دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۸:۵۳May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 17 اردیبهشت 1401 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 29 اسفند 1400 طلا 31 فروردین 1401 طلا 31 خرداد 1401 طلا 31 تیر 1401 طلا 31 مرداد 1401 طلا 31 شهریور 1401 طلا 30 مهر 1401 طلا 30 آبان 1401 طلا 30 آذر 1401 طلا 1 دی 1401 طلا 30 بهمن 1401 طلا 29 اسفند 1401 طلا 1 اردیبهشت 1401 طلا 2 اردیبهشت 1401 طلا 3 اردیبهشت 1401 طلا 4 اردیبهشت 1401 طلا 5 اردیبهشت 1401 طلا 6 اردیبهشت 1401 طلا 7 اردیبهشت 1401 طلا 8 اردیبهشت 1401 طلا 9 اردیبهشت 1401 طلا 10 اردیبهشت 1401 طلا 11 اردیبهشت 1401 طلا 12 اردیبهشت 1401 طلا 13 اردیبهشت 1401 طلا 14 اردیبهشت 1401 طلا 15 اردیبهشت 1401 طلا 16 اردیبهشت 1401 طلا 17 اردیبهشت 1401 طلا 18 اردیبهشت 1401 طلا 19 اردیبهشت 1401 طلا 20 اردیبهشت 1401 طلا 21 اردیبهشت 1401 طلا 22 اردیبهشت 1401 طلا 23 اردیبهشت 1401 طلا 24 اردیبهشت 1401 طلا 25 اردیبهشت 1401 طلا 26 اردیبهشت 1401 طلا 27 اردیبهشت 1401 طلا 28 اردیبهشت 1401 طلا 29 اردیبهشت 1401 طلا 30 اردیبهشت 1401 طلا 31 اردیبهشت 1401 
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۰:۵۵    
سازمان غذا و داروی ایالات متحده مجوز تزریق واکسن کرونای جانسون را برای افراد جوان محدود کرده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۸:۱۴    
نشریه کیکر به تمجید از درخشش مهدی طارمی در تیم پورتو پرداخت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۶    
تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: مراحل هوشمند سازی کنتور برق بخش های صنعتی، کشاورزی، اداری و عمومی کشور به اتمام رسید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۳:۳۳    
رئیس مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی کشور گفت: صاحبان مشاغل مکلفند اظهارنامه مالیات عملکرد سال 1400 را حداکثر تا پایان خرداد ماه امسال به صورت الکترونیکی تسلیم کرده و در صورت رعایت شرایط ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۲:۳۶    
این روز ها بازار کلاس های خصوصی برای دبستان ها داغ است؛ اما معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش می گوید: تدریس در دوره ابتدایی ظرافت های تربیتی دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۱    
با وجود ورود به سال 2022 و عرضه محصولات جدید و متنوع، شرکت اپل همچنان به فروش برخی محصولات قدیمی خود ادامه می دهد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۹:۴۱    
ثبت نام اینترنتی وام ضروری 12میلیون تومانی سال 1401 بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از سه شنبه ششم اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه 1401 انجام می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۹:۰۲    
تحقیقات منتشر شده در مجله بین المللی Nutrients و انجام شده در دانشگاه نیو اوتاگو، میزان مناسب ویتامین C مورد نیاز یک فرد را در مقایسه با وزن بدن و به حداکثر رساندن ارتقای سلامت سیستم ایمنی بدن را ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۸:۴۱    
آزادسازی اخیر قیمت آرد فقط قیمت نانهای صنعتی را دستخوش تغییر کرده و قیمت نانهای سنتی هیچ تغییری نکرده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۰:۲۴    
سخنگوی گروه صنعتی ایران خودرو گفت: امسال 6 تا 7 محصول جدید در این گروه صنعتی تولید و 2 خودروی قدیمی نیز از خط تولید خارج می شوند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۰:۲۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی مهدی سیجانی را به عنوان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران منصوب کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۰:۱۵    
سخنگوی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: قیمت هرکیلوگرم راسته با استخوان گوسفندی در میادین میوه و تره بار 125600تومان، گوشت مخلوط گوساله 110 هزار تومان ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۰:۰۳    
مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: از هفته آینده اولین فروش خودرو در سامانه یکپارچه برای عرضه شفاف انجام می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۲۳:۵۸    
