دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۸:۴۸May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 14 اردیبهشت 1401 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 29 اسفند 1400 طلا 31 فروردین 1401 طلا 31 خرداد 1401 طلا 31 تیر 1401 طلا 31 مرداد 1401 طلا 31 شهریور 1401 طلا 30 مهر 1401 طلا 30 آبان 1401 طلا 30 آذر 1401 طلا 1 دی 1401 طلا 30 بهمن 1401 طلا 29 اسفند 1401 طلا 1 اردیبهشت 1401 طلا 2 اردیبهشت 1401 طلا 3 اردیبهشت 1401 طلا 4 اردیبهشت 1401 طلا 5 اردیبهشت 1401 طلا 6 اردیبهشت 1401 طلا 7 اردیبهشت 1401 طلا 8 اردیبهشت 1401 طلا 9 اردیبهشت 1401 طلا 10 اردیبهشت 1401 طلا 11 اردیبهشت 1401 طلا 12 اردیبهشت 1401 طلا 13 اردیبهشت 1401 طلا 14 اردیبهشت 1401 طلا 15 اردیبهشت 1401 طلا 16 اردیبهشت 1401 طلا 17 اردیبهشت 1401 طلا 18 اردیبهشت 1401 طلا 19 اردیبهشت 1401 طلا 20 اردیبهشت 1401 طلا 21 اردیبهشت 1401 طلا 22 اردیبهشت 1401 طلا 23 اردیبهشت 1401 طلا 24 اردیبهشت 1401 طلا 25 اردیبهشت 1401 طلا 26 اردیبهشت 1401 طلا 27 اردیبهشت 1401 طلا 28 اردیبهشت 1401 طلا 29 اردیبهشت 1401 طلا 30 اردیبهشت 1401 طلا 31 اردیبهشت 1401 
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۵:۴۷    
آسم یک بیماری مزمن التهابی و غیرواگیر ریه است که تحت تاثیر عوامل محیطی و ژنتیکی بروز می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۱:۵۵    
رئیس کل بانک مرکزی در حالی از روند نزولی نرخ تورم در ایران و روند افزایشی آن در سایر کشورها خبر می دهد که بررسی های صورت گرفته حاکی از آن است که نرخ تورم در ایران حداقل 4 برابر سایر کشورهای دنیا است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۱:۵۲    
شقایق دهقان به بهانه روز بازیگر، پستی را در اینستاگرامش منتشر کرد و با یادآوری سه خاطره تلخ، این مناسبت را به طور ویژه به سیامک انصاری، مونا فرجاد و مانیا علیجانی تبریک گفت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۲۲:۳۰    
عباس تابش رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: هیچ افزایش قیمتی در روغن نخواهیم داشت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۲۲:۲۷    
پیراهنی که دیگو مارادونا هنگام به ثمر رساندن گل "دست خدا" بر تن کرد، در حراجی بیش از 7 میلیون پوند فروخته شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۲۲:۲۴    
احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت از عدم افزایش قیمت نان برای مصرف کنندگان نهایی در سال جاری پس از اصلاح توزیع یارانه آرد خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۲۰:۳۹    
تیم فوتبال استقلال هفته بیست وپنجم لیگ برتر و جدال حساس مقابل سپاهان را با تساوی و کسب یک امتیاز پشت سر گذاشت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۲۰:۳۳    
مدیرکل دفتر تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه ای تهران گفت: با توجه به کاهش 269 میلیون مترمکعبی ذخایر سدهای تهران امکان تامین آب کشاورزی برای پایین دست سدها وجود ندارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۲۰:۲۴    
کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش از 12 اردیبهشت منتشر شده و روز های 15 و 16 اردیبهشت زمان برگزاری این آزمون خواهد بود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۸:۵۴    
چند نکته عالی برای رشد مو را برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید موهایی که همیشه آرزویش را داشتید، داشته باشید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۸:۵۱    
دانه های آفتابگردان سرشار از مواد مغذی هستند. اثرات تقویت کننده سیستم ایمنی تخمه آفتابگردان به دلیل وجود ویتامین E، روی و سلنیوم در آن است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۸:۴۸    
این تست نشان می دهد که شما با چه دیدگاهی عاشق میشوید. به تصویر نگاه کنید و یکی از شش دایره را انتخاب کنید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۸:۴۲    
این تست می تواند نشان دهد آیا شما هوش تحلیلی یا شهودی دارید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۷:۳۶    
فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در واکنش به خبرهای منتشر شده در چند روز اخیر اعلام کرد: بدنسازی برای بانوان به هیچ عنوان ممنوع نیست و هم اکنون میلیون ها نفر از بانوان کشور مشغول فعالیت در رشته بدنسازی ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۸:۳۶    
ما در مورد برخی از محبوب ترین تکنیک ها برای از بین بردن لکه های دندان صحبت می کنیم و به شما کمک می کنیم تا تصمیم بگیرید کدام یک برای شما بهترین است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۷:۳۰    
به گفته معاون وزیر جهادکشاورزی، به همه 200 کارخانه ماکارونی سهمیه کامل آرد داده خواهد شد و قفسه فروشگاه ها از ماکارونی طی دو روز آینده پر خواهد شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۷:۲۷    
فرماندار شمیرانات با اشاره به فرآیند تخریب طبقات غیرمجاز هتل آرینا واقع در محور زردبند - فشم اعلام کرد: بر اساس رقم پیشنهادی شرکت پیمانکار و نامه مکتوبی که از بررسی کارشناسی سال 97 در دست است ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۷:۱۲    
رییس اتحادیه نان های حجیم و نیمه حجیم با بیان اینکه نرخنامه منتشر شده نان فاننتزی صحت ندارد گفت: با حذف ارز یارانه ای انواع نان های فانتزی ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۶:۱۵    
پایین بودن قیمت سیب ایران نسبت به سیب هندی موجب شده است تا بازار این محصول کشاورزی از رقبای داخلی در هند هم ربوده شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۶:۰۳    
سخنگوی سازمان غذا و دارو ضمن درخواست از مردم برای بررسی و رهگیری قیمت و اصالت دارو توسط سامانه تی تک گفت ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۶:۰۰    
در این مطلب می خواهیم به برخی از جالب ترین رکورد های اخیر گینس نگاهی بیندازیم.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۵:۵۷    
رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران از افزایش مبلغ وام پرداختی به بازنشستگان این سازمان خبر داد و گفت: امسال تعداد بیشتری از بازنشستگان می توانند این وام را دریافت کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۵:۴۵    
افزایش 114 درصدی قیمت برنج ایرانی، فروش تا 36 هزار تومانی هر کیلو برنج وارداتی و درخواست افزایش قیمت از سوی واردکنندگان، بخشی از جریان بازار برنج در مدت اخیر است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۵:۲۷    
بهنوش بختیاری با روایت تجربه آزار جنسی ای که دیده است اعلام کرد موافق جنبش می تو است و از آن حمایت می کند و اگر هم لازم باشد نام آزارگرش را فاش خواهد کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۵:۲۷    
سردار حاجیان گفت: در طرح مقابله با کالا های احتکار شده در دو ماه اخیر، بیش از 2 میلیون لیتر روغن خوراکی کشف شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۵:۲۱    
دبیر هیات مدیره کانون بازنشستگان استان تهران گفت: بازنشستگان در انتظار دریافت حقوق افزایش یافته در اردیبهشت ماه هستند؛ تکلیف دستمزد مشخص شده است و حمله به آن، یک حرکت نابجاست.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۵:۱۵    
به تازگی امکان پیش نمایش پیام های صوتی واتساپ پیش از ارسال به مخاطب فراهم شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۵:۱۲    
همه می دانیم سبزیجات سرشار از فیبر، ویتامین، مواد معدنی و انواع آنتی اکسیدان هستند و آنها را باید در یک رژیم غذایی سالم گنجاند ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۵:۰۹    
جاده یونگاس 64 کیلومتری که از شهر لاپاز در آند با ارتفاع بالا تا دره های نیمه گرمسیری یونگاس و دشت های آمازون فراتر از آن امتداد دارد شامل یک سرازیری با شیب تند 3500 متری است ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۴:۳۶    
همه مردم به دنبال عشقی با دنباله خوش هستند، اما شواهد نشان می دهد که این نوع سناریو همیشه درست نیست.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۴:۲۷    
مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی گفت: همه حساب های بانکی افرادی که چک برگشتی دارند مسدود می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۴:۲۱    
بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، فوتی های کرونا در کشور سرانجام تک رقمی شد و طی شبانه روز گذشته تنها 7 نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۴:۰۰    
