چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۰:۳۴Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 8 شهریور 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 شهریور 1395 شیعه نیوز 2 شهریور 1395 شیعه نیوز 3 شهریور 1395 شیعه نیوز 4 شهریور 1395 شیعه نیوز 5 شهریور 1395 شیعه نیوز 6 شهریور 1395 شیعه نیوز 7 شهریور 1395 شیعه نیوز 8 شهریور 1395 شیعه نیوز 9 شهریور 1395 شیعه نیوز 10 شهریور 1395 شیعه نیوز 11 شهریور 1395 شیعه نیوز 12 شهریور 1395 شیعه نیوز 13 شهریور 1395 شیعه نیوز 14 شهریور 1395 شیعه نیوز 15 شهریور 1395 شیعه نیوز 16 شهریور 1395 شیعه نیوز 17 شهریور 1395 شیعه نیوز 18 شهریور 1395 شیعه نیوز 19 شهریور 1395 شیعه نیوز 20 شهریور 1395 شیعه نیوز 21 شهریور 1395 شیعه نیوز 22 شهریور 1395 شیعه نیوز 23 شهریور 1395 شیعه نیوز 24 شهریور 1395 شیعه نیوز 25 شهریور 1395 شیعه نیوز 26 شهریور 1395 شیعه نیوز 27 شهریور 1395 شیعه نیوز 28 شهریور 1395 شیعه نیوز 29 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 شهریور 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۳:۵۷    
مقام های محلی استان دیاله عراق روز دوشنبه از کشف یک میدان گازی جدید در این استان خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۳:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ، انفجار تروریستی امروز استان کربلا توسط گروهک تروریستی - تکفیری داعش را به شدت محکوم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۳:۲۷    
کارشناسان امور گروه های تروریستی معتقدند که افزایش نسبت کودکانی که دست به حملات انتحاری می زنند، نشانه شکل گیری نسل جدید موسوم به اشبال الخلافه است که داعش چند سال پیش نوارهای ویدئویی از آنها در حال ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۳:۱۰    
با تشدید درگیری های نظامی در سوریه جریان الغد سوریه به ریاست احمد الجربا خواستار بازگشت طرف های سوری به میز مذاکرات ژنو شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۲:۵۰    
اسرائیل بیش از آن که خواهان یک اتحاد باشد، درواقع می خواهد با روسیه به مشارکتی دست یابد که برای تنوع راهبردی به کارش آید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۲:۳۸    
بعد از درخواست رسمی وزارت خارجه عراق از عربستان برای تغییر سفیر خود در بغداد، سفیر سعودی مدعی شد ایران پشت پرده این اقدامات قرار دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۲:۲۳    
به گزارش شیعه نیوز ، ارتش سوریه و عناصر مسلح در شهرک محاصره شده الوعر واقع در حمص آتش بس کردند. شبکه العربیه گزارش داد که افراد مسلح محاصره شده در الوعر سوریه با ارتش به توافق آتش بس 48 ساعته ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۲:۰۵    
رییس کمیسیون امور بین المللی دومای روسیه اعلام کرد که این کشور همچنان به مبارزه با گروه های تروریستی و کمک به دولت و ارتش سوریه ادامه می دهد و این روند را قطع نمی کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۱:۴۷    
یگان ویژه مبارزه با تروریسم وابسته به اداره امنیتی عدن در جنوب یمن روز گذشته از دستگیری اعضای یک شبکه تروریستی که نقشه اجرای عملیات تروریستی در این استان را طراحی کرده بود خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۱:۲۹    
تراژی اینجاست که به نظر می رسد جامعه جهانی در برقراری صلح در یمن کاملا ناتوان است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۱:۱۴    
وزیر خارجه بحرین صبح امروز دوشنبه با دبیرکل اتحادیه عرب که در حال حاضر یک سفر رسمی به بحرین دارد، دیدار کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۵۷    
به گزارش شیعه نیوز ، داعش مسئولیت این حمله انتحاری را به عهده گرفته است. منابع امنیتی یمنی گفته اند که یک فرد انتحاری خود را در نزدیکی یک پادگان نظامی وابسته به ارتش دولت مستعفی یمن منفجر کرده ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۴۰    
شاید در وهله اول به نظر برسد که ایران تنها کشوری است که طرح فریز نفتی را به چالش می کشد اما بلومبرگ گزارش داده است که جدای از ایران، عراق نیز به اجرایی نشدن این طرح کمک کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۱۹    
منابع آگاه در نینوا اعلام کردند، دولت عراق بر در پیش گرفتن استراتژی جدیدی در نبرد آزادسازی موصل حساب باز کرده که با نبردهای دیگر فرق می کند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۰۱    
