پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۲۰:۵۲May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 28 اردیبهشت 1401 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 29 اسفند 1400 طلا 31 فروردین 1401 طلا 31 خرداد 1401 طلا 31 تیر 1401 طلا 31 مرداد 1401 طلا 31 شهریور 1401 طلا 30 مهر 1401 طلا 30 آبان 1401 طلا 30 آذر 1401 طلا 1 دی 1401 طلا 30 بهمن 1401 طلا 29 اسفند 1401 طلا 1 اردیبهشت 1401 طلا 2 اردیبهشت 1401 طلا 3 اردیبهشت 1401 طلا 4 اردیبهشت 1401 طلا 5 اردیبهشت 1401 طلا 6 اردیبهشت 1401 طلا 7 اردیبهشت 1401 طلا 8 اردیبهشت 1401 طلا 9 اردیبهشت 1401 طلا 10 اردیبهشت 1401 طلا 11 اردیبهشت 1401 طلا 12 اردیبهشت 1401 طلا 13 اردیبهشت 1401 طلا 14 اردیبهشت 1401 طلا 15 اردیبهشت 1401 طلا 16 اردیبهشت 1401 طلا 17 اردیبهشت 1401 طلا 18 اردیبهشت 1401 طلا 19 اردیبهشت 1401 طلا 20 اردیبهشت 1401 طلا 21 اردیبهشت 1401 طلا 22 اردیبهشت 1401 طلا 23 اردیبهشت 1401 طلا 24 اردیبهشت 1401 طلا 25 اردیبهشت 1401 طلا 26 اردیبهشت 1401 طلا 27 اردیبهشت 1401 طلا 28 اردیبهشت 1401 طلا 29 اردیبهشت 1401 طلا 30 اردیبهشت 1401 طلا 31 اردیبهشت 1401 
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۵:۳۱    
افرادی که حتی کمی اضافه وزن دارند هم به دنبال راهی برای از بین بردن چربی های اضافی هستند.برخی از مواد غذایی به ما در سوزاندن چربی ها کمک می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۰    
به گفته دبیر انجمن واردکنندگان خودرو، تا زمانی که مصوبه واردات خودرو نهایی و توسط وزارت صمت ابلاغ نشود، نمی توان پیش بینی کرد چه اتفاقی می افتد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۵:۲۱    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: تزریق دو دُز واکسن کرونا برای رانندگانی که قصد تردد بین شهری در استان اصفهان را دارند، ضروری است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۶    
معاون وزیر صمت با تاکید براین که هیچ تصمیمی در مورد تغییر قیمت کارخانه ای خودرو نگرفته ایم گفت: فعلا وقتِ تغییر قیمت خودرو در کارخانه نیست.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۲:۴۲    
مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت و تسویه کامل کسورات حقوق فروردین ماه بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق در سه مرحله طی ماه جاری خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۲:۱۸    
غیبت عجیب غفوری در عکس تیمی استقلال که در برنامه فوتبال برتر پخش شد، درحالی اتفاق افتاد که غفوری بعد از قهرمانی آبی پوشان در لیگ برتر نسبت به موضوعات معیشتی مردم واکنش نشان داد
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۱:۵۴    
آلودگی ناشی از گرد و غبار هم متاسفانه به آلودگی های صنعتی و خودرویی اضافه شده و تنها کاری که از دست ما برمی آید تنظیم خوراکمان است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۰:۰۶    
برگ های آناناس موجب می شود که چربی های بد از بین برود. دو سال پیش در مورد نوعی هیدروژل با قدرت جذب بالا شنیدیم که از برگ های آناناس ساخته شده بود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۱:۲۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دو فوریت طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی موافقت کردند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۱:۲۱    
مرکز ارتباطات وزارت صمت با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: هیچ گونه اختلالی درروند ثبت نام متقاضیان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو وجود ندارد و روند ثبت نام بدون هیچ وقفه ای در حال انجام است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۱:۱۵    
معاون وزیر صمت گفت: در روش قبلی ثبت نام در سامانه خودرو و قرعه کشی، به دلیل عرضه تعداد محدود و تقاضای بیش از حد، تشویش در خریداران خودرو ایجاد می شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۲۳:۴۲    
