چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۱:۱۴Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 24 شهریور 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 شهریور 1395 شیعه نیوز 2 شهریور 1395 شیعه نیوز 3 شهریور 1395 شیعه نیوز 4 شهریور 1395 شیعه نیوز 5 شهریور 1395 شیعه نیوز 6 شهریور 1395 شیعه نیوز 7 شهریور 1395 شیعه نیوز 8 شهریور 1395 شیعه نیوز 9 شهریور 1395 شیعه نیوز 10 شهریور 1395 شیعه نیوز 11 شهریور 1395 شیعه نیوز 12 شهریور 1395 شیعه نیوز 13 شهریور 1395 شیعه نیوز 14 شهریور 1395 شیعه نیوز 15 شهریور 1395 شیعه نیوز 16 شهریور 1395 شیعه نیوز 17 شهریور 1395 شیعه نیوز 18 شهریور 1395 شیعه نیوز 19 شهریور 1395 شیعه نیوز 20 شهریور 1395 شیعه نیوز 21 شهریور 1395 شیعه نیوز 22 شهریور 1395 شیعه نیوز 23 شهریور 1395 شیعه نیوز 24 شهریور 1395 شیعه نیوز 25 شهریور 1395 شیعه نیوز 26 شهریور 1395 شیعه نیوز 27 شهریور 1395 شیعه نیوز 28 شهریور 1395 شیعه نیوز 29 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 شهریور 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۲۳:۵۰    
انفجار یک بمب خوشه ای به جا مانده از حملات جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی در بخش خَوْلان شرق صنعا، چهار شهید و شماری مجروح بر جا گذاشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۲۳:۳۳    
شیخ عیسی قاسم عالم بزرگ دینی و متعلق به همه مسلمانان و جهان اسلام است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۲۳:۱۸    
به گزارش شیعه نیوز ، عربستان سعودی، یکی از حامیان اصلی معارضان سوریه، از طرح توافقی میان آمریکا و روسیه مبنی بر اجرای آتش بس سراسری در سوریه حمایت کرده و اعلام کرد دمشق نیز باید به این آتش بس احترام ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۲۳:۰۳    
سازمان همکاری اسلامی روز چهارشنبه، تصویب پیش نویس قانون مربوط به حادثه 11 سپتامبر 2001 که به موجب آن خانواده های قربانیان این حملات می توانند از دولت عربستان شکایت کنند را مانعی در روابط بین المللی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۲۲:۴۵    
ایران و عربستان دو رقیب منطقه ای هستند که هیچ یک توان و یارای حذف دیگری از معادلات منطقه ای را ندارد، بنابراین بهتر است دو کشور با کاستن از سطح تنش به یک چارچوب برای همکاری برسند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۲۲:۳۰    
به گزارش شیعه نیوز ، خاندان مسلط بر حجاز که هیچ حرمتی برای اماکن مقدس وحی به ویژه در مشاعر مقدسه و بیت الله الحرام قائل نیستند، برای خوشگذرانی و راحتی بیشتر ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۲۲:۱۲    
به گزارش شیعه نیوز ، سفیر انگلیس در عربستان در واکنش به خبر مسلمان شدنش در توییتر نوشت: خلاصه می گویم که من مسلمان شدم بعد از 30 سال زندگی در جوامع اسلامی و قبل از ازدواج با همسرم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۲۱:۵۵    
نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز چهارشنبه ضمن آنکه تلاش نظامیان ائتلاف سعودی برای پیشروی در استان لحج در جنوب یمن را ناکام گذاشتند، شماری از نظامیان این ائتلاف را از پای در آوردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۲۱:۴۰    
عربستان سعودی مدعی شد که حجاج امسال برای اولین بار نیازی به جمع آوری سنگ ریزه برای رمی جمرات ندارند، زیرا در محل های تعیین شده در مشعر مزدلفه سنگ ریزه در اختیار آنها قرار داده می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۲۱:۲۳    
خالد الفیصل مشاور پادشاه عربستان سعودی و امیر مکه در اظهاراتی ضد ایرانی ادعا کرد: در صورتی که دولت ایران به حجاج این کشور اجازه سفر به عربستان را بدهند، ما از آنها در سال آتی استقبال خواهیم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۲۱:۰۸    
