سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۲۲:۴۵Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 3 شهریور 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 شهریور 1395 شیعه نیوز 2 شهریور 1395 شیعه نیوز 3 شهریور 1395 شیعه نیوز 4 شهریور 1395 شیعه نیوز 5 شهریور 1395 شیعه نیوز 6 شهریور 1395 شیعه نیوز 7 شهریور 1395 شیعه نیوز 8 شهریور 1395 شیعه نیوز 9 شهریور 1395 شیعه نیوز 10 شهریور 1395 شیعه نیوز 11 شهریور 1395 شیعه نیوز 12 شهریور 1395 شیعه نیوز 13 شهریور 1395 شیعه نیوز 14 شهریور 1395 شیعه نیوز 15 شهریور 1395 شیعه نیوز 16 شهریور 1395 شیعه نیوز 17 شهریور 1395 شیعه نیوز 18 شهریور 1395 شیعه نیوز 19 شهریور 1395 شیعه نیوز 20 شهریور 1395 شیعه نیوز 21 شهریور 1395 شیعه نیوز 22 شهریور 1395 شیعه نیوز 23 شهریور 1395 شیعه نیوز 24 شهریور 1395 شیعه نیوز 25 شهریور 1395 شیعه نیوز 26 شهریور 1395 شیعه نیوز 27 شهریور 1395 شیعه نیوز 28 شهریور 1395 شیعه نیوز 29 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 شهریور 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۳:۴۸    
وزارت خارجه روسیه در واکنش به ورود تانک های ترکیه ای به سوریه و حملات جنگنده های ترکیه ای در سوریه اعلام کرد که آنکارا باید با دمشق همانگ کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۳:۱۵    
نوری المالکی نخست وزیر سابق و رئیس ائتلاف دولت قانون عراق روز چهارشنبه در دیدار با سفیر آمریکا در بغداد، خواستار هماهنگی کامل گروه ها در عملیات آزادسازی موصل شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۳:۰۰    
معاون نخست وزیر ترکیه اعلام کرد: حضور نمایندگان دولت سوریه بر سر میز مذاکرات امری طبیعی است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۲:۴۲    
وزارت خارجه بحرین اعلام کرد، یک دیپلمات زن در سفارت این کشور در بروکسل مورد حمله قرار گرفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۲:۲۷    
محمد هادی ذاکرحسین، مدیر مرکز حقوق کیفری بین المللی ایران در یادداشتی می نویسد: این نخستین بار است که دیوان کیفری بین المللی تخریب اموال فرهنگی را به مثابه یک جرم جنگی تحت تعقیب قرار می دهد و یک متهم ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۲:۱۲    
ترکیه ادعا کرده که با استفاده از حق! خود در دفاع از کشور و با استناد به توافقنامه های بین المللی، منشور سازمان ملل متحد و لایحه مجلس ملی ترکیه عملیات برون مرزی خود علیه گروه تروریستی داعش را آغاز ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۲:۰۰    
سلمان بن عبد العزیز پادشاه عربستان روز چهارشنبه با دو هیات از احزاب دموکرات و جمهوری خواه آمریکا در جده دیدار و گفتگو کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۱:۴۳    
دفتر مطبوعاتی لشکر 209 شاهین در شمال افغانستان اعلام کرد که حملات سنگین هوایی علیه مواضع طالبان در استان بغلان انجام داده و تلفات سنگینی به این گروه وارد کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۱:۲۸    
عربستان عمان را متهم می کند که در سایه روابط رو به گسترش و بسیار مثبت میان مسقط و تهران، به حوثی ها گرایش پیدا کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۱:۰۷    
روریست های بوکوحرام با حمله به روستایی در نیجریه 10 نفر را کشته و 13 زن را ربودند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۰:۴۹    
به گزارش شیعه نیوز ، دوغان ترکیه از تسلط عناصر مسلح وابسته به ارتش آزاد سوریه بر چهار روستای واقع در نزدیکی شهر مرزی جرابلس در شمال شرق استان حلب در شمال غرب این کشور در چارچوب عملیات نظامی سپر فرات ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۰:۱۶    
دولت فرانسه اعلام کرد قصد دارد به کودکان آموزش دهد که در صورت حمله تروریستی به مدرسه، چه واکنشی نشان دهند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۹:۵۸    
رئیس سابق بخش تحقیقات موساد ضمن هشدار درباره تقویت جایگاه ایران به عنوان بازیگر کلیدی منطقه، نوشته است که آمریکا و ترکیه درصدد پذیرش نقش بشار اسد در سوریه هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۹:۴۰    
مشابهت های داعش و منافقین به قدری در حال افزایش است که بیش از پیش مشخص می شود که هدایت هر دو جریان از یک اتاق فکر در حال انجام است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۹:۲۶    
نمایندگان عرب پارلمان رژیم صهیونیستی(کنست) در واکنش به افزایش اقدامات نژادپرستانه جناح های سیاسی یهود، آموزش دین اسلام در مدارس سرزمین های اشغالی را خواستار شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۹:۱۱    
تحولات عرصه سوریه آنقدر پیچیده و در عین حال سریع است که کسانی که در یک منطقه سوریه با هم همکاری می کنند، چندی بعد در منطقه ای دیگر روبه روی هم قرار می گیرند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۸:۵۳    
نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن روز چهارشنبه توانستند جلوی پیشروی نیروهای ائتلاف عربی تحت امر عربستان به سمت غرب تعز واقع در مرکز یمن را بگیرند و تجهیزات نظامی دشمن را در استان مارب منهدم کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۸:۳۸    
سلطان بن خلیفه پسر حاکم امارات اعلام کرد اطلاعاتی در دست است که نشان می دهد عمویش محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی با همکاری عربستان قصد سرنگونی پدرش را داشته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۶:۳۵    
افسران پلیس کانادا از این پس می توانند از حجاب استفاده کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۶:۳۵    
معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت با اعلام اینکه تاکنون 80 هزار نفر در سامانه سماح برای راهپیمایی اربعین و دریافت روادید نام نویسی کرده اند گفت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۶:۲۶    
شب گذشته با هوشیاری ساکنین و نیروهای امنیتی عربستان از وقوع دو حملات انتحاری در مسجدی در شهر شیعه نشین قطیف واقع در شرق این کشور جلوگیری بعمل آمد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۶:۲۰    
150 نفر از علما و روحانیون شهر هرات افغانستان در دیدار با والی هرات خواستار آزادی حجت الاسلام و المسلمین قربان غلام پور شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۶:۱۷    
خبرگزاری رویترز از آغاز عملیات نیروهای ویژه ترکیه و جنگنده های این کشور در شمال سوریه به بهانه پاکسازی مرزهای این کشور از نیروهای داعش خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۶:۰۸    
قطعه ای از پرده کعبه متعلق به سال 1830 میلادی طی مراسمی در کتابخانه اسکندریه مصر جای گرفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۵:۵۹    
هشت ماه پس از فاجعه "زاریا" در حق مسلمانان نیجریه، سازمان های حقوقی و حقوق بشری در داخل و خارج از این کشور ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۵:۵۰    
رییس بعثه حج عراق خاطرنشان کرد که امسال بیش از 25 هزار عراقی برای ادای فریضه حج به عربستان اعزام می شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۵:۴۷    
یکی از سرشناس ترین سرکرده های سعودی گروه های تروریستی در سوریه، از تشدید اختلافات این گروه ها در حلب خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۵:۳۸    
بر اثر وقوع زمین لرزه فاجعه بار در مناطق مرکزی ایتالیا تاکنون دست کم 20 تن جان خود را از داست داده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۵:۳۲    
شیعه نیوز: امام رضا علیه السلام: عیسی بن مریم که درودهای خداوند بر او باد به حواریان گفت: ای بنی اسرائیل! برای از دست دادن چیزی از دنیا افسوس مخورید، چنان که دنیاپرستان هر گاه به دنیایشان می رسند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۵:۲۹    
نخست وزیر جمهوری چک دیروز اعلام کرد که مخالف وجود جمعیت زیاد مسلمانان در این کشور است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۵:۲۰    
جلسه پیگیری ابعاد حقوقی و قضایی فاجعه منا با حضور نمایندگان دستگاه های مسئول و به ریاست حجت الاسلام و المسلمین منتظری پیش از ظهر امروز در دادستانی کل کشور تشکیل شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۵:۱۷    
محورهای اجرای عملیات ترور ثامر السبهان سفیر سعودی در بغداد متعدد است و هر محوری با دیگری تفاوت دارد تا اینکه عملیات در اسرع وقت انجام گیرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۵:۰۹    
وزارت حج و عمره عربستان در تلاش برای تسریع انجام اعمال حج، مدت زمان برگزاری مراسم رمی جمرات و طواف کعبه را محدود کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۵:۰۹    
تولیت آستان مقدس حضرت ابالفضل العباس (علیه السلام)، لشکر عباس را تنها نهادی دانست که در از طرف این آستان، در دفاع از عراق و مقدسات آن شرکت دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۵:۰۱    
دبیرکل اتحادیه عرب نسبت به ادامه وخامت شرایط انسانی در سوریه به ویژه حلب به شدت ابراز ناراحتی کرد و نسبت به پیامدهای دخالت های خارجی در این کشور هشدار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۸    
به گزارش شیعه نیوز ، آیت الله خامنه ای به پرسشی درباره حکم خرید و فروش کتابهای گمراه کننده پاسخ گفته است. متن پرسش مطرح شده وپاسخ این مرجع تقلید شیعیان بدین شرح است: ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۲    
سه نظامی ترکیه در آنتالیا، در حمله افراد مسلح زخمی شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۶    
گروه تروریستی داعش امروز (چهارشنبه) در واکنش به عملیات نظامی ترکیه مناطقی بدون سکنه این کشور را هدف قرار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۳    
