دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۱:۱۲May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 18 اردیبهشت 1401 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 29 اسفند 1400 طلا 31 فروردین 1401 طلا 31 خرداد 1401 طلا 31 تیر 1401 طلا 31 مرداد 1401 طلا 31 شهریور 1401 طلا 30 مهر 1401 طلا 30 آبان 1401 طلا 30 آذر 1401 طلا 1 دی 1401 طلا 30 بهمن 1401 طلا 29 اسفند 1401 طلا 1 اردیبهشت 1401 طلا 2 اردیبهشت 1401 طلا 3 اردیبهشت 1401 طلا 4 اردیبهشت 1401 طلا 5 اردیبهشت 1401 طلا 6 اردیبهشت 1401 طلا 7 اردیبهشت 1401 طلا 8 اردیبهشت 1401 طلا 9 اردیبهشت 1401 طلا 10 اردیبهشت 1401 طلا 11 اردیبهشت 1401 طلا 12 اردیبهشت 1401 طلا 13 اردیبهشت 1401 طلا 14 اردیبهشت 1401 طلا 15 اردیبهشت 1401 طلا 16 اردیبهشت 1401 طلا 17 اردیبهشت 1401 طلا 18 اردیبهشت 1401 طلا 19 اردیبهشت 1401 طلا 20 اردیبهشت 1401 طلا 21 اردیبهشت 1401 طلا 22 اردیبهشت 1401 طلا 23 اردیبهشت 1401 طلا 24 اردیبهشت 1401 طلا 25 اردیبهشت 1401 طلا 26 اردیبهشت 1401 طلا 27 اردیبهشت 1401 طلا 28 اردیبهشت 1401 طلا 29 اردیبهشت 1401 طلا 30 اردیبهشت 1401 طلا 31 اردیبهشت 1401 
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۵:۲۴    
گفتگو با با مرجانه گلچین بازیگر طنز سینما و تلویزیون که در سال های طلایی سینما در دهه 60 در برخی آثار سینمایی با رضا رویگری همکاری نزدیک داشته است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۳:۳۹    
معاون شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: وثیقه قرار دادن دارایی سهام افراد برای دریافت وام با همکاری دو بانک ملی و قرض الحسنه مهر ایران عملیاتی می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۲:۳۷    
مستمری بازنشستگان نفت از اردیبهشت افزایش می یابد. افزایش ده درصدی مستمری بازنشستگان نفت دقیقا برابر با افزایش مستمری بازنشستگان صندوق کشوری به تصویب رسیده و ظاهرا ابلاغ شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۱:۰۷    
پیش فروش بلیت قطار های مسافری برای بازه زمانی خرداد از فردا آغاز می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۰۹:۱۱    
وزیر جهادکشاورزی ضمن تاکید بر اینکه یارانه نان و دارو تغییر نمی کند و در مورد آرد صنف و صنعت نیز مبلغ جبرانی واریز خواهد شد گفت ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۲۲:۴۴    
گوشی های آیفون همچنان پرچمدار گران ترین و لوکس ترین محصولات بازار در ایران محسوب می شوند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۲۲:۴۷    
رییس کل سازمان مالیاتی کشور گفت: با تصویب و اجرای قانون مالیات بر عایدی سرمایه، سوداگران اقتصادی مشمول مالیات می شوند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۸    
دو هفته پس از انتشار یک ویدیو از سوی رضا رویگری و حاشیه های فراوان بر سر حضور او در آسایشگاه کهریزک، سرانجام این بازیگر ترجیح داد با بهتر شدن شرایط جسمی اش به منزلی که برایش تهیه شده برود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۵    
محققان نسبت به کاهش اثربخشی واکسن در افراد چاق که قبلا دچار عفونت کووید-19 نشده اند، هشدار دادند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۲۱:۴۷    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از دایر بودن کلیه مدارس استان تهران برای فردا (دوشنبه) 19 اردیبهشت ماه خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۲۰:۳۲    
رئیس دایره اعتبارات بانک های تخصصی بانک مرکزی، جزئیات شرایط متقاضیان برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن را اعلام کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۲۰:۰۲    
سرپرست دبیرخانه شورای ملی سالمندان، اسامی پیرترین و جوان ترین استان های کشور را اعلام کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۹:۵۶    
این عقیده وجود دارد که مردم دقیقاً همانطور که شما به آنها اجازه می دهید با شما رفتار می کنند و این تا حد زیادی درست است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۹:۵۶    
در حالی که کمردرد بسیار شایع است، لزوماً به این معنی نیست که طبیعی است. احساس درد در پشت شما ممکن است شما را از لذت بردن از ورزش های مورد علاقه خود باز دارد،
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۹:۵۶    
