دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۰:۰۷May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 22 اردیبهشت 1401 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 29 اسفند 1400 طلا 31 فروردین 1401 طلا 31 خرداد 1401 طلا 31 تیر 1401 طلا 31 مرداد 1401 طلا 31 شهریور 1401 طلا 30 مهر 1401 طلا 30 آبان 1401 طلا 30 آذر 1401 طلا 1 دی 1401 طلا 30 بهمن 1401 طلا 29 اسفند 1401 طلا 1 اردیبهشت 1401 طلا 2 اردیبهشت 1401 طلا 3 اردیبهشت 1401 طلا 4 اردیبهشت 1401 طلا 5 اردیبهشت 1401 طلا 6 اردیبهشت 1401 طلا 7 اردیبهشت 1401 طلا 8 اردیبهشت 1401 طلا 9 اردیبهشت 1401 طلا 10 اردیبهشت 1401 طلا 11 اردیبهشت 1401 طلا 12 اردیبهشت 1401 طلا 13 اردیبهشت 1401 طلا 14 اردیبهشت 1401 طلا 15 اردیبهشت 1401 طلا 16 اردیبهشت 1401 طلا 17 اردیبهشت 1401 طلا 18 اردیبهشت 1401 طلا 19 اردیبهشت 1401 طلا 20 اردیبهشت 1401 طلا 21 اردیبهشت 1401 طلا 22 اردیبهشت 1401 طلا 23 اردیبهشت 1401 طلا 24 اردیبهشت 1401 طلا 25 اردیبهشت 1401 طلا 26 اردیبهشت 1401 طلا 27 اردیبهشت 1401 طلا 28 اردیبهشت 1401 طلا 29 اردیبهشت 1401 طلا 30 اردیبهشت 1401 طلا 31 اردیبهشت 1401 
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۹:۱۷    
با اعلام معاون امور تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی، صادرات محدود و در سقف مشخص تخم مرغ آزاد شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۸:۴۸    
یک مار موش خوار سیاه که وارد هفدهمین سال زندگی خود شده دو سر در حال حاضر یک و نیم متر رشد کرده است. احتمال زنده ماندن این مار یک در صد میلیون تخمین زده شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۷:۴۲    
رییس گروه آموزشی و مرکز تحقیقات سلامت درحوادث و بلایا دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی اعلام کرد: حوادث ترافیکی، سالانه بیش از 17 هزار کشته و بیش از 44 هزار معلول دائمی برجای می گذارد
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۷:۳۶    
همایون شجریان، در نشست رونمایی از آلبوم گاه فراموشی ، تاکید کرد در حال حاضر، قصدی برای همکاری با صداوسیما ندارد. او همچنین خبر داد در کنسرت دبی، برای خواندن قطعه ایران ، تحت هیچ فشاری نبوده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۴    
استنباط کردم مجیدی برای دریافت پول عجله دارد و شاید من نتوانم خواسته های او را برآورده کنم. گفتم: خیالت راحت! قرارداد را پاره می کنم. برو استقلال و دوباره برای این تیم بازی کن!