به گزارش شیعه نیوز ، آیت الله شبیری زنجانی به پرسشی درباره رعایت نکردن ترتیب در صف نانوایی پاسخ گفته است. متن پرسش مطرح شده وپاسخ این مرجع تقلید شیعیان بدین شرح است: ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۰    
به گزارش شیعه نیوز ، آیت الله مکارم شیرازی به پرسشی درباره کسی که به آیین شیطان پرستی روی آورده پاسخ گفته است. متن پرسش مطرح شده وپاسخ این مرجع تقلید شیعیان بدین شرح است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۴:۳۴    
طالبان این دانشجو را شامگاه 31 مرداد در دشت فیض آباد واقع در مسیر فاریاب به بلخ از موتورسیکلت پیاده کردند و دیروز جسد سربریده او را کنار جاده رها کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۴:۳۱    
رئیس حزب سوسیال دموکرات سوئیس، در پارلمان این کشور بحثی را پیرامون موقیعت اسلام در سوئیس مطرح کرده است و در پی تصویب قانونی است که اسلام را به عنوان یکی از ادیان رسمی این کشور به شمار آورد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۴:۲۶    
وزیر خارجه قطر خواستار پایان یافتن جنگ در سوریه، عراق، لیبی و یمن شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۳:۵۹    
کلیات طرح اصلاح تبصره 10 واحد 17 قانون استخدام معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در جلسه روز چهرشنبه مجلس مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان با 141 رای موافق ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۳:۵۶    
منابع خبری گزارش دادند که 11 سرکرده ارشد گروه های تروریستی در بخش های جنوبی، جنوب غربی و غربی حلب به هلاکت رسیدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۳:۵۰    
رئیس کمیته عمران شورای شهر جزئیات خودکشی یکی از کارگران شهرداری منطقه22 را تشریح کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۴    
زمانی که به آیات و روایاتی پیرامون قیامت، عذاب و حساب رسی دقیق به اعمال می نگریم، خوف سرتاسر وجودمان را میگیرد و شاید بهترین راه برای آرامش در عالم باقی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۱    
علما و روحانیون اهل سنت استان سیستان و بلوچستان اقدام نامتعارف و سخیف رژیم آل خلیفه در لغو تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم را به شدت محکوم کرده ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۳:۳۵    
وقوع انفجار در منطقه آواران ایالت بلوچستان پاکستان دستکم سه کشته و 13 زخمی بر جای گذاشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۳:۳۲    
حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حقی از دستگیری 40 دختر و پسر در مراسم پارتی شبانه در روستای زیارت خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۳:۲۹    
حملات موشکی گروه های تروریستی به شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا سوریه به شهادت سه شهروند غیرنظامی از جمله یک زن منجر شد، همچنین در این حمله 14 تن دیگر مجروح شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۳:۱۵    
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با اعلام اینکه تردد از مرز فقط با مدارک قانونی امکان پذیر خواهد بود، گفت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۳:۰۶    
یکی از نیروهای پلیس عراق که در عملیات آزادسازی القیاره مشارکت داشت موفق شد پس از دو سال مادرش را ببیند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۲:۵۷    
رییس سازمان امداد و نجات با اشاره به انفجار واحد مسکونی در اهواز گفت تاکنون جنازه 5 نفر پیدا شده و آواربرداری و جستجو همچنان ادامه دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۲:۵۴    
امین جواد شبر صاحب منزلی که آیت الله العظمی سیستانی اجاره کرده و در آن زندگی می کند روز سه شنبه از تمدید قرار داد اجاره خانه خود به معظم له خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۲:۴۲    
ستاد اطلاع رسانی جنگ یمن، ویدیویی را از لباس نظامی و سلاح به جامانده از نیروهای ارتش سعودی منتشر کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۲:۱۲    
اسحاق بن زیفی که دومین سرکرده رژیم غاصب صهیونیستی به شمار می رود در کتاب خود به نام "القبیلة المتناثرة" می گوید: برخی طوایف دینی هستند که همچنان خود را جزء بنی اسرائیل می دانند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۲:۰۹    
روزنامه تایمز انگلیس در شماره امروز(چهارشنبه) به اقدام دادگاه جنایی بین الللی برای محاکمه عناصری که عامدانه مقابر دینی و زیارتگاههای مذهبی شهر تاریخی تمبکتو واقع در مالی را تخریب کرده اند، پرداخت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۱:۵۱    
در پی شلیک خمپاره از سوی مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه به شهر کارکامیش ترکیه، دولت آنکارا دستور تخلیه ساکنان شهر را داده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۱:۴۶    
