دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۸:۴۵May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 16 اردیبهشت 1401 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 29 اسفند 1400 طلا 31 فروردین 1401 طلا 31 خرداد 1401 طلا 31 تیر 1401 طلا 31 مرداد 1401 طلا 31 شهریور 1401 طلا 30 مهر 1401 طلا 30 آبان 1401 طلا 30 آذر 1401 طلا 1 دی 1401 طلا 30 بهمن 1401 طلا 29 اسفند 1401 طلا 1 اردیبهشت 1401 طلا 2 اردیبهشت 1401 طلا 3 اردیبهشت 1401 طلا 4 اردیبهشت 1401 طلا 5 اردیبهشت 1401 طلا 6 اردیبهشت 1401 طلا 7 اردیبهشت 1401 طلا 8 اردیبهشت 1401 طلا 9 اردیبهشت 1401 طلا 10 اردیبهشت 1401 طلا 11 اردیبهشت 1401 طلا 12 اردیبهشت 1401 طلا 13 اردیبهشت 1401 طلا 14 اردیبهشت 1401 طلا 15 اردیبهشت 1401 طلا 16 اردیبهشت 1401 طلا 17 اردیبهشت 1401 طلا 18 اردیبهشت 1401 طلا 19 اردیبهشت 1401 طلا 20 اردیبهشت 1401 طلا 21 اردیبهشت 1401 طلا 22 اردیبهشت 1401 طلا 23 اردیبهشت 1401 طلا 24 اردیبهشت 1401 طلا 25 اردیبهشت 1401 طلا 26 اردیبهشت 1401 طلا 27 اردیبهشت 1401 طلا 28 اردیبهشت 1401 طلا 29 اردیبهشت 1401 طلا 30 اردیبهشت 1401 طلا 31 اردیبهشت 1401 
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۹    
درحالیکه طرح فروش آزمایشی نان با کارت بانکی در یک استان بزودی آغاز می شود که قیمت این محصول برای مصرف کننده تغییری نمی کند و یارانه نان به طور مستقیم به حساب نانوایان بر اساس میزان فروش پرداخت می شود ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۰۷:۵۵    
به دنبال انتشار ویدیویی از زورگیری مسلحانه سه مرد از زنی جوان که محل وقوع آن در شهرستان شهریار غرب استان تهران اعلام شده بود ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۰۷:۴۹    
معاون فناوری های بانک مرکزی گفت: زیر ساختی طراحی کرده ایم که افراد مشمول یارانه، با کارت کشیدن در خرید کالا های اساسی مانند نان با سیستمی هوشمند در همان زمان خرید یارانه خود را دریافت کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۲۲:۳۳    
آمار از کند شدن آهنگ رشد قیمت مسکن در سال گذشته نسبت به سه سال قبل از آن حکایت دارد و نرخ افزایش سالیانه آن به 16 درصد رسید ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۷    
نایب رییس اتاق ایران طی توییتی به دولت سیزدهم توصیه کرده است که شاید راه های زیادی برای کاهش پایدار قیمت غذا وجود نداشته باشد اما راه های زیادی برای افزایش قدرت خرید مردم وجود دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۱    
بررسی های میدانی از افزایش قیمت 100 تا 150 میلیون تومانی خودروهای ب ام و در فروردین ماه حکایت دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۲۲:۰۶    
بر اساس تازه ترین گزارش وزارت بهداشت از نقشه کرونایی کشور، 125 شهر در وضعیت آبی قرار گرفته اند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۲۲:۰۳    
رژیم غذایی سرشار از سبزی و میوه می تواند فشارخون، خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سکته مغزی و خطر مشکلات چشمی و گوارشی را کاهش دهد ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۲۱:۴۲    
یک کارشناس صنعت خودرو می گوید تا زمانی که کشور گران مدیریت می شود، شاهد گرانی نیز خواهیم بود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۲۱:۱۸    
بانک تسویه حساب های بین المللی میزان سپرده های ایران نزد بانک ها و مؤسسات مالی 44 کشور دنیا در پایان سال 2021 را بیش از 17 میلیارد دلار اعلام کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۲۰:۵۸    
سخنگوی شهرداری تهران از دستگیری ضاربین شهردار ناحیه 3 منطقه 19 پایتخت خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۲۰:۵۲    
یک خانم وکیل متخصص امور طلاق در شبکه اجتماعی تیک تاک که این روزها خیلی رواج پیدا کرده است، 5 تا از بدترین شغل های مردان را که یک زن در انتخاب همسر باید از آنها دوری کند فاش کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۲۰:۴۹    