عربستان سعودی پرونده حقوق بشر وحشتناکی دارد و جنگ خونینی در مجاورتش در جریان است. اکنون دارد خود را با روبات های مرگبار مجهز می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۲۰:۵۶    
بسیاری از کارشناسان غرب آسیا رخدادهای سوریه را بازتاب تقلای نیروهای سیاسی و شبه نظامی در صحنه برای اثربخشی بیشتر برحوزه های راهبردی تر می دانند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۶:۲۸    
معارضان بحرینی در خارج ضمن توصیف محاکمه آیت الله عیسی قاسم به عنوان خطرناک ترین گام رژیم بحرین، از سازمان ملل درخواست کردند با صدور دستوری محاکمه وی را متوقف کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۶:۲۸    
اختلافات میان وزارت امور خارجه و وزات دفاع آمریکا در مورد چگونگی پیگیری توافق آتش بس در سوریه باعث افزایش شکاف های میان این دو رکن اصلی دولت آمریکا شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۶:۲۲    
مباحث رسیدگی بیشتر به سالمندان، سامان بخشی به اوضاع اجتماعی آنان اعم از ازدواج، تجهیز خانه سالمندان و .. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۶:۱۶    
زن و مرد میانسال آمده بودند برای جدایی. هر چند نخستین بار نبود که دادخواست طلاق توافقی داده بودند. چرا که آنها پنج سال پیش نیز در یک روز پاییزی از هم جدا شده و پس از چهار سال جدایی دوباره به خانه ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۶:۱۰    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرگان گفت: مرد شیادی که به بهانه دیگ نذری از مردم محله چاله باغ گرگان کلاهبرداری می کرد، شناسایی و دستگیر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۶:۰۷    
مدیر کل پیشگیری های فرهنگی و اجتماعی معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه می گوید در قانون حمایت خانواده ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۶:۰۴    
دیده بان حقوق بشر سوریه گفت: شمار کشته شدگان مورد تایید از زمان آغاز جنگ در سوریه تا کنون از مرز 301هزار نفر عبور کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۵۸    
زنان عضو گروه تروریستی داعش به انجام عملیات تروریستی در اروپا می پردازند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۵۵    
یک هفته مانده به برگزاری هفتاد و یکمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک، یک گروه حقوق بشری نیجریایی در ابوجا، محمدو بوهاری رئیس جمهور این کشور را به نقض حقوق بشر متهم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۵۵    
2500 نفر از ساکنان "الکرمه" عراق که این شهر را ترک کرده بودند به شهر خود بازگشتند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۲۵    
دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد از بسیاری از رهبران جهان که بیشتر به فکر حفظ قدرت هستند تا ارتقای شرایط زندگی مردم، ناامید شده و درک نمی کند که چرا بحران سوریه در گرو سرنوشت یک مرد (بشار اسد) است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۰۱    
خزعلی تاکید کرد: با نظام فعلی مشاوره، شاهد افزایش طلاق هستیم و افراد لذت های شخصی خود را بر آرامش و آسایش خانواده ترجیح می دهند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۴۴    
نتایج یک نظرسنجی جدید در آمریکا نشان می دهد که اکثریت مسیحیان کاتولیک در این کشور دید مثبتی نسبت به مسلمانان ندارند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۴۴    
ایران توانست تا در کشورهای عربی پایگاه های مذهبی ایجاد کند و روابط خود را با شیعیان جهان عرب علنی کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۳۸    
