چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۰:۰۱Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 9 شهریور 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 شهریور 1395 شیعه نیوز 2 شهریور 1395 شیعه نیوز 3 شهریور 1395 شیعه نیوز 4 شهریور 1395 شیعه نیوز 5 شهریور 1395 شیعه نیوز 6 شهریور 1395 شیعه نیوز 7 شهریور 1395 شیعه نیوز 8 شهریور 1395 شیعه نیوز 9 شهریور 1395 شیعه نیوز 10 شهریور 1395 شیعه نیوز 11 شهریور 1395 شیعه نیوز 12 شهریور 1395 شیعه نیوز 13 شهریور 1395 شیعه نیوز 14 شهریور 1395 شیعه نیوز 15 شهریور 1395 شیعه نیوز 16 شهریور 1395 شیعه نیوز 17 شهریور 1395 شیعه نیوز 18 شهریور 1395 شیعه نیوز 19 شهریور 1395 شیعه نیوز 20 شهریور 1395 شیعه نیوز 21 شهریور 1395 شیعه نیوز 22 شهریور 1395 شیعه نیوز 23 شهریور 1395 شیعه نیوز 24 شهریور 1395 شیعه نیوز 25 شهریور 1395 شیعه نیوز 26 شهریور 1395 شیعه نیوز 27 شهریور 1395 شیعه نیوز 28 شهریور 1395 شیعه نیوز 29 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 شهریور 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۲۳:۴۹    
به گزارش شیعه نیوز ، شیخ نعیم قاسم در دیدار هیئت اتحادیه امت عربی، با ستایش از ایده تشکیل این اتحادیه بر ضرورت موضع گیری نیروها ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۲۳:۳۱    
کشف گورهای دسته جمعی داعش در عراق و سوریهکشف گورهای دسته جمعی داعش در عراق و سوریه
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۲۳:۱۳    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه درصدد است در حاشیه نشست سران گروه 20 در روزهای چهارم و پنجم سپتامبر آینده (15 و 16 شهریور جاری) در چین دیدارهای مهمی با مقامات سایر کشورهای عضو درباره مسائل بین المللی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۲۲:۵۸    
رابطه عربستان و اسرائیل مانند رابطه یک معشوقه با مردی ازدواج کرده است؛ از یک سو اشتیاق برای اعلام عمومی و از سوی دیگر ناامیدی از نگاه داشتن این رابطه در سایه و ترس از عواقب داخلی.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۲۲:۴۰    
کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل با صدور بیانیه ای از حکم دادگاه عالی فرانسه در لغو ممنوعیت استفاده زنان مسلمان از لباس شنای اسلامی در این کشور استقبال کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۲۲:۰۵    
به گزارش شیعه نیوز ، "ترکیه و سوریه و ایران به توافق رسیده اند که مبادا کردها گذرگاه و پایگاهی از عراق تا سواحل مدیترانه برای گسترش نفوذ خود ایجاد کنند." ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۲۱:۴۸    
راهکارهای حمایت از مردم یمن در مقابل محاصره اعمالی از سوی متجاوزان سعودی نیز از دیگر محورهای این سفر خواهد بود. قرار است که هیئت انصارالله پس از سفر به عراق به لبنان و ایران نیز سفر کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۲۱:۳۰    
در پی کشته شدن 15 نظامی فیلیپینی در درگیری با گروه افراطی ابوسیاف ارتش فیلیپین روز سه شنبه هزاران سرباز دیگر را برای مقابله با این گروه مستقر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۲۱:۱۵    
به گزارش شیعه نیوز ، منابع میدانی از ورود تعدادی از تروریست های گروهک آرتش آزاد سوریه به این کشور خبر دادند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۲۱:۱۲    
فاجعۀ منا، سال گذشته، هزاران جانباخته بر جا گذاشتفاجعۀ منا، سال گذشته، هزاران جانباخته بر جا گذاشت
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۲۱:۰۰    
وزارت خارجه سوریه در نامه هایی به شورای امنیت و سازمان ملل متحد، عملیات نظامی ترکیه را در شمال سوریه، نمایشی برای ارتکاب جنایتهای جدید دانست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۲۰:۲۷    
