چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۵:۲۰Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 6 شهریور 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 شهریور 1395 شیعه نیوز 2 شهریور 1395 شیعه نیوز 3 شهریور 1395 شیعه نیوز 4 شهریور 1395 شیعه نیوز 5 شهریور 1395 شیعه نیوز 6 شهریور 1395 شیعه نیوز 7 شهریور 1395 شیعه نیوز 8 شهریور 1395 شیعه نیوز 9 شهریور 1395 شیعه نیوز 10 شهریور 1395 شیعه نیوز 11 شهریور 1395 شیعه نیوز 12 شهریور 1395 شیعه نیوز 13 شهریور 1395 شیعه نیوز 14 شهریور 1395 شیعه نیوز 15 شهریور 1395 شیعه نیوز 16 شهریور 1395 شیعه نیوز 17 شهریور 1395 شیعه نیوز 18 شهریور 1395 شیعه نیوز 19 شهریور 1395 شیعه نیوز 20 شهریور 1395 شیعه نیوز 21 شهریور 1395 شیعه نیوز 22 شهریور 1395 شیعه نیوز 23 شهریور 1395 شیعه نیوز 24 شهریور 1395 شیعه نیوز 25 شهریور 1395 شیعه نیوز 26 شهریور 1395 شیعه نیوز 27 شهریور 1395 شیعه نیوز 28 شهریور 1395 شیعه نیوز 29 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 شهریور 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۳:۲۳    
در بازرسی های بعدی مشخص شد که شاهزاده قطری از یک واسطه سعودی درخواست کرده بود که در ازای مبلغی هنگفت، شش مرد با مشخصات فیزیکی ویژه نزد او ببرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۳:۰۵    
وزیر امور داخلی دولت ایالتی بلوچستان پاکستان عصر شنبه از متلاشی شدن یک گروه تروریستی وابسته به داعش در این ایالت و نیز دستگیری شش نفر از اعضا از جمله یکی ازفرماندهان شبکه تروریستی القاعده خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۲:۴۷    
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در دو نامه به دبیر کل این سازمان و رئیس شورای امنیت ادامه حمایت تسلیحاتی ترکیه از تروریست ها در سوریه را محکوم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۲:۲۶    
به گزارش شیعه نیوز ، محمد بن سلمان در دیدار با مقامات پاکستانی در مورد مسایل خاورمیانه ومنطقه بحث و تبادل نظر خواهد کرد. وی در این سفر با نواز شریف نخست وزیر پاکستان نیز دیدار می کند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۲:۱۸    
یک کارشناس مسائل منطقه بابیان این که ایران، روسیه و ترکیه در حال حاضر هیچ یک از شرایط اتحاد و ائتلاف را ندارند، گفت: هر همکاری در روابط بین الملل به معنای اتحاد نیست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۱:۵۱    
معاون وزیر نفت عراق اعلام کرد، در صورتی که مذاکرات با کردها در خصوص صادرات نفت از طریق ترکیه به نتیجه نرسد، بغداد گزینه صادرات نفت از طریق ایران را مد نظر خواهد داشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۱:۳۳    
به گزارش شیعه نیوز ، پس از تصمیم سازمان پزشکان بدون مرز برای خارج کردن تیم های پزشکی و توقف عملیات اش در شش بیمارستان تحت نظرش در شمال یمن در اعتراض به بمباران این بیمارستان ها توسط عربستان سعودی و ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۱:۱۵    
شکست های القاعده به معنی پیروزی آمریکا نیست. جنگ مسابقه ورزشی نیست که یک تیم در آن پیروز و دیگری بازنده شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۰:۵۷    
از هر سه نفر فرانسوی، تقریباً دو نفر مخالف بورکینی هستند. این درحالیست که از هر 20 نفر تنها اندکی بیشتر از یک نفر، با این لباس بحث برانگیز موافقند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۰:۴۰    
جنبش قصاص طاهر القادری که چندی پیش توسط حزب تحریک عوامی پاکستان اعلام شده بود بار دیگر آغاز شده است و حامیان این حزب امروز (شنبه) نیز در مولتان خیابان ها آمدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۰:۲۵    
سخنگوی دبیر کل اتحادیه عرب گفت که به اعتقاد دبیر کل این اتحادیه، توافق پایان دادن به محاصره شهر داریا در غرب دمشق آن گونه که در رسانه ها اعلام شده است، برغم پایان دادن به درد و رنج انسان های بی گناه ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۰:۰۷    
نیروهای امنیتی عراق، یک فروند هواپیمای جاسوسی گروه تروریستی داعش را در شهرستان "رطبه" سرنگون کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۹:۴۹    
پلیس آلمان روز شنبه 15 نفر از تظاهرکنندگانی را که به بهانه مخالفت با ورود مسلمانان به این کشور، در برلین باعث برهم زدن نظم عمومی شهر شده بودند، بازداشت کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۹:۳۲    
هدف آنکارا در تهاجم به جرابلس بیش از آنکه داعش باشد، کردهای سوری هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۹:۱۱    