منابع امنیتی عراق از کشته و زخمی شدن دستکم 12 نفر در انفجار بمب در بغداد خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۳۵    
ارتش نیجر اعلام کرد که هفت نظامی این کشور در دو حمله جداگانه توسط تروریست های بوکوحرام کشته و هشت نفر دیگر زخمی شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۲۶    
عضو کمیته روابط خارجی پارلمان عراق، سفیر عربستان سعودی در بغداد را به ممانعت از ایفای نقش میانجی گرانه عراق بین تهران - ریاض و از سرگیری روابط بین دو کشور متهم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۲۳    
تروریست های تکفیری داعش دو تن از فرماندهان ارشد خود را در استان دیرالزور سوریه اعدام کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۱۷    
تولیت عتبه علوی در بازدید از روند ترمیم و طلاکاری گنبد حرم امیرالمومنین (علیه السلام) از رونمایی این گنبد همزمان با هفدهم ربیع الاول همزمان با میلاد حضرت رسول اکرم (صب الله علیه و آله و سلم) خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۰۸    
اشرار مسلح روز گذشته با تیراندازی به یک خودرو در چابهار سرنشین خردسال خودرو را به قتل رساندند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۰۵    
سازمان حج و زیارت اعلام کرد، متقاضیان سفر اربعین از روز شنبه (27 شهریورماه) به مدت 72 ساعت مهلت دارند هزینه ثبت نام این سفر را بپردازند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۰۲    
سایمون کولیز سفیر انگلیس در عربستان به همراه همسرش پس از مسلمان شدن ،مراسم حج را به جا آوردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۳:۵۶    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید،با اشاره به سخنان برخی مفتیان وهابی مبنی بر اینکه ایرانی ها مسلمان نیستند گفت: اگر منظور آنان از اسلام ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۳:۵۳    
جبار المعموری فرمانده شیعه سازمان بسیج مردمی عراق، روز گذشته از جنایت جدید داعش در منطقه شرقاط خبر داد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۳:۵۰    
مفتی بروندی گفت: خواهش ما این است که مردم ایران از ایران خارج شوند و مذهب خود را به اهل جهان نشان دهند تا منتشر شود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۳:۳۲    
سخنگوی وزارت کشور عربستان اعلام کرد که هیچ عملیات تروریستی در طول برگزاری مراسم حج تا کنون گزارش نشده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۳:۲۹    
20 حاجی بحرینی در عربستان طی چند روز گذشته بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۳:۲۶    
دستیار ویژه فرمانده معظم کل قوا گفت:سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال اقدامات عربستان سعودی خویشن داری بوده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۳:۲۳    
منابع یمنی از بمباران ساختمان امنیت ملی این کشور در صنعاء و توسط عربستان سعودی خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۲:۴۸    
کنفرانس چچن با تمام اهمیتی که داشت، سرآغاز راه است و عربستان چه در برکناری شیخ الازهر موفق بشود و چه شکست بخورد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۲:۴۵    
مدیر گروه موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران گفت: بیشتر جوانان ایرانی استفاده کننده از اینترنت و فضای مجازی به دنبال دوست یابی و تعاملات مجازی هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۲:۴۲    
در راستای اجرای ماده 55 و 56 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مقدار یکصد تن کالای قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال امروز (چهارشنبه) توسط سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران به آتش کشیده شد .