پس از چندین سال جنگ و خونریزی های داعش در عراق و سوریه، اگر همین امروز هم در یک چشم بر هم زدن آرامش به این منطقه بازگردد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۲۰:۰۹    
به گزارش شیعه نیوز ، حیدر العبادی نخست وزیر عراق سه شنبه (امروز) اعلام کرد که بعد از عید قربان وزارت جنگ و کشور عراق شاهد تغییراتی خواهند بود. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۶:۴۴    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: سه گلدسته حرمین جوادین، طبقه همکف صحن حضرت زهرا(سلام الله علیها) و گنبد امام علی(علیه السلام) همزمان با عید غدیر مورد بهره برداری قرار می گیرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۶:۳۰    
باید متون درسی اصیل حوزوی را حفظ کرد و متونی که از زمان قدیم تاکنون بوده و علما و طلاب آن را می خواندند، محفوظ باشد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۶:۲۷    
جمعیت الوفاق درخواست استیناف خود به حکم قضایی انحلال این جمعیت را ارائه داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۲۴    
خبرگزاری آسوشییتدپرس می گوید با استفاده از مصاحبه های اختصاصی، تصاویر و تحقیقات خود توانسته نقشه 72 گور جمعی که توسط داعش ایجاد شده اند را تهیه کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۶:۲۱    
در فضای مجازی کنونی ، آشنایی با کانال های تلگرامی مراجع عظام تقلید می تواند برای انبوه مخاطبان شبکه های اجتماعی بسیار جذاب، راهگشا و سازنده باشد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۶:۱۵    
مرد جوان که به مواد مخدر اعتیاد داشت،صبح امروز برادرش را با چاقو کشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۶:۱۲    
هماهنگ کننده سازمان ملل در امور بشردوستانه امروز (سه شنبه) اعلام کرد که شمار قربانیان جنگ 18 ماهه یمن به حدود 10 هزار نفر رسید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۶:۰۶    
نیروهای لیبیایی از تسلط کامل خود بر شهر سرت پس از درگیری های شدید با داعش خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۴۸    
آستان مقدس کاظمیه برای برگزاری مراسم شهادت امام جواد(ع) و استقبال زائران میلیونی اعلام آمادگی کرد و از تعویض پرچم حرم کاظمین با پرچم سیاه خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۴۵    
مردی انگلیسی پس از دیدن پسرش در یکی از فیلم های جنایات گروه تروریستی داعش شوکه شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۳۶    
دادگاه عالی فدرال ابوجا درخواست آزادی فوری شیخ ابراهیم الزکزاکی از زندان را رد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۳۳    
استرالیا روز سه شنبه تایید کرد از 200 شهروند این کشور که از سال 2012 میلادی به تروریست ها در سوریه و عراق پیوسته اند، 65 نفر کشته شده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۲۷    
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: نیروی انتظامی استان در این راستا طرح کنترل و نظارت بر کاروان های عروسی را با اخذ تعهد از والدین عروس و داماد در محضر و هنگام عقد آغاز و تا پایان مراسم عروسی در دست ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۱۸    
منابع خبری طرفدار رژیم سعودی از کشته شدن رئیس اتحادیه علمای یمن در حمله هوایی ائتلاف عربی در صعده خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۱۲    
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی گفت: طبق آمار 150 هزار کودک دچار سوء تغذیه در کشور وجود دارد که 60 هزار نفر تحت پوشش و 90 هزار نفر تحت پوشش نیستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۰۰    
لغو سریالی کنسرت ها بیشتر از آنکه بر مبنای یک خواسته دینی باشد رنگ و بوی سیاسی به خود گرفته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۵۴    
وزیر کشور فرانسه مدعی شد که کشورش در راستای انسجام و همخوانی بیشتر دین اسلام با مبانی و ارزش های فرانسه، مؤسسه ای با عنوان اسلام فرانسوی تأسیس می کند(!)
