سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۱:۳۵May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 20 اردیبهشت 1401 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 29 اسفند 1400 طلا 31 فروردین 1401 طلا 31 خرداد 1401 طلا 31 تیر 1401 طلا 31 مرداد 1401 طلا 31 شهریور 1401 طلا 30 مهر 1401 طلا 30 آبان 1401 طلا 30 آذر 1401 طلا 1 دی 1401 طلا 30 بهمن 1401 طلا 29 اسفند 1401 طلا 1 اردیبهشت 1401 طلا 2 اردیبهشت 1401 طلا 3 اردیبهشت 1401 طلا 4 اردیبهشت 1401 طلا 5 اردیبهشت 1401 طلا 6 اردیبهشت 1401 طلا 7 اردیبهشت 1401 طلا 8 اردیبهشت 1401 طلا 9 اردیبهشت 1401 طلا 10 اردیبهشت 1401 طلا 11 اردیبهشت 1401 طلا 12 اردیبهشت 1401 طلا 13 اردیبهشت 1401 طلا 14 اردیبهشت 1401 طلا 15 اردیبهشت 1401 طلا 16 اردیبهشت 1401 طلا 17 اردیبهشت 1401 طلا 18 اردیبهشت 1401 طلا 19 اردیبهشت 1401 طلا 20 اردیبهشت 1401 طلا 21 اردیبهشت 1401 طلا 22 اردیبهشت 1401 طلا 23 اردیبهشت 1401 طلا 24 اردیبهشت 1401 طلا 25 اردیبهشت 1401 طلا 26 اردیبهشت 1401 طلا 27 اردیبهشت 1401 طلا 28 اردیبهشت 1401 طلا 29 اردیبهشت 1401 طلا 30 اردیبهشت 1401 طلا 31 اردیبهشت 1401 
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۰۹:۳۴    
شرایط ویژه آب و هوایی و اقلیمی منحصربه فرد شهرستان سرباز باعث شده که این شهرستان به عنوان تولیدکننده ارقام انبه در منطقه و کشور شناخته شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۳:۳۱    
مسعود فراستی در قالب نخستین نوبت از فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه به نقد صریح چهار فیلم کوتاه در حضور کارگردانان این آثار پرداخت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۰۸:۵۳    
واریز یارانه نقدی جدید از دیشب آغاز شده اما زمان برداشت آن متعاقبا از سوی دولت اعلام خواهد شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۰۸:۴۴    
تغییر دهک های یارانه بگیر برخط انجام نمی شود بلکه بر اساس قانون شش ماه یکبار اطلاعات این دهک ها به روز می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۰۰:۴۱    
بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از آن است که در 24 ساعت گذشته خودروهای پراید، پژو، سمند و تیبا شاهد افزایش قیمت ها بودند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۰۰:۲۹    
بانک مسکن شرایط جدید افتتاح حساب پس انداز مسکن جوانان در سال 1401 را اعلام کرد
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۰۰:۱۷    
وزیر جهاد کشاورزی از توافق برای پرداخت تسهیلات 200 میلیون تومانی به همه کشاورزان برای خرید نهاده های دامی خبر داد و گفت ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۰۰:۰۸    
ایلان ماسک قرار است مالکیت رسانه اجتماعی توییتر را به دست آورد، اعلام کرد که به دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اجازه خواهد داد به توییتر بازگردد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۰۰:۰۵    
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بسته حمایتی شامل بیمه تامین اجتماعی، مالیات و سایر موارد از کارگاه و کارفرمایان تا 10 روز آینده یعنی تا پایان اردیبهشت ماه ابلاغ می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۲۳:۵۹    
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: ذخایر استراتژیک در زمان تحویل دولت بین 30 تا 70 درصد کمتر از حداقلی بود که باید وجود می داشت و با وجود اینکه هشت میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی نیز به اتمام رسیده بود ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۲۳:۵۳    
نتایج یک بررسی نشان می دهد: زنانی که رژیم غذایی گیاهخواری دارند ممکن است برای باردار شدن با مشکلاتی روبرو شوند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۲۱:۳۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای نظارت بر بازار یک کد دو بعدی و یک شناسه صنفی در مغازه ها برای گزارش مستقیم تخلفات از سوی مردم نصب خواهد شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۲۱:۲۲    
نخستین اطلاعیه ستاد مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها منتشر شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۷    