الماس آبی De Beers بزرگترین الماس آبی رنگ و گرانقیمت ترین الماس جهان است که تا به حال در حراجی فروخته شده است. این الماس به قیمت 39 میلیون یعنی 2 میلیون پوند بیش از قیمت تخمینی فروخته شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۲۰:۴۶    
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از واریز 50 هزار میلیارد تومان به حساب یک میلیون نفر معلم در کشور با اجرای قانون رتبه بندی معلمان خبرداد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۲۰:۴۳    
سرپرست معاونت امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال 1401 ویژه رشته های شغلی آموزش و پرورش 34 هزار 813 نفر استخدام می شوند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۲۰:۴۳    
پرسپولیس نوار شکست ناپذیری پیکان در بازی های خارج از خانه را قطع کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۲۰:۴۰    
کشور پرتغال جهت بهبود مقوله ی تعادل میان کار و زندگی شخصی، در سال 2021 قانونی وضع کرد که تماس کارفرما با کارکنان بعد از ساعت اداری را قدغن کرده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۲۰:۳۷    
زنان دانشمند بسیاری در طول تاریخ دست به اکتشافات مهم زده اند اما چرا تاریخ نام این زنان بزرگ را به فراموشی سپرده است؟
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۲۰:۲۲    
مدیر ورزشی لورکوزن از ماندن مهاجم اول این تیم برای فصل آینده خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۸:۴۷    
یکی از حقایق جالب تاریخی در دوران حکومت ملکه ویکتوریا در قرن نوزدهم، استفاده کردن مردان از کلاه خود به عنوان جیب بوده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۸:۴۱    
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان این که قصه نان با سایر کالاها فرق دارد، گفت: آرد برای تهیه نان سنتی در نانوائیها همچنان یارانه می گیرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۷:۳۸    
دوست داشتن دوستان همسرتان آسان نیست. در واقع، غیرممکن است. اما گاهی مجبور هستید که با آنها روبرو شوید. البته، گاهی اوقات شما به دلایل منطقی از دوستان همسرتان خوشتان نمی آید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۸:۳۲    
بعد از آنکه رایزنی های مناطق آزاد جهت واگذاری بیش از 2000 خودروی دپو شده در گمرک با موانعی مواجه و هنوز به نتیجه نرسیده است ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۸:۲۹    
با اینکه مهلت ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن به پایان رسیده، بسیاری از متقاضیان شهرهای جدید عنوان می کنند هنوز پیامکی مبنی بر تایید، رد یا تعیین پروژه برای آنها ارسال نشده است؛
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۸:۱۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جاری توضیح داد و گفت ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۵:۱۷    
رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان " امروز فقیرترین مردم کشور در حاشیه دریا زندگی می کنند" گفت: دلیل افزایش قیمت زمین در کشور تصرف آن به شکل های مختلف توسط مردم است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۶:۱۷    
علیرغم کاهش هشت دلاری قیمت هر اونس طلای جهانی، به دنبال افزایش تقاضایی که در بازار ارز از روز گذشته (پنجشنبه) شکل گرفته است، هر دلار با افزایش قیمت مواجه شده و در نتیجه سکه و طلا را هم گران کرده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۵:۳۲    
هر رابطه فراز و نشیب های خود را دارد. در حقیقت ، زندگی فراز و نشیب های خود را دارد. این کاملاً طبیعی است. چه کاری می توانید انجام دهید تا در رابطه خود شادتر باشید؟
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۵:۱۱    
