دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۲:۲۲May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 15 اردیبهشت 1401 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 29 اسفند 1400 طلا 31 فروردین 1401 طلا 31 خرداد 1401 طلا 31 تیر 1401 طلا 31 مرداد 1401 طلا 31 شهریور 1401 طلا 30 مهر 1401 طلا 30 آبان 1401 طلا 30 آذر 1401 طلا 1 دی 1401 طلا 30 بهمن 1401 طلا 29 اسفند 1401 طلا 1 اردیبهشت 1401 طلا 2 اردیبهشت 1401 طلا 3 اردیبهشت 1401 طلا 4 اردیبهشت 1401 طلا 5 اردیبهشت 1401 طلا 6 اردیبهشت 1401 طلا 7 اردیبهشت 1401 طلا 8 اردیبهشت 1401 طلا 9 اردیبهشت 1401 طلا 10 اردیبهشت 1401 طلا 11 اردیبهشت 1401 طلا 12 اردیبهشت 1401 طلا 13 اردیبهشت 1401 طلا 14 اردیبهشت 1401 طلا 15 اردیبهشت 1401 طلا 16 اردیبهشت 1401 طلا 17 اردیبهشت 1401 طلا 18 اردیبهشت 1401 طلا 19 اردیبهشت 1401 طلا 20 اردیبهشت 1401 طلا 21 اردیبهشت 1401 طلا 22 اردیبهشت 1401 طلا 23 اردیبهشت 1401 طلا 24 اردیبهشت 1401 طلا 25 اردیبهشت 1401 طلا 26 اردیبهشت 1401 طلا 27 اردیبهشت 1401 طلا 28 اردیبهشت 1401 طلا 29 اردیبهشت 1401 طلا 30 اردیبهشت 1401 طلا 31 اردیبهشت 1401 
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۲:۱۹    
مدیرعامل اتحادیه ماهیان سردآبی گفت: خشکسالی ، کمبود نهاده ماهی و سیاست های غلط دولت این احتمال را تقویت کرده است که در مهر و آبان سال جاری شاهد کاهش تولید و در نتیجه انفجار قیمت ماهی باشیم.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۲۰:۲۲    
دوش گرفتن کوتاه مدت یکی از کار هایی است که می تواند برای سلامتی پوست کمک کننده باشد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۹:۰۸    
در این گزارش قصد داریم شما را با 10 فیلم تاریخی باکیفیت آشنا کنیم که ارزش سرگرمی بالایی دارند اما به نحوی اشتباهاتی نابخشودنی در مورد تاریخ مرتکب شده اند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۴:۱۷    
سخنگوی شرکت بورس کالای ایران از وجود زیر ساختهای لازم برای عرضه خودروی شاهین در بورس کالا خبر داد و افزود: پس از شاهین،دومین خودرو از گروه بهمن خودرو در راه بورس است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۴:۰۲    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفت: اگر چک فردی برگشته خورده باشد، مبلغ مورد نظر از همه حساب های شخص در همان بانک برداشت می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۰۰:۴۸    
بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو از افزایش 20 میلیون تومانی قیمت خودروهای ام وی ام و 15 میلیون تومانی خودروهای برلیانس از ابتدای فروردین ماه تاکنون حکایت دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۰۰:۵۷    
بررسی فایل های رهن و اجاره در بازار مسکن نشان دهنده افزایش شگفت انگیز میزان اجاره ماهانه و ودیعه سالانه است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۰۰:۴۵    
عبدالناصر همتی، رییس کل پیشین بانک مرکزی در یادداشتی نوشت: تورم شاید پلیدترین کلمه دراقتصاد باشد که بلای جان اقتصاد کشور ما در حدود نیم قرن گذشته است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۲۳:۳۹    
مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی گفت: با هرگونه کم فروشی کارخانه های آرد برخورد قانونی می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۹:۴۳    
چند ماه پیش و در اولین جراحی در نوع خود، یک بیمار 57 ساله به نام "دیوید بنت"(David Bennett) که با بیماری لاعلاج قلبی دست وپنجه نرم می کرد ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۹:۳۷    
سخنگوی صنعت برق گفت: دلیل افزایش تعداد پله های تعرفه های برق در قبوض، محاسبه 100 کیلوواتی هر پله با قیمت های متفاوت در قبوض است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۹:۳۴    
دبیر شورایعالی مناطق آزاد گفت: دو هزار خودرو با موافقت رئیس جمهور به کیش و قشم وارد می شوند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۷:۳۶    
