چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۲۱:۰۵Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 10 شهریور 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 شهریور 1395 شیعه نیوز 2 شهریور 1395 شیعه نیوز 3 شهریور 1395 شیعه نیوز 4 شهریور 1395 شیعه نیوز 5 شهریور 1395 شیعه نیوز 6 شهریور 1395 شیعه نیوز 7 شهریور 1395 شیعه نیوز 8 شهریور 1395 شیعه نیوز 9 شهریور 1395 شیعه نیوز 10 شهریور 1395 شیعه نیوز 11 شهریور 1395 شیعه نیوز 12 شهریور 1395 شیعه نیوز 13 شهریور 1395 شیعه نیوز 14 شهریور 1395 شیعه نیوز 15 شهریور 1395 شیعه نیوز 16 شهریور 1395 شیعه نیوز 17 شهریور 1395 شیعه نیوز 18 شهریور 1395 شیعه نیوز 19 شهریور 1395 شیعه نیوز 20 شهریور 1395 شیعه نیوز 21 شهریور 1395 شیعه نیوز 22 شهریور 1395 شیعه نیوز 23 شهریور 1395 شیعه نیوز 24 شهریور 1395 شیعه نیوز 25 شهریور 1395 شیعه نیوز 26 شهریور 1395 شیعه نیوز 27 شهریور 1395 شیعه نیوز 28 شهریور 1395 شیعه نیوز 29 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 شهریور 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۲۳:۴۹    
نماینده سازمان ملل در امور یمن در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت که راه حل سیاسی تنها راه برای پایان بحران یمن است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۲۳:۳۲    
سخنگوی دولت ترکیه اعلام کرد رجب طیب اردوغان رئیس جمهور این کشور مشغول انجام اقدامات دیپلماتیک برای برقراری آتش بس در شهر حلب سوریه است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۲۳:۱۴    
مدیر مرکز مطالعات جنوب عراق با اعلام این موضوع که آمریکا قانون عفو عمومی را بر دولت عراق تحمیل کرده، گفت که مردم این قانون را توطئه ای جدید می دانند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۲۲:۵۶    
ترامپ و کلینتون برجام را نقض نخواهند کرد. اما احتمال دارد سیاست های سختگیرانه ای را در برابر ایران اتخاذ کنند و حتی ایران را تحریک به نقض برجام کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۲۲:۳۷    
به گزارش شیعه نیوز ، در حمله "ائتلاف عربی" تحت امر عربستان سعودی، دست کم 16 عضو یک خانواده یمنی کشته شدند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۲۲:۲۲    
به گزارش شیعه نیوز ، ابراهیم قالین سخنگوی رییس جمهوری ترکیه در یک کنفرانس مطبوعاتی ضمن اعلام این مطلب افزود: موضوع آتش بس با حزب اتحادیه دمکرات یا یگان های حامی ملت کرد به هیچوجه در میان نیست. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۲۲:۰۷    
به گزارش شیعه نیوژ ، دبیرکل حرکت النجباء عراق در گفتگو با پرس تی وی تاکید کرد وضع خاورمیانه پس از حمله آمریکا به مراتب بدتر شده است. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۲۱:۴۹    
شما با این عبارت که چرا احساسات ملی گرایانه در میان ایرانیان کمرنگ شده است موافقید؟ و اگر موافقید چرا؟ برای ایجاد حس وطن دوستانه معقول در کشور چه باید کرد؟ به نظر شما اختلافات جناحی و سیاسی به چه ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۲۱:۴۹    
سخنگوی گروه تروریستی داعش در حمله جنگنده های آمریکایی به شهر الباب در شمال سوریه کشته شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۲۱:۳۴    
وزیر امور خارجه عربستان در اظهاراتی خصمانه با متهم کردن ایران به تلاش برای بی ثبات کردن منطقه گفت: اجازه نمی دهیم حوثی های مورد حمایت ایران کنترل یمن را به دست بگیرند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۲۱:۱۶    
عرصه سوریه عرصه نبرد قدرت ها برای تقسیم آینده استراتژی منطقه و تعریف قدرت های تازه منطقه ای است. برای همین این نبرد فعلا ادامه خواهد داشت و نمی توان تصور کرد به این زودی به پایان برسد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۲۱:۰۱    
منابع روسی از دیدار رئیس جمهور این کشور با جانشین ولیعهد سعودی و رئیس جمهور مصر در حاشیه اجلاس جی-20 که اوایل هفته آینده در چین برگزار خواهد شد خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۲۰:۴۳    
