پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۵:۳۹Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 28 شهریور 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 شهریور 1395 شیعه نیوز 2 شهریور 1395 شیعه نیوز 3 شهریور 1395 شیعه نیوز 4 شهریور 1395 شیعه نیوز 5 شهریور 1395 شیعه نیوز 6 شهریور 1395 شیعه نیوز 7 شهریور 1395 شیعه نیوز 8 شهریور 1395 شیعه نیوز 9 شهریور 1395 شیعه نیوز 10 شهریور 1395 شیعه نیوز 11 شهریور 1395 شیعه نیوز 12 شهریور 1395 شیعه نیوز 13 شهریور 1395 شیعه نیوز 14 شهریور 1395 شیعه نیوز 15 شهریور 1395 شیعه نیوز 16 شهریور 1395 شیعه نیوز 17 شهریور 1395 شیعه نیوز 18 شهریور 1395 شیعه نیوز 19 شهریور 1395 شیعه نیوز 20 شهریور 1395 شیعه نیوز 21 شهریور 1395 شیعه نیوز 22 شهریور 1395 شیعه نیوز 23 شهریور 1395 شیعه نیوز 24 شهریور 1395 شیعه نیوز 25 شهریور 1395 شیعه نیوز 26 شهریور 1395 شیعه نیوز 27 شهریور 1395 شیعه نیوز 28 شهریور 1395 شیعه نیوز 29 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 شهریور 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۲۳:۵۴    
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل گفت: مسئولان آمریکا از تروریسم به عنوان سلاحی سیاسی علیه حکومت سوریه استفاده می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۲۳:۳۹    
یک سیاستمدار فرانسوی به انتقاد از گذاشتن نام زهره برای دخترش شدیدا واکنش نشان داده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۲۳:۲۱    
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که گروه های تروریستی 26 نفر را در حلب اعدام کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۲۲:۴۸    
تلاش گروه تروریستی داعش پس از شکست در جبهه دیرالزور، برای قطع ارتباط دمشق - حلب ناکام ماند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۲۲:۳۰    
فرماندار نیویورک آمریکا اعلام کرد که انفجار در منطقه چلسی که 29 زخمی برجای گذاشت، اقدام تروریستی بوده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۲۲:۱۵    
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل تاکید کرد که اردن، سعودی ها، فرانسه، آمریکا، انگلیس، قطر و ترکیه در حمایت از تروریسم موجود در سوریه دست دارند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۲۱:۵۷    
گزارش های خبری حاکی است دختر دیکتاتور معدوم عراق می خواهد با استفاده از قانون جنجالی عفو عمومی به کشورش بازگشته و در انتخابات پارلمانی شرکت کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۲۱:۴۲    
به گزارش شیعه نیوز گروه تروریستی داعش حمله با سلاح سرد در ایالت مینیسوتا که منجر به زخمی شدن 8 تن شد را بر عهده گرفت. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۲۱:۰۶    
وزارت حج و اوقاف افغانستان اعلام کرد که 6 تن از حاجیان افغان امسال در عربستان سعودی جان خود را از دست دادند. شمار جان باختگان حجاج اتباع افغان تا یک هفته گذشته 4 تن بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۲۰:۵۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که حمله جنگنده های آمریکا به ارتش سوریه مقامات روس را به این نتیجه گیری وحشتناک متمایل کرده است که آمریکا در سوریه از تروریست های داعش پشتیبانی می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۹:۵۷    
مرکز رصد فتاوای تکفیری اقدام گروه تروریستی داعش در سربریدن 19 نفر از اهالی سوریه را در ایام عید قربان محکوم و تاکید کرد: این اعمال و جنایات با تمام ارزش ها و مبادی دینی و انسانی مخالف است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۹:۴۸    
به گزارش شیعه نیوز ، توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن روز یکشنبه (امروز) محل تجمع شماری از مزدوران وابسته به عربستان را در منطقه صبرین در استان جوف هدف قرار داد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۹:۲۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حمله هواپیماهای نظامی آمریکا به مواضع ارتش سوریه در استان دیرالزور این کشور را بشدت محکوم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۶:۳۶    
