برادرانم! شما باید بتوانید راه مرا ادامه دهید
سایر منابع:
سایر خبرها
1029/ شهید منصور ترابی: همیشه شاکر نعمت های خداوند باشید
آن طوری که شایسته تو باشد شکرگزاری کنم زیرا من بنده ای ضعیف و ناتوان در مقابل بزرگی تو هستم. اکنون که این مطالب را می نویسم گویی روحم در جسمم زندانی شده و می خواهد هر چه زودتر از این زندان رها شود. پدر و مادر عزیزم می دانم با زحمت و مشقت مرا بزرگ کردید اما مرا عفو و حلال کنید که نتوانستم به شما خدمت کنم؛ بعد از من ناراحت نباشید و همیشه حضور قلب خود را حفظ کنید و شاکر نعمتهای خداوند باشید. خواهران و برادرانم از شما حلالیت می طلبم و امیدوارم مرا ببخشید، برایم دعا کنند زیرا بدن ضعیفم تحمل عذاب جهنم را ندارد. ا انتهای پیام/89001/ ...
1029/ شهید مسعود هادیان: جوانان دست از حمایت امام و رزمندگان اسلام برندارید
امام حسین(ع) را ادامه دهیم همان امامی که جان خود و بهترین کسان خود را در راه اسلام فدا کرد و خانواده اش را به اسارت بردند. پدر و مادر عزیزم، والدین قهرمان و صبورم از راه دور سلام عرض می کنم، من طلب بخشش دارم، از شما می خواهم که بعد از شهادتم ناراحت نباشید و گریه نکنید و همچنان استوار باشید چون شهادت برترین و بالاترین مقامی است که یک مسلمان می تواند به آن دست یابد و شما باید خوشحال باشید که
ملت مسلمان مبادا در رختخواب ذلت بمیرند/درخط ولایت فقیه باشید
گول شیطان را نخوریم و وابسته به این دنیا ظاهر فریب نباشیم و با درود و سلام به محضر حضرت امام زمان مهدی (عج) و نایب بر حقش، قلب تپیده امت اسلام و یاور مستضعفان و با سلام بر روان پاک و مطهر شهیدان و با سلام و درود بر رزمندگان اسلام این زاهدان شب و شیران روز و با درود بر یاران صدیق امام و شما امت حزب الله و همیشه در صحنه حسین جان ای مظلوم کربلا اگر چه در کربلایت نبودم و در کنارت نبودم تا
برادرانم طعم جانبازی، مفقودالاثری و شهادت را چشیدند
شما داری، درس را رها کنی، پس حالا که فوق لیسانس قبول شده ای درست را بخوان. سربازی سر جای خودش است و جبهه هم به این زودی تمام نمی شود. زمان در جواب پدرم گفت: باباجان! تو با هزار زحمت و سختی خرج من را دادی و من هم درس خواندم. می خواهم بروم خدمت تا یک سال در زندگی جلو بیفتم. ان شاءالله بعد از خدمت فوق لیسانس را ادامه می دهم. می خواهم بروم منطقه. مگر آن هایی که آنجا هستند درس یا زن و بچه ندارند؟! ما هم
سردار سلیمانی با خواندن کدام کتاب به کرمانی بودن خود افتخار کرد؟
اطو کشیدند و احمد یوسف زاده ، زادخوش ، مستقیمی ، حسنی و ... که از اسارت عظمت آفریدند. در پایان درود می فرستم بر مردی که به احترام شما و همه مجاهدین و شهدا، قریب سی سال چفیه یادگار آن روز ها را به گردن آویخته تا عشق به این راه و مرام و فرهنگ را به همه یادآوری کند و بر هر نوشته شما بوسه می زند و در بالاترین جایگاه فقاهت، حکمت و اندیشه، زیباترین کلمات را نثارتان می کند. چقدر مدیون این مردیم و بدون او تاریکیم. خداوندا؛ وجودش را برای ایران و اسلام حفظ بفرما. قاسم سلیمانی هفدهم اردیبهشت 94 منبع:جماران انتهای پیام/ ...