وزیر امور خارجه هند گفت که من مقام های چین را نصیحت می کنم تا نسبت به ماموریتی که آمریکا به جانشین ولیعهد عربستان در چین سپرده برحذر و محتاط باشند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۲۰:۲۵    
در پی فرار شمار زیادی از عناصر داعش از میدان های نبرد، این گروه مجبور شده است از کودکان برای انجام عملیات های انتحاری و اعدام های خود استفاده کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۲۰:۰۷    
ژنرال ژوزف وتل مسئول فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا امشب در پنتاگون در خصوص مسائل مرتبط با خاورمیانه با خبرنگاران سخن گفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۹:۵۰    
هم اکنون ائتلاف غرب در خاورمیانه در وضعیت نابسامان و بلاتکلیفی است. ترکیه در حال نزدیک شدن به روسیه و مبارزه با کردها یعنی مهمترین متحدان آمریکا در کشور سوریه است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۹:۳۰    
گراهام فولر، نویسنده و تحلیلگر سیاسی آمریکا و متخصص اسلامگرایی افراطی است. وی که سابقه نایب رئیسی شورای اطلاعات ملی آمریکا را دارد، مدتی رئیس دفتر CIA در کابل بوده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۹:۱۵    
راه حل کسب اطمینان از اینکه نیروهای کرد و ترکیه ای در سوریه درگیر نخواهند شد حل مشکل اصلی است: جنگ پ ک ک و دولت ترکیه.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۹:۰۹    
فرمانده نیروهای امنیتی مراسم حج در نشستی خبری حجاج را تهدید کرد که اگر خارج از چارچوب مراسم حج اقدامی انجام دهند با آنها برخورد جدی خواهد شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۸:۵۵    
به گزارش شیعه نیوز ، معاون وزیر خارجه روسیه می گوید مقامات کشورش و آمریکا طی ساعات آتی با یکدیگر دیدار خواهند کرد تا درباره دستیابی به توافقی بزرگ درباره حلب گفتگو کنند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۶:۳۴    
منابع سوری از پیشروی ارتش در محور دانشکده های نظامی درجبهه جنوبی حلب، و محاصرۀ گروه های مسلح در شرق این شهر خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۶:۳۴    
وزارت امور اسلامی و دعوت و ارشاد عربستان دستور العمل جدید خود را در اختیار صد هزار امام جمعه و جماعت این کشور قرار داد و جمع آوری اعانه و توزیع اطلاعیه و یا نشریه در مساجد را تحت هر عنوانی ممنوع ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۶:۲۸    
بخش اصلی و مهم بیماری ها ناشی از آلودگی محیط زیست است. یکی از انواع آلودگی های زیست محیطی، آلودگی صوتی است. آلودگی صوتی بعد از آلودگی شیمیایی دومین عامل مهم آلایندگی است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۶:۲۵    
وضعیت عجیبی که گروه های افراطی درحال حاضر دچار آن شده اند، این است که هر یک از آن ها تلاش می کند تا نقاط ضعف و قوت طرف دیگری را شناسایی کند و گروه های دیگر را مورد تهاجم قرار دهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۶:۲۵    
مدیر عامل ستاد دیه کشور از آزادی 13 هزار و 252 راننده محکوم به پرداخت دیه ناشی از تصادفات رانندگی در طی 5 ساله گذشته خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۶:۱۹    
شماری از علمای بحرین امروز در دادگاه های فرمایشی آل خلیفه محاکمه می شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۶:۱۰    
با شعار 'امام جواد (علیه السلام) پناهگاه همه ماست' که تولیت آستان مقدس کاظمین امسال به عنوان شعار مرکزی برای گرامیداشت آیین های عزاداری سالروز شهادت امام نهم شیعیان انتخاب کرده است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۶:۰۵    
مقام های سعودی امروز چهارشنبه دو روحانی شیعه از اهالی استان قطیف واقع در شرق عربستان را در مکه مکرمه بازداشت کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۵:۵۹    
