چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۲:۰۰Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 17 شهریور 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 شهریور 1395 شیعه نیوز 2 شهریور 1395 شیعه نیوز 3 شهریور 1395 شیعه نیوز 4 شهریور 1395 شیعه نیوز 5 شهریور 1395 شیعه نیوز 6 شهریور 1395 شیعه نیوز 7 شهریور 1395 شیعه نیوز 8 شهریور 1395 شیعه نیوز 9 شهریور 1395 شیعه نیوز 10 شهریور 1395 شیعه نیوز 11 شهریور 1395 شیعه نیوز 12 شهریور 1395 شیعه نیوز 13 شهریور 1395 شیعه نیوز 14 شهریور 1395 شیعه نیوز 15 شهریور 1395 شیعه نیوز 16 شهریور 1395 شیعه نیوز 17 شهریور 1395 شیعه نیوز 18 شهریور 1395 شیعه نیوز 19 شهریور 1395 شیعه نیوز 20 شهریور 1395 شیعه نیوز 21 شهریور 1395 شیعه نیوز 22 شهریور 1395 شیعه نیوز 23 شهریور 1395 شیعه نیوز 24 شهریور 1395 شیعه نیوز 25 شهریور 1395 شیعه نیوز 26 شهریور 1395 شیعه نیوز 27 شهریور 1395 شیعه نیوز 28 شهریور 1395 شیعه نیوز 29 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 شهریور 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۲۳:۵۷    
وزیر امور خارجه عربستان در مصاحبه با بی بی سی به حمایت علنی و تسلیحاتی کشورش از مخالفان دولت سوریه اعتراف کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۲۳:۴۲    
معاون دبیر کل حزب الله لبنان در گفت وگویی که با اصحاب رسانه داشت، عربستان سعودی را علت به بن بستن کشیده شدن پرونده انتخابات ریاست جمهوری لبنان، بحران سوریه و سایر بحران های منطقه دانست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۲۳:۲۴    
عبدالفتاح السیسی تلاش می کند کار کند و به دستاوردی برسد، اما شاید نیاز به زمان داشته باشد. وضعیت اقتصادی سخت است و تروریسم رو به افزایش است و نخبگان از کشور دور شده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۲۳:۰۷    
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل تاکید کرد، مسئولیت اصلی محافظت از مردم در برابر جرائم بزرگ وظیفه کشورهای مربوطه و از اصول حاکمیت ملی است و هدف از ایده مسئولیت حفاظت از جرائم تقویت حاکمیت ملی و نه ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۲۲:۴۹    
وزیر خارجه انگلیس پیش از برگزاری نشست با اپوزیسیون سوریه امروز (چهارشنبه) خواستار جلوگیری از تکرار اشتباهات صورت گرفته در عراق و یافتن راه حلی مناسب برای بحران سوریه شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۲۲:۱۶    
دجله و فرات را باید شریان های حیاتی خاورمیانه دانست که حیات کشورهای ترکیه، سوریه، عراق و جنوب غرب ایران را به خود وابسته کرده اند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۲۱:۵۸    
وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه ای نسبت به نفوذ ارتش ترکیه به عمق خاک سوریه به شدت ابراز نگرانی کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۲۱:۴۳    
وزارت کشور مراکش از دستگیری چند تروریست مرتبط با داعش که قصد حمله به مکان های مهم این کشور را داشتند، خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۲۱:۲۵    
مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا در سخنانی ضمن اعلام مخالفت کشورش در برقراری منطقه پرواز ممنوع بر فراز شمال سوریه، آن را اقدامی بی فایده توصیف کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۲۱:۰۷    
منابع میدانی سوری تاکید کرده اند که گروه تروریستی تکفیری داعش عملیات تخلیه شهر باب واقع در حاشیه شمال شرقی استان حلب سوریه را آغاز کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۲۰:۵۲    
82 خودروی نفت کش داعش که برای قاچاق نفت سوریه استفاده می شدند هدف نیروهای هوایی ارتش سوریه قرار گرفت و منهدم شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۲۰:۳۷    
فرحات الحرشانی وزیر دفاع تونس اعلام کرد که نزدیک به 1000 تونسی در لیبی به همراه تروریست های داعش می جنگند و این مسأله را تهدیدی برای تونس قلمداد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۲۰:۱۹    
گروه تروریستی داعش طی ارسال نامه ای به مقامات امنیتی شهر لاهور تهدید به بمب گذاری در 11 منطقه این شهر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۹:۵۸    
در درگیری که اخیراً در منطقه کانی سیو سردشت اتفاق افتاد 8 نفر از اعضای عضو ضد انقلاب توسط سربازان امام زمان (عج) به هلاکت رسیدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۹:۴۴    
