چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۶:۵۷Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 11 شهریور 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 شهریور 1395 شیعه نیوز 2 شهریور 1395 شیعه نیوز 3 شهریور 1395 شیعه نیوز 4 شهریور 1395 شیعه نیوز 5 شهریور 1395 شیعه نیوز 6 شهریور 1395 شیعه نیوز 7 شهریور 1395 شیعه نیوز 8 شهریور 1395 شیعه نیوز 9 شهریور 1395 شیعه نیوز 10 شهریور 1395 شیعه نیوز 11 شهریور 1395 شیعه نیوز 12 شهریور 1395 شیعه نیوز 13 شهریور 1395 شیعه نیوز 14 شهریور 1395 شیعه نیوز 15 شهریور 1395 شیعه نیوز 16 شهریور 1395 شیعه نیوز 17 شهریور 1395 شیعه نیوز 18 شهریور 1395 شیعه نیوز 19 شهریور 1395 شیعه نیوز 20 شهریور 1395 شیعه نیوز 21 شهریور 1395 شیعه نیوز 22 شهریور 1395 شیعه نیوز 23 شهریور 1395 شیعه نیوز 24 شهریور 1395 شیعه نیوز 25 شهریور 1395 شیعه نیوز 26 شهریور 1395 شیعه نیوز 27 شهریور 1395 شیعه نیوز 28 شهریور 1395 شیعه نیوز 29 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 شهریور 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۶:۴۵    
آخر ذوالقعده 1- شهادت امام جواد (علیه السلام) دراین روز درسال 220 ھ به زهر معتصم به شهادت رسیدند و هنگام شهادت از سن مبارکشان 25 سال و سه ماه و 12 روزگذشته بود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۶:۴۲    
دانلود صلوات
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۳    
به گزارش شیعه نیوز ، طی مراسمی باشکوه در آستانه سالروز شهادت در سالروز شهادت جانسوز دردانه ثامن الحجج؛ حضرت امام جواد(علیه السلام) پرچم سیاه بر فراز گنبد این امام همام در کاظمین به اهتزاز درآمد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۶:۲۴    
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: سال گذشته در حوزه اورژانس اجتماعی بهزیستی و این بخش موفق شد 2800 زن و 1440 مرد را از خودکشی منصرف کند و به چرخه زندگی باز گرداند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۶:۱۸    
یک روزنامه انگلیسی با اشاره به کشته شدن ابومحمد العدنانی سخنگوی داعش تأکید کرد که ابوبکر بغدادی سرکرده این گروه تروریستی هدف بعدی خواهد بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۶:۱۵    
یکی از شهروندان سعودی ویدیویی را در شبکه های اجتماعی از یک زن منتشر کرد که در حال جستجو به دنبال غذا در سطل آشغال است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۶:۰۳    
یکی از اعضای خاندان حکومتی آل خلیفه در بحرین با انتشار تصویری در شبکه های اجتماعی، شیخ عیسی احمد قاسم را به طور ضمنی تهدید به مرگ کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۵:۴۰    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به نفوذ جریانات ناپایدار شمالی در کشور و تاثیر گذاری آن بر مناطق مختلف گفت: پیش بینی می شود که 14 استان کشور در دو روز آینده دچار رگبار و بارشهای باران شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۵:۳۱    
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: فاصله میان ازدواج و طلاق در کشور کاهش یافته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۵:۱۳    
رهبر کاتولیک های جهان گفت: حضور مسیحیت در اروپا و وجود افراد بسیاری که علیرغم غسل تعمید از موهبت ایمان بی خبر و از تسلّی دینی بی بهره اند و در زندگی جامعه دینی مشارکت ندارند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۵:۱۰    
قاتل جوانی که بعد قتل پسر نوزده ساله به قصاص محکوم شده بود، با رضایت اولیای دم مقتول از قصاص گریخت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۴    
در پی تازه ترین حملات جنگنده های سعودی به استان حجه یمن، 6 شهروند یمنی جان باخته و چهار نفر دیگر نیز زخمی شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۴:۵۸    
نیروهای امنیتی عراق روز پنجشنبه یک انتحاری را که با بستن کمربند انفجاری قصد داشت خود را بین زائران شهر مقدس کاظمیه در بغداد منفجر کند، به هلاکت برسانند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۴:۵۸    
دانلود مداحی شهادت امام جواد علیه السلام
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۴:۴۶    
عربستان سعودی طی فرار رو به جلو ایران را متهم کرده بود که به دنبال ترور سفیر سعودی است ولی بغداد اقدامی در این راستا صورت نداده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۴:۴۳    
نخستین پرواز هوایی از یمن به مقصد عربستان بعد از یک سال و نیم توقف صورت گرفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۴:۳۱    