دختر 22 ساله باحجابی که قصد تحصیل در رشته گرشگری در آموزشگاهی در شهر والنسیا را داشت، در نخستین روز آغاز سال تحصیلی به دلیل برنداشتن حجابش از کلاس درس اخراج شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۶:۲۴    
رکاب زن پارالمپیکی ایران در حاشیه برگزاری بازی های پارالمپیک ریو درگذشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۶:۲۴    
یکی از سرهنگ های عراقی، نمونه ای از جنایت های صدام را اینگونه تشریح می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۶:۱۸    
گروه ترویستی داعش در خبرگزاری وابسته به خود موسوم به اعماق مدعی شد که یک جنگنده ارتش سوریه را در شهر دیرالزور واقع در شرق این کشور ساقط کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۶:۱۲    
علمای دینی و متفکران تونسی، بی توجهی مقامات سعودی در ادارۀ حج و جلوگیری از حضور حجاج ایرانی، یمنی و سوری در مراسم حج امسال را محکوم کردند و خواستار شفاف سازی دربارۀ فاجعۀ منا شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۶:۰۶    
یگان امنیتی امام حسن مجتبی (ع) سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در جهت اجرای ماموریت امنیت پایدار در شهر تهران یک کارگاه تولید مشروبات الکلی را کشف کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۵:۳۰    
ابن ابی عقیل اولین کسی است که استنباط احکام فقهی و مسائل شرعی را بر اساس قواعد کلی کتاب و سنت پایه گذاری کرد و از حدود عبارت های نصوص و الفاظ خارج کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۵:۲۷    
احترام به مقدسات و عمل به تکالیف الهی از وظایف شرعی همه مسلمین است اما باید دقت داشت این تقدس گرایی در مسیر دین باشد والا منجر به خرافه می شود آن وقت نه تنها پسندیده نیست بلکه مذموم است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۵:۲۴    
با وجود افزایش احساسات منفی نسبت به مسلمانان در آمریکا در نتیجه کمپین های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری، محبوبیت غذاهای حلال در میان مردم این کشور افزایش یافته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۵:۱۸    
شماری از مسئولان حزب الله لبنان تأکید کردند میشل عون در مرحله کنونی برای ریاست جمهوری این کشور مناسب است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۵:۱۵    
فرزین صابونی و سروش طاهری به جمع بازیگران نمایش عاشقانه ای برای عباس پیوستند که قرار است روایت گر نبردهای لشگر فاطمیون با نیروهای تکفیری در سوریه شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۵:۰۹    
یک مرد انگلیسی به نام سیمون اوکین همسرش را در دومین سایت فروش اینترنتی جهان یعنی ebay عرضه کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۵:۰۶    
به گزارش شیعه نیوز ، علی الربیعی مفتی و کارشناس وهابی سعودی در جدیدترین اقدام خویش علیه شیعیان چند روز پیش با راه اندازی یک نظرسنجی در صفحه شخصی خویش از هم فکرانش پرسید که آیا این مساله را قبول دارند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۵۸    
سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان از شکست هواداران گروه تروریستی داعش در ایجاد استان خراسان در این کشور خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۵۵    
عربستان به تازگی نشان داده است برای مقابله با ایران، ابایی از آشکار کردن روابط پشت پرده خود با رژیم صهیونیستی ندارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۴۶    
یک روزنامه آمریکایی تاکید کرد که تروریست های داعش و در راس آنها سرکرده این گروهک تروریستی، تنها از یک واژه بیشتر از داعش تنفر دارند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۴۱    