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۳۹    
یک گروه اسلامی از مسلمانان و مردم آمریکا خواست در پاسخ به ندای دفاع از مظلوم و در حمایت از دین اسلام و مسلمانان ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۳۴    
یک متخصص گوش، حلق و بینی در مورد استفاده از هندزفری و آسیب هایی که می تواند گوش و سیستم شنوایی را تهدید کند، توضیحاتی ارایه کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۱۶    
دکتر جعفری دولت آبادی ضمن انتقاد از برخی حواشی ایجاد شده در خصوص اظهارات اخیر خود پیرامون ادعای حق آرایش به پرستاران پرداخت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۱۳    
گروه تروریستی تکفیری داعش تصاویر جدیدی از عوامل انتحاری روز گذشته در منطقه عین تمر واقع در حاشیه غربی استان کربلا منتشر کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۳:۵۸    
ثامر السبهان سفیر سعودی در عراق که دولت بغداد خواستار برکناری وی است، مسئولان عراقی را ابزار دست ایران توصیف کرد که از خود اختیاری ندارند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۳:۵۵    
عملیات بزرگ آزادسازی موصل در حالی قرار است به زودی آغاز شود که جریانهای سیاسی حامی حزب منحله بعث از یک سو و تکفیریها و حامیان آنها از سوی دیگر برای به تأخیر انداختن آن بسیج شده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۳:۲۸    
دکتر محمد التیجانی السماوی مستبصر برجسته تونسی معتقد است که تفکر شیعه تفکری اصیل، ناب و صحیح است که بر عقیده استوار است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۳:۱۹    
رئیس کارگروه ساماندهی مُد و لباس با اشاره به اینکه 400 برند خارجی پوشاک در کشور اخطار گرفته اند چرا که مصرف کننده ایرانی را اغوا می کنند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۳:۱۳    
حزب سبز، از دولت آمریکا خواست کمک های خود را به عربستان سعودی به دلیل جنگ با یمن قطع کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۳:۰۱    
افراد ناشناس در اقدامی اسلام ستیزانه درب ورودی مسجد در حال ساخت شهر پارشیم در آلمان را مسدود کرده و عبارات ضد اسلامی روی آن نوشتند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۳:۰۱    
خانواده امام موسی صدر شکایتی را علیه هانیبال قذافی پسر معمر قذافی به جرم دست داشتن در ربایش امام موسی صدر و 2 دوستش به دادستانی کل دادگاه تجدیدنظر لبنان ارائه داده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۵۵    
حبیب احمد، رئیس مرکز اسلامی لانگ آیلند آمریکا دو ماه پیش که تصمیم به برنامه ریزی برای برگزاری مراسم عید قربان گرفت، متوجه شد امسال عید قربان، روز 11 سپتامبر است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۵۵    
خودکشی یکی از پدیده ها و آسیب های اجتماعی است که در چند ماه اخیر پر رنگ تر و مشهود تر نمود پیدا کرده و همین امر سبب شده که نسبت به سال های گذشته حساسیت جامعه را بیشتر به خود جلب کند اما با این وجود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۵۲    
درخواست بغداد از ریاض برای تغییر سفیر سعودی در عراق، واکنش های متفاوت بزرگ ترین ائتلاف های شیعیان و سنی ها در پارلمان این کشور را به دنبال داشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۴۹    
دو کودک خردسال از شهرک شیعه نشین و محاصره شدۀ الفوعه در ریف شمالی ادلب با گلولۀ تک تیر اندازان گروه های تروریستی مجروح شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۴۰    
علی الاحمد مشاور وزیر اطلاعات سوریه گفت: تولید و قاچاق مواد مخدر در مناطق زیر سلطه داعش و دیگر گروهک های تروریستی، تحت کنترل عربستان سعودی است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۳۱    
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طرح پوشش حمایت 85 درصدی از هزینه درمان همه زوج های نابارور امروز (دوشنبه) به بیمارستان های دولتی ابلاغ شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۲۸    
مدیرعامل سازمان انتقال خون درباره مباحثی مبنی بر پولی شدن کیسه خون در بیمارستان ها توضیحاتی ارائه کرد
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۲۵    
مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه سیزدهم شهریورماه در مدرسه فیضیه قم برگزار می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۴۳    
خبرگزاری رویترز از وقوع انفجار در اطراف سفارت چین در قرقیزستان و کشته شدن دست کم یک تن در این انفجار خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۳۷    
ریاض از پذیرفتن 39 زن غنایی که برای انجام مناسک حج وارد عربستان شده بودند امتناع کرد و آن ها را به کشورشان بازگرداند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۳۱    
آن علی ، عضو مسلمان حزب کارگر استرالیا که به تازگی با پیروزی در انتخابات توانست به عنوان اولین زن مسلمان به پارلمان این کشور راه یابد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۲۸    
