شنبه ۲۶ خردادساعت ۲۱:۲۸Jun 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 22 شهریور 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 شهریور 1395 شیعه نیوز 2 شهریور 1395 شیعه نیوز 3 شهریور 1395 شیعه نیوز 4 شهریور 1395 شیعه نیوز 5 شهریور 1395 شیعه نیوز 6 شهریور 1395 شیعه نیوز 7 شهریور 1395 شیعه نیوز 8 شهریور 1395 شیعه نیوز 9 شهریور 1395 شیعه نیوز 10 شهریور 1395 شیعه نیوز 11 شهریور 1395 شیعه نیوز 12 شهریور 1395 شیعه نیوز 13 شهریور 1395 شیعه نیوز 14 شهریور 1395 شیعه نیوز 15 شهریور 1395 شیعه نیوز 16 شهریور 1395 شیعه نیوز 17 شهریور 1395 شیعه نیوز 18 شهریور 1395 شیعه نیوز 19 شهریور 1395 شیعه نیوز 20 شهریور 1395 شیعه نیوز 21 شهریور 1395 شیعه نیوز 22 شهریور 1395 شیعه نیوز 23 شهریور 1395 شیعه نیوز 24 شهریور 1395 شیعه نیوز 25 شهریور 1395 شیعه نیوز 26 شهریور 1395 شیعه نیوز 27 شهریور 1395 شیعه نیوز 28 شهریور 1395 شیعه نیوز 29 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 شهریور 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۳:۳۸    
مقام های آمریکایی از آتش سوزی عمدی در مسجدی خبردادند که محل تردد عمر متین عامل تیراندازی به یک باشگاه شبانه همجنسگرایان در دو ماه قبل بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۳:۱۸    
به گزارش شیعه نیوز ، تلویزیون دولتی سوریه دوشنبه اعلام کرد ارتش این کشور از ساعت نوزده به وقت محلی تا هفت روز در همه مناطق کشور آتش بس را اجرا می کند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۳:۰۷    
مقامات سعودی مبلغ مالی سنگینی را به طرح بهبود وجهه خود در آمریکا اختصاص دادند تا یک تیم ویژه آمریکایی این مسئولیت را بر عهده بگیرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۲:۵۲    
فرماندۀ نظامی ارشد ترکیه می گوید عملیات در شمال سوریه تا تضمین امنیت در مرزهای جنوبی و پاکسازی منطقه از همۀ تروریست ها ادامه خواهد یافت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۲:۳۴    
نیروهای یمنی 4 نظامی عربستانی را هدف قرار دادند و خودروی زرهی آنها را در نجران منهدم کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۲:۱۶    
جنگنده روسیه سوخو 34 جنگنده سوخوی 34 Su-34 Su 34 Sukhoi34 Sukhoi 34 وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که حملات جنگنده های این کشور علیه مواضع داعش و النصره در سوریه ادامه خواهند یافت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۱:۵۹    
گلبدین حکمتیار در پیامی به مناسبت عید قربان بر مواضع ضد ایرانی و سوری تاکید و دلایل تعویق در امضای توافقنامه صلح با دولت کابل را بیان کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۱:۴۱    
رسانه های دولتی عربستان سعودی با اشاره به فاجعۀ منا در سال گذشته ادعا کردند علت وقوع این فاجعه زائران ایرانی بوده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۱:۲۶    
منابع محلی در کرکوک عراق امروز (دوشنبه) گزارش دادند که یک هزار پناهجوی جدید عراقی که از مناطق تحت کنترل داعش در الحویجه (55 کیلومتری جنوب غرب کرکوک) گریخته اند٬ وارد کرکوک شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۱:۰۸    
رییس جمهوری سوریه ضمن بازدید از شهر داریا در غرب دمشق گفت که حکومت سوریه مصمم به استرداد تمام مناطق اشغالی از چنگال تروریستهاست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۰:۵۰    
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد بمباران مواضع گروه های تروریستی در سوریه را بعد از برقراری آتش بس در این کشور کماکان ادامه خواهد داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۰:۳۵    
آمریکا و روسیه درباره طرحی برای آتش بس در سوریه به توافق رسیده اند که نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه از این توافق استقبال کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۰:۱۷    
یک منبع آگاه گفت که در بمب گذاری امروز در شهر وان ترکیه هشت ایرانی زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۵:۵۹    
در پی آغاز آتش بس از امروز، دولت ترکیه اعلام کرد کمک های بشر دوستانه خود را به سوریه می فرستد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۵:۵۶    
