سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۱:۵۳May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 4 اردیبهشت 1401 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 29 اسفند 1400 طلا 31 فروردین 1401 طلا 31 خرداد 1401 طلا 31 تیر 1401 طلا 31 مرداد 1401 طلا 31 شهریور 1401 طلا 30 مهر 1401 طلا 30 آبان 1401 طلا 30 آذر 1401 طلا 1 دی 1401 طلا 30 بهمن 1401 طلا 29 اسفند 1401 طلا 1 اردیبهشت 1401 طلا 2 اردیبهشت 1401 طلا 3 اردیبهشت 1401 طلا 4 اردیبهشت 1401 طلا 5 اردیبهشت 1401 طلا 6 اردیبهشت 1401 طلا 7 اردیبهشت 1401 طلا 8 اردیبهشت 1401 طلا 9 اردیبهشت 1401 طلا 10 اردیبهشت 1401 طلا 11 اردیبهشت 1401 طلا 12 اردیبهشت 1401 طلا 13 اردیبهشت 1401 طلا 14 اردیبهشت 1401 طلا 15 اردیبهشت 1401 طلا 16 اردیبهشت 1401 طلا 17 اردیبهشت 1401 طلا 18 اردیبهشت 1401 طلا 19 اردیبهشت 1401 طلا 20 اردیبهشت 1401 طلا 21 اردیبهشت 1401 طلا 22 اردیبهشت 1401 طلا 23 اردیبهشت 1401 طلا 24 اردیبهشت 1401 طلا 25 اردیبهشت 1401 طلا 26 اردیبهشت 1401 طلا 27 اردیبهشت 1401 طلا 28 اردیبهشت 1401 طلا 29 اردیبهشت 1401 طلا 30 اردیبهشت 1401 طلا 31 اردیبهشت 1401 
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۲:۳۲    
سریال نون خ 3 به کارگردانی سعید آقاخانی در 16 قسمت از امشب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۷    
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی یکم تا 31 خرداد ماه، از صبح روز دوشنبه 19 اردیبهشت ماه، به صورت همزمان از طریق اینترنتی و مراکز مجاز فروش بلیت در سراسر کشور آغاز می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۷    
آیا زمانی که احساس استرس می کنید می توانید با آرامش غذا بخورید؟ این واقعیت که استرس می تواند بر انتخاب غذا تأثیر بگذارد، خبر جدیدی نیست؛
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۱۷:۳۵    
متخصص تغذیه و رژیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان این که بر اساس گروه های خونی، مصرف یا عدم مصرف هیچ ماده غذایی توصیه نمی شود، هشدار داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۱۶:۲۴    
معاون امورمجلس رئیس جمهو گفت: قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۱۴:۲۶    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 532 بیمار مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و متاسفانه 11 بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ۱۰:۳۶    
افرادی که قند دارند باید بدانند که میوه ها نیز دارای قند کم یا زیاد هستند و میوه هایی که قندشان بالاست، باید با احتیاط بیشتری مصرف کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۵    
شرایط جدید پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا ویژه اردیبهشت ماه 1401 اعلام شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۴    
دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت با اشاره به فسادزا بودن طرح قیر رایگان گفت: تجربه سال های قبل نشان داده است حواله های مذکور در بازار آزاد داخلی حتی در دبی زیر قیمت خرید و فروش می شود و ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۵ - ۱۱:۳۷    
نرخ ارز در صرافی ملی امروز دوشنبه اعلام شد و بر این اساس قیمت دلار 19 تومان و قیمت یورو نیز 50 تومان نسبت به روز گذشته کاهش یافت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۵ - ۱۰:۲۹    
سرپرست دفتر خدمات نگهداری و فنی مهندسی وزارت صمت تاکید کرد: در سه ماه آینده باید بخش عمده کالاهای قاچاق و تقلبی در حوزه قطعات یدکی از بازار برچیده شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۱    
هر کاری که برای برای لاغر شدن باید انجام بدهید در 51 مورد جمع آوری شده که در عین سادگی بسیار موثر هستند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۵ - ۰۹:۲۹    
حرکت فیزیکی روتر می تواند تفاوتی واقعی در سرعت دریافتی شما و میزان انتقال بی سیم آن ایجاد کند. مکان مناسب آن به خانه شما بستگی دارد. روتر خود را در گوشه ای یا زیر کمد یا داخل کشو نگذارید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۵ - ۰۹:۲۶    
بررسی آماری روند معاملات بازارهای فرابورس نشان می دهد که این بازار در یک ماه فروردین ماه با بازدهی 12 درصدی، آغازی به یادماندنی را برای سرمایه گذاران خود ثبت کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۹    
دیرینه شناسان اخیراً موفق به کشف گونه ای بندپای آبزی با ظاهری عجیب شدند که گفته می شود 450 میلیون سال پیش در اقیانوس های پهناور زمین زندگی می کرده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۵ - ۰۸:۴۴    