23درصدجامعه تحصیل کرده آماده به کاربخاطرپایین بودن نرخ دستمزدها وارد بازارکار نمی شوند،این افراد یا بیکار می مانند و یا به مشاغل غیرمولد روی آورده و از چرخه تولید ناخالص داخلی خارج می شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۲۵    
پایگاه خبری عربی اخبارالساعه امارات امروز سه شنبه در گزارشی از 10 خصوصیت شگفت انگیز در باره یمن سخن گفت که همه حتی عرب ها را به شگفتی وا داشته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۱۹    
شیعه نیوز: اصول کافی به نقل از حسن بن جَهْم : به امام رضا علیه السلام گفتم: مرا از دعا فراموش مکن. حضرت فرمود: گمان می کنی که من فراموشت می کنم؟ . ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۱۹    
وزیر ارتباطات در خصوص نگرانی برخی مردم از نقض حریم خصوصی در شبکه ملی اطلاعات گفت: طبق قانون، هویت همه مصرف کنندگان تلفن و اینترنت مشخص است و هیچ ربطی به شبکه ملی اطلاعات ندارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۱۶    
یک کارشناس سیاسی و حقوقی عراقی تأکید کرد که قانون عفو عمومی سبب خواهد شد جنایتکاران و تروریست های زیادی آزاد شوند و این قانون با چالش های زیادی همراه است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۱۳    
منابع رسمی لبنان اعلام کردند که سفیر عربستان بیروت را ترک کرده است و دیگر به لبنان باز نخواهد گشت و اکنون یک کاردار مسئول انجام کارهای سفارت سعودی در بیروت است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۰۷    
رییس گردان العباس خاطرنشان کرد این گردان تحت اشراف آستان مقدس عباسی همواره به سخنان آیت الله العظمی سیستانی توجه می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۰۴    
گروهی از اعضای کارآزموده حزب مالایی تباران متحد مالزی (آمنو) روز دوشنبه مفتی ایالت پرلیس را متهم به وهابیت و تلاش برای گسترش این تفکر افراطی و حامی تروریست در مالزی کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۴۹    
معاون منابع انسانی و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی جزئیات توزیع کتاب های درسی در پایتخت و استان های دیگر را اعلام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۴۳    
وکلا با توجه به نام و شهرتشان حق الوکاله های متفاوتی می گیرند، اما با پرس وجو از چند وکیل می توان قیمت تقریبی پرونده های طلاق را به دست آورد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۴۰    
کارآگاهان پلیس آبادان تجسس های پلیسی را بار دیگر از محل ناپدید شدن 2 کودک آغاز کردند و به سرنخ های جدیدی رسیدند که عموی بچه ها را مظنون اصلی این پرونده نشان می داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۳۱    
ایستگاه صلواتی شهدای منا جهت خدمات دهی به زائران اربعین درمرز مهران امروز توسط ریاست سازمان حج وزیارت جانمایی شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۲۸    
دبیر کل اتحادیه عرب که به بحرین سفر کرده در دیدار با وزیر خارجه این کشور ضمن اعلام حمایت از اقدامات منامه علیه مخالفان، ادعاهای همیشگی علیه ایران در موضوع جزایر سه گانه را تکرار کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۲۲    
رئیس مجلس عالی اسلامی عراق در دیدار با هیئت اعزامی یمن، بر ضرورت ادامه تلاش ها برای جلوگیری از گسترش تروریسم در جنوب این کشور تاکید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۱۹    
این واقعه مشکوک زمینه را برای این نتیجه گیری فراهم می کند که عملیات مذکور با هماهنگی قبلی بین داعش و ترکیه انجام شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۱۰    
گروهی از تروریستهای سوری و نیز یک گروه ناظر بر رخدادهای سوریه، می گویند شورشیان در مناطقی از استان حما، به سوی شهرهای هوادار دولت که عمدتا علوی نشین و مسیحی نشین هستند، پیشروی کرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۰۴    
امروزه زندگی در اجتماع، استفاده از وسایل نقلیه را لازم ساخته و تمامی افراد نیز برای پیشبرد کارهای خود از وسایل نقیله استفاده می کنند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۰۱    
منابع خبری روز دوشنبه گزارش دادند که 70 چادر آوارگان عراقی در اردوگاهی در نزدیکی کرکوک واقع در شمال عراق به دلایل نامعلومی در آتش سوخت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۵۵    
ارتش سوریه پس از آنکه مطلع شد تروریست های تازه منتقل شده از داریا به ادلب قرار است به جنوب حلب اعزام شوند، محل اسکان آنان را با خاک یکسان کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۵۳    
رئیس مرکز مبارزه با مواد مخدر وزارت اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) توانستند یک باند بین المللی قاچاق مواد مخدر را در استان هرمزگان شناسایی و 21 تن پیش ساز مواد مخدر را کشف و ضبط کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۳۲    