علامت هایی که نشان میدهد کسی با احساسات شما بازی میکند. این علائم را بخوانید تا ببینید آیا او با احساسات شما بازی می کند یا خیر و چه کاری می توانید انجام دهید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۹:۵۳    
آیا مدام رفتن به باشگاه را به تعویق می اندازید؟ آیا امروز همان روزی است که همیشه می خواستید شروع به ورزش کنید؟
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۹:۵۳    
آیا می توانید به راحتی به همکاران یا بستگان خود که از شما درخواست لطف می کنند، "نه" بگویید؟ برای بسیاری از مردم، این یک چالش واقعا بزرگ است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۸    
توقف فروش خودرو توسط خودروسازان به همراه کاهش عرضه باعث شده تا بازار خودرو بازهم شاهد افزایش قیمت باشد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۶:۵۳    
زبان ما عضوی است که مدام از آن استفاده می کنیم، اما توجه زیادی به آن نمی کنیم. ما از آن برای اساسی ترین کارکردهای زندگی انسان، مانند خوردن و صحبت کردن، استفاده می کنیم ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۸    
مدیرکل مطالعات رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه دسترسی مستاجران به مسکن مقرون به صرفه کاهش یافته است، گفت: گروه هایی از مستاجران زن سرپرست ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۶    
محققان "دانشگاه آریزونا" آمریکا در یافته های اخیرشان اظهار کرده اند بررسی ارتباط میان ژن پارکینسون و مشکلات صوتی می تواند به تشخیص زودهنگام این بیماری در افراد بیانجامد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۰    
مشاهدات میدانی حاکی از آن است که قیمت برخی صیفی جات که از ماه های قبل سیر صعودی به خود گرفته بود بر خلاف وعده مسئولان تاکنون کاهشی نشده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۸    
وزیر آموزش و پرورش در خصوص تعطیلی امروز مدارس توضیحاتی ارائه کرد و گفت: به واسطه بدی هوا، اختلالی پیش آمد و گویا اولیاء سرگردان شده بودند و گویا استانداری تهران این تصمیم را گرفته بود که من از اولیاء ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۵    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درباره فیلم منتشر شده از بازداشت یک زن در سد لتیان و علت ماجرای روی داده توضیحاتی ارائه کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۲    
مدیرکل دفتر گردشگری داخلی وزارت گردشگری گفت: طی چند روز آینده با حضور وزیر گردشگری نخستین کروز کشور خریداری شده از فرانسه در آب های خلیج فارس از مقصد بوشهر با ظرفیت 1700 نفر رونمایی می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۵:۰۹    
ناسا بر این باور است که یک سیارک بزرگ به عرض 488 متر به سمت زمین در حال حرکت است. این سیارک کمی از برج ایفل بزرگ تر است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۳:۴۲    
مطابق بسته راهبردها و سیاست های بخش بانکی که به تازگی توسط وزارت اقتصاد رونمایی شده هرگونه سرمایه گذاری بانک ها در بازارهای ارز، طلا، سکه، املاک و مستغلات ممنوع شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۴:۳۶    
آیا می خواهید قند خون خود را کاهش دهید؟ حرکت کنید و آن را بخشی از سبک زندگی خود قرار دهید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۴:۳۶    
نوشیدن مایعات زیاد بخش مهمی از دفع سنگ های کلیه و جلوگیری از تشکیل سنگ های جدید است. این مایع نه تنها سموم را دفع می کند، بلکه به حرکت سنگ ها و شن ها از طریق دستگاه ادراری شما نیز کمک می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۴:۳۰    
وزیر جهاد کشاورزی، توزیع حداکثری روغن، شکر، برنج و سایر محصولات استراتژیک در سبد مصرفی خانوار را از مصوبات جلسه قرارگاه امنیت غذایی برای تنظیم بازار کشور اعلام کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۷    
طبق اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برآورد هزینه مسکن خانوار مستاجر شهرنشین روی خط فقر در سال 1401 ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۱    
فرمانده پلیس فرودگاه های کشور از کشف بیش از دو کیلوگرم تریاک در جداره آلبوم و قاب عکس توسط ماموران پلیس فرودگاه مشهد خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۳:۰۹    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز در یک روند رو به افزایش با رشد 9152 واحد همراه شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۴:۰۳    
دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران گفت: از روز گذشته توزیع ماکارونی با قیمت های جدید شروع شده و بازار طی هفته جاری اشباع می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۴:۰۳    
آیا در مسیر درست قدم برمیدارید؟ تستی که ما پیشنهاد می کنیم به شما در رمزگشایی مسیر زندگیتان به شما کمک می کند ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۳:۵۴    
مدیرعامل اتحادیه دامداران با بیان اینکه معادل 3 هزار میلیارد تومان تخصیص ارز نهاده ها انجام شده است گفت: ارز نهاده های دامی برای فروردین، اریبهشت و خرداد نیز با دلار 4200 تومانی تامین شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۳:۴۵    
به عنوان یک صاحب کسب و کار، باید ریسک کنید. ریسک ،کارآفرینی را تعریف می کند. اما همه ریسک ها برابر نیستند ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۳:۳۹    
سفیر قطر در تهران با حضور در ساختمان میرداماد با رئیس کل بانک مرکزی دیدار و گفتگو کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۲:۵۴    
روابط، چه افلاطونی، چه خانوادگی یا عاشقانه، می تواند چالش برانگیز باشد. مردم اغلب صدمه می بینند و بازسازی آن زمان و تلاش می خواهد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۲:۴۸    
اوپک در دیدار اخیر وزیران این گروه و متحدانش، بدون این که به موضوع تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه بپردازد، افزایش اندک تولید برای ماه میلادی آینده را تصویب کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۲:۴۲    
بر اساس نظرسنجی شرکت بیمه ملکی مستقر در بریتانیا (CIA Landlords)، دبی، سودآورترین و گران ترین مکان در جهان برای مالکان ایربی ان بی (Airbnb) به ویژه برای صاحبان املاک در نزدیکی برج خلیفه است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۲:۳۶    
حامد حدادی بسکتبال ایران در یک برنامه تلویزیونی خبر ازدواجش را داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۲:۳۳    
زنان بخش بزرگی از جامعه موفق یک کشور را تشکیل می دهند در نتیجه شما به عنوان یک زن باهوش با انجام این کارها همه را شگفت زده خواهید کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۲:۳۰    
اگر برای شما نیز سوال است که برخی از افراد چگونه صد سالگی می رسند و یا بیش از آن زندگی می کنند حتما ادامه این خبر را بخوانید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۲:۲۷    
مرد آن طرف میز از آدم هایی می گوید که یک خانه پشتوانه زندگی آنهاست و سعی می کنند با افزایش قیمت ها آنها هم کرایه را بالا ببرند: این وسط فقط مستأجر ضرر می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۲:۲۱    
پیدا کردن نوع پوست به شما در انتخاب درست صابون، کرم و لوازم آرایشی کمک می کند و در نتیجه پوستی زیبا و درخشان برای شما به ارمغان می آورد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۲:۱۲    
آفت دهان یک دفعه در دهان شما ظاهر می شود و حتی نوشیدن یک لیوان آب را برای شما دشوار می کند. پس بهتر است درمان آن را پیدا کنید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۹    
تست های روانشناسی و شخصیتی می توانند رازهای زیادی را درباره شخصیت و نوع فکر شما بیان کنند. البته که این تست ها گاهی اوقات جنبه سرگرمی دارند اما خب بهتر است از حل آن ها غافل نشوید و شانس خودتان را ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۳    
سازمان حج و زیارت اعلام کرد: بانک مرکزی با پرداخت 200 یورو ارز همراه زائر در حج امسال موافقت کرده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۰    
پاسخ عجیب هومن حاجی عبدالهی در توئیتر جنجال بسیاری را به پا کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۱:۴۵    
طبق بررسی های صورت گرفته با توجه به افزایش 5 درصدی نرخ سود تسهیلات ودیعه مسکن متقاضیان دریافت این تسهیلات، باید ماهانه حدود یک میلیون تومان اقساط پرداخت کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۱:۴۲    
قیمت پراید 111 امروز یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 با یک میلیون تومان افزایش قیمت به 205 میلیون تومان رسید.دنا پلاس دنده ای توربو نیز با 11 میلیون تومان افزایش به 477 میلیون تومان رسید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۴    