وزارت خارجه عراق امروز (دوشنبه) از ورود هیات انصارالله یمن به بغداد برای دیدار با مسئولان عراقی خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۴۰    
یک منبع نظامی در وزارت دفاع آمریکا فاش کرد که جنگنده های این کشور به تازگی به دو جنگنده سوری در حریم هوایی حسکه هشدار داده اند تا از منطقه دور شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۱۷    
پایگاه روزنامه مصری الیوم السابع روز دوشنبه نوشت: سرتیپ محمد الغسری سخنگوی عملیات بنای آهنین وابسته به دولت وفاق ملی لیبی اعلام کرده است که اتاق عملیات این نیروها با ایجاد یک گذرگاه امن برای خروج ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۳۸    
رسول اعظم(صلی الله علیه وآله) در روایتی فرموده اند: اگر انسان دو ویژگی را دارا باشد خداوند، درقیامت به او بال هایی می دهد تا برفراز بهشت پرواز کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۳۲    
مراسم تشییع پیکر مطهر 6 شهید مدافع حرم از لشگر فاطمیون و تیپ زینبیون در قم برگزار می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۲۶    
مرد جوان ایرانی وقتی همراه همسر و فرزند خردسالش برای سفر تفریحی راهی اروپا شد، نمی دانست همسرش نقشه ای کشیده تا بین راه با پسر خردسالش فرار کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۱۴    
یک سایت آمریکایی گزارشی را پیرامون عربستان ارائه داده و تاکید کرده که رژیم آل سعود یک نظام سرکوب گر است که از انقلاب ها و آزادی تنفر دارد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۱۱    
کمیسیون عالی انتخابات عراق اعلام کرد، حشد شعبی نمی تواند به عنوان یک تشکل سیاسی (حزب) در انتخابات شرکت کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۰۵    
اشپیگل نوشت: همانگونه که تلاش های آتاتورک و رضاشاه به نتیجه ای نرسید، منع حجاب در آلمان نیز کارساز نخواهد بود و زنان خودشان باید از درون به این نتیجه برسند که حجاب نداشته باشند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۰۲    
سازمان پزشکی قانونی از کاهش 2.9 درصد جان باختگان حوادث رانندگی در چهار ماه امسال خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۵۱    
مشاور رییس جمهور مصر تصریح کرد که اسلام دین الهی است که الازهر آمادگی انتقال آن به سراسر جهان را دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۴۲    
بر اثر یورش تروریستی امروز به عین تمر در 120 کیلومتری غرب کربلا، 15 نفر شهید و 16 نفر زخمی شده اند. نیروهای عراقی مانع از نفوذ تروریست ها شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۳۹    
در سفر رییس جمهور افغانستان به بامیان، فرودگاه این شهر، به نام فرودگاه شهید وحدت ملی شهید مزاری نام گذاری شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۳۶    
قرارگاه پدافند هوایی ارتش پس از شناسایی یک فروند هواپیمای بی سرنشین آمریکایی قبل از ورود به آسمان ایران، به آن اخطار داد و هواپیما مجبور به ترک منطقه شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۲۷    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: هیچ ایرانی در مسیر چند انفجار انتحاری در اطراف شهر کربلا نبوده است و در میان شهدا اسامی از زائران ایرانی نیست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۲۴    
نیروی دریایی سلطنتی انگلیس در حال اعزام یک ناوشکن برای کمک به مبارزه با داعش است. با این حال نگرانی هایی وجود دارد مبنی بر اینکه سیستم موتور پیشرفته این کشتی جنگی احتمالا در آب های گرم خلیج فارس از ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۱۳    
نخست وزیر ترکیه با حمایت قاطعانه از نظام بحرین، از "دموکراسی" در این کشور تمجید کرد؛ این درحالی است نظام حاکم بحرین با پشتیبانی عربستان از سال 2011 به شدت درحال سرکوب اکثریت مطلق مردم این کشور است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۱۰    
گروه مقاومت اسلامی عصائب اهل الحق در عراق با انتشار بیانیه ای از شماری از افراد اعلام برائت کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۵۸    
یک مبلغ وهابی، آشنا کردن کارگرانِ خارجیِ تحت کفالتِ کارفرمای سعودی دربارۀ حقوقشان در قبال کارفرما را حرام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۲۶    
یک وزیر دولت اندونزی، نوجوان عامل حمله به کلیسای کاتولیک در غرب این کشور را شیفته خلیفه خودخوانده داعش معرفی کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۳:۵۴    