پرداخت یارانه جدید حمایتی به 72 میلیون ایرانی شب گذشته آغاز شد اما مردم سوالاتی در خصوص یارانه های جدید دارند که در ادامه به تعدادی از آن ها پاسخ می دهیم.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۲۰:۳۴    
سخنگوی اقتصادی دولت با تشریح جزئیات سیاست اصلاح یارانه ای کشور گفت: حتی اگر دو ماه دیگر، افرادی مستحق دریافت یارانه تشخیص داده شوند، یارانه و کمک معیشتی آنها دقیقاً از روز شروع طرح ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۹:۳۴    
از مواد محرک سردرد کافئین زیاد، الکل، فنیل اتیلامین موجود در شکلات و پنیر، تیرامین موجود در آجیل و گوشت های تخمیر شده و سویا و آسپارتام موجود در بسیاری از غذاهای شیرین شده مصنوعی خودداری کنید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۹:۰۷    
مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی، اعلام کرد که برای یارانه 300 تا 400 هزار تومانی، بیش از 40 هزار میلیارد تومان منابع پرداخت شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۸:۴۳    
وزارت جهاد کشاورزی روز گذشته با افزایش 13 هزار تومانی شیرخام موافقت کرد تا به این طریق شاهد افزایش همزمان قیمت شیر و محصولات لبنی در کشور باشیم.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۸:۴۰    
کشتی آرای گفت:علیرغم اینکه در روزهای گذشته تقاضا برای خرید سکه بالا رفته بود اما امروز همزمان تقاضا برای خرید ارز و سکه افزایش یافته است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۸:۲۵    
سه منبع آگاه خبر دادند، مقامات آلمان با تهیه یک بسته اضطراری، بی سر و صدا در حال آماده شدن برای هرگونه توقف ناگهانی واردات گاز از روسیه هستند که گزینه های جیره بندی گاز تا ملی کردن شرکت های مهم در ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۳    
وزنه بردار فوق سنگین ایران در حرکت یک ضرب قهرمانی جوانان جهان مدال طلا گرفت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۷:۵۵    
مدیرکل دفتر فنی و ریسک مالیاتی سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: مالیات بر ارزش افزوده بخش حمل و نقل هوایی از مسافر یا خریدار خدمت قابل وصول است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۷:۳۱    
سید وحید فخرموسوی، رییس شورای ارزشیابی و نظارت تئاتر با انتشار پیامی از ایرج راد و همچنین گروه نمایش درگوش سالمم زمزمه کن به دلیل ناهماهنگی و تاخیر در بازبینی نمایش این هنرمند، رسما عذرخواهی کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۷:۲۵    
مبلغ تراکنش های شبکه الکترونیکی پرداخت کارتی کشور در اولین ماه سال جاری به بیش از 543 هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به پایان سال گذشته در تعداد و ارزش ریالی به ترتیب 11.33 و 26 ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۷:۲۵    
درحالیکه وزیر اقتصاد از نبود ضمانت اجرایی برای اخذ مالیات از خانه های لوکس گفته و خواستار کمک مجلس به منظور تعیین ضمانت اجرایی برای اخذ این مالیات شده است ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۱    
اگر روزهایتان یکنواخت و کسل کننده شده اند و دیگر انرژی زیادی حتی برای تفریح کردن ندارید این کارها شما را سرحال خواهند کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۱    
استرس امری بسیار مهم است که مردم به راحتی از کنار آن می گذرند در حالی که استرس به روح و جسم آن ها آسیب می زند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۱    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا نسبت به احتمال کلاهبرداری از شهروندان با ارسال پیامک هایی تحت عنوان سامانه های ثنا، همتا و ... هشدار داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۸    
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه جاماندگان یارانه باید منتظر آغاز فعالیت سامانه سازمان هدفمندی باشند و نگرانی هم نداشته باشند توضیحاتی داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۶:۲۷    
شما حتی اگر به رشته خود علاقه هم داشته باشید با این حال درس خواندن می تواند برای شما کار بسیار دشواری باشد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۵    