متخصص بیماری داخلی گفت: در هنگام پایین آمدن قند خون، فرد اول عرق می کند، بدنش سرد می شود، ط پش قلب، احساس ضعف، بی حالی و کوفتگی می کند و روی زمین می افتد و دیگر قادر به صحبت کردن نیست.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۵ - ۰۲:۲۴    
بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودروهای ژاپنی از افزایش قیمت 30 تا 90 میلیون تومانی خودروهای تویوتا از اواخر اسفند ماه 1400 تا امروز حکایت دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۳    
وزیر بهداشت از افزایش 19.5 درصدی تعرفه خدمات درمانی در بخش دولتی و افزایش 24 درصدی تعرفه این خدمات در بخش خصوصی خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۲۰:۴۶    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تایید دریافت وام 10 میلیارد تومانی از فدراسیون فوتبال گفت: با تامین منابع مالی در اسرع وقت این پول را تحت عنوان قرارداد مضاربه ای دریافت شده، پرداخت می کنیم.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۸:۴۶    
محمد کشتی آرای گفت:امروز قیمت طلا و سکه نسبت به روزهای گذشته کاهشی شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۸    
پژوهشگران فنلاندی در بررسی جدیدی، تاثیر داروهای ضد افسردگی و ضد صرع مادر را بر رشد مغز نوزاد ارزیابی کرده اند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۸:۱۱    
معاون اول رئیس جمهور مصوبه مربوط به حذف معاونان اجرایی و اقتصادی رئیس جمهور از ترکیب کمیسیون اقتصاد دولت را ابلاغ کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۷:۵۹    
اگر هر کدام از این عادت های بد در زندگی زناشویی شما نمود پیدا کرد، زمان آن فرا رسیده تا تغییراتی در زندگیتان اعمال کنید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۷:۵۰    
هندوانه میوه ای کاملا سربسته است و نمی توان از درون آن مطمئن بود. به همین دلیل خرید هندوانه شیرین و قرمز که کاملا رسیده باشد تا حد زیادی چالش برانگیز است ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۲    
قیمت گوشی آیفون تنها در کمتر از 5سال به 15برابر رسیده است!گران ترین گوشی سامسونگ، 3میلیون و 600هزار تومان و ارزان ترین آن نیز 77هزار تومان است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۷:۲۶    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر از دستگیری قاتل کودک 9ساله در این شهرستان خبر داد و گفت: آسیبهای اجتماعی، اعتیاد و عدم کنترل خشم پدر، این کودک 9 ساله را به کام مرگ کشاند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۷:۲۶    
معاون اقتصادی بانک مرکزی آمار بیان شده از سوی رئیس جمهور درباره کاهش حدودا 13 درصدی نرخ تورم از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان سال گذشته را مطابق با آمارهای بانک مرکزی خواند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۷:۲۳    
در این مطلب نحوه ساخت استیکر و گیف متحرک را در واتساپ به شما آموزش می دهیم.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۷:۲۰    
معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: دریافت کنندگان پیامک از سرشماره V.MASKAN با مراجعه به سامانه ملی املاک و اسکان اطلاعات محل سکونت و مالکیت خود را به روز کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۷    
ثبت نام فدراسیون فوتبال برای فروش سهمیه بلیت بازی های ایران از صبح امروز با قیمت های 2 تا 6 میلیون تومان آغاز شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۷    
کانون بازنشستگان هما در نامه ای به رئیس جمهوری خواستار عدم واگذاری موسسه صندوق بازنشستگی و وظیفه کارکنان هما به صندوق بازنشستگی کشوری شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۸    
راه آهن جمهوری اسلامی ایران از آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از ساعت 10 صبح فردا 5 اردیبهشت ماه خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۵    
سرپرست حوزه نظارت گمرکات خراسان رضوی از بازگشایی مرز دوغارون و آغاز به کار مجدد این گمرک مرزی در شمال شرق کشورمان خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۵    
دوباره اشتباهی مرتکب شده اید و دسته گلی به آب داده اید! قصد دارید عذرخواهی کنید اما دوست ندارید متهم و مقصر شناخته شوید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۷    
آمار بانک مرکزی نشان می دهد که متوسط قیمت فروش هر متر خانه در تهران از 5 میلیون تومان در پایان سال 1396 به 35 میلیون تومان تا پایان اسفندماه سال گذشته رسیده که بیش از 7 برابر شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۷    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با تاکید بر لزوم تکمیل واکسیناسیون علیه کرونا از سوی هموطنان، گفت: در حال حاضر هیچ کمبودی از نظر واکسن در کشور وجود ندارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۱    
تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب 3 مدال طلا و یک نقره و شانس رسیدن به 3 طلا و یک برنز دیگر، به عنوان قهرمانی زودهنگام رقابت های آسیایی 2022 مغولستان رسید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۱    
سخنگوی شورای نگهبان از تایید طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۵:۱۲    
تنها راهی که والدین می توانند در دوران نوجوانی به فرزند خود کمک کنند این است که به او در راه پیدا کردن هویت خود کمک کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۹    
شرکت نیومانت، کاهش سود سه ماهه اول خود را ثبت کرد زیرا بزرگ ترین تولیدکننده طلای جهان به دلیل کاهش حجم فروش طلا آسیب دیده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۳    
سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: دستکم یک کودک پس از افزایش موارد هپاتیت حاد در کودکان، جان خود را از دست داده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۰    
با شروع هوای گرم بدن شما رو به ضعیف شدن می رود و با بی آبی شدید درگیر می شود که می تواند سلامت شما را به خطر بیندازد و شما را راهی بیمارستان کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۴    
اکنون نمی دانیم چند بار امکان ابتلا به کووید 19 وجود دارد اما می دانیم که ممکن است چندین بار به آن مبتلا شوید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۴    
تسهیلات پرداختی بانک ها طی 12 ماهه سال 1400 به بخش های اقتصادی مبلغ 29 هزار و 681 هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل معادل 54.1 درصد افزایش داشته است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۱    
سازمان توسعه تجارت از اعزام یک تیم اقتصادی ایرانی به آلمان برای آشنایی با این کشور و فراهم کردن مقدمات لازم برای صادرات کالا خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۹    
در طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو بیش از 5 میلیون نفر برای خرید 8 هزار خودرو اقدام به ثبت نام کرده بودند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۳:۳۶    
چندهفته ای می شود که قیمت گوجه فرنگی، سیب زمینی و بادمجان در بازار افزایش یافته است و به کیلویی بیش از 15 هزار تومان رسیده است ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۸    
علاوه بر تفاوت ها و علاقه های شخصی هر فرد، ویژگی هایی وجود دارد که می تواند شما را تبدیل به فرد مورد علاقه دختر ها کرده و باعث شود تا دختر مورد علاقه خود را به دست آورید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۸    
حتی بزرگترین آشپرهای دنیا نیز ممکن است مرتکیب این اشتباه شوند و در هنگام شستن و مصرف سبزیجات باعث ازبین رفتن مواد مغذی آن شوند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۹    
بازار سرمایه در میان سایر بازارهای مالی در فروردین ماه سال 1401 بیشترین بازدهی را برای سرمایه گذاران ایجاد کرده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۹    
گمرک ایران قانون اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را به گمرک های اجرایی ابلاغ کرده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۳    
کبد چندین عملکرد را در بدن انسان انجام می دهد. کبد سالم برای سلامت دستگاه گوارش و متابولیسم بدن ضروری است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۳    
در اینجا چند روش اثبات شده برای بهبود تمرکز وجود دارد که به بسیاری از افراد کمک کرده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۳    
چندعادت بد تابستانی که فرزندتان امروز باید ترک کند دز غیر اینصورت دچار مشکل میشود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۷    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با کاهش 7488 واحد همراه شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۱    
رییس پلیس راهور تهران بزرگ از ادامه ارائه تسهیلات ویژه برای ترخیص خودروهای توقیفی تا عید فطر خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۵    
تهیه کننده و مجری برنامه زندگی پس از زندگی از منتقدان و مخالفان این برنامه درخواست کرد قسمت های امروز و فردای این برنامه را تماشا کنند و پاسخ دهند چگونه می شود تجربه راویان را توهم، خواب، تخیل ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۲    
مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته، 13 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 140 هزار و 975 نفر رسید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۲:۲۵    
چگونه بفهمیم در یک رابطه ناراضی هستید یا خیر.روابط سالم دارای تعارض هستند .