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۳:۰۱    
معاون وزیر صمت با اشاره به مصوبه واردات خودرو گفت:پیش بینی ما این است که با شروع واردات و ادامه آن، قیمت ها آرام آرام به آن حد عقلانی که مشتری انتظار دارد، نزدیک تر شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۹    
میادین و بازار های میوه و تره بار شهرداری تهران جمعه از 7:30 صبح تا ساعت 20 به صورت یکسره باز هستند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۲۳:۴۰    
رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور علت عدم پلاک شدن حدود 11 هزار دستگاه خودرو را که در پارکینگ یکی از خودروسازها قرار دارد، توضیح داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۲۳:۵۲    
دبیر انجمن صنفی صنایع قند و شکر گفت: با تعیین قیمت شکر به قیمت هر کیلوگرم 18 هزار تومان درب کارخانه توزیع گسترده آن از شنبه آغاز می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۲۰:۵۲    
کارشناس هواشناسی گفت: امشب در پایتخت شاهد وزش باد شدید همراه با گرد وغبار و کاهش کیفیت هوا خواهیم بود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۲۰:۲۵    
وزارت رفاه اجتماعی اعلام کرد: متقاضیان دریافت یارانه می توانند طی سه ماه آینده نسبت به ثبت مشخصات خود در سازمان هدفمندسازی یارانه ها اقدام کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۸:۵۶    
قیمت جدید نهاده های دامی بعد از اصلاح ارز 4200 تومانی اعلام شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۷    
تمل کارا ملا اوغلو با ارائه اعداد و ارقام، نشان داد که تورم بی سابقه اخیر ترکیه، تنها با بحران اقتصادی سال 1995 شباهت دارد و این کشور، 27 سال به عقب بازگشته است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۸:۳۲    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درباره کمبود صندلی های پرواز گفت: به دلیل افزایش تقاضای سفر، با کاهش عرضه مواجه شده ایم.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۱    
فرماندار قزوین هرگونه خبر در رابطه با هجوم و غارت فروشگاه ها در قزوین را تکذیب کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۰    
معاون اول رییس جمهور در بدو ورود امیر قطر به تهران، با اشاره به سطح روابط مناسبات دو کشور، از مواضع قطر در خصوص موضوعات منطقه ای و بین المللی به ویژه در قبال جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص اصلاحات اخیری که در حوزه یارانه ها رخ داده است توضیحاتی داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۹    
بسیاری از مردم می دانند که هوایی که تنفس می کنیم مهم است، اما چرا؟ گاهی اوقات آلودگی هوا نامرئی است، اما می تواند تأثیر زیادی بر سلامت انسان بگذارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۶    
محمد کشتی آرای گفت:قیمت طلا و سکه متاثر از نرخ ارز با افزایش روبه رو شد به طوری که حباب سکه امروز حتی نسبت به سال 1400 رکورد شکست.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۳    
وزیر نفت در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: دولت مردمی، از طریق مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در صدد کاهش بی عدالتی و فاصله طبقاتی است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۴:۴۰    
ما دوست داریم هر روز چیز جدیدی در مورد خود و شخصیت خود کشف کنیم، به همین دلیل است که اکثر ما عاشق تست هایی هستیم که جنبه هایی از خلق و خوی ما را نشان می دهد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۱    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: برای ثبت اعتراض به دهک بندی یارانه ها، فقط کافیست وارد سایت وزارت رفاه به آدرس hemayat.mcls.gov.ir شده و اطلاعات خود را بارگذاری کنید ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۹    
ممکن است برای شما پیش آمده باشد که نیاز داشته باشید یک تماس تلفنی را ضبط کنید؛ مانند زمانی که تماس کاری مهمی با شخصی برقرار می کنید ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۵    
محاسبات انجام شده نشان می دهد که با اصلاح نظام پرداخت یارانه ها قدرت خرید چهار کالای اساسی با یارانه تخصیص داده شده به تناسب 9 دهک افزایش یافته است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۶    
سازمان بهداشت جهانی (WHO) تخمین می زند که سالانه 215هزار کودک زیر 5 سال در سراسر جهان به دلیل کم آبی بدن و اسهال شدید جان خود را از دست می دهند. عفونت روتاویروس مسئول این مرگ و میر است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۳    