منابع آگاه از گزینه ای که قرار است به جای ثامر السبهان در سفارت سعودی ها در بغداد حاضر شود، پرده برداشتند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۵:۵۶    
مفتی شرعی گروه تروریستی احرار الشام در حلب کشته شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۵:۴۷    
انفجار بمب در شهر زحله در منطقه البقاع در شرق لبنان تا کنون یک کشته و چهار زخمی بر جای گذاشته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۵:۴۴    
نوزادی که توسط پدر خود برای تهیه مواد مخدر ربوده و معتاد شده بود با تلاش مددکاران به بهزیستی واگذار شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۵:۴۱    
بانک استرالیایی وست پک در اقدامی بی سابقه، حجاب اسلامی را به عنوان یکی از یونیفرم های رسمی این بانک مطرح و به بانوان مسلمان شاغل در شعب این بانک، اجازه داد تا از این یونیفرم های استفاده نمایند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۵:۳۲    
ریاست کل امور مسجد نبوی اخیرا به منظور تسهیل ورود حجاج و زائران به این مسجد و حفظ معماری و زیبایی های آن اقدام به آماده سازی ورودی باب السلام در این مسجد کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۵:۲۹    
انتصاب یک غیر مسلمان به عنوان رییس نهاد اسلام در فرانسه جنجال برانگیز شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۵:۰۲    
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه رژیم سعودی در پرداخت دیه شهدای منا همچنان کارشکنی می کند گفت: برگزاری حج عمره منوط به اجرای حکم محکومیت پلیس سعودی به علت تعرض به نوجوانان ایرانی است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۴:۵۹    
"ابو محمد العدنانی" سخنگوی داعش که دیشب این گروه تروریستی خبر کشته شدن او را تأیید کرد، در سال 1977 در شهر بنش نزدیک شهر سراقب در ریف ادلب به دنیا آمد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۴:۴۸    
باند بزرگ آدم ربایی که پس از ربودن افراد در بندر عباس از آنها اخاذی و مرتکب قتل گروگان خود شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۴:۴۵    
تحقیقات جدید نشان می دهند اکثر اعضای داعش از ساده ترین اطلاعات دربارۀ اسلام بی بهره هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۴:۲۷    
کنترل ویژه مسیرهای روستایی و ناوگان حمل و نقل عمومی، اعلام بیشترین علل وقوع حوادث رانندگی، بیان خط قرمزهای پلیس در طرح ترافیک تابستانه، فعالیت 15 هزار راهور محله در روستاها و .. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۴:۲۴    
هیأت انصارالله یمن امروز با آیت الله سیستانی در نجف اشرف دیدار کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۴:۱۸    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جزییات سیل و آبگرفتگی در خراسان شمالی و امدادرسانی های صورت گرفته طی 24 ساعت گذشته را تشریح کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۴:۱۳    
بهرام قاسمی سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از تداوم حضور و استمرار عملیات نظامی ترکیه در خاک سوریه ابراز نگرانی کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۴:۰۲    
شفقنا- عادل الجبیر خارجه عربستان سعودی روز چهارشنبه د اظهاراتی خصمانه مدعی شد: به حوثی های متحد ایران هرگز اجازه نخواهیم داد که بریمن سیطره پیدا کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۳:۵۹    
آیت الله علوی گرگانی بر حفظ وحدت در جامعه تاکید کرد و گفت: اگر وحدت در جامعه نباشد نظام و انقلاب دچار مشکلات زیادی خواهد شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۳:۲۷    
تروریست های داعش در اقدامی وحشیانه، 9 جوان عراقی را در موصل با اره برقی اعدام کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۳:۲۱    
فرمانده فرماندهی مرکزی آمریکا با بیان این که داعش طی یک سال گذشته هیچ پیشرفت یا دستاورد جنگی نداشته بر حمایت کشورش از ترکیه و کردها سوریه در مقابله با داعش تاکید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۳:۱۸    