وزیر بهداشت گفت: 5 میلیون و 400 هزار نفر از سه دهک پایین کشور از امروز بدون پرداخت حق بیمه به صورت رایگان بیمه سلامت می شوند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۲۳:۵۵    
کارشناس هواشناسی گفت: سازمان هواشناسی هشدارهایی را در سطح نارنجی برای افزایش میزان بارش ها و شدت یافتن سرعت وزش باد صادر کرده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۹    
در آستانه نزدیک شدن به فصل جابه جایی ها دولت باید برنامه ریزی لازم را برای کنترل بازار مسکن در دستور کار خود قرار دهد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۶    
رئیس معزول فدراسیون فوتبال امروز با حضور در کمیته اخلاق پاسخگوی شبهات و ابهامات موجود بود و اعلام کرد برای تمامی موارد طبق قانون و بر اساس مصوبه هیات رئیسه اقدام شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۶    
وزیر اقتصاد دولت دهم گفت: فقط یک واردکننده با ارز 4200 به اندازه کل مردم ایران یارانه گرفته است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۰    
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: دلار 4 هزار و 200 تومانی که به صورت ارزان به تجار داده می شد، الآن همان پول در قالب کالا برگ در اختیار مردم قرار می گیرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۲۳:۳۷    
معاون اقتصادی وزیر اقتصاد با بیان اینکه هدف اصلی دولت از ساماندهی مصرف آرد، جلوگیری از انحرافات و قاچاق در زنجیره تولید و مصرف آرد است ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۲۳:۲۵    
بر اساس اصلاحیه قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، از تاریخ 10 اردیبهشت ماه سال 1401 هنگامی که سپرده گذاری با تحویل اسکناس ارز انجام شده باشد، بانک سپرده پذیر در صورت درخواست سپرده گذار ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۲۳:۲۲    
رئیس انجمن روانشناسی تربیتی ایران، با بیان اینکه محققان دانشگاه "استنفورد" نظریه قدیمی که زوجین هر چه بیشتر با هم باشند شروع به شبیه سازی کرده و شبیه یکدیگر می شوند را آزمایش کرده و آن را با علم مدرن ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۲۰:۲۲    
کشتی آرای گفت:امروز قیمت طلا و سکه نسبت به روز پنج شنبه با افزایش همراه شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۲۱:۱۰    
نتیجه قرعه کشی بلیت فروشی مسابقات جام جهانی فوتبال با تاخیر از سوی فیفا به فدراسیون فوتبال ایران اعلام شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۲۰:۳۱    
بایر لورکوزن درحالیکه سردار آزمون را 90 دقیقه در ترکیب اصلی خود داشت برابر هوفنهایم با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی دست یافت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۲۰:۲۲    
بسیاری از والدین از کودک خود به دلیل عصبانیت و پرخاشگری زیاد ناراضی هستند و عموما نیز نمی دانند که باید با کودک خود چگونه رفتار کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۹:۵۵    
بسیار پیش می اید که از نظر جسمی کاملا در سلامت باشید اما به ناگهان سردرد های شدیدی به سراغ شما بیاید اما چرا؟
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۹:۳۷    
تا به حال این سوال را از خود پرسیده اید که چگونه می توانید وزن خود را افزایش دهید بدون آن که بیمار شوید؟
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۱    
مصرف برق کشور شب گذشته و در ساعت 21 و 25 دقیقه از مرز 42 هزار مگاوات عبور کرد اما یکی از راهکارهای موثر در کاهش مصرف برق و به دنبال آن کاهش هزینه ها اقدام برای سرویس وسایل سرمایشی است که اثر مهمی در ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۱    
سه طرح ترافیکی همزمان ویژه ساماندهی عبور و مرور در معابر و تقاطع ها، طرح موتوریاب و طرح انضباط بخشی به تردد موتورسیکلت سواران از امروز و بطور همزمان در 100 نقطه از پایتخت به اجرا درآمد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۸:۲۸    
ایلان ماسک به عنوان ثروتمندترین فرد جهان و کارهای عجیب و غریبش- از خریدهای جنجالی تا اظهار نظرهای خبر سازش- تقریبا هر روز خبری از فعالیت ها یا حرف های ایلان ماست در سراسر جهان موضوع گفتگو می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۸:۲۸    
