یک کارگاه تولید غیرمجاز تمر در تنگستان پلمب شد
سایر منابع:
سایر خبرها
یک کارگاه تولید غیر مجاز تمر در تنگستان شناسایی و پلمب شد
به گزارش ایرنا، عادل مقدس روز پنجشنبه به رسانه ها اعلام کرد: کارشناسان محیطی شبکه بهداشت و درمان تنگستان با گزارش دهی مردمی و رویت نمونه جدیدی از تمر مصرفی در فروشگاه های سطح شهرستان، اقدام به رهگیری این واحد تولیدی غیر مجاز کردند. وی ادامه داد : با تحقیق ها و بررسی های انجام شده، محل این کارگاه غیر مجاز در بخش مرکزی تنگستان مشخص و هماهنگی های لازم با مراجع مسئول صورت گرفت.
پلمب 525 واحد صنفی در دلفان
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ، رضا رضایی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دلفان گفت: 525 واحد صنفی متخلف این شهرستان به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی و دستورالعمل های پیشگیری از شیوع کرونا طی 9ماهه امسال شناسایی و پلمب شدند. رضا رضایی اظهار داشت: تیم های مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف
پلمب و جمع آوری 80 مرکز عرضه مرغ زنده در مهاباد
را نیز در صورت مشاهده در اسرع وقت به شبکه دامپزشکی این شهرستان اطلاع دهند. او اذعان کرد: با تشکیل یک تیم نظارتی و گشت سلامت در این شهرستان متشکل از شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی، اتاق اصناف و پلیس اماکن عمومی به صورت مستمر بر مراکز عرضه کننده مرغ زنده نظارت می شود و با متخلفان برخورد قانونی صورت می گیرد. رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد خاطرنشان کرد: روش عرضه مرغ زنده و کشتار آن به
60 واحد عرضه مرغ زنده در دلفان پلمب شد
علی کریم پور روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام با همکاری دستگاه قضایی، در راستای رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا و جلوگیری از کشتار غیر مجازمرغ در سطح معابر صورت گرفته است. وی اظهار داشت: زنده فروشی در واحدهای عرضه مرغ یکی از مهمترین تهدیدها علیه بهداشت عمومی جامعه است بنابراین شهروندان باید فرآورده های دامی خود را از مراکز دارای پروانه بهداشتی و تحت
جلوگیری از فعالیت 6واحد آجرپزی آلاینده در شاهین شهر و میمه
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: در راستای تشدید پایش واحد های مستقر در شعاع 50کیلومتری کلانشهر اصفهان و نظارت بر شیوه نامه ارسالی از دبیرخانه شورا، این 6واحد آجرپزی خاطی شهرستان با هماهنگی با مقام قضایی پلمب شدند. مهدی پورقاسم افزود: همزمان با پایداری هوا و تشدید پایش های میدانی، 38واحد صنعتی در 48ساعت گذشته مورد پایش
سی تی اسکن و ساختمان مجتمع تصویربرداری بیمارستان دیلم افتتاح شد
شهرستان با همکاری وزارت بهداشت و درمان خریداری شده است. وی گفت: برای خرید تجهیزات و ارتقای سیستم برق این مرکز تصویربرداری، 30 میلیارد ریال اعتبار دریافتی استاندار بوشهر از وزیر نیرو برای خط برق جداگانه، 30 میلیاردریال مساعدت جامعه لنجداران و خیران ، 7 میلیارد ریال از محل اعتبارات صنایع پتروشیمی و اتاق بازرگانی و صنایع به ستاد مقابله با کرونا استان، 6 میلیاردریال از محل کمیته برنامه ریزی
واحدهای آلاینده در برخوار اخطار گرفتند
/> بر اساس استانداردهای محیط زیست، صاحبان واحدهای صنعتی و خدماتی موظف به رعایت و کاهش آلایندگی واحدهای خود هستند در غیراین صورت، واحد آنها تا رفع کامل آلایندگی پلمب می شود. طبق ماده 688 قانون مجازات اسلامی، هر اقدامی که تهدید علیه بهداشت عمومی و موجب آلودگی محیط زیست شناخته شود، ممنوع است.