نیروهای ارتش عراق با کمک نیروهای مردمی یک اردوگاه نظامی مخفی گروه تروریستی داعش را در استان الانبار کشف و پاکسازی کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۲۹    
شیعه نیوز: امام صادق علیه السلام فرمود: غذا خوردن نزد مصیبت زدگان از رفتارهای جاهلیت است. قَالَ الصَّادِقُ (علیه السلام) الْأَکْلُ عِنْدَ أَهْلِ الْمُصِیبَةِ مِنْ عَمَلِ أَهْلِ الْجَاهِلِیَّةِ وَ ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۲۰    
حوثی ها طرح جان کری را رد کردند چون این طرح فرصت را به سعودی می دهد تا امنیت را به شهرهای جنوبی خود بازگرداند. همانطور که فرصت خوبی برای نیروهای منصور هادی است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۱۷    
ازدواج آسان،واژه ای نام آشنا است که سالهاست در رسانه ها مطرح می شود،اما در مقام عمل،مهجور مانده و گویی این مصوبه تنها بر روی کاغذ تصویب شده و در عرصه اجرا جز نام،از آن چیزی باقی نمانده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۱۴    
دادگاه عالی بنگلادش حکم اعدام یک شخصیت برجسته مذهبی و رهبر بزرگترین حزب اسلامی این کشور را تائید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۱۱    
ماجرای درگیری دیروز بین یکی از نمایندگان و یکی از خبرنگاران مجلس ، برای من که در امور رسانه ای مجلس وظایفی دارم، اتفاقی بسیار تلخ بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۰۸    
آیت الله العظمی صافی گفتاری درباره صبر درهنگام خشم بیان کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۰۵    
به گزارش شیعه نیوز ، آیت الله شبیری زنجانی به پرسشی درباره فروش نقدی چک به فرد ثالث پاسخ گفته است. متن پرسش مطرح شده وپاسخ این مرجع تقلید شیعیان بدین شرح است: ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۰۲    
یک شهروند اماراتی در اقدامی ناباورانه، همسرش را مقابل چشم 6 فرزندشان در آتش سوزاند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۸:۵۹    
نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله از مداخله عربستان در امور داخلی لبنان به شدت انتقاد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۸:۵۶    
نیروهای یمنی یک فروند هواپیمای بدون سرنشین عربستان سعودی را در استان حجه سرنگون کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۸:۵۶    
اتوبوس حامل حجاج الجزایری که از مدینه منوره به سمت مکه مکرمه در حال حرکت بود دچار آتش سوزی و حریق شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۸:۵۳    
تروریست های بازداشت شده در ایران از نقش سعودی و حمایت آن از گروه های تروریستی اطلاعاتی قیمتی به مقامات امنیتی ارائه کرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۲:۲۶    
عربستان سعودی روز دوشنبه اعلام کرد که آموزشگاهی را که با هزینه این کشور در شهر بن آلمان اداره می شد و در گذشته هدف انتقاداتی قرار گرفته بود، تعطیل می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۲:۱۴    
مرکز رصد فتاواری تکفیری و عقائد افراطی وابسته به دارالافتاء مصر اعلام کرد: داعش به نیرو گیری از کودکان و نوجوانان 12 تا 15 سال اقدام می کند و آن ها را فرزندان خلافت نامیده و از آن ها در عملیات های ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۱:۵۶    
افراط گرایی توسط عربستان سعودی یکی از عوامل دخیل در وقوع حوادث تروریستی محسوب می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۱:۳۸    
چرا ولادیمیر پوتین با وجود این که می داند مذاکرات صلح راه به جایی نمی برد پیشنهاد میزبانی از مذاکرات صلح را در مسکو می دهد؟
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۱:۲۳    
خانواده امام موسی صدر در آذر 94 نیز در پی بازداشت هانیبال قذافی توسط نیروهای امنیتی لبنان، از وی نزد دستگاه قضایی کشورشان شکایت کرده بودند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۱:۰۵    
معاون نخست وزیر ترکیه از عدم وجود برنامه از سوی نیروهای نظامی این کشور برای ادامه حضور در شمال سوریه خبر داده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۰:۴۷    
وزیر خارجه آمریکا به دلیل منافع داخلی و خاورمیانه ای کشورش، با بی توجهی کامل به تحولات صورت گرفته در یمن، سخن از "طرح جدید" به میان می آورد؛ طرحی که شامل دولت وحدت ملی و خلع سلاح نیروهای حوثی است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۰:۳۰    
به مجد لیلی خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در حلب گفت: ده دستگاه تانک و چهار دستگاه خودروی زرهی ارتش ترکیه از گذرگاه مرزی سوریه در منطقه عین العرب وارد خاک این کشور شدند تا از گروه مسلح ارتش آزاد در ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۰:۱۵    
بهرام قاسمی انفجار تروریستی امروز استان کربلا توسط گروهک تروریستی – تکفیری داعش را به شدت محکوم کرد.