فیلیپین صدور پاسپورت حج برای حجاج مسلمان در این کشور را پس از بازداشت بیش از 170 اندونزیایی که با مدارک جعلی می خواستند از مانیل به عربستان سعودی بروند، متوقف کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۳:۰۹    
خبرگزاری دویچه وله گزارش داد که دفتر فدرال پلیس جنایی آلمان تاکید کرد که از اول ژوئیه هشت هزار و 991 کودک یا نوجوان پناهجوی بدون همراه که اغلب بین 14 تا 17 ساله هستند ناپدید شده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۲:۵۷    
پس از هلاکت ابومحمد العدنانی سخنگوی تررویست های داعش در یک حمله هوایی در حلب، فهرست مهمترین و اصلی ترین سرکردگانی که از این گروه تروریستی در دو سال اخیر (2015- 2016) به هلاکت رسیده اند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۲:۴۵    
بنابر نقل کافی از امام صادق علیه السلام روایت شده که فرمودند: خداوند به وسیله آن حضرت(عجل الله تعالی فرجه الشریف) بین دل های پراکنده و مخالف یکدیگر ائتلاف می بخشد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۲:۲۴    
مدیر مدرسه علمیه شهرستان قروه با اشاره به این که روحانیون با کمترین امکانات حاضر به حضور و فعالیت در شهرستان ها هستند و توقع بالایی ندارند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۲:۱۸    
نیروهای امنیتی عربستان به یکی از هتل های محل اقامت حاجیان عراقی حمله کرده و یکی از حاجیان را در اتاق محل اقامت خود بازداشت کرده و به مکان نامعلومی منتقل کرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۲:۰۰    
وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی اذعان کرد مبارزه با تروریسم فقط با ابزار نظامی امکان پذیر نیست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۲:۰۰    
نخستین مذاکرات صلح در میانمار، که وزیر خارجه این کشور آن را سازمان دهی کرده است، در حالی آغاز می شود که مسلمانان اجازه حضور در این گفتگوها را ندارند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۱:۵۴    
زن و 2 دختر جوانی که با همدستی یکدیگر پدر خانواده را به قتل رسانده و جسدش را با اره برقی مثله کرده بودند، هرچند با رضایت اولیای دم از چوبه دار نجات یافتند اما با رأی دادگاه به تحمل حبس محکوم شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۱:۵۱    
رابطه نهج البلاغه با قرآن کریم رابطه ای طولی است و نهج البلاغه تالی تلو قرآن عزیز و محرم اسرار آن و بیانگر حقایق آن و جلوه لطایف آن است
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۱:۴۵    
ماموران امنیتی در روسیه موفق شدند،بمب کنترل از راه دور به قدرت انفجاری 50 کیلوگرم تی ان تی را که در یک خودرو مقابل مسجد اصلی شهر علی یورت منطقه مرکزی جمهوری اینگوش کار گذاشته شده بود، خنثی کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۱:۳۳    
دختر شیخ ابراهیم زکزاکی گفت: پدرش در یورش نیروهای ارتش این کشور یک چشم خود را از دست داده و یک دستش نیز فلج شده است و احتمال نابینایی او وجود دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۱:۳۰    
روند افزایشی آمار طلاق در کشور طی سال های اخیر چنان سیر صعودی به خود گرفته که در همین سال ها، افراد بسیاری اعم از مسئول، کارشناس و دولتمرد نسبت به این معضل به شدت ابراز نگرانی کرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۱:۲۴    
تروریست های جیش الفتح در سوریه که با نیروهای بسیار زیاد در حال اشغال مناطق شمالی استان حماه هستند دیشب ساکنان روستای طیبة الامام را قتل عام کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۱:۱۸    
در بیانیه گروه حقوق بشر اسلامی در نیجریه آمده است: ارعاب و تهدید زنان مسلمان ادامه دارد و اگر به موقع به آن رسیدگی نشود ممکن است با عکس العمل جامعه اسلامی روبرو شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۱:۱۵    
امام موسی صدر توانست با تاسیس مجلس اعلای شیعیان لبنان گام بلندی در راستای احقاق حقوق و بصیرت بخشی دینی و عاطفی به شیعیان این کشور بردارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۰:۵۲    