شیعیان عضو جنبش اسلامی نیجریه روز چهارشنبه به دولت این کشور هشدار دادند که مرگ یا از دست دادن بینایی رهبرشان شیخ ابراهیم زاکزاکی در زندان، عواقب وخیمی در پی خواهد داشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۴:۲۸    
حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی کشمیری نماینده آیت الله العظمی سیستانی در اروپا که در لندن ساکن است، در سفر به اسلو پایتخت نروژ از مراکز اسلامی متعدد در این شهر بازدید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۳:۰۷    
فرمانده کمیته های انقلابی یمن با تاکید بر سیطره رزمندگان یمنی بر ورودی نجران و تصرف تسلیحات سنگین و موشک های انگلیسی در مواضع نظامی سعودی گفت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۳:۰۱    
عناصر گروه توریستی تجزیه طلب پ.ک.ک ترکیه صبح امروز با حمله به کاروان خودروهای باری و ترانزیتی در منطقه مرزی استان حکاری این کشور با ایران 15 خودرو را به آتش کشیده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۲:۵۲    
یکی از مراجع عظام تقلید به زیارت حرم مطهر حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) مشرف شده و مورد استقبال مسئولان حرم مطهر قرار گرفتند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۲:۳۴    
شهاب الدین غندالی شب گذشته خبر بازداشت خود، همسر و فرزندش را تکذیب و اعلام کرد از نماینده مجلسی که این خبر را منتشر کرده شکایت می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۲:۱۹    
یک روزنامه آمریکایی نوشت: خصومت داعش با اقلیت ها به صراحت در پادشاهی عربستان به چشم می خورد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۲:۱۳    
سخنان ائمه طاهرین (ع) دل و جان را جلا داده و روشنی می بخشد، امام جواد(ع) از نشانه ها و راه کارهای رسیدن به عزت برای مومنان می گویند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۲:۰۴    
آیت الله العظمی صافی گلپایگانی گفت: امام موسی صدر مظلوم بود و ما نسبت به آن قسمت از وظایفی که بر عهده داشتیم در خصوص ایشان خوب عمل نکردیم و حق ایشان هرگز از سوی مسئولان مربوطه ادا نشد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۲:۰۴    
در پی فرار شمار زیادی از عناصر داعش از میدان های نبرد، این گروه مجبور شده است از کودکان برای انجام عملیات های انتحاری و اعدام های خود استفاده کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۸    
آشفتگی در قیمت کالاها و خدمات، نگرانی مردم را تشدید و نوعی احساس رهاشدگی بازار در آنان ایجاد کرده که ریشه در نگاه دولتمردان و تئوریسین های اقتصادی دولت یازدهم دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۵    
حسین مقصودی از فساد 8 هزار میلیارد تومانی در صندوق ذخیره فرهنگیان و بازداشت فرزند و همسر مدیرعامل این صندوق خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۱:۴۱    
یکی از دلایل مهم گرایش جوانان و نوجوانان به مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی عدم برنامه های شاد در فضاهای عمومی و اجتماعی است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۱:۳۸    
عربستان سعودی در شمال و جنوب سوریه نفوذ خود را از دست داده است. این بار سعودیها با حمایت از گروه تروریستی جندالاقصی قصد دارند استان حماه را اشغال کرده و بدین ترتیب به صحنه جنگ سوریه بازگردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۱:۲۹    
فرماندهی عملیات بغداد اعلام کرد: نیروهای امنیتی با یورش به پایگاه گروه تروریستی داعش، 8 نفر از فرماندهان داعش را بازداشت کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۱:۱۷    
در جریان نبردهای روز گذشته میان ارتش سوریه و گروه های هم پیمان با تروریستهای تکفیری القاعده و ارتش آزاد در محور حاشیه جنوب غربی شهر حلب 4 تن از رزمندگان حزب الله به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۱:۰۸    
مراسم عروسی یک جشن خودمانی و غیر رسمی محسوب می شود که در آن هم میزبان که عروس و داماد هستند و هم میهمانان نسبت به همدیگر احساس راحتی و اعتماد می کنند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۰:۴۴    
دولت آمریکا روز سه شنبه جایزه ای 3 میلیون دلاری برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری یا کشته شدن فرمانده تاجیک تبار گروه تروریستی تکفیری داعش تعیین کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۰:۴۱    
پزشک و رزمنده قدیمی محله امیرآباد نمازگزاران را در صحن مسجد ویزیت می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۰:۳۵    