استاندار اصفهان: مطالبه مردم نظنز در حوزه بهداشت و درمان به حق است
عباس رضایی عصر پنجشنبه در حاشیه سفر به شهرستان نطنز در گفت و گو با خبرنگاران افزود: البته همه درخواست های مردم نطنز در طبقه بندی و سطح بندی مسائل بهداشت و درمان کشور نیامده است و به طور طبیعی استان هم نمی تواند اقدامی انجام دهد، مگر اینکه میزان سطح بندی و درجه سطح بندی تغییر کند. وی ادامه داد: مردم شهرستان نطنز مسائل دیگری در خصوص آب مطرح کردند که با توجه به موقعیت این منطقه و قرار
اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مُهر + عکس
به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، سکینه ابراهیمی، مسئول واحد آموزش ضمن خدمت شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر، دوم دی ماه در سخنانی گفت: مهم ترین آموزش های ارائه شده به داوطلبان شامل معرفی بیماری کووید 19، روش های صحیح استفاده از ماسک، گندزدایی و قرنطینه، اهمیت سلامت محیط در زمان شیوع بیماری، نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و تدفین بهداشتی جانباختگان است. وی افزود: پس
5.8 تُن گوشت ناسالم در مهاباد از چرخه مصرف خارج شد
باشند. “آغاز” ، در خصوص برخورد با عرضه کنندگان مرغ زنده در مهاباد نیز گفت: در این مدت با 49 نفر از عرضه کنندگان مرغ زنده برخورد قانونی صورت گرفته، 15 واحد قطعه بندی مرغ کشتار روز به تعزیرات حکومتی معرفی، 9 خودرو عرضه مرغ زنده متوقف و پنج باب مغازه نیز در این زمینه پلمب شده است. وی همچنین از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق تماس با شماره های
کمبود نانوایی و آرد در آذربایجان شرقی وجود ندارد
قوانین خبر داد و افزود : براساس گزارش اقدامات نظارتی در هشت ماه گذشته در بخش آرد و نان استان، 14هزار و 208 مورد بازرسی انجام شده که منجر به تشکیل یکهزار و 259 فقره پرونده برای متخلفین به ارزش 82 میلیارد ریال شده است. یوسف پایدار با اشاره به فعالیت 2هزار و 207 واحد نانوایی در شهرستان تبریز، گفت : کارگروه آرد و نان استان به منظور جلوگیری از هدررفت منابع دولتی، ساماندهی و واقعی سازی سهمیه
وضعیت شهرستان کلاله به لحاظ شیوع ویروس کرونا در حالت زرد قرار گرفت
فرماندار کلاله در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط شهروندان و بازاریان، باعث کاهش آمار بیماران کرونا و زرد شدن وضعیت شهرستان گردید. به گزارش روابط عمومی فرمانداری; محمد ابراهیمی تودرواری فرماندار شهرستان کلاله به اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان اشاره کرد و افزود: با همکاری بهداشت و درمان، سپاه پاسداران و هلال احمر، تاکنون
تجلیل از پرستاران بیمارستان کارون شهرستان گتوند به روایت تصویر
به گزارش ایثار واحد خوزستان، بمناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد فرخنده حضرت زینب (س) و روز پرستار، محمدرضا تاج بخش رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گتوند، حجت السلام اسد پور امام جمعه شهرستان گتوند، خدری فرماندار شهرستان، ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر به اتفاق جناب آقای دکتر کلانتری مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند با پرستاران شاغل در بیمارستان کارون گتوند دیدار و با اهداء شاخه گل و لوح سپاس ضمن تبریک روز پرستار از زحمات و خدمات آنان تقدیر و تشکر نموده و به جایگاه ارزنده آنان پرداختند. ...
