شنبه ۲۶ خردادساعت ۲۲:۴۲Jun 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 21 شهریور 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 شهریور 1395 شیعه نیوز 2 شهریور 1395 شیعه نیوز 3 شهریور 1395 شیعه نیوز 4 شهریور 1395 شیعه نیوز 5 شهریور 1395 شیعه نیوز 6 شهریور 1395 شیعه نیوز 7 شهریور 1395 شیعه نیوز 8 شهریور 1395 شیعه نیوز 9 شهریور 1395 شیعه نیوز 10 شهریور 1395 شیعه نیوز 11 شهریور 1395 شیعه نیوز 12 شهریور 1395 شیعه نیوز 13 شهریور 1395 شیعه نیوز 14 شهریور 1395 شیعه نیوز 15 شهریور 1395 شیعه نیوز 16 شهریور 1395 شیعه نیوز 17 شهریور 1395 شیعه نیوز 18 شهریور 1395 شیعه نیوز 19 شهریور 1395 شیعه نیوز 20 شهریور 1395 شیعه نیوز 21 شهریور 1395 شیعه نیوز 22 شهریور 1395 شیعه نیوز 23 شهریور 1395 شیعه نیوز 24 شهریور 1395 شیعه نیوز 25 شهریور 1395 شیعه نیوز 26 شهریور 1395 شیعه نیوز 27 شهریور 1395 شیعه نیوز 28 شهریور 1395 شیعه نیوز 29 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 شهریور 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۹:۴۲    
رئیس اقلیم کردستان عراق با انتقاد از رهبران کردهای سوریه گفت که حزب اتحاد دموکراتیک سوریه را به انحصار درآورده است و مانع از فعالیت دیگر نهادها و سازمان های سوری در شمال این کشور شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۹:۲۷    
علامه شیخ عفیف نابلسی ازعلمای برجسته لبنان به مناسبت یکمین سالگرد فاجعه دردناک منا، هشدار داد که آل سعود با حمایت از تروریست های تکفیری و سوء استفاده از فریضه الهی حج ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۹:۰۹    
سیاستمداران در انگلیس برای توقف فروش تسلیحات به عربستان سعودی هیچ اقدامی انجام نمی دهند و ارسال تسلیحات انگلیسی به عربستان همچنان ادامه دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۸:۱۸    
رزمندگان سپاه پاسداران تیم 9 نفره تروریستی گروهک جیش الظلم وابسته به آمریکا و رژیم آل سعود را در جنوب شرق ایران منهدم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۸:۰۱    
به گزارش شیعه نیوز ، فرانس بیست و چهار اعلام کرد: بیش از هشتصد دوربین مداربسته در صحرای عرفات نصب شده است تا کوچکترین حرکات زائران کشورهای اسلامی کنترل شود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۷:۴۶    
وزیر کشور آلمان از حضور بیش از 500 نفر با اهداف انجام حملات احتمالاً تروریستی در این کشور خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۷:۲۹    
به گزارش شیعه نیوز ، شش تن از مزدوران منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن یکشنبه در حمله ای در جنوب یمن به هلاکت رسیدند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۷:۱۲    
ایالات متحده آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی سابق در دوران جنگ سرد، دو ابرقدرتی بودند که نظام بین الملل دو قطبی را به وجود آوردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۶:۵۷    
طرف های قضائی سوریه، امروز پرونده 194 فرد بازداشت شده را در چارچوب اجرای بخشنامه مرتبط با عفو عمومی و توافق حی الوعر حل و فصل کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۶:۳۹    
پایگاه اینترنتی آسوشیتدپرس در گزارشی به دروغ پردازی "دونالد ترامپ" درمورد مخالفت با آغاز جنگ عراق پرداخت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۶:۲۴    
فرمانده عملیات آزادسازی استان انبار عراق امروز (یکشنبه) اعلام کرد، پنج تروریست داعش در حمله نیروهای عراقی به شهر رمادی مرکز این استان کشته شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۵:۳۸    
وزارت اطلاع رسانی عربستان رسما شبکه تلویزیونی حج به زبان فارسی راه اندازی کرد و این درحالی است که سعودی ها از حضور ایرانی ها در حج تمتع امسال جلوگیری کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۵:۲۶    
دبیرکل جمعیت وعد بحرین از مقامات این کشور درخواست کرد محاصره منطقه الدراز را همزمان با عید قربان بردارند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۱    