کمپانی جواهرسازی سوئیسی شوپارد امسال طرح جدیدی برای نخل طلا، مهم ترین جایزه جشنواره فیلم کن تدارک دیده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۴    
انجیر یکی از میوه های محبوب در میان بسیاری از افراد است که خواص زیادی برای بدن و سلامتی انسان دارد. خواندن این خبر را ادامه دهید تا از مزایای شگفت انگیز این میوه باخبر شوید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۷    
اگرچه برخی از محصولات می توانند به خوبی با هم هماهنگ شوند، اما در واقع نمی توانند در کنار هم وجود داشته باشند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۷    
می توانید در اینترنت میلیون ها نکته در مورد چگونگی سالم ماندن و جذاب ماندن بیابید: کالری بشمارید، ورزش کنید، کمتر بخورید و ... اما دانشمندان دیدگاه متفاوتی دارند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۱    
فرآیند دیدن آنقدر مهم است که به گفته دانشمندان، 50 درصد از عملکرد مغز انسان را تشکیل می دهد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۱    
پنج نامزد بهترین کارگردانی در جشن بزرگ کارگردانان معرفی شدند که در بین آن ها، نام اصغر فرهادی برای فیلم قهرمان و نیکی کریمی برای آتابای ، دیده می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۵    
وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد که پیشنهاد تعیین سقف افزایش اجاره بها برای سال 1401 به دولت ارائه شده و هم چنین وام کمک ودیعه مسکن تا سقف 60 میلیون تومان در شورای پول و اعتبار به تصویب رسیده است؛
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۵    
حیوانات بسیار زیادی در طبیعت وجود دارد که برخی از آنها ظاهر بسیار زیبایی دارند و نمی توان در نگاه اول به خطرناک بودنشان پی برد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۹    
مراسم قرعه کشی 2 طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و فروش فوق العاده عادی محصولات ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار شد و برندگان این طرح ها مشخص شدند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۱    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفت: نیازی به کارت جدید و افتتاح حساب مجدد برای خرید یارانه ای نیست.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۳    
مدیر روابط عمومی ستاد معاینه فنی شهر تهران در خصوص بروز اختلال در سرویس دهی در برخی مراکز معاینه فنی توضیحاتی ارائه کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۱    
معاون وزیر و رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: بیش از 950 دفتر پیشخوان خدمات اللکترونیکی در سطح کشور از امکان ارسال درخواست صدور شناسنامه با استفاده از ظرفیت ارتباطات الکترونیکی برخوردار شدند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۵    
قیمت انواع پنیر سنتی از فروردین تاکنون بین 7 تا 12 هزار و 500 تومان در هر کیلو افزایش یافته که بیشترین رشد به پنیر لیقوان مربوط بوده است. این پنیر طی6 ماه گذشته 25هزار تومان گران تر شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۵    
در حالی که بازار طلا برای سومین هفته متوالی شاهد کاهش قیمت بود، نظرسنجی اخیر نشان می دهد که احساسات مثبت در میان سرمایه گذاران افزایش یافته است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۲    
وزارت راه و شهرسازی بر اساس فهرست بهای سه ماهه چهارم سال 1399 هزینه ساخت هر متر مربع از واحدهای نهضت ملی مسکن را 4 ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۲    
آمار دفتر اطلاعات و داده های آب کشور نشان می دهد، با سپری شدن 227 روز از سال آبی، تا 17 اردیبهشت ماه سال آبی 1401-1400 میزان کل حجم آب در مخازن سدهای کشور حدود 26 ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۵:۲۷    
زیبا به نظر رسیدن خواسته هر خانمی است، اما به نظر می رسد گاهی اوقات هزینه های زیاد زندگی اجازه نمی دهد از خدمات زیبایی بیرون استفاده کنید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۵    
معاشرت با مردم برای اکثریت ما دشوار به نظر می رسد. بالاتر از آن، شروع گفتگو با یک دختر چیزی است که مردم از آن تردید دارند. اجازه دهید به شما دوستان بگویم، اگر مطمئن و اصیل باشید
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۰    
