پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۲۰:۵۸May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 26 اردیبهشت 1401 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 29 اسفند 1400 طلا 31 فروردین 1401 طلا 31 خرداد 1401 طلا 31 تیر 1401 طلا 31 مرداد 1401 طلا 31 شهریور 1401 طلا 30 مهر 1401 طلا 30 آبان 1401 طلا 30 آذر 1401 طلا 1 دی 1401 طلا 30 بهمن 1401 طلا 29 اسفند 1401 طلا 1 اردیبهشت 1401 طلا 2 اردیبهشت 1401 طلا 3 اردیبهشت 1401 طلا 4 اردیبهشت 1401 طلا 5 اردیبهشت 1401 طلا 6 اردیبهشت 1401 طلا 7 اردیبهشت 1401 طلا 8 اردیبهشت 1401 طلا 9 اردیبهشت 1401 طلا 10 اردیبهشت 1401 طلا 11 اردیبهشت 1401 طلا 12 اردیبهشت 1401 طلا 13 اردیبهشت 1401 طلا 14 اردیبهشت 1401 طلا 15 اردیبهشت 1401 طلا 16 اردیبهشت 1401 طلا 17 اردیبهشت 1401 طلا 18 اردیبهشت 1401 طلا 19 اردیبهشت 1401 طلا 20 اردیبهشت 1401 طلا 21 اردیبهشت 1401 طلا 22 اردیبهشت 1401 طلا 23 اردیبهشت 1401 طلا 24 اردیبهشت 1401 طلا 25 اردیبهشت 1401 طلا 26 اردیبهشت 1401 طلا 27 اردیبهشت 1401 طلا 28 اردیبهشت 1401 طلا 29 اردیبهشت 1401 طلا 30 اردیبهشت 1401 طلا 31 اردیبهشت 1401 
طلا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۳ - ۱۷:۰۸    
ویتامین E یکی از 4 ویتامین محلول در چربی است که به عنوان یک آنتی اکسیدان نقش اساسی در حفاظت از بدن در برابر آسیب های ناشی از اکسیژن فعال که در جریان متابولیسم تشکیل می شود یا در محیط زیست صورت می ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۸:۱۲    
احتمالاً شنیده اید که ترکیب آب و سرکه می تواند به عنوان مکمل به استراتژی کاهش وزن کمک کند، اما چه چیز دیگری در آن می تواند مفید باشد؟
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۶    
براساس بررسی بیش از 100 مطالعه آکادمیک، افرادی که در زمینه سرگرمی و هنرهای نمایشی کار می کنند، دو برابر بیش تر از جمعیت عمومی در معرض افسردگی قرار دارند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۲:۵۰    
از امروز شنبه (31 اردیبهشت) واریز سود سال 98 و 99 برای جاماندگان دریافت سود سهام عدالت انجام خواهد شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۶    
ورم معده که به عنوان گاستریت هم شناخته می شود، به نوعی التهاب در پوشش معده گفته می شود. برخی درمان های خانگی طبیعی می توانند به رفع این مشکلات کمک کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۰:۳۶    
محققان مصرف یک نوع میوه را برای کاهش استرس و برطرف شدن مشکلات خواب پیشنهاد می کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۰۰:۳۰    
طبق قانون جوانی جمعیت به خانوارهای دارای سه فرزند در شهرهایی که زیر 500 هزار نفر جمعیت دارند زمین 200 متری و در شهرهای بالای 500 هزار نفر یک واحد مسکونی در اقساط 10 ساله واگذار می شود که تاکنون ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۷:۵۲    
رئیس سازمان برنامه وبودجه گفت: به خلاف سال گذشته که در 5 ماه ابتدای سال بیش از 50هزار میلیارد تومان از تنخواه بانک مرکزی استفاده شد ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۶:۳۴    
مدیرعامل شرکت عمران پرند گفت: خرید عرصه مسکن مهر تنها برای متقاضیان خود مالکی که واحد مسکن مهر را خریداری کرده اند اجباری است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۲:۱۴    
علی دایی و عادل فردوسی پور، دو چهره محبوب و مردمی اخیرا با یکدیگر دیدار داشتند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۱:۵۰    
کشور چین به تازگی یک داروی جدیدبرای درمان کرونا به ثبت رسانده که گیاهی است.گفته می شود این دارو می تواند سرعت کپی برداری از ویروس کرونا را که باعث همه گیری مداوم شده به شدت کاهش دهد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۱:۴۴    
معاون مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا (س) تهران با تاکید بر اینکه خانه ابدی لوکس و خاصی در این سازمان وجود ندارد، درباره افزایش قیمت خرید خانه ابدی در سال جاری توضیحاتی داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۴    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد افراد مبتلا به دیابت تقریباً دو برابر بیشتر از افراد بدون دیابت در معرض خطر مرگ ناشی از کووید و تقریباً سه برابر بیشتر با احتمال ابتلاء به نوع شدید بیماری روبرو هستند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۰:۴۷    
معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بخشنامه تعیین ضریب حقوق را به ادارات آموزش و پرورش استان ها ابلاغ کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۰:۴۴    
شهاب حسینی با انتشار پستی در صفحه موسسه اش به گرانی های اخیر واکنش نشان داد و به انتقاد از مسولین پرداخت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۲۲:۲۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت مردمی و وزارت تعاون یکی از برنامه های اصلی خود در سال 1401 را توسعه مشاغل خانگی قرار داده است و در این راستا نظام صدور مجوزها در این بخش تسهیل شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۲۲:۴۷    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: راه اندازی معاملات اوراق سلف مسکن در دستور کار بورس کالا است که بحث های فقهی آن در مرحله پایانی قرار دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۲۲:۴۷    
وزیر مدیریت منطقه ای و زیرساخت ارمنستان از همه کامیون داران و رانندگان ایرانی که از مسیر ترانزیتی ایران و ارمنستان عبور می کنند و با مشکلاتی مواجهه هستند ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۲۲:۱۴    
ارزش روبل روسیه در برابر یورو در معاملات امروز به بالاترین میزان 5 سال گذشته رسید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۲۱:۳۸    
گروه صنعتی ایران خودرو، در چهارمین نمایشگاه بین المللی خودروی تهران، هایما 8S و 7X، دو محصول جدید خود را معرفی کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۰    
مجری طرح کشت گندم گفت تاکنون یک میلیون 800 هزار تن گندم از گندمکاران خریداری شده و خریداین محصول در استان های جنوبی همچنان ادامه دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۲۱:۱۱    
معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه روغن خوراکی موردنیاز کشور تامین است، گفت: بخشی از مشکل روغن به شبکه توزیع برمی گردد که تا ساعات پایانی امشب این مشکل برطرف می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۲۱:۰۵    
وزیر اقتصاد گفت: پس از ارزیابی کامل سیاست اصلاح ارز ترجیحی و اصلاح هدفمندی یارانه ها، اصلاح اقتصاد کشور در دستور کار قرار خواهد گرفت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۲۰:۵۳    
میرکاظمی گفت: تمرکز دولت بر کاهش تورم است و برای مقابله با آن باید رشد مصارف دولت و خلق پول توسط بانک ها کنترل شود و دولت برای هر دو برنامه مشخصی دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۹:۳۰    
محمد کشتی آرای گفت:سطح داد و ستدها در بازار طلا و سکه نسبت به هفته های گذشته روند صعودی به خود گرفته است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۹    
به دنبال ارسال پیامکی به برخی متقاضیان مسکن مهر مبنی بر اجباری بودن خرید عرصه مسکن مهر، شرکت عمران شهرهای جدید توضیحاتی ارائه داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۳    
معاون بهداشت وزارت بهداشت از شروع تزریق دوز چهارم واکسن کرونا برای گروه 70 سال به بالا خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۳    
آیا قبلاً ازدواج کرده اید و فقط می خواهید ببینید که آیا واقعیت دارد یا خیر؟ یکی از 8 گل رنگی را انتخاب کنید که بیشتر از بقیه توجه شما را به خود جلب کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۰    
فرشته حسینی، عکسی از خود را در کنار صدف عسگری، با پوششی متفاوت، در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. این دو بازیگر، در دسته دختران که فیلمی دفاع مقدسی بود، در نقش دو رزمنده خرمشهری ظاهر شده بودند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۷    
وزیر علوم با تاکید بر این که آموزش دانشجویان از مهرماه قطعا به صورت "حضوری" خواهد بود، اظهار کرد: دانشگاه ها مختار هستند از آموزش مجازی به عنوان آموزش مکمل در دانشگاه ها استفاده کنند ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۹    