علی علیپور با ترک ماریتیمو به تیمی جدید پیوست که فرصت بازی در رقابت های اروپایی فصل آینده را در اختیارش قرار خواهد داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۲۳:۳۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز جمعه 30 اردیبهشت با شکل گیری گردوخاک روی کشور عراق شرایط برای انتقال آن به مناطق غرب، شمال غرب ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۲۳:۳۳    
عصر امروز فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که راننده یک خودرو همراه با پلیس راهور که قصد اعمال قانون متخلف را داشته حرکت کرده و فرار می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۲۰:۰۶    
سردار اشتری گفت:ما مجرمان سابقه داری داریم که از تبعات جرم خود هراسی ندارند، بنابراین هزینه جرم در کشور پایین است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۲۰:۰۶    
کبد چرب یکی از بیماری های رایج دنیای مدرن است که سالانه جان انسان های زیادی را می گیرد و افراد زیادی را بیمار می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۲۰:۰۰    
محمد کشتی آرای گفت:قیمت طلا و سکه بر خلاف روزهای گذشته سیر نزولی به خود گرفت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۹:۵۷    
سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: شعب این سازمان در سراسر کشور برای راهنمایی و حل مشکلات کارفرمایان در ارسال و پرداخت حق بیمه در سامانه خدمات غیرحضوری، پنجشنبه و جمعه این هفته فعال است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۸:۲۴    
وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه افزایش تسهیلات خرید و اجاره مسکن در جلسه روز گذشته شورای عالی مسکن تصویب شد ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۸:۲۴    
تولید اظهارنامه برآوردی عملکرد سال های 98 و 99 برای برخی از مودیان سازمان امور مالیاتی کشور آغاز شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۷:۱۵    
آیا فروش خودرو در سامانه یکپارچه خودرو تأثیراتی را هم بر بازار پرالتهاب قیمت خودرو گذاشته است؟
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۸:۰۶    
ایران سالانه به دلیل داشتن جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیار گردشگران زیادی را به خود می بیند اما از نظر این گردشگران کدام شهر های ایران زیبا هستند؟
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۸:۰۳    
بسیاری از ما به دلایل مختلفی وعده شام را به راحتی حذف می کنیم. هرچند به نظر می رسد این کار بدون ضرر و یا حتی مفید باشد اما عواقب خطرناکی برای سلامتی ما دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۶:۵۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی تأکید کرد، تا زمانی که کالابرگ الکترونیکی، آماده نشود، حمایت از مردم، به صورت پراخت نقدی یارانه، ادامه خواهد یافت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۷:۴۵    
احتمالا تا به حال زیاد شنیده اید که خوردن غذا هایی مانند گردو و ماهی هوش را افزایش می دهد. برخلاف این غذا ها، یک غذا نیز وجود دارد که باعث می شود توان ذهنی شما کمتر شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۷:۳۰    
معاون قضایی در امور اقتصادی اراضی و شهرسازی دیوان عدالت اداری، از حذف کمیسیون ماده100 در آینده نزدیک خبر داد و گفت: از این به بعد هرگونه تخلفی خلاف پروانه ساختمانی منجر به صدور حکم قلع وقمع خواهد شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۶:۴۸    
در اینجا چند سوال تست استدلال فضایی برای تمرین وجود دارد . تا متوجه شوید هوش فضایی شما چگونه است . تنها راه حل کردن این نوع تست ها تمرین است ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۶:۴۵    
اسمش تاب سواری است، اما شاید با همه تاب هایی که پیش از این سوار شده اید فرق داشته باشد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۶:۴۲    
در این مطلب نحوه بازیابی تصاویر حذف شده در واتساپ را به شما آموزش می دهیم.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۶:۳۳    
پوست شما تاثیر بسزایی در جوانتر نشان دادن شما دارد پس اگر می خواهید مانند دوران 20 سالگی تان بنظر برسید این میوه ها را بخورید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۶:۱۵    