در اعماق درون همه ما می خواهیم جذاب باشیم. نه با اندامی متناسب یا چهره ای عالی، بلکه با ویژگی هایی که افراد احساس می کنند به آن علاقه دارند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۸    
ایده بحران میانسالی به قدری رایج و گسترده است که اغلب به عنوان طرح سریال و فیلم های تلویزیونی استفاده می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۹    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، فوتی های روزانه کرونا در ایران به 3 نفر رسید؛ به طوری که در شبانه روز گذشته به جز تهران با 2 مورد فوتی بیماران کووید19 و البرز با یک مورد، همه استان های کشور ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۱    
اگر می خواهید بدانید که در هر ساعت از شبانه روز چه اتفاقی در بدن شما در حال افتادن است این خبر را دنبال کنید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۸    
وحید امیری در بازی با ذوب آهن به شدت مصدوم شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۸    
بررسی جدید پژوهشگران "دانشگاه فناوری سیدنی" نشان می دهد که رژیم غذایی مدیترانه ای می تواند افسردگی را در مردان جوان درمان کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۸    
قیمت طلا که طی هفته های اخیر یک روند نزولی را تجربه کرده بود، امروز افزایش قابل توجهی یافت و توانست بخش بزرگی از قیمت از دست رفته خود را جبران کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۶    
یک انجیل مینیاتوری در ابعاد یک سکه دو پوندی، از انبار کتابخانه ای در انگلیس کشف شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۶    
فرمانده مرزبانی کشور از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در مناطق مرزی استان سیستان و بلوچستان خبرداد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۳    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با عقب نشینی 751 واحد همراه شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۴    
خوشبختی برای هر کسی متفاوت به نظر می رسد. برای شما، شاید این باشد که با کسی که هستید در صلح باشید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۶    
بر طبق یک مقاله جدید، 2 واکسن تجربی در برابر عفونت به ویروس "مونو"(mono) که در ابتلا به سرطان نقش دارد و به عنوان یک محرک بالقوه برای بیماری مولتیپل اسکلروزیس (multiple sclerosis) به اختصار "ام ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۰    
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی، شیوه نامه برنامه ریزی، طراحی سؤالات و برگزاری امتحانات نهایی و غیرنهایی دانش آموزان در نوبت دوم سال تحصیلی 1400-1401 را ابلاغ کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۷    
برایتان دشوار است که روی کارتان تمرکز کنید، کارهایتان را شروع کنید، یا حتی افکارتان را به روشی منطقی کنار هم قرار دهید؟ احساس می کنید کسی مغز شما را در یک پتوی سنگین پیچیده است؟
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۷    
تصور خیلی از ما این است که شاخص رشد قد فقط و فقط در مسئله ژنتیک خلاصه می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۷    
طلا طی هفته گذشته افت بسیار شدیدی را شاهد بود و قیمت آن به شکل قابل توجهی کاهش یافت. با این حال روز گذشته و در ادامه آن امروز طلا توانست افزایش خوبی را تجربه کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۱    
رئیس اتحادیه بارفروشان تهران از کاهش 10تا20 درصدی قیمت برخی از اقلام میوه و صیفی در میدان مرکزی میوه و تره بار خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۳:۱۵    
تمیز کردن به دلیل تأثیر مثبت آن بر سلامت ما شناخته شده است. به عنوان مثال، می تواند به کاهش استرس کمک کند و می تواند یک تمرین در نظر گرفته شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۳:۱۵    
رسیدگی به این پرونده از اواخر اردیبهشت سال 95 با گزارش یک درگیری منجر به قتل در منطقه سعادت آباد تهران به کلانتری 134 شهرک غرب آغاز شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۳:۰۹    
به گفته کارشناس بازار سرمایه در همه بخش ها با گردش مالی بالا وجود بخش نظارتی و استفاده از ظرفیت مردمی برای کشف و برخورد با تخلفات مورد توجه است و استفاده از روش سوت زنی به کارایی بیشتر بازارسرمایه ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۳:۰۹    