یکی از بحث های مهم این روزها درباره میزان ضرر شیرین کننده های مصنوعی است. آن ها واقعا با سلامتی ما چه می کنند؟
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۷:۰۳    
خودروسازان از فردا 27 اردیبهشت ماه موظفند تمام محصولات خودروهای سواری خود را در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به سه روش، فروش فوری ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۴    
نگهداری از برنج در خانه آن هم به صورتی که حشرات به برنج شما حمله نکنند کار بسیار دشواری است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۷:۱۸    
برخی از افراد هنگامی که دچار اضطراب می شوند پیش می آید که از داشتن تهوع گله کنند اما آیا اضطراب باعث ایجاد تهوع می شود؟
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۶:۵۷    
شرکت عمران شهرهای جدید در اطلاعیه ای چارچوب قانونی واگذاری عرصه واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید به متقاضیان را اعلام و تاکید کرد که خرید عرصه مسکن مهر در شهر جدید پرند برای همه واحدها اجباری نشده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۶:۵۴    
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه گوشت قرمز پیش از این یارانه دریافت نمی کرد گفت ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۶:۵۴    
با پیگیری های به عمل آمده از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و به جهت رعایت مصوبات ستاد تنظیم بازار، وجوه اضافه دریافتی از هر مسافران توسط شرکت های تاکسی اینترنتی، به آنها مسترد می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۶:۴۲    
پژوهشگران آلمانی در بررسی جدید خود، رابطه گروهی از ویروس ها را با ابتلا به دیابت نوع دو ارزیابی کرده اند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۶:۳۶    
یک کارشناس اقتصادی با تصریح بر اینکه آمار و ارقام ریاضی جای فلسفه بافی نیست، ادعای اخیر همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی را مبنی بر اینکه دولت سیزدهم فوق سلطان چاپ پول است، مستند به آمار و ارقام رد کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۵:۴۸    
یک جامعه شناس گفت: اگر ما دائم محل زندگی خودمان را تغییر دهیم پدیده ای به نام مهاجر یا غریبگی ایجاد می شود، این غریبگی کمتر پایبند به اصول همسایگی است و زمینه افزایش جرم را فراهم می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۵:۳۳    
سازمان دامپزشکی کشور در اطلاعیه ای نسبت به شیوع بیماری تب کریمه کنگو هشدار داد: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج نفر مبتلا به تب کریمه کنگو شناسایی شده اند که یک نفر فوت شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۵:۳۰    
مدیر عملیات بازار بورس کالا با تشریح روند دریافت کد معاملاتی و خرید خودرو در بورس کالای ایران اعلام کرد که روز چهارشنبه خودروی کارا در بورس کالا عرضه خواهد شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۴:۵۴    
در این تست روانشناسی درک اینکه چه نوع همدلی دارید می تواند به شما کمک کند روابط قوی تر و سالم تری ایجاد کنید
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۳:۴۸    
هر کشوری متفاوت و قوانین هر کشوری نیز متفاوت است. گاهی اوقات این قوانین بسیار مضحک هستند، و گاهی اوقات به ارزش های فرهنگی مهمی اشاره می کنند که ممکن است با ارزش های شما متفاوت باشد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۴:۳۰    
رییس فدراسیون فوتبال روسیه شایعه حضور در کنفدراسیون فوتبال آسیا را رد کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۴:۲۱    
ممکن است یک فرد نابغه برای برخی، فرد عجیبی به نظر برسد، اما دلیلی پشت "دیوانگی" آنها وجود دارد. یک نابغه از هوش واقعا بالایی برخوردار است، بسیار خلاق است و رفتارهای عجیب و غریبی دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۴:۰۶    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از رئیس سازمان امور مالیاتی خواست که حداکثر در مدت یک ماه، تکلیف این سازمان با "گواهی سپرده کالایی" در این بازار را روشن کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۷    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با افزایش 10 هزار و 819 واحد همراه شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۱    