به گزارش شیعه نیوز ، وزیر خارجه عربستان سعودی در نشست اندیشکده چتم هاوس باز هم ادعاهای بی اساس خودش علیه ایران و همچنین مسائل منطقه را تکرار کرد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۹:۲۶    
وزیر امور خارجه انگلیس در توجیه فروش پر سود سلاح به عربستان کوشید بمباران یمن را در چارچوب قوانین بشردوستانه بین المللی ارزیابی کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۹:۰۸    
به گزارش شیعه نیوز ، انفجار بمبی در نزدیکی یک مرکز تجاری در منطقه الدوره واقع در جنوب عراق یک کشته و سه زخمی برجای گذاشت. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۸:۳۳    
با توجه به همزمان شدن عید قربان امسال با پانزدهمین سالگرد 11 سپتامبر، در برخی مساجد آمریکا تدابیر پیشگیرانه اتخاذ خواهد شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۸:۱۵    
در واکنش به پیام مهم دیروز سه شنبه رهبر معظم انقلاب اسلامی که از رژیم آل سعود به عنوان 'شجره ملعونه' یاد کرد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۷:۵۷    
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد، بعید است مذاکرات صلح سوریه دست کم پیش از پایان ماه سپتامبر از سر گرفته شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۷:۳۰    
روزنامه لبنانی السفیر به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که رئیس جمهور سوریه طی هفته های آینده به پکن سفر می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۷:۰۳    
به گزارش شیعه نیوز ، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور در آینده ای نزدیک با همتای آمریکایی خود درباره آتش بس در سوریه گفت وگو می کند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۶:۳۶    
نظام آل سعود درحالیکه همچنان به سیاست های تنش آفرین خود ادامه می دهد، با انبوهی از مشکلات داخلی وخارجی رو به رو است، حال این پرسش مطرح است که آیا آل سعود به پایان خود نزدیک شده است؟
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۶:۳۳    
معاون دادستان مشهد با اشاره به پرونده مدلینگ ها گفت: این افراد به استناد ماده 66 قانون اساسی و ترویج فساد و فحشا به یک تا 10 سال زندان محکوم خواهند شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۶:۳۰    
بی کفایتی سعودی ها و ناامنی تحمیل شده از سوی آنان بر حجاج خانه خدا، حقیقتاً نشان داد این حکومت، لایق اداره حرمین شریفین نیست که این واقعیت باید در جهان اسلام ترویج شود و جا بیفتد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۶:۲۴    
مشاور امور اسلامی در نیروهای مسلح انگلیس اعلام کرد اعزام هیاتی از سربازان مسلمان ارتش انگلیس به عربستان برای ادای مناسک حج در تقویت اصول و ارزش های اخلاقی در ارتش تاثیر بسزایی خواهد داشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۶:۲۱    
استاد شریعت الازهر طی فتوایی اعلام کرد، برخلاف تبلیغات ریاض و ابوظبی، نظامیان عربستانی و اماراتی که در جنگ ائتلاف عربی-سعودی علیه یمن کشته شده اند شهید نیستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۶:۱۸    
رئیس شورای ولایتی ارزگان در مرکز افغانستان اعلام کرد که درگیری ها به نزدیکی شهر ترینکوت رسیده است و در صورت عدم اعزام نیروهای کمکی مرکز این ولایت سقوط خواهد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۶:۰۶    
یک افسر اسبق ارتش لیبی با تایید دست یافتن داعش به بخشی از تسلیحات شیمیایی قذافی گفت: تروریست های لیبی از این پس با از دست دادن پایگاه های خود به جنگ های چریکی روی آورده و حتی تهدیدی برای کشورهای ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۶:۰۳    
مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: بارش پراکنده باران در سه استان گلستان، مازندران و خراسان شمالی منجر به وقوع سیل خواهد شد و به شهروندان توصیه می شود در این شرایط احتیاط را رعایت کنند
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۶:۰۰    
یونیسف از بی خانمان شدن و آوارگی حدود 50 میلیون کودک در سراسر جهان خبر داد و از کشورهای جهان خواست رفتاری توام با مهربانی با آنان داشته باشند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۵:۵۷    
سفیر عراق در تهران از استقرار 12 دفتر در ایران برای ارائه خدمات کنسولی به زوار ایرانی در اربعین خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۵:۵۱    
امروز (چهارشنبه) در نشست به اصطلاح "دوستان سوریه" در لندن از طرح "هیئت عالی مذاکرات سوریه" (مخالفان خارج نشین) درباره حل بحران سوریه پرده برداری می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۵:۴۲    