با نزدیک شدن عملیات ارتش عراق برای آزادسازی شهر موصل، تروریست های داعش اطراف و حتی محله های داخلی این شهر را با دیوارهای بتنی و خاک ریز محاصره کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۸:۵۰    
به گزارش شیعه نیوز ، جنگنده های ائتلاف عربی-سعودی بار دیگر به تعز در جنوب یمن یورش بردند. شبکه خبری المیادین ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۸:۳۵    
ترکیه امروز شنبه 6 دستگاه تانک دیگر به سوریه اعزام کرده و این در حالی است که نیروهای مورد حمایت آنکارا به خنثی کردن مین در شهری که از تصرف داعش درآورده اند، ادامه می دهند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۸:۳۲    
نیروهای امنیتی و پلیس ترکیه 40مظنون به همکاری با تشکیلات تروریستی داعش را در شهرهای قونیه و اضنه این کشور بازداشت کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۶:۳۴    
استانداری کربلا از آمادگی این استان برای برگزاری مراسم روز عرفه و عید قربان خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۶:۳۴    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به وزیر دادگستری درباره اظهارات اخیر وی در خصوص فایل صوتی آیت الله منتظری بر لزوم ارائه توضیحاتی در زمینه شایعات مربوط به سال 67 تاکید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۶:۳۱    
دفتر آیت الله بشیر نجفی از تشکیل کارگروه حمایت از بسیج مردمی، خانواده های شهدا و مجروحان خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۶:۲۵    
روزنامه شهروند نوشت: رنگ مشکی رنگ یأس و ناامیدی است و رنگ سفید نشانه پاکی و معصومیت و ایرانی ها باید بیشتر از آن استفاده کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۶:۱۶    
ارتش عراق از کشته شدن معاون ابوبکر البغدادی در حمله هوایی به شهرکی در مرز این کشور با سوریه خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۶:۱۶    
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از منابع محلی در عراق اعلام کرد که گروه تروریستی داعش در پی رای پارلمان عراق به برکناری وزیر دفاع این کشور این رویداد را جشن گرفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۶:۱۳    
براساس آخرین آمارهای منتشر شده، ظرفیت پهنای باند اینترنت کشور به 564 گیگابیت بر ثانیه رسیده و تا پایان خردادماه امسال بیش از 57 هزار کیلومتر فیبرنوری در کشور نصب شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۶:۱۰    
رئیس سازمان بهزیستی کشور از جلوگیری تولد نوزادان معلول در کشور خبر داد و گفت: با اجباری کردن طرح غربالگری تاکنون 1300 سقط درمانی با بهره گیری از احکام شرعی انجام شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۶:۰۴    
به گزارش شیعه نیوز ، نیروهای ارتش سوریه و مقاومت مردمی به مرقد مطهر حضرت سکینه( سلام الله علیها) رسیدند و همانگونه که تصویر نشان می دهد این مرقد کاملا تخریب شده است. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۵:۵۲    
آنچه می بینید، دیوارنویسی مدافعان حرم در جنوب شهر حلب به یاد شهدای فاتحین است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۵:۴۹    
عبادتگاهی با کاربرد کنیسه، کلیسا و مسجد در برلین در حال ساخت است که مورد استقبال پیروان این ادیان ابراهیمی قرار گرفته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۵:۴۰    
جامعه وهابیت استرالیا پانزدهمین کنفرانس سالانه خود را با هدف بدنام کردن شیعیان در شهر ولونگونگ برگزار کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۵:۳۴    
شهر جانی خیل در ولایت پکتیکا در افغانستان صبح امروز به اشغال گروه طالبان در آمد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۴:۵۵    
انصارالله یمن هنوز به شکل رسمی واکنشی به طرح وزیر خارجه آمریکا برای حل بحران این کشور نداشته اند اما تحلیلگران می گویند مخالفت این جنبش با تحویل دادن موشک های بالستیک نشان دهنده مخالفت آن ها با این ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۴:۴۹    
براساس گزارش منابع خبری قبایل عرب تل ابیض در استان الرقه برای مبارزه با نیروهای کرد سوریه و همراهی با دولت ترکیه گروه شبه نظامی با عنوان سرای قادسیه تشکلیل دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۴:۴۰    
ارتش پاکستان برای دستگیری امیر صفدر رهبر لشکر جهنگوی العالمی 5 میلیون روپیه جایزه تعیین کرده و هر فرد که خبری از اعضای این گروه تروریستی بدهد نیز جایزه نقدی دریافت می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۴:۲۸    
گزارش جدید حاکی از آن است که امید به زندگی در کشورهایی که به دنبال بهار عربی سال 2011 میلادی گرفتار بی ثباتی سیاسی شده اند، کاهش یافته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۴:۲۰    