بهتر است به خود زیاد استرس وارد نکنید زیرا با این اتفاق موجب بروز بیماری های مختلف در بدنتان خواهید شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۶:۰۳    
امروزه مردم زیادی به قدرت و تاثیر سپاسگزاری در زندگی معتقد هستند اما بخشی از مردم نیز هنوز با معجزه شکر گزاری در زندگی خود آشنا نشده اند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۴:۴۸    
آیا تا به حال چیزی آنقدر عجیب دیده اید که نتوانید به آن نگاه کنید؟ کدام مکان از نظر شما بسیار عجیب است؟
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۵:۴۸    
سوال مهمی که همواره مردم از خودشان می پرسند این است که آیا عشق امری واقعی است یا تنها نتیجه بازی هورمون ها است؟
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۵:۴۵    
توانایی حل مسائل ریاضیات خودتون رو بسنجید. آیا میتوانید بازی های فکری ریاضی را به همان سرعتی که بازی های فکری رو حل کنید، حل کنید؟
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۵:۳۳    
برخی به اشتباه فکر میکنند که خواب کافی به این معنا است که اگر دیرتر بخوابید و دیرتر هم بیدار شوید خواب کافی خواهید داشت، اما این چنین نیست.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۵:۳۰    
در آخرین جزییات اعلام شده از واقعه گروگانگیری در سازمان املاک و اموال بنیاد مستضعفان ایلام، اختلاف شخصی انگیزه اصلی گروگانگیر اعلام شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۵:۲۱    
مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در 24 ساعت گذشته، هشت بیمار کووید 19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 141 هزار و 244 نفر رسید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۵:۰۳    
هوش گربه با سرعتی که یک گربه می تواند کتاب بخواند، اندازه گیری نمی شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۴:۵۷    
مسافران به دلایل زیادی به مقاصد محبوب سفر می کنند. برای برخی، این زیبایی طبیعی خیره کننده و برخی دیگر شلوغ و شلوغی یک شهر جدید است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۴:۵۴    
بر اساس نرخ نامه جدید قیمت انواع حبوبات در میادین میوه و تره بار تهران، قیمت حبوبات در این مراکز به طور متوسط 27 درصد ارزان تر از میانگین قیمت های سطح شهر است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۴:۵۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دنبال این هستیم که خودروی اقتصادی به جای خودروی گران قیمت و تجملاتی وارد شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۴:۴۵    
مدیرکل دفتر صنایع وزارت صمت با اشاره به اینکه ثبت نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در حال انجام است و سامانه قطع نشده است، گفت: اگر مشکل مقطعی در سامانه وجود دارد ناشی از کمبود پهنای باند است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۴:۳۹    
انتشار کلیپی در فضای مجازی که در آن ادعا می شود در حال حاضر امکان واردات 2 دستگاه خودرو لوکس در ازای صادرات دو پراید وجود دارد واکنش های متفاوتی به همراه داشت ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۴:۳۹    
آیا شما به حیوانات علاقه دارید؟ تا به حال در اینترنت به دنبال دیدن زیباترین حیوانات جهان بوده اید؟
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۴:۳۳    
یک فعال حوزه کار با بیان اینکه اقساط وام مسکن برای کارگران سنگین است و اگر زمین رایگان هم به آنها بدهند توان ساختش را ندارند ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۴:۱۲    
وزیر امور خارجه انگلیس گفت کشورش در شرایط اقتصادی بسیار بسیار دشواری قرار گرفته و اتهامات اخلاقی علیه یک عضو پارلمان را بسیار بسیار نگران کننده توصیف کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۹    
اغلب ما با توهمات نوری روبرو می شویم که در آن از دیدن آنچه در تصویر پنهان است،
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۹    
زارع پور گفت: کُندی سرعت اینترنت را تکذیب می کنم و به اندازه نیاز کشور پهنای باند تأمین شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۶    