روایت زندگی شهید اهل سنت استان فارسی از زبان مادرش/ دانش آموزی که روحش با جبهه عجین بود
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه ، "شاه جهان شاکری" از زندگی فرزند خود روایت می کند و می گوید: "محمدامین" یکم خرداد سال 1347 دیده به جهان گشود. او هفت روز دیرتر از روز موعود به دنیا آمد. لحظه ای که چشمانش را به روی این دنیا باز کرد، زلزله ای شهر را لرزاند. این اتفاق را یک نشانه تلقی کردم که قطعا فرزندم در آینده شخص بزرگی خواهد شد و سرنوشتش به زیبایی رقم می خورد. نامش را "محمدامین" گذاشتم تا
علامه طباطبایی، فارابی عصر
انداخت مرا تنها برد. علامه از نگاه بزرگان علامه شهید مرتضی مطهری، متفکر بلند آوازه ی حوزه و دانشگاه درباره علامه می نویسد: او بسیار مرد عظیم و جلیل القدری است {... } مردی است که صد سال دیگر باید بنشینند و آثار او را تجزیه و تحلیل کنند و به ارزش او پی ببرند. آیت الله جوادی آملی هم در شان علامه می گوید: اگر استاد علامه طباطبایی را فارابی عصر بنامیم سخنی به گزاف نگفته
مجیدی: هر کسی در راه اباعبدالله(ع) قدم بردارد، برنده است
سیستانی و مدیرعامل موسسه فرهنگی و خیریه راه ایمان اشاره کرد که به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در قرنطینه خانگی به سرمی برند. دبیر جشنواره در ابتدای این مراسم، گفت: خدا را شاکریم که به لطف نگاه امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) در این بازه زمانی سخت که مراسم زیادی برگزار نشد یک قدم کوتاه برداریم؛ ما هفته گذشته (دوشنبه شب، 12 آبان) شب ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) قرار بود خدمت شما
به وقت اخلاق (33)؛ دلیل ماندگاری کتاب "مفاتیح الجنان"
رستگار نمی شود: فَلَا یُفْلِحُ بَعْدَهَا أَبَداً [5] . کسی که گناه خود را تکرار و به آن عادت کند، مانند اتومبیلی که ترمزش بریده، با شتاب فراوان در سراشیبی گناه واقع می شود و نجات و بازگشت وی بسیار مشکل است. امام صادق سلام الله علیه در روایت دیگری از قول پدر بزرگوار خویش، امام باقر سلام الله علیه می فرمایند: مهم ترین عامل برای فساد دل، گناه است؛ چراکه گناه، قلب انسان را وارونه می
سیمای حضرت مسیح در قرآن و روایات
و مرا ستمکار و شقی قرار نداد، درود بر من، آن روز که متولد شدم و آن روز که از دنیا می روم و آن روز که زنده محشور می شوم. در انجیل یوحنا (27:14) به نقل از حضرت مسیح(ع) آمده است: "من هدیه ای نزد شما می گذارم، ولی می روم، این هدیه آرامش فکر و دل است؛ آرامشی که من به شما می دهم، مانند آرامش های دنیا بی دوام و زودگذار نیست، پس آسوده خاطر باشید و نترسید! فراموش نکنید چه گفتم، گفتم که می روم و زود
آخرین وضعیت سینماهای کشور در برحان کرونا/وظیفه منتظر واقعی امام زمان (عج) چیست؟
پذیرایی و پناه دهی مأموری، پس مرا پذیرا باش و پناه ده، درود های خدا بر تو و خاندان پاکیزه ات . وی ابراز کرد: نکته مهم تر اینکه روز های جمعه ما میهمان حضرت مهدی (ع) هستیم و قطعاً صاحب خانه که ایشان هستند به عنوان بهترین صاحب خانه نیز معرفی شده و بهترین پذیرایی را از میهمانان خود خواهند داشت و چون همه مسلمانان انتظار ظهور و انتظار میهمانی خاصی را داریم این روز به جمعه های ظهور و انتظار مشهور
وقتی با شهید همدانی به محضر حضرت آقا رفتیم
هدایت که سال 87 شروع کردم و دو سال به طول انجامید تا این کتاب را نوشتم و سال 92 هم مؤسسه نشر و تنظیم آثار امام آن را منتشر کرد. این کتاب که نزدیک 400 صفحه است یه کار پژوهشی، در حوزه انقلاب اسلامی و امام خمینی(قدس) بود که برای اولین بار کار شده و تنها شرح جامع نامه امام به گورباچف است. کار من در حوزه نویسندگی به صورت جدی با این کتاب شروع شد اما خوب کم کم با مراکز دیگری ارتباط گرفتم و سمت و سوی قلم من
برادران و خواهرانم، مسائل اسلامی و قرآنی را خوب بیاموزند