معمار اقتصاد عربستان در مقاله ای با عنوان آخرین تانگو در ریاض از فروپاشی قریب الوقوع خاندان آل سعود سخن گفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۳۵    
وزیر خارجه عراق در دیدار با همتای ترکیه ای خود از مخالفت قاطع بغداد با هرگونه عملیات نظامی ترکیه در خاک عراق بدون هماهنگی با دولت مرکزی این کشور، خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۳۲    
سخنگوی لشکر 201 سیلاب ارتش در شرق افغانستان اعلام کرد که 17 عضو گروه تروریستی داعش در حملات هوایی در استان ننگرهار کشته شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۲۳    
نسخه جشنواره فیلم سینمایی رستاخیز به کارگردانی احمدرضا درویش شب گذشته در جشنواره چهلچراغ به نمایش درآمد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۱۷    
با گذشت یک سال از فاجعه منا و با وجود انتقال پیکر تمام شهدای فاجعه به کشور، هنوز از سرنوشت یک زائر ایرانی خبری در دست نیست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۳۲    
کارگردان مصری گفت: من دلیلی برای جلوگیری از نمایش بدن پیامبران نمی بینم به ویژه با توجه به اینکه تمام کشورهای جهان تا کنون بدن پیامبران را بدون هیچ مشکلی نمایش داده اند و در این زمینه فیلم هایی مانند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۲۹    
نیروهای امنیتی کربلا وابسته به حرم مطهر امام حسین علیه السلام از دستگیری 9 تروریست در صحرای کربلا خبر دادند. برخی از این تروریست ها در انتقال بمب به استان های عراق دست داشته اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۲۶    
یک دانش آموز تندرو و متعصب پاکستانی در یکی از مدارس علوم دینی فرقه ای وابسته به عربستان سعودی، معلم شیعه خود را به ضرب گلوله به شهادت رساند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۲۰    
معاون حسابرسی عمومی جماعت اخوان المسلمین در اردن روز شنبه اعلام کرد: شاخه سیاسی این جماعت در انتخابات پارلمانی آتی این کشور برای اولین بار از زمان تحریم این انتخابات در سال های 2010 و 2013 مشارکت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۱۸    
در حالی که عربستان یکی از ناقضان حقوق اولیه زنان است، ریاست این کشور بر شورای حقوق بشر سازمان ملل و رفتار دوگانه امریکا مدعی مدافع حقوق زنان با سعودی ها، طنز تلخی را رقم زده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۰۰    
دفتر سخنگوی نیروی انتظامی اعلام کرد خروج زائران اربعین حسینی(ع) بدون گذرنامه امکان پذیر نیست و در صورت خروج غیر قانونی زائران از کشور علاوه بر امکان دستگیری در کشور مقابل ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۵۴    
30 خانواده گریخته از دست تروریست های داعش که به همراه یک راه بلد تلاش می کردند خود را به منطقه ای امن برسانند مقابل یک میدان مین به عمق 2 کیلومتر گرفتار می شوند که رشادت یک نوجوان آنان را از این ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۴۸    
در روزهای اخیر، بخش سانسور نظامی آمریکا اجازه داد تا تصمیم محرمانه و استراتژیک اوباما در مورد سوریه فاش شود و این تصمیم آن بود که اوباما دستور داده تا به حضور داعش طی مدت باقی مانده از دوره ریاست ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۳۹    
پلیس آمریکا اعلام کرده که سومین وسیله انفجاری را در شهر نیویورک پیدا کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۳۶    
صادقی جزئیات عفو و تخفیف مجازات 582 نفر از محکومان دادگاه های عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی مشمول عفو مقام معظم رهبری (دامت برکاته) را تشریح کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۰۹    
"ارنست هرتسفلد" باستان شناس و شرق شناس آلمانی در جریان سفرهای تحقیقاتی خود به بین النهرین و عراق در کنار عکاسی از آثار برجای مانده تاریخی و باستانی از حرم مطهر امام حسین(ع) نیز عکاسی کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۰۰    