اخیرا شایعاتی در خصوص استعفای حجت الله عبدالملکی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در فضای مجازی مطرح شده است که کسب اطلاع از منابع آگاه نشان می دهد که این شایعات صحت ندارد و وی اکنون مشغول به کار است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۷:۳۰    
سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد که نزدیک به 300 مورد احتمالی کودکان مبتلا به هپاتیت حاد در 20 کشور در سراسر جهان شناسایی شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۷:۲۴    
بنابر اعلام ستاد خدمات سفر، شهرهای شیراز و اصفهان و استان مازندران پرسفرترین مقاصد در تعطیلات عید فطر بوده اند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۹    
بسیار مهم است که قبل از خواب مدتی را با شریک زندگی خود بگذرانید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۹    
به گفته متخصصان، هفت ساعت خواب شبانه روزی، برای افراد در سنین 40 سالگی و بالاتر ایده آل است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۶    
رییس پلیس راهور ناجا، امروز و شنبه را زمان مناسب برای بازگشت مسافران دانست و با بیان اینکه بیشترین حجم ترافیک در تعطیلات مربوط به استان مازندران بوده است ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۳    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از دولت خواست قبل از اصلاح یارانه کالاهای اساسی، مجلس را در جریان جزئیات آن قرار دهد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۵:۳۲    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفت: اگر چک فردی برگشته خورده باشد، مبلغ مورد نظر از همه حساب های شخص در همان بانک برداشت می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۳    
فدراسیون فوتبال در انتظار ابلاغیه واریز 55 میلیارد تومان مصوب مجلس است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۰    
رییس کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا در دیدار با رییس کمیته ملی المپیک ایران اعلام کرد که در حل مشکلات فدراسیون دوچرخه سواری ایران کمک می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۰    
سیاوش طهمورث، بازیگر نقش خان عمو در سریال زخم کاری ، با حضور در برنامه خندوانه ، از ترسی گفت که مردم به خاطر نقش هایش از او پیدا کرده اند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۰    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: مردم برای نوبت بعدی واکسنشان مطابق برنامه کشوری، به مراکز بهداشت مراجعه کنند و فرصت را از دست ندهند تا همانطور که اکنون در حاشیه امنی به سر می ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۵:۱۷    
سرپرست معاونت اقتصادی و کسب و کار اتاق تعاون ایران گفت: دستمزد کارگران در دهه 90 متناسب با نرخ تورم افزایش نیافت و دولت سیزدهم با تحقق شعار عدالت محوری و رسیدگی به معیشت اقشار کم درآمد ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۵:۱۷    
بدلیل نقص سراسری در سامانه معاینه وزارت کشور (سیمفا) مراکز معاینه فنی در روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۵:۱۷    
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از واردات 200 هزار تن روغن خام به کشور برای تامین نیاز کشور خبر داد و اعلام کرد: تا آخر این هفته بازار روغن به تعادل می رسد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۵:۱۴    
گوشی های اپل علاقه مندان فراوانی در سراسر دنیا دارد و اکثرا کاربران دوست دارند به یکی از مدل های این گوشی دست پیدا کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۵:۰۸    
بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، روند آمار تک رقمی فوتی های کرونا در کشور ادامه دارد و طی شبانه روز گذشته تنها 7 نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۴:۲۳    