گروهک پ ک ک مدعی شد که طی سه حمله به مواضع ارتش ترکیه، 23 نفر از نظامیان ترکیه ای را کشته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۳:۴۲    
واحدهای مهندسی ارتش سوریه پس از خروج گروه های مسلح از داریا در حال خنثی سازی مین و مواد منفجره در این شهر هستند که گروه های تروریستی کار گذاشته اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۳:۳۳    
مدیرکل مرزهای وزارت کشور با اشاره به مشکلات ازدحام جمعیت در مرز مهران در اربعین سال قبل گفت: امسال برای خروج زائران اربعین از 3 مرز مهران ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۳:۲۷    
در پی انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در شهر عدن در جنوب یمن شماری کشته و زخمی شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۳:۱۸    
دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از دستگیری 34 زن و مرد در پارتی شبانه خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۳:۰۹    
نخست وزیر عراق با رئیس پارلمان این کشور در خصوص راه های مبارزه با گروه تروریستی داعش و آزادسازی موصل گفتگو کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۳:۰۱    
وزارت کشور عربستان از حبس و جریمه نقدی و 10 سال محرومیت از ورود به این کشور برای زائرانی خبر داد که بدون مجوز قانونی قصد انجام مناسک حج دارند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۴۴    
دولت مصر با وجود گذشت حدود یک سال از فاجعه منا تاکنون موضع مشخصی در قبال این حادثه اتخاذ نکرده و اکنون نیز بدون اشاره به سهل انگاری سعودی ها تنها به اتخاد تدابیری ویژه از سوی وزارت بهداشت این کشور ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۳۲    
هدف دیگر من از این اقدام معرفی تصویر واقعی اسلام به عنوان دین محبت و دوستی برخلاف آنچه تکفیری ها در این مدت ترسیم نموده و رسانه های مغرض به آن دامن زده اند، است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۲۰    
فعالان و مقام های مذهبی مالزی بر این باورند که سلفی گری و وهابیسم باعث تندروی افراد می شود و ریشه دواندن وهابیسم در مالزی توسط عربستان و با حمایت مالی گسترده ریاض، خطرناک و تفرقه انگیز است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۲۰    
حجت الاسلام و المسلمین حقی گفت: فردی که در شبکه های اجتماعی با انتقال غیر مجاز تصاویر خصوصی افراد به صفحه شخصی خود و تبدیل آن به تصاویر مستهجن از شهروندان گلستانی کلاهبرداری می کرد دستگیر و روانه ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۵۳    
همه مسایل و مشکلات موجود در دوره حضور صدام، سقوط صدام، دوران اشغال و پس از اتمام اشغال را شخصی به نحو احسن هدایت کرد که به خواسته خودش ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۳۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه بعضی ها خیال می کنند کار ارشاد فقط کنسرت است و به هیچ یک از کارهای خوب ارشاد اشاره نمی شود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۳۵    
انتشار ویدئویی که نشان می دهد رستورانی در حومه پاریس از پذیرفتن سفارش غذای دو زن مسلمان سر باز می زند باعث خشم عمومی و اعتراض به این رستوران شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۹    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های وزارت بهداشت از افزایش شمار زنان مبتلا به بیماری ایدز در کشور خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۴    
سخنگوی گروه تروریستی جیش الاسلام اعلام کرد که صلح با اسرائیل دور از دسترس نیست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۱    
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: همواره نیروی زمینی سپاه با درگیری با ضدانقلاب و اقتدار توانست مرزهای شمال غرب کشور را به یک ثباتی برساند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۱۲    
ارائه واژه عربستان سعودی به عنوان معادل انگلیسی برای کلمه داعش در مترجم آنلاین بینگ، خشم رژیم آل سعود را بر انگیخت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۰۶    
شهرزاد کمال زاده که به تازگی در مجموعه تلویزیونی "نیاز" بازی کرده است از فساد اخلاقی در سینما صحبت گفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۰۳    