26 دختر و پسری که در یک مجتمع مسکونی واقع در نیاوران تهران اقدام به برگزاری جشن مختلط (پارتی) کرده بودند، دستگیر شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۵:۰۸    
عضو انجمن متخصصین گوارش و کبد ایران گفت: به دلیل تشخیص زود هنگام تالاسمی در کشور، سن مبتلایان به این بیماری به بالای 40 سال رسید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۵:۰۵    
یکی از اساتید الازهر ذبح حیوانات کوچک را در روز عید قربان جایز دانست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۴:۵۹    
روز عرفه (نهم ذی الحجه) سال 60 هجری مسلم بن عقیل فرستاده امام حسین (علیه السلام) به کوفه به شهادت رسید. گزارش چگونگی شهادت آن حضرت از زبان سید بن طاوس و علامه مجلسی نقل شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۴:۵۳    
به گزارش شیعه نیوز ،آیت الله سیّد صادق روحانی به پرسشی درباره آیه شریفه وَفَدَیْنَاهُ بذِبْح عَظِیم پاسخ گفته است. متن پرسش مطرح شده وپاسخ این مرجع تقلید شیعیان بدین شرح است: ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۴:۴۴    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به توافق روسیه و آمریکا برای برقراری آتش بس در سوریه، واکنش نشان داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۴:۴۱    
دستورات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی و توجه بیش تر به تولید داخل ظاهراً مورد سوءبرداشت قرار گرفته، چراکه چندسالی است صادرات قورباغه از کشورمان به اروپا و آمریکا رونق گرفته است!
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۴:۲۹    
مفتی اعظم عربستان سعودی امسال در مراسم حج شرکت نکرده است و این در 35 سال اخیر بی سابقه می باشد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۴:۲۶    
رزمندگان سپاه پاسداران یک تیم تروریستی گروهک جیش الظلم وابسته به آمریکا و رژیم آل سعود را در جنوب شرق ایران منهدم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۴:۲۰    
سردار احمد غلامی از موسسان لشکر 10 سیدالشهدا(ع) از مستشاران زبده نظامی که برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به سوریه رفته بود، بعد از 11 روز کما به جمع شهدای حرم پیوست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۴:۱۷    
برنار کزنوو وزیر کشور فرانسه، اعلام کرد: از ابتدای سال 2016 (دی 94) تاکنون، 293 نفر که با شبکه های تروریستی ارتباط داشتند، بازداشت شده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۴:۰۸    
علمای شیعه و سنی لبنان به مسلمانانی که امسال از سوی عربستان سعودی از حج منع شده اند، پیشنهاد دادند که هزینه حج را در اختیار مقاومت اسلامی قرار دهند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۳:۵۹    
حج امسال تا امروز، 239 کشته داده. یک سال پس از فاجعه منا ، شمار حاجیان هم کاهش یافته، اما عربستان این را پنهان کرده؛ کاهشی که ریاض تلاش کرده با هزاران ویزای افتخاری جبرانش کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۳:۵۶    
عربستان پس از 9 سال محرومیت، رهبر جنبش اسلامی النهضه را به حج دعوت کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۳:۱۷    
مقامات عراقی از سیل زائرانی از ایرانی، کشورهای حوزه خلیج فارس، هند و لبنان به سوی کربلا و نجف برای شرکت در مراسم روز عرفه و عید قربان خبر می دهند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۳:۱۴    
مروان عباس شعبان رئیس اتاق اقتصاد مکه با اشاره به تاثیر گذار بودن غیاب حاجیان ایران در کاهش رونق اقتصادی مکه گفت: حاجیان ایرانی بخشی غیر قابل انکار از حج هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۳:۱۴    
شیعه نیوز: متن این حدیث از کتاب جعفریات و ابوعلی محمد بن اشعث کوفی نقل می شود. امام سجاد(علیه السلام) در روز عرفه صدای نیازمندی را شنید که گدایی می کرد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۳:۱۱    
بازسازی صحنه قتل خیابان جماران پس از 10 ماه در خانه مادربزرگ و نوه اش (محل قتل) انجام شد. ساعت 12 ظهر 23 آبان ماه سال گذشته ماموران کلانتری 123 نیاوران در جریان کشته شدن مادربزرگ و نوه اش در خانه ای ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۳:۰۵    