تصویر ماهواره ای که از حرم مطهر حضرت سکینه(سلام الله علیها) در شهر داریا پس از آزادسازی این شهر منتشر شده است، از ویرانی کامل این حرم مطهر و خانه های اطراف به دست تروریست ها حکایت دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۹:۰۹    
در حالی که دولت و مردم عراق برای بر قراری ثبات و همگرایی مردم تلاش می کنند، السهبان با اظهارات خود به تنش و بحران آفرینی طایفه ای و جنگ داخلی میان طیف های گوناگون مردم عراق دامن می زند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۰:۰۲    
از چندی پیش عکس هایی در فضای مجازی دست به دست میچرخد و خبر از آمدن کفش پاشنه بلند مردانه به بازار می دهد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۹:۴۴    
دادگاه رژیم بحرین روز چهارشنبه علیه شماری از مخالفان و علمای شیعه این کشور از جمله سید میجد المشعل رئیس مجلس علمای این کشور حکم حبس صادر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۹:۴۱    
منابع امنیتی سوریه از حملات خمپاره ای تروریست های سوری به دو شهرک الفوعه و کفریا در شمال ادلب خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۹:۳۵    
فردی با تابعیت ایرانی آمریکایی توسط سازمان اطلاعات سپاه نینوا استان گلستان در گرگان دستگیر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۹:۳۲    
منابع رسمی در عراق اعلام کردند که هفت نفر از تروریست های خارجی، در جنوب این کشور اعدام شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۹:۲۶    
مسلمانان تنها به نام مسلمان هستند. مساجد دیگر جای ارشاد و موعظه مردم نیست. فقهای آن زمان بدترین فقهای روی زمین اند و دین با کالای کم ارزش و بهای اندکی معاوضه می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۹:۲۴    
دادگاه نظامی مصر در ادامه صدور احکام سنگین علیه اعضای جماعت اخوان المسلمین، 97 نفر را به حبس ابد محکوم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۹:۲۱    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: سران عربستان سعودی باید سرنوشت فتنه جویان بین المللی همچون صدام را همواره پیش چشمان خود ببینند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۹:۱۸    
مدیر کل بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو، گفت: مواد مصرفی و تجهیزاتی که در کلینیک های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۹:۱۲    
مقام های آمریکایی مدعی شده اند مرد شماره 2 گروه تروریستی داعش در حملات ائتلاف آمریکایی کشته شد، در حالی که روسیه مسئولیت آن را بر عهده گرفته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۹:۰۳    
این گزارش روایت کودکانی است که هر روز می بینیم و ناخواسته با خطراتی همچون ایدز دست و پنجه نرم می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۹:۰۰    
از اصول و پایه های اولیه تشیع که این مذهب را از سایر مذاهب اسلامی متمایز می کند محبت به پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) و خاندان عظیم الشأن ایشان است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۸:۳۹    
تولیت حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) و حضرت ابوالفضل (علیه السلام) طرح ایجاد کمربند سبز در اطراف شهر مقدس کربلا را آغاز کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۱:۲۹    
عربستان سعودی مسئولیت ساخت دستبند هوشمند برای استفاده حجاج از زمان ورود به فرودگاه های این کشور تا بازگشت را به شرکت اسراییلی "جی 4 اس" واگذار کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۱:۱۴    
یک رسانه آمریکایی از استخدام عضو سابق گروه تروریستی القاعده به عنوان کارشناس امنیت داخلی در دانشگاه جرج واشنگتن آمریکا خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۱:۰۰    
ارتش سوریه مانع از نفوذ تروریست ها به فرودگاه دیرالزور شد و در غرب این شهر نیز مواضع گروه تروریستی داعش را زیر آتش گرفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۰:۴۵    
سخنگوی وزارت خارجه با بیان این که جمهوری اسلامی ایران هرگز پدیده شوم و کریه تروریسم را به خوب و بد تقسیم نکرده و نخواهد کرد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۰:۲۷    
فرماندۀ نیروهای آمریکا در خاورمیانه گفت ابو بکر البغدادی از تروریست های داعش خواسته بود در شهر منبج تا پای مرگ مبارزه کنند اما آنان با سرپیچی از دستور او ترجیح دادند به شمال شهر فرار کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۰:۰۹    
به گزارش شیعه نیوز ، ارتش سوریه در غوطه شرقی در حومه پایتخت این کشور، به موفقیت های قابل ملاحظه ای دست یافت. ...