37 تروریست داعشی به همراه مشاور سرکرده این گروهک در بمباران های ائتلاف آمریکایی در استان نینوی از پا در آمدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۵:۵۳    
بر اساس گزارش شبکه سی ان ان، چند ایرانی نیز در میان مجروحان انفجار شهر وان حضور دارند اما تعداد آنها را اعلام نکرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۵:۱۰    
رئیس جمهوری روسیه در پیام شادباش خود به مناسبت فرارسیدن عید قربان، گفت: مناسبت قربان در طول تاریخ نقش مهمی در حیات امت جهان اسلام داشته و از ارزش زیادی زیادی برخوردار است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۵:۰۷    
رییس کارگروه انتقال محکومین جمهوری اسلامی ایران و معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری، از انتقال 22 تن از محکومان ایرانی از کشور آذربایجان به کشورمان خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۵:۰۷    
افسر نگهبان سازمان آتش نشانی مشهد گفت : پسر جوان یک خانواده در این کلانشهر به دلیل اختلال روانی خانه محل سکونتشان را به آتش کشید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۵:۰۴    
نخست وزیر عراق بدنبال شدت گرفتن حملات تروریستی به بغداد طی روزها و شب های اخیر از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی این کشور خواست تلاش های اطلاعاتی را برای خنثی کردن عملیات گروه های تروریستی گسترش دهند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۵:۰۱    
صدها بحرینی پس از اقامه نماز عید قربان، در میدان الفداء نزدیک منزل آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور در منطقه الدراز بحرین تظاهرات کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۴:۴۹    
پس به درگاه خداوند دعا کنید، قسم به آن که جان محمّد صلی الله علیه وآله در دست اوست، از اینجا هیچ کس بر نمی گردد، مگر آمرزیده شود، جز کسی که گناه کبیره انجام داده و بر آن اصرار ورزد و در دل خود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۴:۴۶    
کاربران شبکه های اجتماعی تصویری از پرچم الحشد الشعبی را منتشر کرده اند که یکی از هواداران آن در مسجد الحرام بدست گرفته بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۴:۴۰    
افشاگر مسائل پشت پرده خاندان آل سعود اعلام کرد به زودی شماری از فرماندهان ارتش و مسئولان وزارت خارجه عربستان برکنار می شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۴:۳۷    
اسماعیلی در رابطه با برخی اظهارنظرها مبنی بر وقوع طلاق 15 دقیقه ای در دادگاه های خانواده، گفت: برخی افراد بدون مطالعه دقیق و آگاهی لازم در رابطه با برخی موضوعات اظهارنظر می کنند که این جزو آفت های ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۳:۴۹    
در نزدیکی دفتر حزب حاکم عدالت و توسعه در شهر وان ترکیه انفجاری رخ داده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۳:۴۳    
کنفرانسی با عنوان تعیین هویت اهل سنت که در پایتخت چچن برگزار شد، وهابیت را از لیست اهل سنت خارج کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۳:۳۷    
ولیعهد عربستان سعودی عنوان داشت که این کشور از سوی چندین طرف هدف قرار دارد و باید به کسی که عربستان را هدف قرار داده است، پاسخ داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۳:۳۴    
ساعاتی قبل دو عامل انتحاری به بیمارستان میرویس قندهار در جنوب افغانستان حمله کردند که درگیری میان مهاجمین و نیروهای افغان هنوز در جریان است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۲:۵۳    
مسئولیت حوزه های علمیه در این عصر بسیار سنگین است و همین مسأله می طلبد حوزه ها برای تحول علمی در حوزه تلاش فراوانی انجام دهند و روز به روز بر عظمت حوزه های علمیه بیفزایند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۲:۴۴    
زائران خانه خدا برای اولین بار در حج امسال از سنگریزه های استریل شده برای رمی جمرات استفاده می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۲:۴۱    