به گزارش شیعه نیوز ، آیت الله العظمی سیستانی به پرسشی درباره توبه پاسخ داده است. متن پرسش و پاسخ با این مرجع تقلید شیعیان به شرح ذیل است: پرسش: توبه به چه چیز محقق می شود ؟ ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۴:۱۷    
در پی سلب اعتماد پارلمان عراق از وزیر دفاع این کشور، مقتدی صدر پارلمان را به "فساد و حمایت از فاسدان" متهم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۳:۵۹    
آنچه در سال 2011 با ناآرامی و اعتراضاتی در کشور سوریه آغاز شد، به تدریج و رفته رفته تبدیل به یک جنگ تمام عیار داخلی در این کشور شده است که گروه های داخلی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۳:۳۵    
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه مطالعه ای نشان می دهد که 4.5 درصد از کودکان خیابانی مبتلا به بیماری ایدز هستند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۳:۲۷    
روزنامه پاکستانی از سفر وزیر دفاع عربستان برای گفت وگو درمورد وضعیت وخیم خاورمیانه و چالش های موجود برای نظام پادشاهی این کشور فردا یکشنبه به اسلام آباد خبر داده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۲:۵۷    
برنامه ریزی ها برای برپایی هرچه با شکوه تر مراسم اربعین حسینی امسال در حالی همچنان ادامه دارد که تعداد ثبت نام کنندگان در سامانه سماح از 90هزار نفر گذشته و تا کنون تنها 3 مرز رسمی برای تردد زائران در ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۲:۴۸    
دادگاه جنایی بحرین محکومیت سه بحرینی را به اتهام اهانت به پادشاه و تحریک ضد رژیم تمدید کرد؛ این در حالی است که هزاران تن از مردم بحرین نیز در منامه ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۲:۴۲    
وکیل مدافع یکی از متهمان پرونده تعرض به سفارت عربستان می گوید حکم این پرونده هنوز صادر نشده و قاضی با توجه به اینکه اتهام تخریب نیاز به شاکی خصوصی دارد، برای صدور حکم دچار شک و تردید است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۲:۳۶    
ابوبکر البغدادی سرکرده ارشد گروه تروریستی داعش بزرگترین عملیات پاکسازی در دستگاه امنیتی خودش را اجرا کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۲:۳۰    
هر کس در حالی که برای خویش برائت نگرفته، به معالجه چیزی بپردازد و آن چیز هلاک شود، ضامن خواهد بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۲:۲۴    
عضو هیئت علمی دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به دلایل تعیین روز زیارتی مخصوص برای امام رضا(علیه السلام) گفت: بعد از روایت های ثواب زیارتی حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۲:۱۸    
مرکز اسلامی شیعی دارالعباس، در ایالت جورجیا تا سال آینده، مرکز جدیدی را برای نمازگزاران و مسلمانان احداث خواهد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۲:۰۹    
وهابیون علم غیب ابن تیمیه و آگاهی پیدا کردن وی از لوح محفوظ و خبر دادن از باطن مردم را برای او که به گفته علمای اهل سنت، دشمن اهل بیت(علیهم السلام) بود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۲:۰۰    
به گزارش شیعه نیوز ، نیروهای حزب الله لبنان در یک عملیات کمین و غافلگیری در شمال شرقی لبنان، چند عضو گروه جبهه فتح الشام- النصره سابق- را کشته و یا زخمی نموده اند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۲:۰۰    
شهریورسال گذشته بود که وزیر اطلاعات از برنامه داعش برای بمب گذاری در پنج کشور منطقه خبر داد. در این میان ایران تنها کشور منطقه بود که توانست قبل از ورود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۱:۴۹    
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در نامه ای خطاب به دبیرکل این سازمان و رئیس شورای امنیت، از ترکیه بابت ارسال سلاح به تروریست های حلب شکایت کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۱:۴۳    
تحصن حامیان روحانی برجسته شیعه در منطقه دراز بحرین و ممانعت رژیم حاکم از برپایی نماز جمعه اذامه دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۱:۳۴    
پرونده قاتلی که پس از 18 سال دوستی با دختر جوان وی را خفه و جسدش را مُثله کرد، با صدور کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۱:۲۶    
60 دانش آموز با نیازهای ویژه (استثنایی) که در مسابقات ورزشی پسران سراسر کشور در همدان شرکت کرده بودند دچار مسمومیت غذایی شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۱:۱۴    