منابع میدانی مستقر در موصل عراق خبر از هلاکت فرمانده گردان ویژه زنان عضو گروه تروریستی تکفیری داعش در این شهر داده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۵:۳۵    
مدیرکل دفتر مطالعات رفاه اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از جمع آوری اطلاعات 300 هزار کودک بازمانده از تحصیل در سامانه رفاه ایرانیان خبر داد و گفت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۵:۳۳    
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی از دستگیری باند جاسوسی گروهک تجزیه طلب در تبریز خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۵:۳۰    
کتاب ده روز با داعش نوشته یورگن تودنهوفر روزنامه نگار و نویسنده آلمانی خبرگزاری اشپیگل است که سرگذشت سفر ده روزه او همراه پسرش و یک فیلمبردار به قلب متصرفات داعش در عراق و سوریه بوده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۵:۲۴    
یک مرجع تقلید عربستان را فاقد لیاقت برای اداره حرمین شریفین و مدیریت حج دانست و از ارائه طرحی در این زمینه به علما و اندیشمندان جهان اسلام خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۵:۲۱    
در ادامه سخت گیری های رژیم نواز شریف بر شیعیان پاکستان، پلیس این کشور به سمینار بانوان شیعه که در پنجاب در حال برگزاری بود، یورش بردند و از ادامه برگزاری آن جلوگیری کردند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۴:۲۷    
تعطیلات به روزهای پایانی خود رسیده و بسیاری از شهروندان آماده می شوند تا نیمه دوم سال را با رفتن فرزندانشان به مدرسه یا دانشگاه آغاز کنند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۴:۰۶    
نیروهای مرزبانی کشورمان نزدیک روستای "بنه و خلفی" سردشت، چندین ساعت با اشرار ضد انقلاب درگیر شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۴:۰۰    
شورشیان سوریه می گویند از زمان شروع عملیات دو هفته پیش با حمایت ترکیه شماری از روستاهای منطقه را از داعش پس گرفته اند. نام این عملیات سپر فرات است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۳:۵۷    
پیرترین سارق کشور با 65 سال سن به اتهام سرقت لوازم داخل خودرو در قم دستگیر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۳:۵۴    
فعال بحرینی با بیان اینکه چهار هزار زندانی سیاسی بحرین مورد ضرب و شتم، شوک الکتریکی و محرومیت از دارو و درمان هستند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۳:۴۹    
حجت الاسلام مازنی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برای برگزاری کنسرت ، روایتی درباره سیره امام حسن(علیه السلام) و امام حسین(علیه السلام) در روز عرفه را تحریف کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۳:۴۳    
مرز سومار در استان کرمانشاه به عنوان امن ترین و کوتاه ترین مسیر کشورمان تا عتبات عالیات می تواند محل مناسبی برای زائرین عتبات عالیات در اربعین حسینی امسال باشد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۳:۳۷    
کاهش آمار ازدواج که از سال 90 آغاز شده است، همچنان ادامه دارد و این مساله علاوه بر ایجاد نگرانی در میان خانواده ها، علامت سوال بزرگی را در مقابل مسئولان و کارشناسان قرار داده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۳:۳۴    
دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس ایران را به تلاش برای سیاسی کار در حج امسال متهم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۳:۲۶    
صالح الصماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن روز گذشته تاکید کرد این شورا درصدد است به زودی قانون عفو عمومی را اجرا و فراخوان آن را در مدت زمانی معین بدون جریمه مالی صادر کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۳:۲۳    
در 10 سال اخیر موسیقی های خیابانی بیشتر از همیشه در گوشه و کنار شهر دیده می شوند. آدم های گوناگونی که ازیک طرف به خاطر درآوردن مخارج زندگی شان و از طرف دیگر نشان دادن توانایی و استعدادهایی که دارند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۳:۰۵    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با اشاره به پیگیری کار ثبت صحیفه سجادیه در مجامع بین المللی، برگزاری موفیقت آمیز پنج دوره مستمر کنگره بین المللی امام سجاد (علیه السلام) با توجه به محدویت های ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۲:۴۴    