در درگیری شدید بین گروهک های تروریستی با ارتش سوریه و نیروهای مقاومت، 3 تن از سرکردگان ارشد تروریست ها به هلاکت رسیدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۰۳    
تنها بانوی مدال آور ایران در المپیک گفت: اطمینان دارم که اگر مربی کودکی ام نبود، نمی توانستم مدال بگیرم چون آسیب های قبل اذیتم می کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۵۷    
گارد ساحلی ایتالیا موفق شد یک هزار و 100 مهاجر را از غرق شدن در آبهای دریای مدیترانه در مجاورت سواحل تنگه سیسیل نجات دهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۵۴    
در آستانه شهادت حضرت امام جواد (علیه السلام) تولیت آستان مقدس کاظمیه، ضریح مطهر این حرم را سیاه پوش نمود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۴۵    
دفتر فدرال امور مهاجرت و پناهجویان آلمان اعلام کرد: در سال 2016 میلادی انتظار می رود 300 هزار پناهجوی مسلمان وارد این کشور شوند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۳۶    
صدراعظم آلمان تمایل برخی کشورهای اروپایی برای عدم صدور مجوز ورود به برخی آوارگان مسلمان را غیرقابل قبول خواند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۳۰    
رسانه های بلژیک از انفجار بمب در بنیاد علوم جنایی در بروکسل خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۱۵    
در یکی از شبکه های وهابی دختر خانم خردسالی با این شبکه تماس گرفته و سوالی پیرامون حدیثی از منابع اهل سنت می پرسد اما تنها با یاوه گویی های این وهابی مواجه می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۰۶    
تروریستهای داعش 2 سرباز را به طرز فجیعی در کرکوک عراق اعدام کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۵۷    
دستفروشی که در 38 سالگی خود تبدیل به کارآفرینی شده است که گفته می شود تا چند سال دیگر درآمد او به اندازه صادرات نفت ایران می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۵۲    
عناصر ایرانی داعش، مولوی عبدالرحمن چابهاری را به علت اعتقاد به توسل به پیامبر، زیارت قبور، تقدیم کتاب خود به مقام معظم رهبری و اظهار ارادت به ایشان، مشرک خواند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۴۶    
سال گذشته هیئتی از سوی کنفدراسیون بین المللی اتحادیه های کارگری به جمع آوری اطلاعات درباره مسئله خدمتکاران زن موریتانیایی که از عربستان اخراج شده بودند، اقدام کرد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۴۳    
سفیر آمریکا در اردن از دستیابی این کشور به هدف تعیین شده برای پذیرش 10 هزار آواره سوری در برنامه اسکان یک ساله طی روزهای آینده خبر داده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۳۷    
پایگاه فرامنطقه ای رأی الیوم در مقاله ای عنوان کرد که عربستان احتمالا علاوه بر خارج کردن سفیر خود از عراق، سفارت خانه خود را نیز خواهد بست و همچنین روابط دوجانبه با عراق را قطع خواهد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۳۴    
منابع رسانه ای اعلام کردند که با وجود وخامت اوضاع جسمانی شیخ عیسی مؤمن روحانی شیعی در بند آل خلیفه، این رژیم همچنان از آزادی وی خودداری می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۲۵    
عضو کمیسیون حقوقی قضائی مجلس نهم، در واکنش به واگذاری فرزند به دختران مجرد، تصریح کرد: این اقدام اساسا با فلسفه فرزند خواندگی مغایرت دارد، چرا که فرزندان بی سرپرست نیازمند عاطفه پدر و مادری هستند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۱۷    
نیروهای عراقی در کربلا، عملیات مهمی را انجام دادند و نیات شوم دشمنان را که شهر مقدس کربلا را هدف قرار می داد ناکام گذاشتند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۱۷    
منابع خبری اعلام کردند که انفجار دو بمب در مناطق مختلف پایتخت عراق شامگاه یکشنبه 3 کشته و 16 زخمی برجای گذاشته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۰۶    
یک مسلمان آمریکایی، وب سایتی راه اندازی کرده تا افراد داوطلب بتوانند از طریق آن پناهندگان را دعوت به اسکان در منازل شان کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۰۳    
هیأتی از نمایندگان انصارالله یمن عصر یکشنبه به ریاست محمد عبدالسلام وارد بغداد شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۸:۴۸    
عضو هیأت علمی دانشگاه تهران ، ابتذال فرهنگی را یکی دیگر از عوامل افزایش رسانه دانست و تصریح کرد: متأسفانه به جای رسانه های جمعی به فضای مجازی رفته ایم و تنها برای آن هزینه می کنیم در حالی که کشورهای ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۸:۴۵    
