چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۴:۵۶Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 16 شهریور 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 شهریور 1395 شیعه نیوز 2 شهریور 1395 شیعه نیوز 3 شهریور 1395 شیعه نیوز 4 شهریور 1395 شیعه نیوز 5 شهریور 1395 شیعه نیوز 6 شهریور 1395 شیعه نیوز 7 شهریور 1395 شیعه نیوز 8 شهریور 1395 شیعه نیوز 9 شهریور 1395 شیعه نیوز 10 شهریور 1395 شیعه نیوز 11 شهریور 1395 شیعه نیوز 12 شهریور 1395 شیعه نیوز 13 شهریور 1395 شیعه نیوز 14 شهریور 1395 شیعه نیوز 15 شهریور 1395 شیعه نیوز 16 شهریور 1395 شیعه نیوز 17 شهریور 1395 شیعه نیوز 18 شهریور 1395 شیعه نیوز 19 شهریور 1395 شیعه نیوز 20 شهریور 1395 شیعه نیوز 21 شهریور 1395 شیعه نیوز 22 شهریور 1395 شیعه نیوز 23 شهریور 1395 شیعه نیوز 24 شهریور 1395 شیعه نیوز 25 شهریور 1395 شیعه نیوز 26 شهریور 1395 شیعه نیوز 27 شهریور 1395 شیعه نیوز 28 شهریور 1395 شیعه نیوز 29 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 شهریور 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۵:۰۹    
به گزارش شیعه نیوز ، تصاویر ماهواره ای بدست آمده از حادثه سال گذشته سقوط جرثقیل در محوطه مسجدالحرام، عمق این فاجعه را از زاویه بهتری نشان می دهد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۵:۰۰    
مخالفان مسلح 8 مسافر را در شهرستان جلریز در مرکز افغانستان در حالی ربوده اند که شاهدان عینی می گویند پلیس امنیت عمومی نظاره گر این ماجرا بوده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۴:۵۴    
یک افسر اطلاعاتی عراق از ورود 200 سرباز و مستشار آمریکایی به پایگاه هوایی "عین الاسد" در غرب استان انبار خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۴:۵۱    
سال های گذشته هم ایرانیان مقیم سایر کشورها از همین طریق به حج تمتع اعزام می شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۴:۰۹    
کلاهبردار هزار چهره که تحت عنوان فروش خودروهای خارجی، وکالت و انجام امور قضایی از دهها شهروند تهرانی از جمله منشی خودش کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۴:۰۰    
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی با اشاره به اعلام نتایج طرح پیمایش ملی اعتیاد گفت: 11 استان جزو استان های کم شیوع مواد مخدر هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۳:۴۲    
شیعه نیوز: امام صادق علیه السلام، خانه ای که خدا با آن دشمن است را بیان فرموده اند. عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ (علیه السلام) قَالَ ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۳:۳۹    
بانک ها به جای اینکه مشکلات مردم را برطرف کننده برای جامعه زحمت ایجاد می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۳:۳۶    
هنگامی که به ملاقات سید سیستانی رفتم، سید مرا مقابل خود نشاند و گفت: شما مایه افخار این امت هستید و اگر فرزندان شما نبودند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۳:۳۰    
رئیس سابق سازمان اطلاعات عربستان راه حلی در سوریه که اسد را هم در نظر می گیرد غیر اخلاقی دانسته و با تروریست خواندن وی خواستار برکناری رئیس جمهور سوریه شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۳:۲۱    
دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رایزنی وابستگان فرهنگی وزارت خارجه درکشورهای اسلامی و دیدار با هیات های پارلمانی این کشورها در بین المجالس آسیایی، از جمله راهکارهای پیگیری فاجعه مناست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۳:۱۵    
یک متخصص زنان گفت: آزمایشات پیشرفته ای در تشخیص قطعی اختلالات کروموزومی نقش دارند و تست غربالگری به تنهایی در رفع این مشکل، کارآمد نیست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۳:۱۲    
مفتی وهابی سعودی در ادامه یاوه گویی مقام های سعودی در اظهاراتی جنون آمیز مدعی شد که ایرانی ها مسلمان نیستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۳:۰۹    
دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: 100 هزار کانال تلگرامی در ایران داریم که شبانه روز 1 میلیون و 200 هزار مطلب در آنها به اشتراک گذاشته می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۳:۰۶    
دادگاه شهر دوسلدورف آلمان امروز (سه شنبه) سون لاو واعظ تندروی سلفی را به اتهام حمایت از تروریسم محاکمه می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۳:۰۳    
ابوالفضل عرب پور، خیاط مشهور لباس روحانیت که لباس بسیاری از علمای قم و روحانیان سیاستمدار را دوخته است، شب گذشته دار فانی رو وداع گفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۲:۵۷    
صبح امروز در پی انفجار در مقابل مدرسه ای در جنوب تایلند، یک پدر و دختر کشته و 8 نفر زخمی شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۲:۳۴    
شبکه المیادین گزارش داد که پیشروی های ارتش سوریه به سمت منطقه راهبردی خان طومان در جنوب حلب ادامه دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۲:۱۹    