دبیرکل اتحادیه عرب که بارها اتهامات تکراری علیه ایران مطرح کرده این بار نیز مدعی شد ایران در خاک یک کشور عربی به دنبال دفاع از انقلاب خود است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۲:۳۹    
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۲:۱۵    
عربستان از شما حجاج ایرانی دعوت می کند تا از طریق هر کشوری غیر از ایران که مایل باشید، ویزا بگیرید و در حج امسال مشارکت کنید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۱:۴۸    
مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: جوانان ایرانی بر اساس تفاهم نامه بیمه ازدواج با بیمه تعاون می توانند تا 40 سالگی اقدام به خرید این بیمه نامه بکنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۱:۴۵    
نشریه ساندی تایمز در گزارشی نوشت که سرکرده گروه تروریستی داعش این روزها در حال تصمیم گیری برای انتخاب جانشین ابو محمد العدنانی است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۱:۳۳    
سفیران سعودی در همه نقاط دنیا تمامی فعالیت های ایران را رصد کرده و گزارش های مربوط به آن را با جزئیات خسته کننده در اختیار وزارت خارجه عربستان قرار میدهند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۱:۳۰    
فرماندهان کمیته های انقلابی یمن ضمن اعلام تسلط نیروهای یمنی بر ساختمان های دولتی تعز از جمله استانداری و دستگیری استاندار تعز تاکید کرد: مناطق نجران، جیزان و عسیر زیر سلطه آتش باری نیروهای یمنی است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۱:۲۷    
انجم چوداری مبلغ سرشناس گروه تروریستی تکفیری داعش و افراط گرایی در انگلستان، توسط دادگاه عالی این کشور مجرم شناخته و به پنج سال و نیم حبس در زندان این کشور محکوم شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۱:۰۶    
تعدادی از علمای عضو انجمن علمای الانبار به زیارت مرقد امیرالمومنین (علیه السلام) رفتند و با مسئولان آستان مقدس علوی دیدار کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۵۱    
مانوئل والس گزارش اخیر نیویورک تایمز از وضع زندگی زنان مسلمان فرانسه را محکوم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۴۵    
کابل از عصر دوشنبه تا صبح سه شنبه ساعات پرتنشی را سپری کرد. در این ساعات دو حمله انتحاری مقابل وزارت دفاع افغانستان رخ داد و یک مرکز خیریه بین المللی نیز هدف یک انفجار و تهاجم مردان مسلح قرار گرفت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۴۲    
این روزها خالکوبی یا همان تتو، برای گروهی از جوانان نشانه مد روز بودن است. در واقع جوانان با میل به ابراز وجود و به نوعی خودنمایی ممکن است با به کارگیری انواع و اقسام آرایش های متفاوت و لباس هایی با ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۳۹    
این مانتو در ویترین یک بوتیک در شمال شهر تهران با قیمت 200هزار تومان برای فروش گذاشته شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۳۶    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: توانایی این را داریم که امسال برای هر استان حداقل 10 مرکز مشاوره ازدواج راه اندازی کنیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۳۳    
الازهر دو انفجار تروریستی که در نزدیکی وزارت دفاع در کابل پایتخت افغانستان رخ داد و منجر به کشته شدن 24 نفر و زخمی شدن بیش از 90نفر دیگر شده را محکوم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۲۴    
همسر علامه ابراهیم زکزاکی از وخامت اوضاع جسمانی وی در بازداشتگاه نیروهای امنیتی نیجریه خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۲۱    
رئیس جمهور ترکیه می گوید که باراک اوباما در دیدار دوجانبه با او در حاشیه نشت گروه 20، درباره اقدام نظامی علیه داعش در رقه سوریه با وی مذاکراتی کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۱۶    
وزیر امور خارجه انگلیس معتقد است، کشتار دست کم چهار هزار غیرنظامی یمنی در حملات نظامی سعودی ها دلیل متقنی برای اعمال تحریم های تسلیحاتی علیه ریاض نیست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۱۳    
طی روزهای اخیر یک آگهی عجیب در سطح شهر در حال پخش است که از زنان برای شرکت در یک جشن رقص دعوت می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۰۷    
بانکوک پست به نقل از خبرگزاری فرانسه به انتشار توضیحات یکی از زائرین تایلندی خانه خدا از فاجعه سال گذشته در منا پرداخت و از عدم پاسخگویی رژیم آل سعود در خصوص این فاجعه شدیدا انتقاد کرد .