فرمانده تشکیلات بسیج مردمی (الحشدالشعبی) و مشاور امنیت ملی عراق روز یکشنبه با بیان اینکه ‘الحشد الشعبی با 15 هزار نفر در عملیات آزاد سازی موصل شرکت می کند’ ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۸:۴۲    
به گزارش شیعه نیوز ، آیت الله العظمی سیستانی به پرسشی درباره عرفان فصوصی پاسخ گفته است. متن پرسش مطرح شده وپاسخ این مرجع تقلید شیعیان بدین شرح است: ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۸:۳۹    
زنان عربستان با ایجاد هشتگی در توییتر علیه سلطۀ مردان بر زندگی خود به پا خاسته اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۸:۳۹    
پلیس فدرال عراق از نصب دستگاه های کشف مواد منفجره در ورودی های کاظمین در شمال پایتخت این کشور در آینده نزدیک خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۳:۴۴    
گروهک تروریستی منافقین با وجود اقدامات و تلاش های فراوان و روی آوردن به روش ها و راه های مختلف، در هدف خود برای ایجاد بدنه اجتماعی در داخل ایران ناکام مانده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۳:۳۲    
به گزارش شیعه نیوز ، روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی به بررسی سیر تحولات تاریخی عربستان و شکل گیری وهابیت در این کشور و ائتلاف آن با هسته قدرت پرداخت و تاکید کرد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۳:۲۳    
به گزارش شیعه نیوز ، منابعی در قبایل نجران عربستان به شبکه العالم تأکید کردند که این قبایل مخالفت شان را با ورود افراد خود به درگیری های مرزی، به آل سعود اعلام کرده اند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۳:۰۳    
به گزارش شیعه نیوز ، رئیس شورای سیاسی عالی یمن از تصمیم این شورا برای اعلام تشکیل دولت ملی در این کشور خبر داد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۲:۵۱    
نیروهای امنیتی و پلیس هند برای پایان دادن به اعتراض هایی که از 18 تیر ماه گذشته در کشمیر آغاز و همچنان ادامه دارد ،دستگیری 400 نفر از رهبران ،فرماندهان و معترضان کشمیری را آغاز کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۲:۳۴    
نمایندگان حزب اتحاد دموکراتیک مدعی شدند که عقب نشینی زودهنگام تروریست های داعش و تسخیر شهر "جرابلس" توسط نیروهای ارتش ترکیه نشانه ای از همدستی اردوغان و تروریست های داعش است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۲:۲۲    
داعش درست چند روز پس از انتشار اعدام هولناک اسرای کردتبار در سوریه توسط کودکان، ویدئوی جدیدی از اعدام شمار دیگری از زندانیان توسط سالمندان این گروه را منتشر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۲:۰۷    
منابع نظامی لیبی از کشته شدن ابوعمر التونسی سرکرده داعش در شهر سرت خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۱:۵۵    
اعلام منع پوشیدن حجاب در محوطه دانشکده های گروه سرینیواس در منگلورخشم دانشجویان مسلمان هندی را برانگیخت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۱:۳۵    
به گزارش شیعه نیوز ، شورای عالی سیاسی یمن که انصار الله یمن آن را اداره می کند، روز یکشنبه اعلام کرد برای از سرگیری مذاکرات صلح با دولت مستعفی و فراری یمن آماده است مشروط به اینکه نظامیان وابسته به ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۱:۲۰    
ویدیویی را منتشر کردند که در آن، یک دکتر عربستانی درباره 57 ازدواج خود که در طول 40 سال انجام شده، توضیح می دهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۱:۰۵    
نیروهای امنیتی "لیبی" در ادامه عملیات خود علیه تروریست های داعش در شهر "سرت"، دو نقطه باقی مانده برای عناصر تکفیری را هدف حملات جدید خود قرار دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۰:۵۰    
یک سناتور آمریکایی اعتراف کرد، دولت آمریکا به برخی گرو ههای تروریستی حقوق پرداخت می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۰:۳۳    
سفیر سعودی در واکنش به درخواست دولت عراق برای تغییر وی، یک بار دیگر حاکمیت این کشور را در کلامش نادیده گرفت و ادعا کرد بغداد تحت فشار خارجی تصمیم گیری می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۰:۱۵    
وزیر خارجه فرانسه در اظهاراتی درخواست هایی را از روسیه و ترکیه در خصوص حمایت از دولت قانونی سوریه و مبارزه با گروه های تروریستی مطرح کرد.