اموال کاخ ها حق شماست و قبل از هدف قرار گرفتن توسط آتشفشان حوثی ها بروید و این اموال را تصاحب کنید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۲:۱۳    
ممنوعیت استفاده از لباس شنای اسلامی (بورکینی) در فرانسه علاوه بر ایجاد نارضایتی در زنان مسلمان روایت جدیدی را از وضعیت آنها در اروپا به تصویر کشیده و از نارضایتی شان از نحوه برخورد با آنها در جامعه ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۲:۰۸    
در هفتادوهفتمین روز تحصن مردم بحرین مقابل منزل شیخ عیسی قاسم، نیروهای امنیتی بحرین به شکل انبوهی در ورودی ها و خروجی های منطقه الدراز مستقر شده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۱:۵۹    
یک سایت انگلیسی، از شکست های نظامی عربستان در مناطق مرزی این کشور با یمن و تلاش عربستان برای مخفی کردن تلفات نظامی خود در این مناطق خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۱:۵۶    
کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه سیل آسا به کشور و فعالیت آن در شمال غرب و استان های سواحل خزر خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۱:۵۳    
ریاست جمهوری آذربایجان، لایحه ای را به پارلمان این کشور ارائه کرده است که بر اساس آن تبلیغ دین و انجام مناسک و شعائر دینی در مکان های عمومی ممنوع خواهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۱:۵۰    
استاد دانشگاه تربیت مدرس گفت: تک فرزندی، قدرت سازگاری و تفاهم فرزند را کاهش میدهد چرا که دائم در خانه کانون توجه خانواده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۱:۴۷    
رسانه های نزدیک به گروه های تروریستی تکفیری با انتشار تصویری از هلاکت یکی از اعضای گروه طالبان افغانستان در جریان نبردهای روز گذشته در جنوب غربی شهر حلب سوریه خبر داده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۱:۳۸    
نیروهای داوطلب مردمی عراق سه گور جمعی متعلق به قربانیان جنایت اسپایکر را در تکریت کشف کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۱:۳۲    
جمعیت جوان و برخورداری کشور از یک نمای جوان و پرنشاط، یکی از مهم ترین شاخصها و سرمایه هایی است که می تواند حرکت و پیشرفت کشور را سرعت بخشد؛ لذا کاهش جمعیت جوان کشور یک آسیب جدی است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۱:۲۰    
بعد از گذشت یک هفته از درخواست وزارت خارجه عراق از عربستان برای تغییر سفیرش در بغداد، سفیر عربستان به ریاض بازگشت و قرار است وابسته نظامی عربستان در آلمان به عنوان جانشین وی تعیین شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۱:۱۷    
یک پژوهشگر فضای مجازی با بیان اینکه تلگرام 60 درصد ترافیک کشور را به خود اختصاص داده و در گسترش اعتیاد به پورنوگرافی موثر بوده است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۱:۰۸    
فرستاده سازمان ملل به یمن در راستای تلاش برای ازسرگیری مذاکرات صلح این کشور، با هیئت صنعا در مسقط دیدار کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۱:۰۵    
دفتر آیت الله سیستانی، برای بار دوم محموله مواد عذایی و دارویی برای آوارگان منطقه القیاره در استان نینوی ارسال کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۵۹    
سفیر رژیم سعودی در بغداد پس از درخواست اخیر وزارت خارجه عراق، به ریاض بازگشت تا یک نظامی دیگر از سوی دربار آل سعود جایگزین وی شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۵۶    
یکی از رفتارهایی که در آموزه های دینی از صفات نیک اخلاقی شمرده شده است تواضع و فروتنی است. تواضع آن است که انسان، خود را از کسانی که در جاه و مقام از او پایین ترند، برتر نداند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۴۲    
سرکنسول ایران در نجف اشرف و هیات همراه با آیت الله شیخ بشیر نجفی در دفتر این مرجع تقلید دیدار و گفتگو کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۳۶    
قطار کرمان-مشهد که ظهر دوشنبه به سمت مشهد حرکت کرد نزدیکی ایستگاه سیریز دچار نقص فنی شد و این اتفاق مسافران را سردرگم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۲۷    
بعد از کش و قوس های کمپین "قلیان ها را گلدان کنیم"، اکنون مسئولان از جمع آوری تنباکوها از اول مهرماه خبر دادند که با مخالفت شدید تولیدکنندگان رو به رو شده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۲۴    
نیروی هوایی ارتش ترکیه با تجاوز به حریم هوایی عراق، 12 منطقه در شمال این کشور را به بهانه حضور پ.ک.ک هدف قرار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۲۱    
بر اساس گزارش ها، بیشتر سرکرده های گروه تروریستی داعش به همراه خانواده های خود، از استان انبار عراق به سوی سوریه گریختند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۱۸    
یک نشریه آمریکایی در گزارشی نوشت، علی رغم سرمایه گذاری هایی که عربستان برای تقابل با ایران می کند، این رویکرد تهاجمی ریاض در مقابل تهران احتمالاً نه تنها به نتیجه مطلوب نمی رسد بلکه احتمالاً با شکست ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۰:۰۴    