گروه طالبان افغانستان ملا ابراهیم صدر را به عنوان فرمانده جدید جنگ خود انتخاب کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۰:۴۹    
یک روزنامه لبنانی، برقراری ارتباط با هم پیمان حزب الله را دلیل تنبیه و بازنشستگی پیش از موعد سفیر عربستان در این کشور ذکر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۰:۲۲    
نماینده آیت الله سیستانی در اروپا در سفر به کشور نروژ از مراکز و موسسات دینی بازدید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۰:۱۳    
حضرت علی علیه السلام سه پیامد خشم شدید را برشمردند. متن حدیث از کتاب کنز الفوائد منتشر می گردد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۰:۰۷    
گروهی از قانونگذاران آمریکایی قصد دارند با ارسال نامه ای به باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا از وی بخواهند فروش ادوات جنگی به ارزش 1.15 میلیارد دلار به عربستان سعودی را معلق کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۹:۵۵    
کردهای سوریه سه شنبه با طرح پیشنهادی آمریکا برای توقف درگیری با ترکیه، موافقت کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۹:۵۲    
شیخ عیسی قاسم با صدور بیانیه ای ممانعت از برگزاری نماز جمعه در بحرین را منکر اعلام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۹:۴۹    
رهبر انصارالله یمن در اولین مصاحبه خود از زمان آغاز درگیری ها در این کشور با اشاره به برخی ادعاها مبنی بر تهدید بودن "ائتلاف انصارالله با ایران برای منطقه" اعلام کرد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۹:۴۰    
تروریست های داعش 13 غیر نظامی عراقی را به اتهام کمک به خانواده های فراری از دست این گروهک تروریستی سر بریدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۹:۳۷    
وزارت دفاع افغانستان از تلاش شبکه حقانی برای ایجاد پایگاه دائم در ولایت های پکتیا و خوست در شرق این کشور خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۹:۳۴    
به گزارش شیعه نیوز ، آیت الله فیاض به پرسشی درباره مسیحی شدن از روی مصلحت پاسخ گفته است. متن پرسش مطرح شده وپاسخ این مرجع تقلید شیعیان بدین شرح است: ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۹:۲۸    
خاموش بودن کولرهای محل اسکان حجاج در گرمای شدید عربستان، دور بودن محل استقرار حجاج از اماکن زیارتی و نیز عدم دریافت کارت الکترونیک از جمله مشکلات حجاج پاکستانی در موسم حج امسال است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۹:۲۵    
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد اعلام کرد: روسیه یافته های کارشناسان این سازمان در رابطه با استفاده دولت سوریه از تسلیحات شیمایی را نمی پذیرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۹:۱۹    
پلیس عراق از کشته شدن 7 نفر و زخمی شدن 25 نفر در انفجارهای شب گذشته در بغداد خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۹:۱۶    
قاسمی جزایر سه گانه ایرانی را جزو لاینفک سرزمین ایران خواند و به دبیرکل جدید الانتصاب اتحادیه عرب توصیه کرد برای درک بهتر واقعیت های منطقه خلیج فارس حتی الامکان با وقت بیشتری به مطالعه تاریخ و ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۹:۱۳    
آمارهای متعدد نشان می دهد که زنان ایرانی پنج برابر بیش از زنان خاور میانه آرایش می کنند و ایران دومین مصرف کننده لوازم آرایش در خاورمیانه و رتبه هفتم را در میان کشورهای جهان را دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۹:۰۷    
سردار احمد غلامی یکی از فرماندهان سپاه در دوران دفاع مقدس دیروز سه شنبه حین مبارزه با تروریست های تکفیری و دفاع از حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) در حلب سوریه به شدت مجروح شده و پس از چند ساعت به ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۸:۵۸    