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۳:۲۲    
نوسانات خلقی، صحبت کردن در خواب، افزایش وزن تحت استرس - اینها تنها تعدادی از چیزهایی هستند که ما فکر می کردیم در مورد انسان و حیوانات متفاوت است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۳:۱۰    
فدراسیون فوتبال در دوره مدیریت عزیزی خادم مبلغ 10 میلیارد تومان به عنوان قرض به باشگاه پرسپولیس پرداخت کرده است. موضوعی که برخلاف مقررات بوده و تخلف محسوب می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۱    
تقریبا همه ما پیش از رفتن به تخت خواب، لباس خواب خود را می پوشیم. شاید به نظر شما عجیب برسد اما متخصصان می گویند که برای داشتن یک خواب آرام و با کیفیت بهتر است هیچگاه این کار را انجام ندهید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۵    
پنج تصویر مختلف پنهان شده در این تصویر نشان می دهد که چه ویژگی هایی برای شما در یک رابطه مهم هستند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۲    
مطالعات آماری نشان داده است که سرطان روده هر ساله تقریبا در بیش از یک میلیون نفر از مردم جهان تشخیص داده می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۳    
محمود جعفرنژاد، مدیر روابط عمومی ستاد دیه استان هرمزگان می گوید مبلغی که محسن چاوشی برای کمک به آزادی زندانیان استان آن ها جمع آوری کرد، در مجموع 340 میلیون تومان بود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۳    
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با همکاری سه وزارتخانه بهداشت، ارتباطات، اطلاعات و بیمه ها، طرح نسخه نویسی الکترونیک تا پایان سال جاری کامل اجرا خواهد شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۳    
معیارهای جذابیت برای افراد مختلف متفاوت است. استانداردهای زیبایی تقریبا ثابت است و اما هر چه زمان می گذرد جامعه و سلیقه افراد به سمت و سویی دیگر می رود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۰    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت در پاسخ به اظهارات شرکت های تولیدی داخلی واکسن در کمیسیون بهداشت مجلس، گفت: خرید واکسن داخلی مطابق قرارداد با شرکت های داخلی انجام می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۷    
بررسی های صورت گرفته نشان می دهد، که نسبت بدهی های معوق در تسهیلات ارزی سه برابر تسهیلات ریالی است و افرادی که تسهیلات ارزی دریافت کرده اند با بهانه های مختلف به دنبال بازپرداخت ریالی وام ها هستند تا ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۴    
بیشتر مردم فکر می کنند که فقط دیابتی ها سطح قند خون بالایی دارند
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۲:۲۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: اینکه یکبار برای همیشه باید از شر ارز ترجیحی کشور را خلاص کنیم را قبول دارم اما چون الان مشکلاتی وجود دارد و مردم به کالاهای اساسی به خوبی دسترسی ندارند ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۲:۲۵    
نگهداری سبزیجات به روش صحیح آنها را تازه و سالم نگه می دارد. برخی از سبزیجات و میوه ها باید در یخچال نگهداری شوند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۲:۲۲    
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: پرونده قضایی برای بررسی و شناسایی عامل آزار و اذیت یک ناتوان ذهنی در قائم شهر تشکیل شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۲:۱۹    
قیمت محصولات سایپا امروز یکشنبه نوسانی یک تا 20 میلیون تومانی را تجربه کرد. قیمت پژو 207 اتوماتیک نیز امروز یکشنبه با 9 میلیون تومان افزایش نسبت به پنجشنبه 559 میلیون تومان بود
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۲:۱۳    
یک کارشناس بازار سرمایه ضمن بررسی وضعیت این بازار اظهار کرد: انتظار میرود بازار سرمایه در مدار یک سود معقول باشد ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۲:۱۰    
وزارت جهاد کشاورزی امروز قیمت 83 قلم کالای اساسی را بدون تغییر قیمت برای اردیبهشت ماه سال جاری اعلام کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۴    
وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که در راستای بهره مندی از فیوضات معنوی سومین شب از لیالی قدر، فردا، مدارس با 2 ساعت تأخیر باز می شوند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۴    
مدیرکل هوشمندسازی و فناوری نوین توانیر گفت: بر اساس طرح هوشمندسازی کنتورها اگر بانک ها، ادارات دولتی و خصوصی بعد از ساعت اداری، خارج از الگوی تعیین شده مصرف داشته باشند ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۱    