امیر غفارمنش با بیان خاطراتی از مجموعه دردسرهای عظیم 1 که این شب ها از شبکه تماشا در حال پخش است، درباره ساخت فصل سوم این سریال گفت ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۳:۰۶    
یکی از هنرهای جذاب ، پردرآمد و دارای رنکینگ جهانی است. طلاسازی از لحاظ تاریخی یک شغل چند هزار ساله است که می تواند برای افرادی که خلاق و مبتکرند ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۳:۰۳    
صرف نظر از اینکه کسی در چه رابطه ای است، نشانه های بسیار واضحی وجود دارد که نشان می دهد آن رابطه به پایان رسیده است و شاید زمان آن رسیده است که آن را تمام کنید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۴    
برای دریافت این پیام، کاری که باید انجام دهید این است که به سه کارتی که در تصویر نشان داده ایم نگاه کنید و کارتی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۱    
اظهارات مادر مقتولان، زوایای جدیدی از این پرونده جنایی را فاش کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۱:۳۷    
قیمت محصولات سایپا در معاملات امروز با نوسان همراه است در حالیکه قیمت محصولات ایران خودرو بدون افزایش یا کاهش نسبت به روز گذشته باقی ماند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۳    
صحبت کردن با دختران یک چیز است، اما شناختن آنها یک چیز دیگر. یاد بگیرید که با آنها مکالمات بهتری داشته باشید و آنها را خیلی بهتر بشناسید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۱:۵۱    
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در قانون گمرکی صادرات مجدد تعریف نشده و نتوانستیم ورود موقت کالا برای افزایش صادرات در بحران روسیه را انجام دهیم.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۱:۵۱    
چند ماه پیش بالاخره خبری که منتظرش بودم را شنیدم؛ پزشک زنانی که سال هاست بیمار او هستم با من تماس گرفت و گفت همان طوری که گفته بودی یک جنین برایت پیدا کرده ام ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۱:۳۱    
تلفن همراه حمید سجادی، وزیر ورزش در مقابل مسجد بلال صداوسیما سرقت شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۸    
تیم فوتبال استقلال که شانس اول قهرمانی در بیست و یکمین دوره لیگ برتر است با پیروزی که برابر تیم انتهای جدولی کسب کرد، رکورد خودش را پس از 16 سال شکست و در آستانه رکوردهای دیگر قرار گرفت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۵    
سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق طی امروز تا شنبه هفته آینده در 15 استان کشور خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۵    
فرمانده عملیات مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه شرایط فعلی این بیماری، به معنای پایان کرونا نیست، بر لزوم ادامه مقابله با این بیماری و برنامه ریزی و طراحی لازم در این زمینه تاکید کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۱:۱۹    
بر اساس بند "د" تبصره 14 قانون بودجه 1401، افراد فاقد بیمه پایه سه دهک پایین درآمدی، به صورت رایگان و بدون پرداخت حق بیمه تحت پوشش قرار می گیرند و بر همین اساس نیز بیمه درمانی برای 5 میلیون و 400هزار ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۱:۱۶    
محققان دانشگاه "منچستر" در مطالعه اخیرشان از آزمایش خونی خبر داده اند که می تواند به پزشکان در تشخیص سریع تر و دقیق تر سرطان تخمدان کمک کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۹:۴۱    
جزیره کیش یکی از زیباترین جزیره های گردشگری در ایران بوده که توصیه می کنیم حتما از این جزیره بازدید نمایید
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۰:۳۷    
سخنگوی صنعت برق با اعلام اینکه برای صنایع به خصوص صنایع فولادی قطعی برق نداریم، گفت: تعرفه های بخش خانگی همان تعرفه های بهمن ماه پارسال است و هیچ تغییر جدیدی اعمال نشده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۰:۳۱    
به منظور پرداخت به موقع مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی، پرداخت مستمری اردیبهشت ماه این افراد از امروز آغاز شده و به محض تصویب افزایش مستمری امسال در هیأت دولت و ابلاغ آن به سازمان تأمین اجتماعی ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۰:۱۳    