رئیس بنیاد بین المللی نهج البلاغه گفت: تلاش زیادی نمودم تا نهج البلاغه ثبت جهانی شود و با سفر به پاریس درصدد بر آمدم که عهد نامه مالک اشتر را در قدم اول ثبت جهانی نمایم ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۹:۵۸    
به گزارش شیعه نیوز ، آیات عظام سیستانی، شبیری زنجانی، صافی گلپایگانی،سید سعید حکیم، موسوی اردبیلی ،سبحانی وصانعی به پرسش های شفقنا درباره اختصاص ارث به فرزندان پاسخ داده اند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۹:۵۲    
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل، 'دونالد ترامپ' نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به دامن زدن به تحقیر نژادی و تعصب مذهبی متهم کرد و هشدار داد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۹:۴۰    
به گزارش شیعه نیوز ، آیت الله سیّد صادق روحانی به پرسشی درباره مهریه بالا پاسخ گفته است. س:آیا مهریه بالا در اسلام جایز است؟ به نظر شما راه حلی برای دختر و پسری که راضی به ازدواج هستند اما خانواده ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۹:۳۴    
رئیس کمیته فرهنگی ستاد اربعین گفت: بیش از 60 درصد شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین، جوانان و فرهیختگان هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۹:۲۲    
وزارت حج عربستان هشدار داده است که عدم پیروی از قوانین وضع شده در جریان مناسک حج تبعات قضایی و تنبیهاتی را برای کلیه زائران به همراه دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۹:۱۹    
فرزند سردار احمد غلامی آخرین وضعیت جسمانی پدر خود را تشریح کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۹:۱۶    
بسیاری از اعضای گروه های تروریستی برای جنگیدن در کنار ارتش ترکیه و دریافت 400 دلار، جنوب حلب را رها کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۹:۱۳    
مدتی پیش عکس های مردان ایرانی با کفش های پاشنه بلند مردانه در فضای مجازی دست به دست شد و دستمایه شوخی و طنز قرار گرفت؛ اما آیا این کفش ها هم قرار است به مدهای عجیب و غریب ما اضافه شوند؟
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۹:۰۷    
دستگاه دیپلماسی باید پیگیر حقوق از دست رفته حجاجی باشد که به خاطر سوءمدیریت دچار حادثه و مصیبت شده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۹:۰۴    
شهریور با خود پیام آور مهر و ماه مدرسه است. شهریور برای کادر مدرسه و دانش آموزان فرصت آماده سازی برای سال تحصیلی جدید است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۸:۵۸    
نخست وزیر انگلیس در حالی در دیدار با وزیر دفاع عربستان سعودی در حاشیه نشست سران گروه 20 نسبت به وضعیت حقوق بشر در یمن ابراز نگرانی کرده که شرکت های این کشور به فروش محموله های بزرگ نظامی به رژیم ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۸:۵۵    
بر اثر انفجار خودروی بمب گذاری شده در خیابانی تجاری در منطقه الکراده در مرکز بغداد 9 تن کشته شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۸:۴۰    
مانوئل والس اتهام مطرح شده از سوی نیویورک تایمز مبنی بر بدرفتاری با مسلمانان در فرانسه را رد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۸:۳۷    
ساعاتی بعد از کشته شدن حداقل 24 نفر و زخمی شدن 91 نفر در جریان دو انفجار انتحاری پی در پی در نزدیکی وزارت دفاع افغانستان در کابل، منابع محلی از وقوع سومین انفجار در مرکز این شهر خبر داده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۱:۲۵    
روزنامه سعودی "العرب" نوشت : "محمد بن سلمان" جانشین ولیعهد عربستان طی دیداری که با "ولادیمیر پوتین" رییس جمهوری روسیه در محل برگزاری نشست سران گروه 20 داشت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۱:۱۰    
گروه تروریستی داعش اوقات شرعی نماز را در مناطق تحت اشغال خود در عراق و سوریه تغییر داده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۰:۵۲    
وزارت مسکن و شهرسازی عراق از حمله به منزل وزیر این وزارت خانه در بغداد خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۰:۳۴    
رئیس مرکز حقوق بشر بحرین طی نامه ای به روزنامه نیویورک تایمز آمریکا اعلام کردکه حدود 4 هزار فعال سیاسی در بازداشتگاه های بحرین به سر می برند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۰:۱۶    
یک روزنامه سعودی از سفر رئیس جمهوری فراری یمن به آمریکا برای بررسی موضوع بحران یمن خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۰:۱۳    
به گزارش شیعه نیوز ، وزیر حج سعودی روز دوشنبه مدعی شد که حجاج ایرانی که از کشورهای خارجی عازم عربستان شدند اکنون در مکه اقامت دارند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۰:۰۱    
ولیعهد عربستان سعودی با ادعای اینکه ایران مخل امنیت حج و حجاج است، اعلام کرد که ریاض علیه اخلالگران قاطعانه برخورد می کند و نمی تواند بپذیرد که ایران در امنیت حج و حجاج خللی ایجاد کند.