"عادل الطریفی" وزیر اطلاع رسانی عربستان اعلام کرد: شبکه فارسی زبان 24 ساعته روی تمامی ماهواره های عربی و غربی به آنتن رفته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۲:۳۶    
همزمان با فرارسیدن عید سعید قربان شهرهای شیعه نشین و محاصره شده فوعه و کفریا توسط گروه تروریستی تکفیری احرارالشام وابسته به شبکه القاعده بشدت گلوله باران شده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۱:۵۸    
مرتضی عطایی از فرماندهان فاطمیون به قافله شهدا پیوست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۱:۲۸    
این هواپیماها از نوع شناسایی هستند و امکان جاسوسی از حجاج را برای عربستان فراهم می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۱:۱۵    
خطر داعش به عنوان یک تهدید منطقه ای ممکن است دامن گیر کشورمان نیز شود، این موضوعی است که از فحوای سخنان برخی از مسئولان نظامی و امنیتی کشورمان به گوش می رسد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۱:۰۶    
مفتی اعظم عربستان که امسال بعد از 35 سال خطبه روز عرفه را نخواند، مدعی شده که به دلیل مشکل حنجره اش نتوانست خطبه روز عرفه امسال را بخواند، اما روزنامه رای الیوم از دلیل دیگری پرده برداشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۱:۰۳    
نیروهای ارتش یمن با همکاری نیروهای کمیته های مردمی این کشور توانستند کنترل چند منطقه در خاک عربستان را به دست بگیرند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۰:۵۴    
آتش بس در سوریه از نیمه شب گذشته در سایه استقبال طرفهای منطقه ای و بین المللی و مواضع ضد و نقیض گروههای تروریستی و همپیمانان آنها، اجرا شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۰:۴۶    
رئیس پلیس راه کشور در حالی از کاهش 12 درصدی مرگ و میر مسافران در صحنه تصادفات جاده ای شهریور خبر می دهد که به گفته وی در 21 روز اخیر 380 نفر در صحنه تصادف جان داده و 4600 نفر نیز در حوادث جاده ای ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۰:۰۴    
داعش در شیوه جدیدی از اعدام غیرنظامیان، 8 شهروند عراقی را در مرکز موصل از طریق غرق کردن در آب اعدام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۰:۰۱    
پیروزی حقیقی در اطاعت از فرامین الهی و رسول و جانشینان بر حق اوست و آن کس که بتواند در تحقق این امر موفق باشد مزد زحمات خود را گرفته و جایگاهی به وسعت روزی خوردن نزد پروردگار را می یابد و مسلم بن ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۰۹:۵۸    
مقامات افغانستان اعلام کردند نیروهای مسلح این کشور با پشتیبانی حملات هوایی، عملیاتی را علیه گروه تروریستی طالبان آغاز کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۰۹:۵۲    
پرده خانه کعبه صبح روز یکشنبه طبق رسم هر ساله همزمان با روز عرفه در نهم ذی الحجه، مصادف با 21 شهریور تعویض شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۰۹:۳۱    
یک مقام عربستان گفت درآمد حج کشورش تا سال 2030 باید به مرز 47 میلیارد ریال سعودی برسد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۰۹:۲۸    
سخنگوی گروه تروریستی احرار الشام بر عدم پایبندی این گروه به آتش بس مورد نظر آمریکا و روسیه در سوریه تاکید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۰۹:۲۵    
پایگاه خبری المانیتور با اشاره به پیام رهبر انقلاب درباره حج نوشت که احساسات ضد وهابی در تمام جهان اسلام افزایش یافته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۰۹:۲۵    
نشریه واشینگتن پست در گزارشی به 10 جنگ خاورمیانه پس از نابودی گروه تروریستی داعش پرداخت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۰۸:۵۲    
بسیار مناسب است افراد توانگر، در این روز قربانی نمایند و اکثر آن را به فقرا و نیازمندان انفاق کنند و به همسایگان و آشنایان نیز بدهند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۰۸:۴۹    
به دلیل افزایش شدید دمای هوا در صحرای عرفات و گرمازدگی بسیاری از حجاج، مسئولان سعودی حالت فوق العاده اعلام کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۰۸:۴۶    
دروغ پردازی برخی رسانه های عربی در مورد فتوای منتسب به مقام معظم رهبری از سوی دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران تکذیب شد.