با وجود افزایش قیمت شکر از 13 هزار و 200 تومان به 18 هزار تومان درب کارخانه، این محصلول بر اساس گزارش های میدانی 25 تا 30 هزار تومان به فروش می رسد و با کاهش عرضه این محصول مواجه هستیم.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۳:۴۲    
"بیل گیتس" در مورد افرادی که به دلیل تئوری های توطئه واکسینه نمی شوند، می گوید که این موضوع، تراژیک است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۳:۳۹    
همه پزشکان با کارتخوان قهر نیستند. بسیاری از پزشکان هم از قانون پیروی می کنند اما یک پزشک قانون گریز هم برای جامعه پزشکان زیاد است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۳:۳۶    
مردی در کارولینای جنوبی در حالی که قصد دفن همسر کشته شده خود را داشت بر اثر سکته قلبی جان خود را از دست داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۳:۳۳    
وزیر راه و شهرسازی گفت: فردا در شورای عالی مسکن افزایش وام ودیعه مسکن و وام خرید مسکن بررسی می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۳:۳۳    
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پس از سال ها وقفه، طرح تغذیه رایگان دانش آموزی را آغاز کردیم گفت: میانگین سرانه مصرف شیر در دانش آموزان هر سه روز یک لیوان است ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۳:۲۷    
رییس اتاق مشترک ایران و سوییس از چرایی تبدیل شدن این کشور به اصلی ترین شریک تجاری اروپایی ایران می گوید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۳:۲۷    
سازمان اداری و استخدامی در بخشنامه ای بر ممنوعیت کپی مدارک هویتی در ازای ارائه خدمت تاکید کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۳:۲۱    
هدف شما در زندگی چیست؟ آیا می خواهید بدانید چه چیزی به زندگی شما معنای واقعی می دهد؟
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۲    
فراموشی برای همه ما اتفاق می افتد. شما نمی توانید کلید ماشین خود را پیدا کنید .در یک مهمانی با شخصی آشنا می شوید و5 دقیقه بعد نام او را فراموش می کنید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۹    
سرگیجه احساس عدم تعادل یا سبک بودن سر است که با احساس غش کردن، حرکت یا چرخش محیط همراه است. سرگیجه گاهی همراه با حالت تهوع یا استفراغ رخ می دهد ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۹    
عرضه ارز نسبت به تقاضا طی بازه زمانی 17 الی 25 اردیبهشت ماه سال جاری در سامانه نیما و بازار متشکل معاملات ارزی پیشی گرفت که این امر به معنای پوشش جامع نیازهای وارداتی و خرد اسکناس فراتر از تقاضای ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۰    
قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در معاملات امروز با نوسان یک تا هفت میلیون تومانی همراه است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۲:۴۵    
قیمت طلا که در هفته گذشته افت بسیار شدیدی را تجربه کرده بود، امروز همزمان با باز شدن بازار، ابتدا حرکاتی جزئی از خود نشان داد و سپس کاهش بسیار شدیدی را شاهد بود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۲:۳۶    
تعداد مادرانی که قبل از ورود به اتاق عمل و انجام زایمان به آرایشگاه می روند، موهایشان را براشینگ می کنند ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۲:۳۰    
منابع خبری از انجام نخستین پرواز تجاری از فرودگاه صنعا به مقصد اردن پس از شش سال تعطیلی این فرودگاه خبر دادند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۲:۲۴    
سخنگوی اتحادیه لوازم یدکی می گوید: لوازم یدکی از ابتدای اردیبهشت تاکنون 20 درصد گران شده است؛ تورم، افزایش حقوق و افزایش مالیات از مهم ترین دلایل رشد قیمت بوده اند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۲:۱۸    
با دعوت رسمی فدراسیون جودو کشور روسیه، تیم ملی جودو ایران جهت حضور درمسابقات چند جانبه روسیه راهی این کشور خواهد شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۲:۱۵    