آخرین خبر ها از محدودیت های کرونایی در مازندران
کل و روسای ادارات شهرستانی مسئول و ناظر بر انجام این محدودیت ها هستند. علاوه بر این، فعالیت مشاغل سطح چهار در این مناطق کاملا به مدت 2 هفته ممنوع بوده و در صورت مشاهده به مدت یک هفته باید پلمب شود. تمامی مراکز آموزشی اعم از مدارس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه تعطیل است و در صورت گزارش فعالیت در مدت زمان مشخص شده برای بار نخست تذکر و برای بار دوم انفصال از خدمت مدیران برای یک
452 واحد صنفی پرخطر در مهاباد پلمب شدند
یوسف شریف زاده مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، 452 واحد صنفی متخلف توسط اکیپ مشترک بازرسان اتاق اصناف، بهداشت محیط و اداره اماکن در قالب تیم های 3 نفره در این شهرستان پلمب شده است. شریف زاده با بیان اینکه این بازرسان روزانه بر اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونای
800 کیلوگرم مواد خوراکی فاسد در آران و بیدگل کشف شد
... مسوول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل تصریح کرد: این نهاد اجازه تهدید سلامت شهروندان این شهرستان را به افراد سودجو نخواهد داد. اعتصام به مصرف کنندگان مواد خوراکی توصیه کرد که هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضا توجه کرده و در صورت مشاهده عرضه محصولات تاریخ مصرف گذشته، موضوع را به سامانه مدیریت ارتباطات مردمی واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان با شماره 190 گزارش دهند. شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است. ...
سی تی اسکن و ساختمان مجتمع تصویربرداری بیمارستان دیلم افتتاح شد
موردنیاز بخش های ویژه بیمارستان دیلم، مکاتبات جهت اخذ و انتقال تجهیزات تکمیل کننده بخش ها نیز در حال انجام است تا در روند بهره برداری وقفه ای ایجاد نشود. وی عنون کرد: وضعیت بهداشت و درمان شهرستان دیلم در سال های اخیر روبه پیشرفت بوده و با ظرفیت موجود در این شهرستان، رسیدن به نقطه ای بسیار مطلوب تر از لحاظ درمان دور از دسترس نیست. رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تاکید بر
چند درصد مردم استان بوشهر باسواد هستند؟
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سید مجتبی هاشمی نژاد صبح امروز در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته سوادآموزی اظهار داشت: خوشبختانه استان بوشهر در وضعیت سوادآموزی جایگاه برجسته ای در کشور دارد، به گونه ای که از سال 1393 تا سال 1395 در میان استان ها حائز رتبه برتر شده است. معاون سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش استان بوشهر تأکید کرد: بوشهر، گناوه و دیلم شهرستان های برتر استان بوشهر
پلمب 5 سفره خانه متخلف در شهرستان کاشان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهدی مؤمنی با اشاره به محدودیت های کرونایی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: 5 سفره خانه متخلف در شهرستان کاشان که به صورت پنهانی به عرضه قلیان و برگزاری جشن تولد و عروسی به جمعیتی حدود 70 نف بدون رعایت موازین بهداشتی کرده بودند را شناسایی و پلمب شد. وی افزود: برای مقابله با شیوع ویروس کرونا همه اصناف باید پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مقابله
اجرای طرح "اقتدار یک" و دستگیری 535 نفر اراذل و اوباش در غرب استان تهران
...: در این عملیات 4 هزار و 500 لیتر روغن خوراکی غیر مجاز و تقلبی کشف شد. سردار ظهیری بیان داشت: در اجرای این طرح ماموران پلیس امنیت عمومی از 689 واحد اصناف بازدید کرده و 141 واحد اخطاریه پلمب صادر شده و 128 واحد اصناف متخلف پلمب گردیدند. فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به این که اجرای طرح عملیاتی "اقتدار یک" در غرب استان تهران به طور مستمر و جدی در حال پیگیری است، گفت: با هماهنگی های انجام شده با مقام قضائی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند تا به جرایم آنها رسیدگی شود. اراذل و اوباش غرب استان تهران اجرای طرح "اقتدار یک" ...