پسر جوان وقتی در یک جشن عروسی با دختری آشنا شد، به او دل بست و پس از گدشت مدتی از آشنایی قول و قرار ازدواج گذاشتند. اما هنگامی که خانواده پسر برای خواستگاری آماده می شدند ناگهان اتفاق هولناکی رخ داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۱:۴۰    
رسانه ها گزارش دادند که ارتش عراق قصد دارد در عملیات آزادسازی شهر موصل از چنگ داعش از یک روبات جنگی مسلح استفاده کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۱:۳۴    
جبوری تهران را در حالی ترک کرد که طرف ایرانی توصیه های مهمی را به او در مورد لزوم آشتی با عبیدی و تمامی سیاستمداران عالی رتبه ای که پشت سر او ایستاده اند، کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۱:۲۵    
وکیل مدافع یکی از متهمان پرونده تعرض به سفارت عربستان گفت: امروز به عنوان وقت نظارت، آخرین وضعیت پرونده سفارت عربستان بررسی می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۱:۲۲    
به گزارش شیعه نیوز ، یک زن انگلیسی در استرالیا به ضرب چاقو کشته شده است. منابع امنیتی استرالیا احتمال می دهند این حمله تروریستی بوده و از سوی افراطیون انجام شده باشد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۱:۱۹    
اینک همپیمان سعودی در لبنان بیش از هر زمانی احساس بی دفاعی می کنند. آنها با چشم خود می بینند که حزب الله با یک چشم بر هم زدن توسط ایران حمایت می شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۱:۰۵    
در جریان انفجار دو بمب در هتلی در تایلند یک تن کشته و 29 تن دیگر نیز زخمی شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۰:۳۵    
کودک انتحاری که به تازگی در کرکوک دستگیر شده، اعتراف کرد که گروه تروریستی داعش 50 کودک را برای انجام حملات انتحاری آموزش داده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۰:۲۳    
یک خانواده اهوازی هزینه بازسازی 174 خشت طلای گنبد حرم مطهر امام علی(علیه السلام) را تقبل کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۰:۱۷    
منابع ترک امروز (چهارشنبه) از ورود یگان های ویژه ارتش این کشور به خاک سوریه خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۰:۱۱    
"نباید برده تلگرام باشیم، زیرا آنها تمام زندگی مردم را تحت نظر دارند؛ چرا عزم جدی برای مبارزه و مقابله با آنها وجود ندارد؟ باید گفت که این درد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۰:۰۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از رشد 3 برابری کشفیات قاچاق در کشور خبر داد و گفت: دستگاه های اجرایی باید برای کاهش قاچاق بیشتر تلاش کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۰:۰۲    
نخست وزیری ترکیه از آغاز عملیات پسگیری جرابلس در شمال سوریه از داعش خبر داد و بر همین اساس جنگنده های این کشور و جنگنده های ائتلاف آمریکا به جرابلس حمله کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۹:۵۶    
بخش فرماندهی اطلاعات جنوب آمریکا از همکاری قاچاقچیان انسانی آمریکای جنوبی با تروریست های تکفیری جهت ورود به ایالات متحده خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۹:۵۳    
نماینده پارلمان عراق با بیان اینکه ما به دروغ های سفیر سعودی عادت کرده ایم، گفت: پرونده جنایت اسپایکر هنوز مختومه نشده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۹:۴۷    
وزارت حج و عمره عربستان از ورود 428 هزار حاجی از ورودی های هوایی و دریایی عربستان به این کشور خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۹:۳۸    
کشور نیوزلند در راستای جذب گردشگران مسلمان که افزایش روز افزونی داشته و درآمد مالی بالایی برای کشورهای هدف دارد، به صنعت حلال روی آورد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۹:۲۹    
داعش قبرهای منطقه "اشین" در استان "ننگرهار" در شرق افغانستان را تخریب کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۹:۱۸    
روزنامه سعودی الشرق الاوسط به نقل از منابعی که ایرانی و ترکیه ای خوانده است مدعی شد که در سایه تغییر سیاست ترکیه در قبال سوریه مذاکرات محرمانه ای بین مقامات نظام سوریه و شخصیت های ترکیه وجود دارد و ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۹:۱۵    
به گزارش شیعه نیوز ، یکی از پروازهای ایزی جت خطوط هوایی انگلیس در حالی با فرود اضطراری همراه شد که یک مسافر این پرواز مشاهده کرد که دو مسافر مسلمان در حال نگاه کردن به تبلیغات داعش هستند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۹:۰۹    
می خواستم جلوی دوستانم و فامیل کم نیاورم و به آنها بفهمانم که من بزرگ شده ام و دیگر آن پسر کتک خور نیستم و قدرتم را به آنها نشان بدهم یک روز به خودم گفتم که بهتر است قدرتم را به داریوش هم نشان بدهم .
