جمعه ۱۸ خردادساعت ۰۲:۵۱Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 29 اردیبهشت 1401 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 29 اسفند 1400 طلا 31 فروردین 1401 طلا 31 خرداد 1401 طلا 31 تیر 1401 طلا 31 مرداد 1401 طلا 31 شهریور 1401 طلا 30 مهر 1401 طلا 30 آبان 1401 طلا 30 آذر 1401 طلا 1 دی 1401 طلا 30 بهمن 1401 طلا 29 اسفند 1401 طلا 1 اردیبهشت 1401 طلا 2 اردیبهشت 1401 طلا 3 اردیبهشت 1401 طلا 4 اردیبهشت 1401 طلا 5 اردیبهشت 1401 طلا 6 اردیبهشت 1401 طلا 7 اردیبهشت 1401 طلا 8 اردیبهشت 1401 طلا 9 اردیبهشت 1401 طلا 10 اردیبهشت 1401 طلا 11 اردیبهشت 1401 طلا 12 اردیبهشت 1401 طلا 13 اردیبهشت 1401 طلا 14 اردیبهشت 1401 طلا 15 اردیبهشت 1401 طلا 16 اردیبهشت 1401 طلا 17 اردیبهشت 1401 طلا 18 اردیبهشت 1401 طلا 19 اردیبهشت 1401 طلا 20 اردیبهشت 1401 طلا 21 اردیبهشت 1401 طلا 22 اردیبهشت 1401 طلا 23 اردیبهشت 1401 طلا 24 اردیبهشت 1401 طلا 25 اردیبهشت 1401 طلا 26 اردیبهشت 1401 طلا 27 اردیبهشت 1401 طلا 28 اردیبهشت 1401 طلا 29 اردیبهشت 1401 طلا 30 اردیبهشت 1401 طلا 31 اردیبهشت 1401 
طلا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۳:۲۷    
براساس بودجه 1401، گاز رایگان برای خانواده های تحت پوشش مراکز بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) در نظر گرفته و تاکنون بیش از 650 هزار خانوار از این قضیه بهره مند شده اند اما حذف یارانه برای مشترکان ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۲:۵۱    
یک دختر زیبا و مردی بسیار جوان در کنار یکدیگر بسیار رومانتیک و جذاب به نظر میرسیدند و به همین دلیل توجه مردم را به خود جلب میکردند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۹    
ممکن است فرد در هنگام بالا رفتن فشار خون نیز دچار مشکل در تنفس شود. این یکی از علائم رایج فشار خون بالا است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۶:۵۲    
رییس کل بانک مرکزی گفت: شبکه بانکی باید گشایش اعتبارات ریالی داخلی برای بنگاه های تولیدی بخش خصوصی را به طور ویژه دنبال کند و بانک مرکزی ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۵:۴۹    
عضو اتاق بازرگانی ایران می گوید در فرایند اصلاح نظام پرداخت یارانه ها، در کنار توجه به وضعیت معیشت مردم، باید شرایط تولیدکنندگان را نیز به دقت رصد کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۰:۱۲    
مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش حق عائله مندی و اولاد بازنشستگان زیرپوشش این صندوق در سال 1401 خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۰۰:۰۹    
دیدار تیم های تراکتور تبریز و پرسپولیس به دلیل سنگ پراکنی هواداران تراکتور نیمه تمام ماند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۰۰:۰۶    
فدراسیون فوتبال در واکنش به حوادث دیدار پرسپولیس و تراکتور در تبریز اعلام کرد: کمیته انضباطی به محض وصول گزارش اتفاق های مسابقه در این خصوص تصمیمات لازم را اتخاد خواهد کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۲۲:۰۶    
چک موردی، موضوعی است که در قانون صدور چک برای افرادی که امکان دریافت دسته چک ندارند، پیش بینی شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۲۲:۰۰    
مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه آیین نامه اجرایی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در انتظار تصویب هیئت وزیران است گفت ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۲۱:۰۹    
بسیاری از خانم ها تلاش می کنند تا ترفندهای خانگی چهره ای زیبا از خود بسازند اما برخی از این ترفندها تنها باعث زشت تر شدن شما می شوند و پوست و زیبایی شما را نابود می کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۲۰:۳۶    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، دریافت تنخواه آخرین راهکار برای تامین منابع مالی دولت خواهد بود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۷    
در حالی که مخملک یک بیماری مرگبار در گذشته بود، امروزه فقط یک بیماری خفیف به حساب می آید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۲۰:۱۲    
کیست تخمدان یکی از بیماری های رایج زنانه است که بانوان زیادی به آن مبتلا هستند و خطر های جدی ای سلامتی آن ها را تهدید می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۶    
معاون نخست وزیر روسیه از موافقت نیمی از خریداران گاز این کشور برای پرداخت هزینه با واحد پول کشور روسیه خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۴    