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۲:۳۹    
در تحقیقات پلیس اندونزی از یکی از عناصر و مبلغین فعال گروه تروریستی تکفیری داعش در این کشور که سال گذشته میلادی توسط نیروهای امنیتی شناسایی و دستگیر شده بود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۲:۳۶    
همزمان با آمادگی ارتش عراق برای آغاز مرحله نهایی عملیات آزادی موصل، جنگنده های عراقی میلیون ها بروشور را در مناطق مختلف استان نینوا منتشر کرده و از ساکنان این مناطق خواستند از حضور در پایگاه ها و ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۲:۰۷    
قفل و کلید درب خانه کعبه، در گذر تاریخ به مرور تعویض شده است، آخرین بار خالد الفیصل، پادشاه سعودی پس از حدود 64 سال قفل و کلید بیت الله الحرام را تعویض کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۱:۵۸    
هافینگتن پست نوشت: از زمانی که آل سعود لقب خادم حرمین شریفین بر روی خودش گذاشته، این رژیم به بهانه مبارزه با بت پرستی اماکن مذهبی را تخریب کرده و خداپرستی را به تجارت پرمنفعتی تبدیل کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۱:۴۱    
آیت الله شبیری زنجانی از مرحوم آخوند ملا علی معصومی همدانی که شاگرد مرحوم حکیم هیدجی[1] بودند، نقل می کند: مرحوم حکیم هیدجی جایی نمی رفت و در حجره بودند، منزل و اینها نبوده ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۱:۳۸    
نماینده ویژه پوتین آمریکا را به لحاظ وجدانی و سیاسی مسئول شرایط رو به وخامت افغانستان دانست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۱:۳۲    
اهمیت هزار تومان در زندگی سی سال پیش ایرانیان چه بود؟ قدرت خرید هزار تومان در بازار ایران چقدر بود؟
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۱:۲۷    
آیت الله العظمی صافی گلپایگانی گفت: ، دعوت اسلام، دعوت قرآن و دعوت تمام انبیاء، دعوت به افضل و تقبیح تفضیل مفضول بر فاضل است که اصل و پایه محکم اعتقاد شیعه، مصداق تفضیل افضل بر فاضل است و مصداق دوم ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۱:۲۴    
جریحه دار کردن احساسات پاک دینی ملت های منطقه توسط آل سعود که با شگردهای مختلفی همچون دروغ پراکنی یا جنایت هایی مثل حادثه منا انجام می شود ٬به هیچ وجه نمی تواند از میزان عشق ملت ایران به کعبه معظمه ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۰:۵۷    
یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با تشریح شاخص BMI در افراد گفت: جراحی کوچک کردن معده فقط باید تحت نظر پزشک متخصص و در اشخاصی که دچار چاقی مفرط و دارای BMI بالاتر از 35 یا 40 همراه با عارضه هستند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۰:۵۱    
افسران یمنی طرفدار عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری این کشور، درباره رویگردانی صدها نفر از عناصر آنها از ادامۀ نبرد به خاطر دریافت نکردن حقوق ماهیانه خود اظهار نگرانی کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۰:۴۵    
واشنگتن بر این باور است که ابعاد توافق آتش بس با مسکو بیش از اندازه حساس است و بنابراین، نمی توان جزئیات آن را به طور علنی منتشر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۰:۳۷    
احمد محمد عیسی تاکنون پنج بار ازدواج کرده و اکنون برای ازدواج ششم آماده می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۰:۲۵    
با سابقه کلامی وهابی ها و انواع نظریه های آنان که تناسبی با اصول اسلامی ندارد، در قضاوت درباره ادعای تازه آنان درباره شیعیان و تهمت جایگزین کردن کربلا به جای مکه، مشکل چندانی احساس نمی شود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۰:۱۳    
معاون وزیر تعاون از اجرای طرحی خبر داد که در صورت تامین اعتبار و به اجر درآمدن، ظرف سه سال 500 هزار شغل در بخش تعاون ایجاد خواهد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۰:۱۰    
یک لحظه عصبانیت و غرور بیجا زندگی ام را به تباهی کشید، امروز هم در حالی از کرده خود پشیمانم که دیگر دیر شده است...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۰:۰۷    
در پی اعلام ارتش سوریه مبنی بر ساقط کردن یک جنگنده و یک پهپاد اسرائیلی جنگنده های اسرائیلی بار دیگر در ساعات اولیه صبح امروز (چهارشنبه) مقرهای ارتش سوریه را در بلندی های جولان بمباران کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۰:۰۴    