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۹:۰۶    
وزیر کشور گفت: وزارت کشور رسماً از دی ماه وارد کار انتخابات می شود و ستادهای انتخابات را تشکیل می دهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۹:۰۱    
برخی از منابع فرانسوی از اعمال محدودیتی جدید علیه شهروندان مسلمان مطالبی را منتشر کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۸:۵۸    
مدیران 450 صفحه، کانال و گروه در شبکه های اجتماعی موبایلی دعوت، احضار یا دستگیر شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۸:۵۵    
فرماندهی پلیس فدرال عراق از بازداشت امیر جزیره الخالدیه وابسته به داعش در الانبار خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۸:۴۹    
وزارت کشور عربستان می گوید نیروهای امنیتی این کشور حمله تروریستی به یک مسجد در منطقه القطیف را ناکام گذاشته و فرد مهاجم را کشته اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۲:۴۸    
امارات متحده عربی یک ودیعه مالی به ارزش یک میلیارد دلار را به مصر اعطا می کند که این مبلغ به مدت شش سال در اختیار بانک مرکزی مصر خواهد بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۲:۳۶    
داعش در هجده ماه گذشته در طی شش کمین و حمله جداگانه، حداقل 540 پناهنده را ربوده است. بسیاری از اسیران زن به عنوان پاداشِ جنگجویان گروه، به بردگان جنسی تبدیل می شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۲:۱۸    
معاون مجلس وحدت المسلمین پاکستان معتقد است: دولت عربستان انتقام شکستهای خود در عراق، سوریه و یمن را از روحانیون مبارز شیعی در کشورهای تحت سیطره خود می گیرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۱:۵۷    
نیروهای طرفدار دولت لیبی در عملیات ضد تروریستی خود روی شهر "سرت" که داعش آن را اخیرا پایتخت خود خواند، تمرکز کردند و با آزادسازی چند منطقه آن، اکنون این شهر در آستانه پاکسازی کامل قرار گرفته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۱:۳۹    
یک هفته درگیری در شهر حسکه تنها از شکننده بودن روابط میان دولت سوریه و کردها پرده برنداشت بلکه بیانگر تمایل طرف های منطقه ای و بین المللی برای بهره برداری از این درگیری ها و تلاش برای افزایش شکاف ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۱:۲۱    
وزیر خارجه روسیه می گوید کشورش 3 سال پیش بشار اسد را قانع کرد تسلیحات شیمیایی خود را تخریب کند تا آمریکا حمله نکند ولی از آن سو، تروریست ها با غارت انبارهای ارتش و به دست آوردن سلاح های دوش پرتاب ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۱:۰۶    
'نادیا مراد' یک دختر 21 ساله ایزدی بازمانده از حمله گروه تروریستی داعش به روستای 'کوچو' در عراق، خواستار ارجاع پرونده جنایات داعش توسط شورای امنیت سازمان ملل به دادگاه جنایی بین المللی و پیگرد قانونی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۰:۴۹    
به گزارش شیعه نیوز ، مرکز فرماندهی پلیس فدرال عراق اعلام کرد که در عملیات نظامی جاری در جزیره الخالدیه یک سرکرده داعش را که امیر داعش در جزیره الخالدیه نامیده می شود، بازداشت کردند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۰:۳۴    
نخست وزیر عراق در کنفرانسی مطبوعاتی در بغداد گفت: آزادسازی اراضی تحت اشغال گروههای تکفیری صهیونیستی داعش از اولویت های دولت عراق است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۰:۱۶    
دبیرکل سازمان ملل متحد در سخنانی خواهان تداوم تعهد کشورهای جهان در عدم اشاعه سلاح های کشتار جمعی شد و گفت گروه های تروریستی برای دستیابی به تسلیحات شیمیایی تلاش می کنند.