آزادی شهر نفتی القیاره در جنوب موصل، راه را برای عملیات آزادسازی موصل در شمال عراق هموار کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۱:۰۲    
ارتش ترکیه چندین روستا را در شهر عفرین واقع در حومه شمالی حلب در شمال سوریه هدف قرار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۰:۵۳    
ماینده آیت الله العظمی سیستانی درکربلای معلا خواستار احرای عدالت در قبال تمامی افراد جامعه و بدون هیچ گونه تبعیضی شد و گفت: اجرای عدالت باعث صیانت از جامعه و کشور می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۰:۴۷    
این تصاویر مربوط به فرار شماری از نظامیان سعودی به وسیله یک خودرو از یکی از پایگاه های نظامی در استان عسیر است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۰:۳۲    
نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت گفت:مذاکرات ایران و عربستان به منظور آغاز اعزام زائران پس از حج تمتع از سر گرفته می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۰:۲۰    
برخی منابع گزارش دادند که حکومت آل خلیفه برای ششمین هفته متوالی از برگزاری بزرگترین نماز جمعه شیعیان جلوگیری کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۰:۱۷    
روزنامه تلگراف فاش کرد که عربستان قصد دارد 48 جنگنده تایفون از انگلیس خریداری کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۰:۰۸    
در حمله هوایی پهپادهای رزمی آمریکا به یک خودروی سواری در استان ننگرهار واقع در شرق افغانستان مفتی شرعی گروه تروریستی تکفیری داعش در این کشور کشته شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۰:۰۲    
ارتش سوریه پس از پنج سال عملیات نظامی و تعقیب تروریست های مسلح در منطقه داریا، آنها را محاصره و وادار کرده تا خودشان را به دولت سوریه تسلیم کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۹:۴۱    
سخنگوی صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) روز جمعه درباره وضعیت نابسامان کودکان آواره و بی سرپرست مهاجر در یونان هشدار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۹:۳۵    
امام جمعه نجف اشرف در خطبه های امروز نماز جمعه از عربستان سعودی خواست تا به حجاج بیت الله الحرام احترام بگذراد و به تندروهای وهابی در این کشور اجازه دخالت در امور حجاج و زائران را ندهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۹:۳۲    
متأسفانه در متون دینی مسیحی چنین نهی صریحی از پیشگویی ظهور (مسیح و منجی) وجود ندارد و به همین سبب بازار پیشگویی های کور و دروغین در میان مسیحیان بسیار داغ بوده و هست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۹:۲۹    
در یک انفجار انتحاری در اردوگاه آوارگان در جنوب شهر موصل، دو نفر کشته و دو نفر دیگر هم مجروح شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۹:۲۶    
روسیه با استفاده از پایگاه هوایی همدان، پیامی به آمریکا داد مبنی بر اینکه همه احتمالات نظامی ممکن است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۹:۲۰    
مدیرکل دفتر همکاری های بین المللی وزارت دادگستری گفت: همراه داشتن داروهای کدئین دار، مهمترین علت دستگیری هموطنان در کشورهای دیگر است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۹:۱۷    
رهبر حزب راستگرایان افراطی هلند با انتشار بیانیه ای وعده داد که تمامی مساجد و مدارس اسلامی را تعطیل و قرآن کریم را ممنوع خواهد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۹:۱۷    
مسئولان عربستان سعودی از هدف قرار گرفته شدن نیروگاه برق یکی از مناطق مرزی این کشور خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۹:۱۴    
ایران از مدت ها قبل برای لغو روادید با عراق اعلام آمادگی کرده و حالا رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری می گوید: این اتفاق "به زودی" خواهد افتاد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۹:۱۱    
فیلمی استثنایی از لحظه روبرو شدن سرباز مدافع حرم با یک داعشی به صورت چهره به چهره را مشاهده می کنید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۹:۰۵    
وزیر اطلاعات گفت: بیش از 1500 جوانی ایرانی را از پیوستن به داعش منصرف کردیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۹:۰۲    
حضور زنان و مردان متاهل در این فضا تاثیر غیر قابل انکاری بر روابط زوج ها می گذارد. در این فضا مشاهده می شود که افراد به دوست مجازی خود وابستگی عاطفی شدید پیدا کرده و بیشترین زمان خود در طول شبانه روز ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۸:۴۴    
کمیته امدادرسانی دفتر آیت الله العظمی سیستانی سه هزار سبد غذایی را به دست اهالی جدیدترین منطقه آزاد شده از دست تروریست های داعش رساند.