چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۵۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
اول فارس ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۸:۱۲

گوش بری تاکسی های اینترنتی با چاقوی آلوده به کرونا

ایسنا: تاکسی های اینترنتی در ایران مثل بقیه کسب و کارهای نوپا، اولِ کارشان بسیار مشتری مدار و مخلص و چاکر مردم بودند اما به تدریج که جا افتادند، این مردم بیچاره هستند که باید با هر تصمیم آنها کنار بیایند و صدایشان هم درنیاید. تاکسی های اینترنتی اوایل حضور و ظهورشان بشدت به مشتریان و مسافران حال می دادند و رانندگانشان هم به کوچک و بزرگ و پیر و جوان چنان احترامی می گذاشتند که همه احساس کردند استاندارد رانندگی در حال تغییر است و از این اتفاق خوب ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)