ماسک چهره خود را رها کنید وقت آن است که شخصیت اصلی خودتان را بشناسید. آیا می خواهید بفهمید که واقعاً چه کسی هستید؟ به عکس زیر نگاه کنید و تصویری را که ابتدا توجه شما را جلب می کند انتخاب کنید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۷    
در این گزارش از ژن هایی خواهیم گفت که احتمال اینکه آن ها را از پدر خود به ارث ببریم بسیار زیاد است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۱    
سه سال و چهار روز می شود که علی دایی، اسطوره ایران، از زمین های فوتبال دور شده است؛ حرف وحدیث درباره جدایی علی دایی از فوتبال بسیار است ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۴:۴۵    
با توجه به افزایش 57.4 درصدی حداقل دستمزد 1401، مبلغ یارانه دستمزد برای نیرو های کار جذب شده در سال جاری رقمی معادل یک میلیون و 390 هزار تومان خواهد بود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۴:۴۲    
راه اندازی یک کسب و کار یک تعهد بزرگ است. چیزهای زیادی وجود دارد که باید در مورد آن بدانید. اگر به راه اندازی یک شرکت فکر می کنید، این چند نکته حرفه ای برای موفقیت در کسب و کار را بررسی کنید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۹    
آیا فکر می کنید در هیچ چیز استعداد ندارید؟ این تصویر به شما می گوید چه نوع استعدادی دارید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۰    
رئیس کل سازمان نظام پزشکی گفت: دو ماه از سال سپری شده و هنوز تعرفه های سال 1401 ابلاغ نشده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۷    
دانش آموزی 15 ساله و پسری جوان در 2 حادثه جداگانه در پایتخت به قتل رسیدند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۷    
با این درمان های خانگی با بوی بدن مبارزه کنید.درحالی که تعریق سالم و طبیعی است زیرا به خلاص شدن از شر سموم و حفظ دمای بدن کمک می کند، هیچ کس نمی خواهد در طول روز بوی آن را حس کند
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۶    
فیلمنامه کپی برابر اصل ساخته عباس کیارستمی در فهرست برترین فیلمنامه های سینمایی قرن 21 از نظر چرخش داستان و پایان غافلگیرکننده قرار گرفت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۶    
هانیه توسلی بازیگر سینما و تلویزیون عکسی از چهره بدون آرایش خودش را در صفحه شخصی اش منتشر کرده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۶    
نتایج تحقیقی در بریتانیا ادعا می کند که دوز تقویت کننده کووید آسترازنکا در برابر بیماری های شدید موثر است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۳    
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، مجموع بیماران کووید19 در کشور به 7 میلیون و 224 هزار و 701 نفر رسید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۰    
اهداف شما هنوز مبهم است، کمی سرگردان وبی هدف هستید چه از نظر فیزیکی، چه در محله کار، چه از نظر فکری. احساس می کنید هیچ اتفاقی نمی افتد، و باید کارهای بیشتری انجام دهید
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۹    
قیمت طلا هفته گذشته را نزولی به پایان رساند و باعث شد تا روند کاهشی طلا ادامه پیدا کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۲:۱۶    
در حالی فاصله کمی تا آغاز فصل نقل و انتقال در بازار اجاره مسکن باقیمانده که خبر می رسد به زودی سقف افزایش نرخ اجاره بها در سال 1401 اعلام می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۷    
خیلی از ماها در دوران کودکی چندین بار کارتون های شرک، زشت و زیبا و شیرشاه را دیده ایم. قطعا داستان های جالب زیادی پشت شخصیت های این کارتون ها وجود دارد که ما نمی دانیم.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۷    
براساس ابلاغیه جدید وزارت صمت به شرکت های خودروساز، فعلاً فروش خودرو توسط خودروسازان متوقف شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۷    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: رمز پول بانک مرکزی بعد از دوره آزمایشی 6 ماهه، عملیاتی خواهد شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۴    
معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران به گلایه های برخی از شهروندان تهرانی مبنی بر افزایش بیش از 25 درصد کرایه در برخی خطوط پاسخ داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۴    