گل محمدی به اندازه میانگین قهرمانی امتیاز گرفته، اما چند ابهام جدی متوجه کار اوست.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۰    
دادگاه حکمیت ورزش از تمدید مهلت اعلام صدور رای پرونده ویلموتس تا 24 ژوئن 2022 (3 تیرماه) خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۴:۰۷    
سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد که برای ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان، تمام توان و امکانات خود را به کار می گیرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۴:۰۴    
مدیرکل نظارت بر کالا های فلزی و معدنی سازمان حمایت در نامه ای با عنوان درخواست تجدیدنظر در فرآیند پذیرش خودرو به مدیرعامل بورس کالای ایران اعلام کرده است که از عرضه خودرو در بورس کالا ممانعت شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۴:۰۱    
رییس مرکز پزشکی حج و زیارت با توصیه به زائران حج برای تزریق واکسن های مورد تایید کشور عربستان، از اعزام 210 نفر کادر درمان برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در حج امسال خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۸    
در بازگشت کاروان وزنه برداری به ایران خبری از یکتا جمالی نبوده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۸    
سام درخشانی در برنامه خندوانه اعلام کرد پژمان جمشیدی به زودی ازدواج خواهد کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۲:۴۷    
عضو هیئت مدیره اتحادیه پرورش دهندگان مرغ گوشتی کشور گفت: حداکثر قیمت مصوب هرکیلوگرم مرغ برای مصرف کننده 59800 تومان تعیین شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۳:۲۳    
متأسفانه، جوش زدن تنها در نوجوانی نیست. جوش می تواند در هر سنی به دلایل مختلفی ایجاد شود. جوش ها می توانند در هر قسمتی از بدن از جمله کمرظاهر شوند. اما از بین بردن این جوش ها امکان پذیر است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۳:۱۷    
خواب خوب برای سلامت شما بسیار مهم است. خطر ابتلا به برخی بیماری های مزمن را کاهش میدهد، مغز شما را سالم نگه میدارد و سیستم ایمنی شما را تقویت می کند .هر شب بین 7 تا 9 ساعت بخوابید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۲:۰۲    
محصولات سایپا و ایران خودرو در معاملات امروز با نوسان قیمتی روبه رو شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۲:۵۹    
این تست حقیقت درونتان را آشکار خواهد میکند. به 4 تصویر نگاه کنید و منظره مورد علاقه تان را انتخاب کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۲:۵۰    
قائم مقام وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: تمامی صندوق های وابسته به وزارت کار در طول هر ماه 32 میلیارد تومان پرداختی دارند از این رو باید قانون بازنشستگی اصلاح شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۵    
زلزله 4 ریشتری در مقیاس امواج درونی زمین امروز حوالی بهاباد در استان یزد را لرزاند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۲:۱۱    
مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور از صدور کارت ملی هوشمند برای ایرانیان خارج از کشور در سه نمایندگی کشورمان در کوالالامپور ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۲:۱۱    
پلیس فتا با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی انتشار تصاویر دروغین به آتش کشیدن پمپ بنزین در استان خوزستان و انتشار خبر مذکور توسط یکی از شبکه های تلویزیونی معاند در خارج از کشور ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۱    
تصاویر جدیدی که توسط مارس اکسپرس از سیاره مریخ تهیه شده مناظر دیده نشده جالبی را نشان می دهد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۵    
وزارت کار به تدریج در حال ارسال پیامک اطلاع رسانی به سرپرستان خانواری است که مشمول دریافت یارانه نیستند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۲    
صبح امروز (پنجشنبه) در پی خروج یک هواپیمای مسافربری از باند فرودگاهی در "چونگ کینگ" واقع در جنوب غربی چین، 25 تن زخمی شدند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۲    
با صدور مجوز برداشت یارانه 300 تا 400 هزار تومانی که اخیرا به حساب خانوارها واریز و از شب گذشته قابل برداشت شد، در مجموع حدود 23 هزار میلیارد تومان آزاد و در اختیار دارندگان این حساب قرار گرفت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۱:۲۵    