خالد الصباح وزیر خارجه کویت اعلام کرد که عربستان بعد از یک سال از جنگ یمن در سیاست خود تجدید نظر کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۲:۵۹    
رئیس آژانس اطلاعات ملی آمریکا می گوید تاثیر تغییرات آب و هوا بر گسترش افراطی گری به قدری است که حتی بعد از شکست داعش می تواند به ظهور گروه های تروریستی دیگر منجر شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۲:۵۳    
به گزارش شیعه نیوز ، سرزمین عرفات در حدود 20 کیلومتری شرق مکه واقع شده است. وقوف در عرفات، از ارکان حج تمتع است و بدون آن، حج ادا نمی شود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۲:۰۸    
کمیته الحشد الشعبی در پیامی خطاب به حجاج بیت الله الحرام وعده داد عراق را از لوث وجود ترویست های داعش پاک خواهد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۵۴    
وزارت آموزش و پرورش آمریکا از نظارت جدی و سختگیرانه بر حوادث تبعیض نژادی به ویژه اسلام ستیزی در مدارس این کشور خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۵۱    
هنوز دو روز هم از زمان اعلام توافق روسیه و آمریکا بر سر سوریه نگذشته که نخستین نقاط ضعف و نشانه های شکست در این توافق آشکار شده است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۴۸    
رسول خدا صلی الله علیه وآله، دعایی که انبیاء الهی در روز عرفه می خواندند را به امیرالمؤمنین علیه السلام تعلیم دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۳۴    
دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: تا کنون 800 مزون شناسایی شده اند که فعایلت 400 مزون کاملا غیرقانونی است و بدون هیچگونه مجوزی فعالیت می کنند که به آنها مهلت 15 روزه داده شده است تا مستندات و ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۳۴    
داعش تهدید کرد در صورت سقوط رقه، مرکز خلافت خودخوانده این گروه تروریستی را به شمال آفریقا منتقل می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۳۱    
محمد بن نایف بمنظور نظارت بر اجرای مناسک حج، امروز یکشنبه وارد سرزمین منا شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۸    
حجت الاسلام صغیرا با اشاره وجود بیش از یک میلیون دختر مجرد بالای 30 سال در جامعه، گفت: وزارت ورزش و جوانان ه تمام تلاش خود را بر ورزش قهرمانی گذاشته و نیاز اصلی جوانان را فراموش کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۲    
حاتم جوان 27 ساله شیعه پاکستانی و عمار جوان 26 ساله شیعه هدف حمله وحشیانه گروه های تروریستی تکفیری مستقر در پاکستان قرار گرفتند و در اثر این حمله ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۹    
مسئولان امنیتی ترکیه اعلام کردند که تلاش برای ترور یکی از مقامات برجسته حزب حاکم و توطئه بزرگ علیه مردم این کشور را ناکام گذاشته اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۳۷    
معاون فنی بهداشت محیط مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در آستانه عید قربان تاکید کرد که مردم از ذبح دام خارج از محیط کشتارگاه و در کوچه و خیابان پرهیز کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۳۴    
شبکه وهابی کلمه بارها از داعش به صورت مستقیم حمایت کرده؛ داعشی ها نیز در کلیپی که منتشر کرده، با استفاده از بخشهایی از برنامه شبکه کلمه، ایران را به اقدامات تروریستی تهدید کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۲۸    
تهران و ریاض با پارادوکس پیچیده ای روبرو هستند و باید اینچنین بیان کرد که حل بحران روابط میان دو کشور حداقل در آینده نزدیک بسیار نامحتمل خواهد بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۲۰    
بیش از 90 درصد افرادی که خودکشی می کنند، دچار اختلالات روانی اند از خبرهای مختلف صداوسیما فقط بوی مرگ و ناامیدی می آید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۱۸    
شجره ملعونه کلیدواژه ای از پیام حج رهبر انقلاب است که ایشان در دیدار خانواده های شهدای منا نیز تکرار و بر آن تاکید کردند. سرّ به کاربردن این واژه و تاکید و اصرار آن چیست؟
