پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۴۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
نسیم آنلاین ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۲:۳۶

کرونا به قطب جنوب رسید

قطب جنوب که تنها نقطه از کره زمین بود که ویروس کرونا در آنجا حضور نداشت، 36 مورد ابتلا به کرونا را ثبت کرد. پایگاه خبری "sky news" در این باره نوشت، ارتش شیلی اعلام کرد که 36 نفر از افراد وابسته به پایگاه "ژنرال برناردو اوهیگینس ریکلمه" در قطب جنوب به ویروس کرونا مبتلا شده اند. این پایگاه در منتهی الیه قطب جنوب، نزدیک به قاره آمریکای جنوبی قرار دارد. گزارش شده است که از 36 فرد آلوده به ویروس کرونا، 26 نفر از اعضای ارتش شیلی هستند و مابقی را کارمندان این پایگاه تشکیل می دهند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)