حمله یک مرد با چاقو به یک مرکز خرید در مینه سوتای آمریکا دستکم 8 کشته بر جای گذاشت. فرد مظنون در زمان حمله شعارهایی با مضمون الله سر داده بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۱:۴۲    
پس از اظهارات رئیس جمهور روسیه در خصوص سوء استفاده گروه های تروریستی از آتش بس سوریه، سایر مقامات مسکو نیز اظهاراتی را علیه آمریکا و معارضان سوری مورد حمایت واشنگتن ایراد کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۱:۳۰    
یک زن مسلمان توانست به خوبی جواب متعصبی را که از او پرسیده چرا رانندگی می کند، بدهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۱:۲۷    
این قاعده در شبکه های وهابی فارسی زبان جاری است که هیچگاه اجازه ندهند شیعه ای که توانایی مناظره و گفتگوی علمی با آنان داشته باشد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۱:۱۵    
فضای مجازی محل امتحان ها و تکلیف های جدید ماست؛ امتحاناتی که ماهیت متفاوتی نسبت به دیگر آزمایش های انسان در قرون و اعصار گذشته ندارد، ولی متناسب با وضعیت انسان معاصر مختصات خاصی پیدا کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۱:۰۹    
گروهک تروریستی الشباب سومالی تصویر تروریستی سالخورده را در رسانه های خود منتشر کرده است که تعجب کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخته است. رنگ پوست این تروریست سیاه، اما محاسنی قرمزرنگ دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۱:۰۶    
به گزارش شیعه نیوز ، پس از اینکه گروه تروریستی داعش چند روز قبل ویدیویی از ذبح شهروندان اهل سنت دیرالزور همزمان با عید قربان به جرم جاسوسی منتشر کرده بود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۱:۰۳    
عربستان سعودی با وجود اعلام محاصره همه جانیه یمن بارها برخی کشورهای منطقه را به قاچاق سلاح به یمن متهم کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۴۲    
بازگشت حجاج پاکستانی از روز شنبه آغاز شده و تا 16 اکتبر ادامه دارد؛ این در حالی است که تاکنون 54 زائر جان باخته و مابقی نیز از این سفر زیارتی راضی نیستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۴۲    
یک نماینده پارلمان عضو سازمان بدر عراق، از بمباران انبار مهمات نیروهای داوطلب مردمی (الحشد الشعبی) در شمال استان بابل خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۳۰    
الجولانی سرکرده گروه تروریستی فتح الشام دیروز (شنبه) در مصاحبه ای تازه با شبکه الجزیره قطر همچنین به انتقاد از توافق روسیه و آمریکا در مورد سوریه پرداخت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۲۷    
نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد که آل سعود به صورت علنی علیه مسلمانان اعلام جنگ کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۲۱    
نظام حاکم بحرین، گذرنامۀ زائرانی را که به زیارت قبور ائمه اطهار (علیهم السلام) در دیگر کشورها بروند، مصادره می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۱۸    
دعوت از " سمیره رجب" نماینده ویژه دفتر پادشاهی بحرین که حامی صدام حسین دیکتاتور معدوم عراق است، درمحافل سیاسی و مردمی کویت جار و جنجال به پا کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۱۵    
مسئولان فیسبوک در اقدامی بی سابقه مطلبی مربوط به هشتگ "الشجرة الملعونة" را از صفحه شبکه العالم در این شبکه اجتماعی حذف کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۰۹    
امسال با وجود این که ایرانی ها در حج شرکت نکردند و تعداد کل حاجیان خارجی نسبت به سال گذشته تقریبا به نصف کاهش یافته بود اما عربستانی ها به رفتارهای بد خود ادامه دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۹:۵۴    
جشن عید سعید خم ، سالروز انتخاب شکوهمند امیر مومنان ، حضرت علی ابن ابیطالب (ع) به جانشینی پیامبر اعظم (ص ) امروز شنبه در مادرید پایتخت اسپانیا برگزار شد .