همه انسان ها گاها در هنگامی که خواب هستند رویا می بینند اما هرکدام از این رویاها چه معنی ای دارند و می خواهند چه چیزی را به ما بگویند؟
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۸:۴۹    
پیش از ان که پای سفره عقد بنشینید بهتر است که با خودتان روراست باشید و به این سوالات صادقانه پاسخ دهید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۸:۲۲    
مدتی قبل گزارش سرقت دلار و یوروهای دختر جوانی به پلیس اعلام شد و به دنبال این گزارش، تحقیقات برای دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۲    
تحت تاثیر افزایش نرخ ارز و احتمال اعمال ممنوعیت واردات ،در بازار موبایل محصولات برند آیفون، گوشی موبایل اپل آیفون 13 پرو مکس 1 ترابایت در بازار به نرخ 58.5 تا 68 میلیون تومان به فروش می رسد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۷:۱۶    
در پی هشدار سازمان جهانی بهداشت (WHO) مبنی بر احتمال گسترش بیماری عفونی و واگیردار آبله میمون، موارد تازه ای از ابتلا به این بیماری در دو کشور دیگر اروپایی شناسایی شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۷:۱۰    
دروازه بان ملی پوش فوتسال با رد ادعای مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان، گفت: بعد از مذاکره با سپاهان، با آن ها به توافق رسیده و با آن ها قرارداد داخلی هم بسته بودم اما به یکباره خبر انحلال این تیم به ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۱    
بر اساس اعلام دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صمت، ویرایش ثبت سفارش بعد از ترخیص کامل کالا امکان پذیر نیست.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۶:۴۳    
طرز تفکر و دیدن دنیای اطرافمان می تواند به تعیین شخصیت و رفتار ما در زندگی روزمره کمک کند. اگرچه ما همیشه از افکارمان ،آگاه نیستیم، ناخودآگاه ما همچنان فعال است و بر نگرش و شخصیت ما تأثیر می گذارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۷    
تست جنگل روان شناختی ، یک نوع شبیه سازی است که به ما کمک می کند چیزهای بیشتری درباره خلق و خوی خود بفهمیم. سؤالات ساده ای که می تواند به خواسته ها یا افکار پنهان ما را آشکار کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۵:۲۴    
یک کارشناس صنعت خودرو می گوید: در صورتی که نظام تعرفه گمرک تغییر نکند، انتظار واردات خودرو کمتر از 800 میلیون تومان به جا نیست.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۵:۲۱    
مالک تیلمن استعداد جوان بایرن مونیخ دیگر عضوی از تیم ملی زیر 21 سال آلمان نیست. این بازیکن 19 ساله تصمیم گرفته در آینده برای آمریکا بازی کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۴:۵۴    
خانم ها همواره به نظافت و پاکیزگی معروف هستند اما اگر این 5 نشانه را در زندگی یک خانم پیدا کردید بدانید او خانم پاکیزه ای نیست.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۴:۲۹    
تیرگی دور چشم عموما به دلیل عدم مراقبت خارجی و داخلی از پوست ایجاد می شود در نتیجه با اصلاح رفتارهای آسیب زننده به پوست دیگر تیرگی دور چشم را تجربه نخواهید کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۲    
قیمت خودرو های ایران خودرو و سایپا امروز پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۴:۰۰    
معاون تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: سه مرحله از توزیع ضربتی روغن خوراکی به پایان رسید و مرحله چهارم آغاز شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۳:۵۷    
دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اعلام کرد که با پیگیری های حقوقی صورت گرفته، حدود 10.8 میلیون متر مربع به ارزش 83 هزار میلیارد تومان از اراضی مناطق آزاد در معاملات صورت گرفته ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۰    
گاه پیش می اید که تصمیم به ایجاد یک تغییر کوچک در زندگی خود میگیریم اما پس این تغییر کوچک مسیر زندگی ما نیز به طور کلی تغییر می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۴    
با سوالات آزمون استعدادیابی شما می توانید مغز خود را تست کنید. از سوالات استعداد و ضریب هوشی ما لذت ببرید زیرا که می تواند به تمرینات ذهنی و رشد حافظه بصری شما کمک کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۳    
بسیار پیش می آید که وقتی ذهن ما آماده و تقویت می شود توانایی و کارایی بیشتری نسبت به زمانی که خسته هستیم داریم.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۲:۴۸    