اگر ارتش سوریه در دیرالزور به توفیق برسد، راه برای پیروزی بیشتر بر داعش هموارتر خواهد شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۸:۵۵    
منابع خبری از کشته شدن دومین فرمانده ارشد گروه تروریستی داعش که سخنگویی این گروه تروریستی را نیز برعهده داشت، خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۸:۴۹    
بحرین در واکنش به بیانیه علمای شیعه این کشور در خصوص ممانعت نیروهای امنیتی از برگزاری نماز جمعه در منطقه شیعه نشین الدراز ادعا کرد که حضور نیروهای امنیتی در اطراف مسجد جامع امام صادق(ع) منطقه الدراز ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۴:۰۱    
مدیر دفتر وزیر خارجۀ پیشین آمریکا در گفت وگو با یک پایگاه خبری فاش کرد که "جرج بوش" رئیس جمهور سابق آمریکا به بهانۀ ارتباط عراق با القاعده به این کشور حمله کرد و بر نقش عربستان در حملات یازده سپتامبر ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۳:۴۴    
نیروهای امنیتی عربستان سعودی یک شهروند این کشور را به اتهام پیوستن به گروه تروریستی "داعش" دستگیر کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۳:۲۶    
به گزارش شیعه نیوز ، این بمب داخل خودرویی کارگذاشته شده بود، و نیروهای امنیتی پس از منتقل کردن خودرو به محلی امن، آن را منفجر کردند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۳:۱۱    
مردم عراق از درخواست وزارت امور خارجه این کشور برای تغییر "ثامر السبهان" و معرفی فرد جدیدی به عنوان سفیر عربستان در بغداد استقبال کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۲:۵۳    
آزادی جزیره "الخالدیه" در استان "الانبار" واقع در غرب عراق اسرار خطرناکی را دربارۀ مواضع و استحکامات عظیم گروه تروریستی داعش" افشا کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۲:۳۵    
اکنون سوالی که همه را متحیر کرده، این است که همه می خواهند بدانند دقیقا در سوریه چه می گذرد و چه کسی با چه کسی می جنگد؟
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۲:۱۸    
به نظر می آید عربستان همیشه در رابطه با داعش که قضیه روزی علیه او از طریق تاثیر تشیع یا دیپلماسی مذهبی ایران برخواهد گشت، اضطراب دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۲:۰۳    
به گزارش شیعه نیوز ، نتایج یک نظر سنجی از مردم مصر که دربارۀ موضوع میزان اعتمادشان به ادارۀ حج از سوی عربستان انجام شده است، از بی اعتمادی آنان به توانایی عربستان برای ادارۀ این مراسم حکایت دارد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۱:۵۱    
9 شهریور 1357 یادآور ناپدیدشدن امام موسی صدر رهبر شیعیان لبنان است. او اگرچه ایرانی تبار بود یا هست اما با استقرار در لبنان به زندگی و مبارزات شیعیان در این کشور سر و سامانی داد تا اینکه در 9 شهریور ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۱:۳۱    
این واقعه مشکوک زمینه را برای این نتیجه گیری فراهم می کند که عملیات مذکور با هماهنگی قبلی بین داعش و ترکیه انجام شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۱:۱۳    
به گزارش شیعه نیوز ، در حالی که این روزها اکثر کشورهای جهان اسلام خودشان را برای موسم حج آماده می کنند اما شهروندان ایران ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۰:۵۵    
تروریست های تکفیری مستقر در اطراف دو شهرک الفوعه و کفریا عصر امروز حملات خمپاره ای و راکتی و توپخانه ای را علیه اهالی این دو شهرک شیعه نشین ادلب آغاز کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۰:۳۷    
به گزارش شیعه نیوز ، شماری از شهرک نشینان صهیونیست با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی یورش بردند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۰:۱۹    
داعش گفته به راهش ادامه می دهد و قلمرو خود را گسترش خواهد داد. اما تحت حملات و فشارهای بی امان روزبه روز محدودتر می شود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۰:۰۱    
رمضان قدیروف رئیس جمهور چچن به شیخ الازهر هدیه می دهدرمضان قدیروف رئیس جمهور چچن به شیخ الازهر هدیه می دهد