وزیر نفت گفت: مشتری های خود را در بازار داریم و بازارهای جدیدی را هم شناسایی کرد ه ایم که این روند با قوت ادامه می یابد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۳    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با کاهش 11 هزار و 47 واحد همراه شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۳:۵۴    
وزیر اقتصاد با بیان این که در مترقی ترین نظام های اقتصادی نیز ممکن است خطا وجود داشته باشد، گفت: وزارت رفاه تا یک ماه آینده به اعتراضات مربوط به یارانه رسیدگی می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۳:۳۳    
برای کسانی که عاشق ریاضی هستند (یا برای کسانی که فقط چالش را دوست دارند)، یک مداد و کاغذ بردارید و سعی کنید این معمای ویروسی را حل کنید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۳:۲۴    
سن واقعی و سن ذهنی ما ، هیچوقت یکسان نیست. برخی از افراد می توانند بزرگ شوند اما می توانند زیر باران در گودال های آی بپرند و از هر قطره آبی که بر روی آنها می افتد لذت می برند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۳:۲۱    
یک کارشناس ارشد تغذیه در همدان بابیان اینکه آلودگی هوا التهاب بیشتری برای بیماران قلبی و تنفسی ایجاد می کند ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۲:۱۸    
قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در معاملات امروز با نوسان یک تا چهار میلیونی همراه است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۳:۱۵    
برخلاف برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی، قیمت مواد شوینده افزایش نیافته و هیچ مجوزی در این زمینه برای کارخانجات تولیدکننده صادر نشده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۳:۱۲    
ابوالفضل پورعرب که سالهاست در سینما کم کار شده، پس از مدت ها با فیلمی جدید روی پرده سینماها دیده خواهد شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۹    
بر اساس اعلام پلیس راهور، تردد موتورسیکلت از ساعت 12:00 ظهر روز چهارشنبه مورخ 1401.02.28 الی ساعت 06:00 روز شنبه مورخ 1401.02 ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۶    
مدیرعامل بیمه سلامت ایران از پوشش 5 میلیون و 400 هزار نفر از جمعیت سه دهک پایین جامعه و 400 هزار نفر از جمعیت حاشیه شهرها در بیمه همگانی سلامت خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۶    
یک تابلو نقاشی که زمانی در ازای دریافت یک ساندویچ معامله شده بود، اکنون در یک حراجی هزاران دلار به فروش رسید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۳    
با پایان فصل جاری رقابت های باشگاهی، قراردادهای خیلی از بازیکنان بزرگ در دنیای فوتبال به پایان رسیده است و آن ها در اصطلاح بازیکن آزاد هستند و می توانند به هر تیمی بروند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۷    
قیمت طلا طی هفته های گذشته یک روند نزولی شدید را از خود نشان داده است. طی این هفته نیز طلا در روز گذشته برای دومین روز متوالی در محدوده منفی به کار خود پایان داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۲:۳۰    
یک مطالعه جدید آمریکایی نشان داده است افرادی که از تماشای فیلم های ترسناک لذت می برند، آمادگی بیشتری برای مقابله با همه گیری ویروس کرونا دارند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۲:۳۰    
طلا که در روز گذشته تلاش زیادی برای صعود از خود نشان داد، بار دیگر نزولی شد چراکه سرمایه گذاران ترجیح می دهند دلار را در حساب های خود نگه دارند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۲:۰۹    
کارشناس بازار رمزارزها گفت: کوین هایی که حجم بازار کمی داشته باشند، ریسک بالاتر و مخاطرات زیادی در سرمایه گذاری دارند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۱:۵۷    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد مصونیت طبیعی ایجاد شده توسط عفونت کووید در بزرگسالان واکسینه نشده برابر با محافظت از طریق واکسن ها در مقابل عفونت مجدد یا بستری شدن در بیمارستان به دلیل ابتلا به ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۱:۵۴    