حضور ماه به اندازه حضور خورشید برای حیات ضروری است در این گزارش به مشکلاتی که در صورت نبودن ماه پدید می آید اشاره می کنیم.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۴    
یک سایت تحلیلی انگلیسی زبان که گزارش های تحلیلی درباره ستاره های فوتبال جهان می نویسد؛ به تمجید از مهاجم ایرانی پورتو پرداخت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۸    
کاهش وزن یا هر عادت سالم دیگری می تواند چالش برانگیز باشد. داشتن عادت های سالم بسیار برای روحیه و سبک زندگی شما مفید است
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۱:۲۸    
روند ثبت نام قطعی زائران حج تمتع سال جاری از فردا آغاز می شود که با توجه به محدودیت عربستان، افراد زیر 65 سال به حج مشرف می شوند. همچنین گذرنامه حجاج باید تا 10 دی ماه سال جاری معتبر باشد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۱:۲۸    
باشگاه چلسی از توافق با گروه مالکیت جدید با سرپرستی تاد بولی خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۱:۲۲    
کلیه سؤالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی در نهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به صورت چهارگزینه ای با ضریب 1 هستند که به ازای هر پاسخ اشتباه به سؤالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۴    
وزیر اقتصاد نوشت: بعد از اجرای طرح هوشمندسازی یارانه نان سنتی، به ازای فروش نان، یارانه به حساب نانوا واریز می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۱    
قیمت تندر 90 امروز شنبه با 20 میلیون تومان کاهش به 455 میلیون تومان رسید. پراید 132 نیز یک میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و 178 میلیون تومان معامله شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۸    
چند روز قبل صدای مهیبی در یکی از محله های تهران، همسایه ها را به خیابان کشاند. آنها مرد میانسالی را دیدند که به سختی پیکر خونین و نیمه جان دختر جوانی را روی زمین می کشاند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۸    
امین حیایی در ویدئویی متعلق به چهار سال پیش که مجید صالحی به تازگی در صفحه اینستاگرام خود منتشرش کرده است می گوید گرین کارت آمریکا را دارد ولی نمی تواند برود چون دلبسته این مملکت و مردمش است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۶    
ایلان ماسک قصد دارد درآمد سالانه توییتر را از پنج میلیارد دلار در سال 2021 به 26.4 میلیارد دلار تا سال 2028 افزایش دهد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۰    
رئیس اتاق ایران و چین گفت: افرادی ذینفع نقش خزانه را حذف کردند تا نظارتی بر درآمد های اتاق بازرگانی نباشد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۰    
نرخ اجاره بهای خوابگاه های دانشجویی برای سال تحصیلی 1400 - 1401 در دوره های روزانه نوبت دوم و متاهلی اعلام شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۷    
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان از وعده کنترل بازار دارو و برطرف شدن کمبود دارویی کشور توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۱    
یک پزشک با بیان اینکه کرونا هنوز از پاندمی به اندمی تبدیل نشده است، گفت: بعد از گذشت 4 تا 5 ماه بعد از تزریق دوز سوم واکسن کرونا، میزان آنتی بادی در بدن کم شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۲    
قیمت نفت روز جمعه تحت تاثیر چشم انداز تحریمهای اتحادیه اروپا علیه نفت روسیه، حدود 1.5 درصد افزایش یافت و دومین رشد هفتگی متوالی را به ثبت رساند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۰۹:۴۹    
در شرایطی که از پیش از آغاز سال جدید و به دنبال آنچه که تغییر رفتار جمعی به دنبال افزایش سفرها و دید و بازدیدهای نوروزی خوانده می شد ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۰۹:۲۲    
مدافع بارسلونا صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا را به این تیم تبریک گفت. او به هواداران بارسلونا قول داد که تیم در فصل بعد جام کسب کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۰۰:۵۱    
کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان علی رغم اینکه همراه با فاینورد به فینال لیگ کنفرانس راه پیدا کرده اما در 11 بازی اخیر تیمش فقط حدود 80 دقیقه در زمین حضور داشته است.