مسکو تحریم هایی را علیه مالک بخش لهستانی خط لوله "یامال" که گاز روسیه را به اروپا منتقل می کند و همچنین واحد آلمانی سابق شرکت گازپروم روسیه که شرکت های تابعه آن به مصرف کنندگان گاز در اروپا خدمات ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۱:۱۹    
غول نفتی آرامکوی سعودی روز چهارشنبه از اپل به عنوان ارزشمندترین شرکت جهان پیشی گرفت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۱:۱۶    
جودوکاران ایران در پایان تورنمنت عراق به یک طلا، 2 نقره و 4 برنز رسیدند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۱:۱۰    
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران تخمگذار آخرین قیمت های تخم مرغ در بازار را اعلام کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۱:۰۴    
بازار طلا در حال تجربه روز های پر نوسانی است و عوامل مختلفی در حال فشار آوردن به این فلز گرانبها می باشند که باعث کاهش قیمت آن طی روز های اخیر شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۰:۵۵    
واردات خودروهای خارجی به کشور پس از چهار سال ممنوعیت، آزاد شد و وزیر صمت از تصویب کلیات واردات خودرو در هیات دولت پیرو پیگیری های این وزارتخانه خبر داد ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۰:۵۵    
مرکز مدیریت راه های کشور آخرین وضعیت جاده ها در روز 22 اردیبهشت ماه را اعلام کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۰:۴۳    
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت از آغاز بازرسی ویژه برای مقابله با احتکار از چهار روز پیش خبر داد و اعلام کرد که این طرح تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۰:۴۰    
قیمت طلا که در صبح روز گذشته رشد خوبی را نشان داده بود، بار دیگر به شدت کاهش یافت و به سطوح پایین تری منتقل شد. این فلز گرانبها امروز نیز یک روند نزولی را در پیش گرفته است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۴    
برخی از افراد تصور می کنند شیرهای مدت دار یا به اصطلاح شیرهای فرادما به دلیل مدت زمان طولانی انقضا و امکان نگهداری در بیرون از یخچال، دارای نگهدارنده هستند ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۰۹:۳۷    
نایب رئیس باشگاه یوونتوس اعلام کرد که با دیبالا برای تمدید قرارداد به توافق نرسیدند و این بازیکن در پایان فصل جاری بیانکونری را ترک خواهد کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۰۹:۳۱    
برترین های ورزش ایران در طول یکصد سال گذشته معرفی شدند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۹    
بر اساس مشاهدات میدانی، قیمت عمده فروشی مرغ در میدان بهمن تهران امروز پنج شنبه 22 اردیبهشت به ازای هر کیلو 38 هزار تومان است که این محصول در خرده فروشی ها نیز با در نظر گرفتن سود خرده فروشی باید 41 ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۶    
دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: در راستای مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها , نرخ حداکثری فروش انواع محصولات لبنی برای مصرف کننده در سراسر کشور اعلام شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن اعلام این خبر که مصوبه واردات خودرو هفته آینده نهایی خواهد شد، تاکید کرد که محدودیتی در واردات نخواهیم داشت و همزمان با واردات و همچنین افزایش عرضه خودروسازان داخلی ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۰    
دبیر انجمن انبوه سازان مسکن تهران گفت: وام ودیعه مسکن، یک مُسکن موقت است و دولت باید بهبود بازار اجاره مسکن استیجاری را در دستور کار خود قرار دهند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۰۹:۱۷    
خاندوزی گفت: نرخ ارز متاثر از چندین عامل داخلی و خارجی است اما بعد از اجرای سیاست جدید پرداخت یارانه و جلوگیری از رانت ارزی، کاهش تقاضای کاذب ارز را خواهیم داشت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۰۸:۳۰    
هموطنان می توانند برای استعلام وضعیت دهک بندی خود با شماره تلفن گویای 09200006369 تماس بگیرند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۰۸:۲۱    
رسانه های دولتی کره شمالی گزارش داده اند که آزمایش کرونا نشان می دهد که یک شهروند در پیونگ یانگ پایتخت کره شمالی بعنوان نخستین نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۰۸:۱۵    
با اجرای طرح اصلاح یارانه ها و واریز یارانه کمک معیشتی برای مردم، قیمت جدید چهار قلم کالای اساسی که از صبح امروز اعمال می شود، افزایش می یابد با این وجود، قدرت خرید 7 دهک هم افزایش پیدا می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۰۸:۰۹    
براساس اطلاعیه ای نرخ حداکثری انواع روغن خوراکی برای مصرف کننده در سراسر کشور اعلام شد.