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۰۹    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: امسال 2 میلیون نفر در اربعین حسینی به کربلای معلی مشرف می شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۰۶    
یکی دیگر از موارد قابل تامل در مورد مراسم عزاداری ایام محرم امسال این بوده که این احتمال وجود دارد که کاندیداهای انتخاباتی از این فضا برای معرفی برنامه های خود در جهت تبلیغات استفاده کنند که این خود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۰۳    
در شرایطی که مناقشات سیاسی بین ایران و عربستان سعودی شدت یافته، مبادلات تجاری دو کشور چه وضعیتی دارد؟
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۰۰    
حدود 60 مسجد متعلق به ایرانیان و ترک ها در گرجستان وجود دارد که از داشتن مجوز رسمی فعالیت محروم هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۵۱    
اتحادیه اروپا، وزارت خارجه ترکیه، آلمان، نروژ، فرستاده سازمان ملل به سوریه و برخی مخالفان سوری از آتش بس در سوریه استقبال کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۴۸    
گروه موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه ضمن اعتراف به شکست عناصر تروریستی از ارتش سوریه در حلب اعلام کرد که 1000 تروریست در درگیری های بیش از یک ماه گذشته حلب کشته شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۴۲    
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: از ابتدای سال تاکنون مأموران پلیس تهران موفق شدند اعضای 30 باند قاچاق مواد مخدر را شناسایی و با دستگیری این افراد این باندها را متلاشی کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۴۰    
تصویر زیر ژوزف نوز، مدیر کل بلژیکی گمرکات ایران را نشان می دهد که در سال 1284 شمسی در یکی از مهمانی های موسوم به بالماسکه با پوشیدن لباس روحانیت به قلیان کشی پرداخت و با تمسخر اعتقادات مردم ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۷    
یک مبلغ سرشناس سعودی که برای تبلیغ سیاست و اندیشه های خاندان حاکم سعودی به کشورهای مختلف سفر می کند، مدعی شد تلاش برای ترور او در چند ماه گذشته کار ایران بوده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۱    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: برای دستیابی به تعالی خانواده، افزایش ازدواج جوانان و جمعیت، باید نهادهای مسئول و تعیین کننده تعریف شود تا در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، جسمی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۲۹    
جو بایدن، معاون رئیس جمهوری امریکا در سفر اخیر خود به ترکیه حمایت واشنگتن را از نیروهای تدافعی ترکیه در سوریه بیان داشت و گفت که از تسلط نیروهای ترکیه ای بر شهر جرابلس که یکی از مهمترین نقاط برای ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۲۳    
نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه گفت: در صورت اجرایی شدن توافق آتش بس پیشنهادی آمریکا و روسیه برای مقابله با گروه های افراطی در سوریه ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۱۷    
ای که مخصوص کرده خود را به بلندی و برتری و دوستانش بوسیله عزت او عزت یابند؛ ای که پادشاهان در برابرش طوق خواری به گردن گذارند و آنها از سَطَوَتَش ترسانند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۱۱    
داعش قصد دارد قدرت خود را در عربستان سعودی، مصر، لیبی و تونس احیا کند، می گوید عاملان داعش در اقصی نقاط دنیا حضور دارند و تعدادشان همچنان در حال افزایش است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۸:۴۴    
جنبش حزب الله لبنان حمایت خود را از آتش بس در سوریه اعلام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۸:۳۸    
دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل در برنامه نگاه یک به بررسی تحولات منطقه و رفتار غیر عقلانی عربستان سعودی پرداخت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۴:۵۳    