محققان ظرفیت های شناختی 46 بیمار بستری شده بر اثر ابتلای شدید به بیماری کووید-19 را 6 ماه پس از این عفونت حاد بررسی کرده اند و دریافته اند که تأثیر ابتلای شدید به این بیماری بر توانایی های شناختی مغز ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۳:۵۷    
با وجود آن که دولت در دو سال گذشته به منظور حمایت از مستاجران، مصوبه تمدید خودکار قراردادهای اجاره و تعیین سقف برای اجاره بها را اجرایی کرد امسال هنوز تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۳:۵۱    
مدیرکل ایمنی و تضمین کیفیت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: الزام ورود مسافر به ایران با رعایت هر دو شرط تزریق دو دوز واکسن ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۳:۴۵    
ساخت و ساز واحدهای نهضت ملی مسکن با کاهش 500 هزار تومانی در هر متر، امسال با 4 میلیون و 500 هزار تومان آغاز شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۳:۱۵    
ابزارهای جدید هر روز در حال اختراع هستند و گاهی اوقات ممکن است به نظر برسد که هیچ چیز دیگری نمی تواند ما را تحت تاثیر قرار دهد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۳:۰۳    
هر یک از والدین می توانند لحظه ای را به یاد بیاورند که فرشته آنها به یک کودک نوپا 2 ساله با حالتی وحشتناک تبدیل شده و شروع به انجام کارهای آزاردهنده کرده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۲:۴۸    
کودکانتان هدیه نمی خواهند آنها حضور شما را می خواهند. جشن گرفتن ، نه تنها لبخند را بر لبان آنها می نشاند بلکه روحیه آنها را تقویت می کند و به آنها اجازه می دهد تا با عکس های فراوان خاطره سازی کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۲:۲۴    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: علی رغم تلاش دولت همچنان احتمال خاموشی ها پابرجا بوده و همه صنایع، دستگاه های اجرایی و مردم باید دست به دست هم داده تا از این مرحله عبور کنیم.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۲:۲۱    
سه دیدار سپاهان-استقلال، پرسپولیس- پیکان و همچنین رئال مادرید- منچسترسیتی امروز(14 اریبهشت ماه) زنده از شبکه سه سیما پخش می شوند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۱:۴۵    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که تحریم های جدید این اتحادیه صنعت نفت و بانک های روسی بیشتری را هدف قرار خواهد داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۱:۱۲    
ریکاردو کاکا دوران درخشانی در تیم میلان داشته است که به مناسبت 40 سالگی او به مهمترین آنها اشاره می کنیم.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۱:۰۹    
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: ابتدا قرار بود سه درصد از درآمد اپراتورها به توسعه فیبرنوری اختصاص پیدا کند ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۱:۰۹    
ایلان ماسک اعلام کرد توییتر برای کاربران عادی همیشه رایگان خواهد بود اما ممکن است هزینه اندکی را از کاربران تجاری و دولتی دریافت کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۱:۰۳    
همه گیر شدن دنیای دیجیتال مِتاورس با اعتمادسازی میان گردشگران و صاحبان هتل و اقامتگاه ها می تواند صنعت کرونازده گردشگری را متحول کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۱:۰۰    
اکثر افراد می دانند که دنیا اقبال خوشی را در انتظار صاحبان ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی قرار داده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۱:۰۰    
غول انرژی روس نفت روسیه هدف یک حمله سایبری بزرگ قرار گرفت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۰۹:۲۲    
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از استقرار تیم های سیار این پلیس برای برخورد با تخلف سرعت غیرمجاز در ایام تعطیلات جاری خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۰۱:۰۵    
مدیرکل دفتر صنایع خودرویی معاونت صنایع حمل ونقل وزارت صمت گفت: فرآیند حذف قرعه کشی در عرضه خودرو شاهین اتفاق افتاده است و چند خودروی دیگر نیز وجود دارند که فرآیند قرعه کشی آن ها با افزایش تولید ...