طبق گزارش اداره آمار ترکیه، تورم سالیانه در این کشور به 69.97 درصد رسیده که بسیاری آن را نتیجه شکست سیاست پولی اردوغان می دانند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۴:۵۹    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه رتبه بندی از شعار به عمل تبدیل شد،گفت: رتبه بندی معلمان از هفته آینده در کمیسیون دولت مطرح می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۳:۲۰    
وقتی ازدواج می کنید نه تنها با همسرتان ازدواج می کنید، بلکه با خانواده آنها نیز ازدواج می کنید. اینکه به شدت عاشق شریک زندگیتان شده باشید ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۳:۴۷    
روابط بین فردی بخش بزرگ و حیاتی زندگی شما را تشکیل می دهد. این روابط می تواند از نزدیک و صمیمی تا دور و چالش برانگیز باشد ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۳:۴۱    
در نگاه اول، آزمایش ساده ای به نظر می رسد، اما اینطور نیست. با توجه به پاسخی که انتخاب می کنید، ویژگی های کنجکاوانه شخصیت شما را روشن می کند
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۳:۳۸    
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شناسایی و تهیه فهرست افراد کم درآمد فاقد بیمه و ارسال آن به سازمان بیمه سلامت جهت برخورداری از پوشش بیمه ای خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۳:۳۵    
هم زمان با پایان تدوین فیلم سینمایی چرا گریه نمی کنی؟ توسط میثم مولایی، از عکس های باران کوثری در صحنه و پشت صحنه این فیلم رونمایی شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۳:۳۲    
از طریق این تست شخصیت، چیزهایی در مورد خود کشف میکنید که هنوز نمی دانید. اولین حیوانی که می بینید جنبه مهمی از شخصیت شما را آشکار می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۳:۲۹    
رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی با بیان اینکه منشا گرد و غبار در کشور توسط این سازمان تدوین شده ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۳:۱۴    
یکی از تابلوهای نقاشی اثر اگون شیله نقاش اتریشی که چندین دهه ناپدید شده بود، بالاخره کشف شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۲:۳۵    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از تغییر در ساعات کاری صنوف با پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۲:۳۲    
یک کمیته سنای آمریکا لایحه ای را به تصویب رساند که راه را برای شکایت از اوپک و متحدانش به دلیل افزایش قیمت نفت، هموار می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۲:۳۲    
بازی های آسیایی 2022 که قرار بود شهرویر ماه سال جاری در کشور چین برگزار شود، لغو شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۹    
بیل گیتس در مورد موضع نواک جوکوویچ درباره واکسن کرونا اظهار نظر کرده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۳    
با تغییر کنداکتور شبکه "نسیم" پس از پایان ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید سعید فطر، زمان پخش برنامه های این شبکه هم تغییر کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۳    
نتایج گزارش عملکرد طرح یارانه دستمزد نشان می دهد حدود 39 هزار نفر از این طرح استقبال و در آن ثبت نام کرده اند و استان خوزستان با داشتن بیشترین آمار ثبت نام شونده و قرارداد منعقده در صدر استانها بوده ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۱:۱۱    
یک پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است خودخواهی مهاجمان و متزلزل بودن خط دفاعی این تیم سبب شد تا شاگردان مجیدی نتوانند سپاهان را شکست دهند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۰:۲۹    
مصطفی قلی خسروی: اگرچه هنوز تصمیم جدیدی درباره تمدید مصوبه ستاد ملی کرونا و تعیین سقف اجاره بها گرفته نشده، اما مصوبه سال گذشته به قوت خود باقی است و اجرا می شود
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۰:۲۳    
فدراسیون فوتبال شیلی با ارسال نامه ای به فیفا خواستار حذف این تیم از جام جهانی قطر شدند.