دبیر کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا با بیان اینکه سویه های جدید این بیماری در برخی کشورها نگران کننده است، گفت: مردم دچار عادی انگاری شده اند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۰    
تکلیف نیمکت پرسپولیس برای فصل آینده رقابت های لیگ برتر فوتبال مشخص شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۰:۵۴    
بر اساس مصوبه شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی، قیمت تضمینی شیر خام درب دامداری ها کیلویی 12 هزار تومان تصویب و برای اجرا ابلاغ شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۰:۴۲    
این حادثه هولناک ساعت 9:45 صبح جمعه 9 اردیبهشت به بازپرس محمد وهابی اعلام شد و با حضور تیم جنایی در بیمارستانی در پایتخت ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۰:۲۷    
به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران در پنج روز آغاز اجرای طرح کنترل و نظارت بر بازار، بیشترین تخلفات کشف شده شامل گران فروشی، درج نشدن قیمت، صادر نکردن فاکتور معتبر ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۹:۵۷    
سرجیو کونسیسائو در دوران حضور در پورتو علاقه زیادی به مهدی طارمی نشان داده و البته بارها جواب این اعتماد را به بهترین شکل ممکن گرفته است ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۹:۴۲    
یک مادر و پسر آمریکایی به طور همزمان در جشن فارغ التحصیلی دانشگاه آرکانزانس شرکت کردند و فارغ التحصیل شدند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۹:۴۲    
بنا بر اعلام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمک معیشتی ماه اول با دستور رئیس جمهور به حساب همه افراد متقاضی در سامانه واریز شده و بعد از تایید قابل برداشت خواهد بود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۹:۳۹    
مسوول عملیات حج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از آغاز اعزام 39 هزار و 620 زائر خانه خدا از 19 فرودگاه کشور به سرزمین وحی از تاریخ 22 خرداد ماه خبر داد و گفت ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۹:۳۳    
دونالد ترامپ از تصمیم اخیر ایلان ماسک مبنی بر خرید توییتر انتقاد و همچنین دعوت این میلیاردر را جهت بازگشت به توییتر رد کرد و گفت که احتمالا ماسک به طور "غیرقانونی" این شرکت را خریده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۹:۳۰    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه انعقاد قرارداد اجاره بالاتر از سقف تعیین شده ممنوع است، گفت ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۹:۰۹    
ستاره جوان پاری سن ژرمن عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ فرانسه را به خود اختصاص داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۹:۰۶    
رئیس مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی ضمن اعلام آغاز تفکیک حساب های تجاری و شخصی از خرداد ماه سالجاری، جزئیات این اقدام را نیز تشریح کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۹:۰۰    
امروز، دوشنبه 26 اردیبهشت بازار اول فرابورس میزبان چهارمین عرضه اولیه سال جاری خواهد بود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۸:۵۷    
محققان دانشکده پزشکی دانشگاه "ویک فارست" آمریکا در مطالعه اخیرشان اظهار کردند، شبکه های مغزی می توانند در موفقیت افراد در کاهش وزن نقش داشته باشند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۸:۴۵    
یک کارشناس بازار مسکن گفت: دو عامل در سال گذشته باعث ثبات قیمت مسکن شده بود که یکی فضای احیای برجام و دیگری افت توان خریداران بود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۸:۳۹    
مهاجم فرانسوی رئال مادرید به عنوان بهترین بازیکن فرانسوی که در خارج از این کشور بازی می کند انتخاب شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۸:۳۰    
یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید عمکرد بد دروازه بان این تیم در لیگ بیست ویکم صدمات زیادی به سرخ ها زد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۸:۲۱    
داشتن شماره شبای نامعتبر، حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضاء)، ارزی و بلندمدت منجر به عدم واریز سود سهام عدالت برای برخی از سهامداران شده بود.