ورلد ساکر 10 شگفتی بزرگ در تاریخ جام های جهانی را معرفی کرده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۱:۰۰    
مهاجم ملی پوش کشورمان بعد از نیمکت نشینی های مداوم جایگاه بهترین گلزن شباب الاهلی را از دست داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۰    
مقام های بهداشتی انگلیس از شناسایی یک مورد ابتلا به بیماری عفونی "آبله میمون" در این کشور خبر داده اند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۰:۲۵    
ثبت نام اعزام زائران حج تمتع 1401 به عربستان از ساعت 10 صبح یکشنبه 18 اردیبهشت از طریق سامانه رزرو سازمان حج و زیارت آغاز شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۰:۲۲    
انواع مختلفی از تومورهای مغزی وجود دارد. برخی سرطانی (بدخیم) و برخی غیرسرطانی (خوش خیم) هستند. برخی از تومورهای بدخیم از مغز شروع می شوند؛ بنابراین این موارد، سرطان اولیه مغز نامیده می شوند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۴    
یکی از چهره های برجسته و بین المللی شطرنج در سن 100 سالگی درگذشت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۴    
در حالی امروز صبح، مدارس پیش دبستانی، استثنایی و ابتدایی استان تهران به دلیل آلودگی هوا از سوی استانداری تهران "تعطیل" اعلام شد که بسیاری از خانواده ها فرزندان خود را به مدرسه برده و از چنین تصمیمی ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۹    
حادثه آتش سوزی یک خوابگاه 10 طبقه دانشجویی در خیابان کریمخان تهران 11 مصدوم داشت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۹:۲۹    
رئیس مرکز مالکیت فکری اعلام کرد که این مرکز برای اولین بار به منظور اصالت سنجی مجوزهای فعالیت درخواست کنندگان علائم تجاری با مراجع صدور مجوز کسب وکار اتصال الکترونیکی برقرار کرده است تا تولیدکنندگان ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۹:۱۷    
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تامین اجتماعی از افزایش سقف وام قرض الحسنه بازنشستگان این سازمان در سال جاری خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۹:۱۴    
شکست منچستریونایتد مقابل برایتون اتفاق تلخی برای کریستیانو رونالدو بود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۹:۱۱    
بانک مرکزی در بخشنامه ای شرایط پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن را به بانک های عامل ابلاغ کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۹:۰۸    
معاون عمرانی استانداری تهران از تعطیلی مدارس پیش دبستانی و دبستانی این استان به علت آلودگی هوا خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۹:۰۵    
ایران در جدیدترین رده بندی بزرگترین اقتصادهای جهان بر اساس آمار صندوق بین المللی پول در جایگاه بیستم و بالاتر از کشورهایی مثل لهستان، مصر، هلند، آرژانتین، سوئیس، بلژیک و اتریش قرار گرفته است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۸:۵۹    
مدت ها پس از فروکش کردن علائم بیماری کووید-19 و از سرگیری روند زندگی، افراد ممکن است به دلیل مجموعه ای از عوارض ناشی از این بیماری همچون نارسایی تنفسی، حمله قلبی ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۸:۴۷    
این محصول از مواد سبک و مقاوم بویژه تیتانیوم گرید 5 تولید شده که از سایر انواع فلز مقاومت بالاتری را ارائه می دهد. از این فلز در تولید خودروهای باکیفیت نیز استفاده می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۸:۴۷    
سرمربی بارسلونا بعد از کسب پیروزی برابر رئال بتیس به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و تاکید کرد که تفکر تیم تغییر کرده است
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۸:۴۴    
ون گوگ این روزها علاوه بر اینکه یک هنرمند نام آشنا در سراسر جهان به شمار می رود، در گروه هنرمندانی قرار می گیرد که آثارشان قیمت های چشمگیر را در ذهن تداعی می کنند ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۸:۳۸    
تیم فوتبال استقلال در صورت قهرمانی در رقابت های لیگ برتر فقط به اندازه 4 گل فرصت خطا دارد تا عنوان مستحکم ترین خط دفاعی را میان قهرمانان تاریخ رقابت های لیگ برتر کسب کند.