معاون حج عمره و عتبات سازمان حج وزیارت گفت: صدور روادید زائران اربعین حسینی از اول مهر شروع می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۰:۰۱    
پادشاه عربستان تأکید کرد، این کشور با سیاسی کردن حج برای رسیدن به اهداف سیاسی مخالف است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۹:۵۲    
دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین در نامه ای به رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل و کشورهای عضو این شورا از آنها خواست دولت بحرین را به اجرای تعهدات بین المللی خود درباره حقوق بشر وادار کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۹:۴۹    
روز گذشته رهبر انقلاب در دیدار مسئولان ستاد سرشماری نفوس و مسکن، نکات مهمی درباره ارائه آمار های اقتصادی مطرح کردند که توجه به این توصیه ها و همچنین برخی الزامات اجرایی مرتبط با این توصیه ها ضروری ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۹:۴۶    
دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: دو سارق و یک متجاوز به عنف صبح روز سه شنبه در شیراز به دار مجازات آویخته شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۹:۴۳    
جنان حرب زن فلسطینی که همسر مخفی ملک فهد ، پادشاه پیشین عربستان بوده در چند مصاحبه و یک کتاب اخیراً رازهایی از زندگی درون خاندان آل سعود افشا کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۹:۴۰    
رژیم سعودی نه تنها شهروندان ایرانی، بلکه یمنی ها را به خاطر مخالفت با حضور جنبش مردمی انصارالله در صحنه سیاسی، آوارگان فلسطینی که مدارک سوری دارند و شهروندان سوری را از موسم حج امسال محروم کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۹:۳۷    
دشمن معتقد است که اگر یک رهبری را از پای درآورد، دیگر تا آن جامعه بتواند رهبر جایگزینی را تربیت و تولید کند، چندین قدم پیش خواهند رفت
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۹:۲۸    
حضور جمعیت شرکت کننده در نماز عید سعید قربان در ورزشگاه آنجلس کالیفرنیا به اندازه ای بود که عده زیادی مجبور شدند خارج از حصارها به نماز بایستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۹:۲۰    
وزارت خارجه عربستان سعودی اعلام کرد که این کشور از توافق آتش بس جاری در سوریه استقبال و اخبار مربوط به آن را به دقت دنبال می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۹:۱۴    
شیعه نیوز: متن حدیث را از کتاب مشکاة الأنوار منتشر می گردد. عَنِ الْبَاقِرِ ع قَالَ الْجَسَدُ إِذَا لَمْ یَمْرَضْ أَشِرَ وَ لَا خَیْرَ فِی جَسَدٍ یَأْشَرُ. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۹:۱۴    
طلاب و اساتید بحرینی حوزه علمیه قم شامگاه سه شنبه در حمایت از آیت الله "شیخ عیسی قاسم" رهبر شیعیان بحرین در مدرسه علمیه امام رضا علیه السلام قم تجمع اعتراضی برپا کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۹:۰۸    
خبر تاییدنشده ای در خصوص هلاکت ابوبکر البغدادی در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۹:۰۲    
برخی داروها هستند که اثرات مخدر روی مغز دارند و باعث اختلال در تفکر می شوند. برای مثال ریتالین روی مغز اثر می گذارد و بی خوابی و خوشحالی بی دلیل را در فرد ایجاد می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۸:۵۳    
مفتی سلفی وهابی موریتانی از محمد ولد عبدالعزیز رئیس جمهور این کشور خواست تا به آنچه پدیده تشیع در موریتانی خواند، پایان دهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۸:۴۸    
'دالایی لاما' رهبر دینی بودائیان تبت، روز سه شنبه خواستار مذاکره با گروه تروریستی داعش و کمک به پناهجویان شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۸:۴۳    
وزارت دفاع سوریه با صدور بیانیه ای به موارد نقض آتش بس در سوریه در روز نخست اجرای آن از سوی گروه های مسلح اشاره کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۸:۴۰    
بیش از 50 نفر از اعضای کنگره با نوشتن نامه ای به اوباما از وی خواستند حمایت از اقدام غیرقانونی عربستان در حمله به یمن را متوقف کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۸:۳۸    
روزنامه نیویورک تایمز یادداشت وزیر امورخارجه ایران را درباره عربستان منتشر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۸:۳۵    
نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمرگفت: در پی حادثه انفجار کپسول در نجف اشرف 8 زائر ایرانی دچار مصدومیت شدند.