یک مطالعه نشان می دهد که 8 ساعت خواب منظم واقعاً یک تجمل نیست، بلکه بیشتر بخشی ضروری از یک روال سالم است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۴:۱۴    
تأثیر فناوری های دیجیتال و فضایی بر زندگی ما در حال حاضر بسیار زیاد به نظر می رسد، اما فقط تصور کنید که چگونه آنها بازار کار را در چند دهه تغییر خواهند داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۳:۵۳    
همه ما در چنین شرایطی می خواهند مفید باشند، اما گاهی حرف هایی که فکر می کنیم اضطراب یک فرد را کاهش می دهند، در واقع وضعیت او را بدتر می کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۳:۵۰    
سازمان هواشناسی برای مناطقی از نوار غربی، نوار شمالی و استان های واقع در مرکز و جنوب کشور رگبار پراکنده رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۳:۴۴    
نتایج برخی از مطالعات نشان می دهد گیاه دارویی جنسینگ هندی(آشواگاندا) می تواند طیف وسیعی از مزایای سلامتی از جمله کاهش استرس ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۳:۴۴    
آنقدر در مورد روابط نوشته شده است که تشخیص اینکه چه چیزی درست است و چه چیزی نیست دشوار است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۳:۴۴    
تخم مرغ های محلی عموما دارای رنگ قهوه ای و تخم مرغ های کارخانه ای سفید هستند با این حال آیا تفاوتی بین تخم مرغ سفید و قهوه ای وجود دارد؟
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۳:۴۱    
معاون وزیر نفت با اشاره به توسعه زیرساخت های ذخیره سازی نفت و میعانات گازی گفت: ظرفیت صادراتی شرکت پایانه های نفتی بر اساس شرایط بازار می تواند تا 2 برابر افزایش یابد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۳:۴۱    
این 9 قلوها در بیمارستانی در مراکش تحت نظر تیمی متشکل از 10 پزشک و 25 پرستار به دنیا آمدند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۳:۳۸    
استفاده کردن از هر ظرفی برای پختن غذا کار بسیار اشتباهی است که همه آشپزها آن را مرتکب می شوند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۳:۲۴    
همچنان رنگ سفید در صدر رنگ های محبوب افرادی است که ماشین نو می خرند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۳:۲۴    
اکبر رضایی گفت: ثبت نام از متقاضیان تشرف به حج تمتع که کمتر از 65 سال دارند، از روز یکشنبه همزمان در سراسر کشور آغاز می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۳:۱۵    
هدیه معنوی پنهان شما چیست؟ کدام یک از این حیوانات زیبا شما را بیشتر جذب می کند؟ انتخاب شما ،پاسخ خواهد داد، که هدیه معنوی شما چیست.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۳:۱۲    
اپیزود قلب مهربان از مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد جمعه، 16 اردیبهشت ماه از شبکه پنج به روی آنتن می رود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۳:۰۶    
رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی گفت: علی رغم شرایط خشکسالی و بحران آب، سال گذشته هندوانه رتبه نخست صادرات را به خود اختصاص داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۲:۴۸    
طی روز گذشته و در ادامه امروز قیمت طلا صعود شدیدی را تجربه کرد و به سطوح بالاتری دست یافت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۲:۴۵    
زردچوبه دارای فواید ضد التهابی، آنتی اکسیدانی، ضد باکتریایی، ضد ویروسی و ضد انگلی است. زردچوبه با محتوای آنتی اکسیدانی بالایی که دارد می تواند خطر تشکیل رادیکال های آزاد و اثرات استرس بر بدن را کاهش ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۲:۳۳    
ایران در رتبه 116 خوشبخت ترین کشورهای جهان قرار دارد. شبکه راه کارهای توسعه پایدار، نهاد زیر مجموعه سازمان ملل متحد هرسال گزارشی باعنوان خوشبخت ترین مردمان جهان منتشر می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۲:۳۰    
قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز پنجشنبه 15 اردیبهشت 1401 با روز گذشته تفاوتی نداشت و بدون کاهش و افزایش مشابه روز گذشته به فروش رسید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۴    
رونمایی از سند راهبردهای بانکی وزارت اقتصاد، سفر وزیر اقتصاد به ارمنستان و ابلاغ نرخ مالیات حقوق و دستمزدهای امسال از مهمترین اخبار حوزه اقتصاد کلان در هفته اخیر بود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۱    
دست خط ما میتواند ، چیزهای زیادی در مورد شخصیت ما به ما بگوید . برای انجام تست زیر ابتدا یک X بنویسید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۲:۱۶    
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: قاچاق کالا به خارج از کشور نسبت به سال گذشته 20 برابر شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۲:۱۳    
قیمت طلا که طی روز های ابتدایی این هفته افت شدیدی را تجربه کرده بود و به پایین ترین قیمت چند ماه اخیر خود رسیده بود ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۲:۱۰    
فایننشال تایمز طی گزارشی از چشم انداز بروز شوک تورمی در اقتصاد جهان طی سال جاری میلادی نوشت: آمریکا از هر کشور دیگری بیشتر در معرض خطر رکود و تورم فزاینده قرار دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۲:۰۷    
پیام نیازمند که گفته می شود یکی از گزینه های پرسپولیس است می گوید از حضورش در پرتغال هرگز پشیمان نشده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۱:۵۲    
نرخ ارز در صرافی ملی امروز پنج شنبه اعلام شد و بر این اساس قیمت دلار 48 تومان کاهش یافت در حالیکه قیمت یورو 256 تومان نسبت به آخرین رقم اعلام شده افزایش یافت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۱:۵۲    
هر زوجی با هم بحث می کنند و این طبیعی است. با این حال، اگر یک درگیری طولانی شود، می تواند به یک نتیجه اسفناک منجر شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۱:۴۰    
مقامات پکن، پایتخت چین تعداد زیادی از ایستگاه های مترو و مسیرهای اتوبوس را تعطیل و محدودیت های کرونایی را در بسیاری از مکان های عمومی این شهر تمدید کرده اند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۱:۲۹    
رئیس پلیس راهور پایتخت درباره برخورد با سگ گردانی در خودرو گفت: پلیس با توجه به مشاهدات میدانی عمل کرده و برخورد می کند اما وقتی هزینه جریمه ازقیمت غذای آن سگ بسیارکمتر است بازدارندگی ندارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۱:۲۶    
درک منطق زنان بسیار سخت است. جای تعجب نیست که تصور اینکه چه چیزی باعث می شود یک مرد بتواند قلب یک زن را به دست آورد، بسیار دشوار است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۱:۲۰    
آیا دوستی دارید که همیشه باعث تحسین، احترام و حسادت در شما شود؟ کسی که همیشه مهربان و صمیمی است، انگیزه اش می تواند کوه ها را جابجا کند؟
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۰:۱۲    
ستاره فرانسوی رئال مادرید با گلزنی در دیدار برابر منچسترسیتی رکورد کریستیانو رونالدو را در فصل 2016- 2017 تکرار کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۹    
علی دایی و حسین کعبی، مسن ترین و جوان ترین بازیکنان ایرانی در ادوار جام جهانی فوتبال هستند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۶    
وزیر بهداشت گفت: پیشنهاد ما این است که امسال همه مردم حداقل یک دز دیگر واکسن کرونا را تزریق کنند چون این واکسن می تواند بسیار ایمنی بخش و اطمینان بخش باشد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۳    
رئال مادرید با وجود ثبت یک رکورد منفی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا به فینال این رقابت بزرگ راه پیدا کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۰    
وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی معلمان هفته آینده در کمیسیون دولت مطرح خواهد شد و پس از تصویب در زمان مقرر مطابق قانون اجرا خواهد شد.