زمانی که تانک های ترکیه وارد جرابلس شدند، داعشی ها شهر را ترک نکردند فقط ریش های خود را تراشیدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۴:۳۵    
داگلس سیلیمن توانایی بالایی در صحبت کردن به زبان عربی دارد، ته ریشی به صورت دارد و دوست بعضی از چهره های عراقی است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۴:۲۳    
جنگنده های رژیم صهیونیستی مواضع نیروهای دولتی سوریه در بلندی های جولان را هدف قرار دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۴:۰۸    
دستگاه قضایی فرانسه املاک و دارایی های عموی بشار اسد را بعد از متهم کردنش به اختلاس اموال عمومی مصادره کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۳:۵۳    
به گزارش شیعه نیوز ، این منبع به سومریه نیوز گفت: عناصر تروریستی داعش 14 آرایشگر را در مناطق مختلف شهر موصل، پس از یک هفته بازداشت، هرکدام 20 ضربه شلاق زدند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۳:۳۸    
منابع محلی افغانستان از هلاکت 17 تروریست داعش در حملات نیروی هوایی این کشور به ولایت ننگرهار خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۳:۲۰    
رییس جمهوری آمریکا در شب سالگرد حمله های 11 سپتامبر اتحاد مردم کشورش در مواجهه با تروریسم را خواستار شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۳:۰۵    
عربستان آبستن حوادثی است و به مانند آن خیکی است که حتی اگر رهایش کنی، آن تو را رها نمی کند؛ هم عربستان تغییر کرده و هم تحولات منطقه به شدت در حال دگرگونی است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۲:۵۰    
از آن جایی که عربستان توانایی رویارویی با ایران را ندارد، عصبانی کردن ایران را در دستور کار خود قرار داده است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۲:۳۲    
سعودی ها نمی خواهند میان نفوذ ایران در مرزهای شمالی عراق و مرزهای جنوبی خود با یمن گرفتار شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۲:۱۷    
دو هفته پس از دیدار رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه با ولادیمیر پوتین، همتای روسی اش، در سن پترزبورگ، مقام های ترکیه ای با جو بایدن، معاون اول باراک اوباما در آنکارا دیدار کردند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۱:۵۹    
بر اساس سندی که به تازگی فاش شده، علمای مغربی داعش پست های بالایی را در این گروه تروریستی دارند، و شماری از علمای مغربی نیز در داخل این کشور طرفداری خود را از داعش اعلام کرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۱:۴۱    
شورای تبلیغات گردشگری، خسارت های گردشگری یمن به دلیل تجاوز سعودی به 13 استان این کشور را بیش از دو میلیارد دلار اعلام و تاکید کرد که در این حملات دستکم 200 مکان گردشگری آسیب دیده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۱:۲۳    
به گزارش شیعه نیوز ، منافقین در فرودگاه بین المللی بغداد برای فرار از خاک عراق آماده می شوند. گروهک تروریستی منافقین مدعی شده است که همه عناصر این گروهک دیروز از عراق با همراهی کمیساریای سازمان ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۱:۰۸    
خالد بن طلال، از شاهزادگان سعودی، اعلام کرد که از تمام مناصب اداری، تجاری و تشریفاتی خود استعفا داده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۰:۵۶    
یک روزنامۀ الجزایری با اشاره به نزدیک بودن عید قربان، دربارۀ انتقال گوسفندهای اسرائیلی با هرمونهای سرطان زا به بازار هشدار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۰:۳۸    
در حالی که قرار است از دوشنبه در سراسر سوریه آتش بس آغاز شود، جبهۀ فتح الشام (جبهۀ النصرۀ سابق) از آغاز عملیات بزرگی در جنوب سوریه خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۰:۲۶    
به گزارش شیعه نیوز ، تروریست های داعش در ادامه جنایات خود، امروز(شنبه) مناطق الجوره و القصور در استان دیرالزور سوریه را هدف حملات راکتی قرار دادند که در نتیجه آن 7 نفر کشته و 22 نفر زخمی شدند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۰:۰۸    
به گزارش شیعه نیوز ، "بشار اسد" رییس جمهوری سوریه در گفت و گوی تلویزیون "اس.بی.اس" استرالیا آرزویش را بیان کرد. ...