چند روز قبل دو زن که در حال عبور از میدانی در پردیس بودند، با صحنه عجیبی مواجه شدند. یکی از خودروهای در حال حرکت ناگهان در جلویش باز شد و زن جوانی خود را از آن به بیرون پرتاب کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۹:۵۳    
مدیر روابط عمومی بانک مرکزی گفت: واریز یارانه های کمک معیشتی به حساب 6 میلیون سرپرست خانوار به طور کامل انجام شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۹:۵۳    
وقتی اسم تاول به گوشمان می خورد معمولا به یاد تاول های پا می افتیم، درحالیکه تاول ممکن است در هر نقطه از بدن ظاهر شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۹:۵۳    
معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت درباره سرانه حق بیمه در سال جاری و همچنین وضعیت بیمه روی تخت بیمارستان با توجه به ازسرگیری موضوع ارزیابی وسع در پوشش های بیمه ای، توضیح داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۹:۳۸    
سحر قریشی، بازیگر سینماوتلویزیون در یک استوری از خداحافظی با دنیای سینما خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۹:۳۸    
دومین عرضه اولیه سال جاری در حالی امروز صورت می گیرد که عموم مردم نمی توانند در این عرضه شرکت کنند و سهام شرکت فقط به سرمایه گذاران واجد شرایط عرضه خواهد شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۹:۳۲    
علیرضا غروی، مجری و از برنامه سازان صداوسیما که از دوستان نزدیک رضا رویگری است،در پاسخ به این پرسش که بالاخره چه کسی برای رضا رویگری خانه گرفت؟ می گوید: از زبان رضا رویگری از آقای قرایی ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۹:۲۹    
مایلز رابینسون در جریان پیروزی آتلانتا یونایتد مقابل شیکاگو فایر، دچار پارگی آشیل شد و جام جهانی را از دست خواهد داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۹:۲۶    
بر اساس آخرین آماری که وجود دارد به 78 میلیون و 352 هزار و 856 نفر یارانه نقدی و به 60 میلیون نفر یارانه معیشتی پرداخت شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۹:۲۳    
مهاجم نروژی بوروسیا دورتموند با منچسترسیتی به توافق نهایی دست پیدا کرد و به زودی رسما به این تیم خواهد پیوست.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۹:۲۰    
ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن برای گذراندن تعطیلات راهی جده عربستان شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۹:۱۷    
با توجه به اینکه طبق دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت، تا زمان مشخص شدن سازوکار سامانه یکپارچه، فروش خودرو به هر نحو ممنوع اعلام شده است ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۹:۱۱    
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه با تغییر نظام پرداخت یارانه، نان گران نمی شود ، گفت: در این مدل ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۹:۱۱    
ونزوئلا واردات نفت سنگین ایران را برای تامین خوراک پالایشگاه های داخلی خود آغاز کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۱:۳۴    
بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو از شتاب گرفتن روند افزایش قیمت ها در بین خودروهای پژو، تیبا و پراید حکایت دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۰:۵۸    
نایب رئیس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی تهران گفت: تصمیم دولت در زمینه اصلاح نظام یارانه ارز 4200 تومانی جزو اقدامات بسیار مثبت و درست تلقی می شود و با اجرای آن منشأ رانت هایی که به دنبال ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۰:۵۵    
مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی گفت: کسانی که این یارانه ها به حساب آنها واریز نشده و فکر می کنند که مستحق هستند ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۰:۵۲    
با آغاز واریز مبالغ یارانه پس از گفتگوی رئیس جمهور با مردم، برخی گزارش ها حاکی از اختلاف جزئی این مبلغ با رقم اعلام شده توسط آیت الله رئیسی در برخی خانوارهاست.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۰:۴۰    
بر اساس سازمان هدفمندی یارانه ها، یارانه جبرانی فعلا قابل برداشت نیست.