خود و جامعۀ خود باشند. برادرم حسینعلی، این زحمتکش واقعی و خستگی ناپذیر و این مرد بزرگ خانواده و این یاور پدر و مادر که من بسیار اذیتش کرده ام، و نتوانستم ذره ای از زحماتش را جبران کنم و خیلی دوستش دارم : از شما طلب آمرزش می کنم و هر زمان مرا یاد کرد، سر مزارم برود و مرا دعا کند و سعی کند که سرمشق خانواده باشد. مراسم برایم هر جور خواستید بگیرید ولی سعی کنید که کم خرج باشد و
امام زمان(عج) و علی بن مهزیار
آن را خواند، آن قدر گریه کرد که لباس احرامش از اشک چشمش تر شد و گفت : خدا تو را رحمت کند یا ابامحمد، زیرا که بهترین امت بودی. پروردگارت تو را به امامت شرف داده و تاج علم و معرفت بر سرت نهاده بود. ما هم به سوی تو خواهیم آمد. بعد از آن به من گفت : چه را می خواهی و در طلب چه کسی هستی ، یا اباالحسن ؟ گفتم : امام محجوب از عالم را. گفت : او محجوب از شما نیست ، لکن اعمال بد شما
شهیدی که آرزویش صدور انقلاب اسلامی به سراسر جهان بود
دردناک است اما مادر تو باید افتخار کنی که فرزند خودت را در راه اسلام داده ای. از تو می خواهم که در شهادت من هیچ گریه و زاری نکنی که منافقین خوشحال شوند. از تو می خواهم که مرا حلال کنی اگر تو از من راضی باشی خداوند از من خشنود خواهد بود. پدر و برادران از شما می خواهم مرا حلال کنید و بعد از من ادامه دهنده راه شهیدان باشید. برادران، خواهران و همسرم عزیزم را یک به یک دعا می کنم و سلام می رسانم. انتهای پیام/
امام را تنها نگذارید و گوش به فرمان او باشید
/> با درود فراوان بر رهبر کبیر و بزرگمان امام امت خمینی بت شکن و درود فراوان بر آن شهیدانی که این انقلاب را با خون خود رنگین کردند. و این انقلاب را پیروز کردند و رفتند و من از همه خواهران و برادران و امت شهید پرورمان می خواهم که امام را تنها نگذارید و گوش به فرمان او باشید. من نمی دانم این منافقین کور دل چه خیالی می کنند که یا این بچه های جوان و پیرمردهای ما را به درجه
با تکیه به نیروی ایمان، به قلب دشمن حمله کنید
بگیرم تنگ تنگ من از او جانی ستانم جاودان او ز من دلقی ستاند رنگ رنگ با سلام و درود بر مهدی موعود (عج) و نائب بر حقش خمینی بت شکن قرن و امت شهید پرور و با درود بر شهید مظلوم خط سرخ٬ حسین (ع). پدر و مادر عزیزم مرا ببخشید که نتوانستم با شما خداحافظی کنم٬ والدین مهربانم از زحمت هایی که برای من کشیده اید٬ کمال تشکر را دارم. والدین من، زحمت هایی که برای من کشیده اید٬ شاید
پیرو روحانیت باشید که خط و مسیر امام زمان (عج) است
، شمسی و عبدالله و مجید یکایک شما سلام عرض می کنم از دور دست پدر و مادر شما را از اینکه شاید هر لحظه ممکن است ما را صدا بزنند می بوسم و از شما نیز تشکر و طلب مغفرت می نمایم. امیدوارم که خدا شما را توفیق دهد که بنده واقعی و خالص خدا و پیرو مقلدی راستین برای امام در همه حالات و سربازی وفادار و صادق برای این انقلاب اسلامی تا آخرین لحظات حیات خود باشید. اینک تا زمانی که فرصت هست چند توصیه به شما
1028/ شهید داوود ترکی: ای امت! از کاروان حسین زمان خود عقب نمایند
دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید . تبرک لحظاتمان با شهید داوود ترکی: بسم الله الرحمن الرحیم به نام الله درهم کوبیده ظالمان و ستمگران و با درود و سلام به پیشگاه پیامبران بزرگوار از آدم تا حضرت خاتم انبیاء محمد(ص) و ائمه معصومین(ع) و با درود و سلام به حضور رهبر آگاه جهان اسلام و روشنگر راه امت
مادران بهشتی
مادر یا همسر شهید انقلاب، دفاع مقدس و یا مدافع حرم باشی؟... فقط این را می دانم که باید با حجاب و عفاف فاطمی و زینبی تان راه و رسالت آن بزرگوران را به نحو شایسته ادامه دهید و من و شما ای برادران غیرتمند علی گونه پاسدار خون های پاکشان باشیم که اگر ریخته نمی شد قطعاً آرامش و امنیتی هم وجود نداشت. تجلیل و قدردانی حقیقی از وجود پاک مادران و همسران شهدای والامقام را به خداوند تبارک و تعالی