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۰۴    
شاهدان از درگیری گارد مرزی اردن با تروریست ها در جنوب درعاف نزدیک مرز این کشور با سوریه خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۰۱    
روسیا الیوم گزارش داد: عربستان می گوید که در 24 ساعت آینده امکان رسیدن به توافق آتش بس در سوریه وجود دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری انگلیسی رویترز نوشته ایران یکی از سه کشور اولویت اصلی داعش است اما توانسته با اتخاذ سیاست های پیچیده ضد تروریسم از این گروه در امان باشد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۹:۵۰    
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از میزان وام عتبات برای زائران هوایی و زمینی خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۹:۴۷    
به نظر کارکنان آتش نشانی کابل، بدترین شغل جهان، متعلق به آنها است. چرا که این آتش نشانان کابلی هستند که تقریبا زودتر از همه بر سر قربانیان هر انفجار در شهرشان می رسند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۹:۴۱    
به گزارش شیعه نیوز ، دونالد ترامپ ، نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریک در جمع هوادارانش در کارولینای شمالی اظهار داشت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۹:۳۸    
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساعاتی پیش در میان رزمندگان نجباء در حلب حاضر و از فعالیت های آنها بازدید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۹:۳۲    
بالاخره نمی دانم چه شد افرادی در اهل علم پیدا شد که از دروغ و افترا و نمیمه و غیبت ابداً باکی نداشته و یحسبون انهم یحسنون صنعاً ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۹:۲۶    
به گزارش شیعه نیوز ، شبکه ماهواره ای المنار لبنان در نخستین دقایق بامداد امروز (چهارشنبه) به وقت تهران گزارش داد که مقامات بحرینی برق منزل آیت الله عیسی قاسم ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۹:۲۳    
روزنامه الشرق الاوسط چاپ عربستان سعودی در شماره روز چهارشنبه به نقل از منبعی که از آن به منبع بلندپایه عراقی یاد کرده است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۹:۲۰    
یک حقوقدان مسلمان برای اولین بار نامزد قضاوت در دستگاه قضایی آمریکا شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۹:۱۴    
یک روز پس از پیام مقام معظم رهبری به مناسبت حج ، امروز خیابان های بغداد شاهد بیلبوردهای تبلیغاتی علیه آل سعود با عنوان "شجره ملعونه" بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۹:۱۱    
وزیر امور خارجه کشورمان به اظهارات اهانت آمیز مفتی سعودی واکنش نشان داد
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۹:۰۸    
احمد بن محمد آل خلیفه مدعی شد ایران باید سیاستهای خود در قبال کشورهای حاشیه خلیج فارس را تغییر دهد
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۹:۰۵    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا خواستار آزادی نبیل رجب، رئیس کمیته حقوق بشر بحرین شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۸:۵۰    
انجمن علمای یمن مانع تراشی آل سعود و بازداشتن مردم یمن از ادای فریضه حج را محکوم کرد.