تیم ملی ایران برخلاف وعده های رنگارنگ مسئولان، فقط یک بازی دوستانه دارد و دو هفته فیفا دی را به خاطر ناتوانی مدیران فدراسیون فوتبال از دست می دهد اما در سوی مقابل رقیبان تا جای ممکن از فرصت موجود ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۱:۵۴    
مدیرکل مدیریت اموال و دارایی های دولت در وزارت اقتصاد از فروش 2200 میلیاردی اموال مازاد دولت در سال گذشته خبر داد و تغییرات در روند فروش این اموال در سالجاری براساس قانون بودجه را تشریح کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۱:۳۳    
دقایقی پیش در اداره اموال تملیکی ایلام شخصی اقدام به گروگانگیری کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۱:۳۰    
ایلان ماسک اعلام کرد پیشنهاد خرید 44 میلیارد دلاری تا زمانی که توییتر ثابت نکند حسابهای ربات کمتر از پنج درصد از کل کاربران این پلتفرم است، پیش نخواهد رفت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۱:۳۰    
میلانی سال 1384 اولین بار فیلمی را به نام آتش بس با بازی محمدرضا گلزار و مهناز افشار با نگاهی روانشناسانه به دغدغه های زندگی زناشویی ساخت و بعد در سال 1392 نسخه دیگری از این فیلم را با بازی بهرام ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۱:۲۴    
آمریکا در نظر دارد به کشورهای اروپایی پیشنهاد کند تعرفه ای را روی نفت روسیه اعمال کنند تا نگرانی ها نسبت به امنیت تامین انرژی و افزایش قیمتهای نفت، برطرف شوند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۱:۲۴    
ثبت نام برای ورود به لیست یارانه ها محدود به گروه خاصی نیست و متقاضیان در کنار دو روزی که برای آنها به تناسب شماره آخر کد ملی تعیین شده، دو روز دیگر هم بدون محدودیت، امکان ثبت نام دارند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۱:۰۰    
مگر قرار است پرسپولیس تا ابد قهرمان شود؟ فوتبال است دیگر. نمی شود که همیشه پرسپولیس قهرمان شود. در اسپانیا مگر همیشه رئال یا بارسا قهرمان می شوند؟
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۰:۵۷    
سخنگوی آموزش و پرورش گفت: تغییرات کتب درسی دانش آموزان در سه قالب محتوا، برنامه درسی و بسته های آموزشی از سال تحصیلی 1403-1402 اجرا می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۰:۵۴    
دقایقی پیش در اداره اموال تملیکی ایلام شخصی اقدام به گروگانگیری کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۰:۴۸    
سازمان امور مالیاتی کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: سوداگران ارزی که حسب اعلام بانک مرکزی و نهادهای نظارتی اقدام به خرید و فروش غیرمجاز ارز خارج از شبکه بانکی یا صرافی ها کرده باشند ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۰:۳۰    
قهرمان وزنه برداری انگشتر اهدایی از سوی رهبر معظم انقلاب را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ستاد دیه به فروش گذاشت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۰۹:۴۰    
امروز چهارشنبه بیست وهشتم اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی موزه ها، بازدید از تمامی موزه های تحت نظارت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و بنیاد مستضعفان رایگان است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۰۹:۳۱    
رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن از احتمال میزبانی جام ملت های آسیا 2023 خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۰۹:۱۹    
بررسی ابعاد مختلف شاخص دیده بانی سالمندی در ایران نشان می دهد که کم ترین نمره این شاخص مربوط به استان سیستان و بلوچستان و بیشترین نمره مربوط به استان تهران است ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۰۹:۱۶    
بایرن مونیخ با جذب عثمان دمبله می خواهد انتقام پیوستن لواندوفسکی به بارسلونا را بگیرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۰۹:۱۶    
روند صعودی در بازار سرمایه باعث شده پای عرضه های اولیه دوباره به این بازار باز شود و طی هفته های گذشته شاهد چهار عرضه اولیه بودیم ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۰۹:۱۳    
امارات هم مانند عربستان میزبانی از جام ملت های آسیا 2023 را قبول نکرد.