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش وپرورش جزئیاتی از راه اندازی مدرسه شیشه ای ارائه و از مشخص شدن شهریه سال تحصیلی آتی مدارس غیردولتی در اردیبهشت ماه خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۸    
سالانه 80 میلیارد دلار معادل 1.9 هزار تریلیون تومان پول کشور (ارز نیمایی) برای تأمین یارانه سوخت هزینه می شود که این به معنای گنجی به وزن 1650 تن طلای خالص (هر گرم طلا 1.307.900 تومان)، است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۵    
ناظر گمرکات خراسان رضوی در مکاتبه ای، خواستار عدم ارسال کالاهای ترانزیتی و صادراتی به مرز دوغارون شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۲    
کارت تاروت انتخاب شده در مورد زندگی شخصیت شما و اتفاقاتی که در 100 روز آینده برای شما ممکن است بیفتید سخن می گوید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۰    
سایت جهانی کیتکونیوز هر هفته یک نظرسنجی برگذار کرده و از تحلیلگران و سرمایه گذاران می خواهد قیمت طلا را پیش بینی کنند. در نظرسنجی این هفته هیچ پیش بینی مشخصی از قیمت طلا انجام نشد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۵    
قیمت طلا که هفته گذشته را صعودی آغاز کرده بود در نیمه دوم هفته در یک روند نزولی قرار گرفته و در روز جمعه افت بسیار شدیدی را تجربه کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۷    
سرپرست دفتر صنایع خودروی وزارت صنعت، از طراحی یک پلتفرم مشترک داخلی برای تولید خودروهای ارزان که 150تا 200میلیون تومان(معادل 5تا 6هزار دلار) قیمت خواهد داشت خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۴    
شایعه شده که عادل فردوسی پور برای بازگشت به تلویزیون شرط و شروط دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۲    
شرق نوشت: کارمندان این شرکت های دولتی رکورددار دریافت بالاترین حقوق و مزایا هستند. بر اساس گزارش دیوان محاسبات کشور ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۲    
پوستر بین المللی فیلم تصور با طراحی محمدحسین هوشمندی و عکاسی حبیب مجیدی، منتشر شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۰:۱۹    
عروس 16 ساله از داماد 21 ساله درخواست عقب افتادن عروسی را کرد؛ داماد بی حوصله، هم او را کشت هم خودش را
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۰:۱۹    
انجمن جهانی فولاد گزارش داد: مجموع تولید جهانی این محصول در سه ماهه نخست سال 2022 میلادی کاهش 6.8 درصدی را به ثبت رساند ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۰:۱۶    
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران با بیان اینکه اینترنت در ایران نه خیلی ارزان است و نه گران، بلکه باید مبتنی بر شرایط به روزرسانی شود، گفت که اگر قیمت برای ارائه دهندگان خدمت مطلوب نباشد ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۰:۱۳    
مدیرکل دفترحقوقی و قراردادهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی با اشاره به متلاشی شدن دو باندجعل اسناد و فروش فاکتورهای صوری گفت:براساس دادنامه صادره برای یکی از این باندها ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۷    
سریال های خارجی در هر نوع ژانر و سبکی که باشند با مانور زیادی پخش می شوند و مرحله به مرحله آنها را میتوانیم رصد کنیم و این به لطف گسترش تجهیزات ارتباطی و بستر اینترنت است ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۰۹:۵۵    
یک متخصص تغذیه گفت: بیشتر ما گاهی اوقات سردرد داریم، اما میگرن اغلب طولانی تر از سردرد است و اثرات جسمی بیشتری نسبت به سردردهای معمولی دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۰۹:۴۳    
با برداشته شدن حجم مبنای 17 نماد معاملاتی از فردا(دوشنبه)، تعداد نمادهای بدون حجم مبنا در فرابورس ایران به 46 نماد می رسد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۰۹:۳۷    
عباس مورون مجری و تهیه کننده برنامه "زندگی پس از زندگی" درباره اختلال ایجاد شده در پخش امروز توضیحاتی داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۰۹:۱۹    
وزیر صمت وعده داده بود امسال قرعه کشی حذف و تولید افزایش خواهد یافت اما هیچ کدام عملی نشد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۰۹:۱۶    
عضو ستاد هماهنگی و پیگیری مسائل جام جهانی 2022 قطر در کیش با طرح این پیشنهاد که یک سوم از 15 هزار بلیت سهمیۀ ایران در بازی های جام جهانی 2022 قطر به کیش تعلق گیرد توضیحاتی داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۰۹:۱۳    
شوخی ایلان ماسک با بیل گیتس به طور گسترده در شبکه های اجتماعی در حال پخش شدن است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۰۹:۱۳    
زانوها بزرگ ترین و قوی ترین مفاصل بدن هستند و افراد تقریبا به طور مداوم در طول روز از آنها برای نشستن، ایستادن، راه رفتن، پریدن و خم شدن استفاده می کنند ...
  • ۱