پلمب دو واحد صنفی توزیع فرآورده خام دامی متخلف در اهواز
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اهواز گفت : گروههای بازرسی بهداشتی دامپزشکی در نظارت های مستمر خود از اماکن عرضه فرآورده های خام دامی در سطح شهر اهواز دو واحد صنفی متخلف که اقدام به توزیع گوشت دام کشتار شده غیر مجاز می کردند پلمب کردند . دکتر رضا حفیظی افزود : از این دو واحد صنفی در مجموع 18 لاشه گوشت دام سبک و سنگین که بصورت غیر مجاز کشتار شده
کاهش 60 درصدی بیماران بستری با همکاری مردم و تلاش کادر بهداشتی محقق شد
. محمدرضا بهرامی با اشاره به تلاش شبانه روزی کارشناسان سلامت محیط و کار افزود: تیم های نظارتی به طور مستمر در کلیه نقاط شهرستان قشم بر اجرای دستورالعمل های پیشگیری از بیماری کووید 19 نظارت و کنترل دارند. کارشناس مسئول واحد سلامت محیط و کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم، عنوان کرد: در اجرای طرح منع فعالیت صنوف بغیر از صنوف گروه یک در دو شب پایان آذر ماه (شب یلدا )، کارشناسان
پلمب 66 واحد صنفی در بهشهر
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا ، از ابتدای آذرماه تاکنون طرح برخورد با واحد های صنفی متخلف با همکاری ماموران اداره نظارت براماکن عمومی و کارشناسان ادارت بهداشت و اصناف در این شهرستان به اجرا در آمد. او افزود: در اجرای این طرح از 2 هزار و 412 واحد صنفی در
آخرین وضعیت رنگبندی شهرستان های فارس از نظر شیوع کرونا اعلام شد
جانشین ستاد استانی مقابله با کرونا در استان فارس گفت: براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از 36 شهرستان استان 25 شهرستان در وضعیت زرد و 11 شهرستان در وضعیت نارنجی شیوع ویروس کرونا قرار دارند. به گزارش گروه سلامت اول فارس ، دکترعبدالرضا قاسم پور با اعلام این خبر افزود: شهرستان های زرد محدودیت تردد خودرویی ندارند و گروه های شغلی یک، دو و سه در این
نظارت بر عملکرد 3 میلیون واحد صنفی
از حدود 3 میلیون واحد صنفی در سراسر کشور که بر آنها نظارت می شود، حدود 14 هزار واحد در زمان اعمال محدودیت های ناشی از شیوع کرونا در نیمه نخست آذرماه مرتکب تخلفاتی شدند و دستور پلمب آنها صادر شد. وی با بیان اینکه اصناف در طرح جامع مدیریت هوشمند مقابله با کرونا همراهی لازم را داشته و توصیه های بهداشتی را رعایت کردند، خاطرنشان کرد: در این مدت برای افزایش خدمات رسانی برخی از مشاغل مورد نیاز مردم را به گروه شغلی یک اضافه کردیم تا از این
کشف و ضبط 20 میلیارد ریال داروی قاچاق در گیلان
شهرستان مختلف کشف شد. دادستان رشت همچنین با اشاره به اهمیت نظارت و کنترل بازار دارو برای جلوگیری از ورود داروهای غیر مجاز ، گفت : بیش از 90 درصد محموله کشف شده غیرمجاز و بدون مجوز معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت و درمان است. نماینده ولی فقیه در گیلان هم در بازدید از محموله داروهای قاچاق کشف شده ، با قدردانی از تلاش بی وقفه سربازان گمنام امام زمان ، گفت : نظارت و اقدام به موقع نیروهای
توقیف 22 دستگاه موتورسیکلت متخلف و 12 متهم متواری در لارستان
...> توقیف 22 دستگاه موتورسیکلت متخلف، پلمب 4 واحد صنفی، کشف 348 عدد اقلام بهداشتی غیرمجاز، کشف تعداد زیادی داروی غیر مجاز و دستگیری 12 متهم و محکوم متواری از دیگر نتایج مهم اجرای این طرح بود که فرمانده انتظامی شهرستان لارستان به آن اشاره کرد. سرهنگ امجدی با تقدیر از تعامل و همراهی مردم در اجرای طرح های انتظامی، بیان کرد: موفقیت پلیس در اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی حاصل همکاری صمیمانه مردم با پلیس است و با این تعامل سازنده در آینده شاهد پاک شدن همه محله های جرم خیز از وجود افراد هنجارشکن خواهیم بود. ف 110 ...
از شرط فعالیت تالارهای عروسی تا آزمون کلاس اولی ها
وزارت بهداشت، فقط شهرستان بوشهر در وضعیت نارنجی است و سایر شهرستان ها در وضعیت زرد اعلام شده اند. آزمون استخدامی هفته آینده در بوشهر برگزار می شود گراوند درباره برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در هفته آینده هم گفت: با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، قرار است آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی با رعایت تمام اصول بهداشتی در استان برگزار شود. بنابراین، باید به منظور