوی از چالش ها و تبعات منفی ایجاد محدودیت های مختلف در
محدودیت های کرونایی قم تا اطلاع ثانوی ادامه دارد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،بهرام سرمست استاندار قم ظهر امروز در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم با اشاره به این که دستگاه های اجرایی و ادارات باید حتما در سامانه سلامت ثبت نام کرده باشند گفت: همچنین این سازمان ها موظف هستند که گزارش دوره ای خود را درباره عمل به شیوه نامه های بهداشتی و نظارت بر اجرای محدودیت ها به دانشگاه علوم پزشکی
استاندار ایلام: بیماران کرونا در نقاهتگاه بستری می شوند
کرونا از دست داده اند اما مردم هنوز خطر را احساس نکرده اند و همچنان با وجود هشدار های مکرر در مراسمات جشن و عزا با جمعیت بالا شرکت می کنند. به گزارش ایرنا، شهرستان های ایلام، ایوان و چرداول در وضعیت سیاه و فوق بحرانی قرار دارند و شهرستان هلیلان نیز که پیش از این زرد بود قرمز شد و بدین ترتیب تمامی شهرستان های استان در وضعیت قرمز قرار گرفتند. بر اساس اعلام استاندار ایلام یک چهارم کارمندان دستگاه های اجرایی و ادارات مختلف این استان معادل 6 هزار نفر به کرونا مبتلا شده اند و تداوم این وضعیت نگران کننده است. ...
آبگرفتگی های خوزستان چه زمانی حل می شود؟
شعار سال: نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان روز دوشنبه 19 آبان ماه به ریاست غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در محل استانداری برگزار شد. استاندار خوزستان در این نشست توضیح داد: امروز دستگاه های اجرایی برای آمادگی های لازم برای بارش های احتمالی به نشست مدیریت بحران دعوت شدند. اگرچه پیش بینی می شود که بارش های امسال یک مقدار دیرتر شروع می شود و عنوان می شود که آذر و دی احتمالاً بارش
12 هزار بازرسی از واحدهای صنفی گچساران انجام شد
واحدهای صنفی بی توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی داده شده است. وی بیان کرد: بیش از 35 واحد متخلف در 2 هفته گذشته در این شهرستان پلمب شد. گرجی پور اظهار داشت: در این مدت بیش از 650 مورد تماس تلفنی از طرف مردم با این ستاد انجام شده است. گرجی پور ادامه داد: هم اکنون سامانه 124 آماده دریافت شکایت ها و گزارش های مردمی در زمینه تخلف های عرضه کالا و خدمات است. تعداد اتحادیه های صنفی شهرستان گچساران 25 مورد است. بیش از پنج هزارو 500 واحد صنفی دارای پروانه کسب فعال در گچساران وجود دارد. ...
قربانیان کرونا به 240 نفر رسید
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، پرویز یزدان پناه امروز (20 آبان) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: هم اکنون 443 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد، 168 بیمار کرونایی قطعی بوده و 27 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد، 12
لغو تعطیلی های شهرستان های قرمز در استان
به گزارش هزار ماسوله ، در جلسه ی فوق العاده ی ستاد استانی مقابله با کرونا علیرغم مخالفت علوم پزشکی به پیشنهاد فرمانداران شهرستان های ششگانه و با توجه به درخواستهای اقشار اصناف و سایر مشاغل، تعطیلی شهرستان های قرمز لغو گردید. شهرستان های پاوه و جوانرود نیز که جزی این تعطیلی ها بود لغو و از روز شنبه ادارات باز خواهند بود. در این جلسه مهندس بازوند استاندار کرمانشاه گفت: مسئولیت