روایت برادرانی که در 2 روز به شهادت رسیدند؛ محمد و رسول در گلستان شهدا در کنار هم آرمیدند
، خودکفا و مخالف تجملات و تشریفات بود. همیشه در حال کمک به مردم محروم بود. فرازی از وصیت نامه شهید رسول وفایی؛ امیدوارم از دست اینجانب رسول وفایی فرزندتان رضایت کامل داشته باشید و من چند توصیه برای شما دارم که عبارت است: اگر فرزندتان کشته شد، شما از خدای ایزد منان تقاضا کنید این هدیه ناقابل را از شما بپذیرد. شما به خواهرم و برادرانم بگویید که خواهرم راه زینب (س) و برادرانم راه حسین (ع) را ادامه بدهند و ای پدر و مادر عزیزم مبادا در مقابل غافلان گریه کنید . انتهای پیام/164/ح
انقلاب اسلامی ایران انقلابی نیست که به دست منافقین از بین برود
به گزارش خبرنگار بسیج پرس به نقل از خبرگزاری دفاع پرس؛ از بوشهر ، شهید غلامرضاکرامت در تاریخ 1341/8/6 در شبانکاره دشتستان دیده به جهان گشود و در چهارم اسفندماه سال 1363 در جبهه سومار شهد شیرین شهادت را نوشید. وصیت نامه شهید: بسم الله الرحمن الرحیم به نام خدا و سلام بر رهبر کبیر و ملت شهید پرور ایران و سلام بر پدر ومادرم انگیزه ای که باعث شد تا من به
یار کاوه
فرموده بودند، سربازان من در گهواره هستند. همان طور هم شد و پسرم در راه خدا و امام شهید شد. مادر شهید از دوران کودکی پسرش این گونه تعریف می کند: دوره ابتدایی را در سال 1348 آغاز کرد. در جبهه درسش را ادامه داد. با افراد باایمان و باتقوا ارتباط داشت و بسیار صبور بود. او در ادامه تصریح می کند: دوم راهنمایی بود که انقلاب شد. با تعدادی از همکلاسی هایش هم قسم شده بودند که برای پیروزی انقلاب
از سردرگمی متقاضیان آزمون استخدامی در روز های کرونایی تا مشکلات برنامه آموزشی شاد
این جمعیت رعایت کرد. دیگر تابستان هم نیست که تهویه با کولر انجام می شد. لطفا پیگیری کنید تا برگزاری آزمون به تعویق بیفتد. به فکر سلامتی مردم باشید. 5512....918: سلام خواهش می کنم تو شرایط بد کرونا آزمون استخدامی به تعویق بیفته ..4 ساعت تو فضای بسته نشستن خیلی سخته به خدا 7332....922: سلام لطفا قیمت پوشک بچه رو پیگیری کنید دیگه توانی برامون نمونده هروز همه گران تر میشه و هر
روایت پرستار مشهدی از هجرت معکوس از بیمارستان به حوزه
عقیق : چرا هرچقدر برای رفع بیماری کرونا دعا می کنیم، دعاهایمان مستجاب نمی شود؟ یعنی خدا ما را دوست ندارد؟ نکند امام رضا (ع) با ما قهر کرده که درِ حرمش به رویمان بسته شده؟ نکند... این روزها ذهن خیلی ها پر از این سئوالات بی جواب است. اما جایی برای این تردیدها نیست. درِ حرم ها به روی ما باز بوده که برویم آنجا و با توسل به معصومین (ع)، پاک شویم اما آیا تنها راه توسل به اهل بیت (ع)، رفتن به حرم است
هنرنمایی رزمندگان با موشک های تاو برای شکار تانک های بعثی
جان؛ مصطفی پالیزبان هشت تیر موشک تاو داشته که همه آن ها را شلیک کرده و الآن هم به موشک نیاز دارد؛ چون تانک های دشمن دارند در آن جا بچه ها را اذیت می کنند. حاج همت گفت: اول شما به من بگو ببینم؛ پالیزبان با این موشک هایی که شلیک کرده، چند دستگاه تانک زده؟ گفتم والله هشت تا موشک داشتیم؛ که همه آن ها را شلیک کرده و با آن ها توانسته هفت دستگاه تانک دشمن را هم بزند. تا این حرف را زدم؛ آن
شهید محسن خزایی؛ تلفیق عملکردی تخصص گرایانه و خدمتی جهاد گونه
صرف نماید و با آن ها در خصوص مباحث و مسائل کاری صحبت کند. شهید خزایی عمیقا بر این باور بود که کاری که همکاران با سختی فراوان انجام می دهند اجر بسیار زیادی نزد خداوند دارد و به آن ها می گفت: شما در خط مقدم جبهۀ صنعت هستید. به خاطر دارم در نوروز سال 89 ، در لحظات تحویل سال، درکنار پرسنل خطوط تولید بود و این حضور را به حضور در کنار خانواده ترجیح داده بود. شهید خزایی به واقع کار در جبهۀ صنعت را بهترین راه مبارزه با استکبار می دانست.