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۹:۴۸    
در پی حمله به پایگاه نظامیان سوریه در دیر الزور ، شورای امنیت سازمان ملل متحد شامگاه شنبه به درخواست روسیه نشستی اضطراری برگزار کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۹:۴۲    
دولت عراق از مدت ها پیش متعهد شده است عملیات بیرون راندن گروه داعش از دومین شهر بزرگ عراق یعنی موصل را اجرا کند. اما این عملیات تاکنون به تعویق افتاده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۹:۳۹    
روحانی آمر به معروف که شب گذشته مورد حمله 3 ضارب قرار گرفت عنوان کرد: ضاربان فحش حد دار به من داده و با قمه به سر و گردنم ضربه زدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۹:۳۱    
صفحه غدیر هنوز پایان نیافته است و تا ظهور موفورالسرور آخرین خورشید از سلاله غدیر ادامه دارد و عاشقان غدیر، منتظر جانفشانی در رکاب فرزند غدیر می باشند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۹:۲۸    
کمیسیون ملی حج نیجریه از مرگ 18 نفر از زائران این کشور در عربستان سعودی خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۹:۱۹    
مردم شهر قم پیکرهای شهدای لشکر فاطمیون و تیپ زینبیون را تشییع خواهند کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۹:۱۹    
حافظ شرکت کننده در مسابقات حفظ پنج جزء قرآن گفت: من توموری در ناحیه حنجره ام داشتم که پزشکان از من قطع امید کرده بودند و نذر کردم اگر صدای من پس از جراحی قطع نشود قرآن را یک ساله حفظ کنم که پس از عمل ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۹:۱۳    
ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) با انتشار بیانیه ای اذعان کرد که مواضع ارتش سوریه را هدف قرار داده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۹:۱۰    
توریست زن بحرینی که مفقود شده بود، در مشهد مقدس پیدا و تحویل خانواده اش شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۹:۰۷    
به گزارش شیعه نیوز ، آیت الله العظمی سیستانی به پرسشی درباره مواردی که نمی توان هدیه راپس گرفت پاسخ گفته است. متن پرسش مطرح شده وپاسخ این مرجع تقلید شیعیان بدین شرح است: ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۹:۰۲    
داعیه دار “سلفی جهادی” اردنی با انتقاد از مخالفت آمریکا با دخالت زمینی در سوریه مانند آنچه ترکیه انجام داد، این اقدام را فریبکاری دانست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۸:۵۹    
رئیس ائتلاف دولت قانون عراق در سخنانی تاکید کرد که درخواست برخی گروه ها برای عقد قراردادهای سیاسی پیش از آزادسازی موصل ناپسند و سقوط این شهر یک توطئه کاملا سیاسی بوده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۸:۵۶    
به گزارش شیعه نیوز ، خبرنگار شبکه خبری الحدث بامداد امروز (یک شنبه) از کشته شدن دو نیروی امنیتی عربستان سعودی در نتیجه تیراندازی افراد مسلح ناشناس به خودروی گشت آنها در محله الخضریه در شهر شیعه نشین ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۸:۵۰    
آتش نشانی نیویورک از زخمی شدن دست کم 29 نفر در انفجار منتهن خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۸:۳۹    
نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد مندرجات نامه عربستان سعودی خطاب به شورای امنیت و ادعای ارسال سلاح به یمن و نقض قطعنامه 2216 را بی پایه و غیرمستند توصیف و آن را رد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۸:۳۶    
بزرگترین دختر صدام دیکتاتور معدوم عراق قصد دارد با راه اندازی یک ائتلاف جدید قبایلی، برای انتخابات پارلمانی سال 2018 این کشور نامزد شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۰:۱۳    
رسانه هایی اسرائیلی می گویند جنگنده های این رژیم مواضع ارتش سوریه در جولان را هدف قرار داده اند.