دانشمندان دریافته اند که ژنتیک حرف اول را در ابتلا به اختلال دوقطبی می زند و اگر این بیماری در بین والدین وجود داشته باشد احتمال ابتلای کودک خانواده نیز بالا می رود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۹    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توضیحاتی که از سوی شورا داده شده، افزایش نرخ کرایه تاکسی در سال جدید ابطال نخواهد شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۶    
رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا انتظامی کشور با اشاره به انهدام یک باند کلاهبرداری در فضای مجازی گفت ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۳    
قیمت طلا طی هفته اخیر نوسان بسیار زیادی را تجربه کرده است اما تا این لحظه نتوانسته تغییر معناداری در قیمت خود ایجاد کند. هرچند جو حاکم بر بازار همچنان نزولی است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۳    
بیستم اردیبهشت دختر 3 ساله ای به نام مهرسا در کوی مهدی آباد مشهد به طور ناگهانی ناپدید شد اما چهار روز بعد با کشف جسد دخترک درون یک ساختمان در حال احداث، مشخص شد که او به قتل رسیده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۲:۱۵    
قیمت طلا که طی ماه های گذشته روند صعودی قابل توجهی را تجربه کرده بود، طی 4 هفته اخیر در یک روند نزولی قرار داشته و به نظر می رسد قدرت صعودی خود را از دست داده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۲:۱۵    
افرادی که به هر دلیل، زیرمجموعه یارانه همسر خود قرار ندارند می توانند به صورت جداگانه ثبت ث نام کنند تا این موضوع در مرحله رسیدگی قرار گیرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۱:۵۴    
در بازار لوازم خانگی می توان یخچال فریزهای پرطرفدار را با قیمتی بین 5 میلیون و 600 هزار تومان تا 45 میلیون تومان خریداری کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۱:۵۴    
جاماندگان دریافت سود سهام عدالت فقط برای امروز و فردا (29 و 30 اردیبهشت ماه) وقت خواهند داشت تا اطلاعات خود را در سامانه سجام اصلاح و تکمیل کنند و از روز شنبه (31 اردیبهشت ماه) واریز سود سال 98 و 99 ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۸    
کارشناس سازمان هواشناسی از نفوذ گردوخاک از کشورهای غربی به کشورمان از اواخر فردا و روز شنبه آینده خبر داد و گفت: اوایل هفته آینده برای بخش هایی کشور کاهش 8 تا 10 درجه ای دمای هوای پیش بینی شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۸    
ستاد تنظیم بازار با بررسی بسته سیاستی وزارت راه و شهرسازی در حوزه مسکن، سقف افزایش اجاره بها در تهران و شهرستان ها را تعیین کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۵    
رئیس کانون صرافان اخذ مالیات از خرید و فروش غیرمجاز ارز را در بهبود بازار ارز تاثیرگذار برای بلند مدت نمی داند و تک نرخی کردن ارز را گزینه مناسب تری برای از بین بردن دلالان و تقاضاهای غیررسمی اعلام ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۰:۰۰    
معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: زمان آموزش دانش آموزان تا 31 اردیبهشت است و دانش آموزان از اول تا 12 خرداد در امتحانات شرکت می کنند و پس از برگزاری امتحان می توانند به خانه بازگردند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۹:۳۶    
وزیر نفت با تبیین مهمترین اقدام های وزارت نفت در دولت سیزدهم و با مثبت ارزیابی کردن فروش نفت عنوان کرد ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۹:۳۰    
نخستین عرضه خودرو در بورس کالا درحالی انجام شد که این کالا با قیمتی کمتر نسبت به بازار آزاد در بستر بورس معامله شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۹:۲۷    
کمیته بین المللی المپیک نام 15 ورزشکاران ایرانی را برای اینکه تحت بورسیه این نهاد باشند، تایید کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۹:۲۷    
رئیس باشگاه بایرن مونیخ لواندوفسکی را بازیکنی بدون جایگزین معرفی و اعلام کرد که این بازیکن را نخواهند فروخت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۹:۱۵    
گزارشهای میدانی از بازار مسکن شهر تهران در اردیبهشت ماه حاکی از آن است که آرامش نسبی بر این بازار حاکم بوده و واحدهای کوچک متراژ مثل گذشته از اقبال بیشتری برخوردار بودند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۹:۱۵    
نماینده آلمان، قهرمان لیگ اروپا شد. در دیدار نهایی لیگ اروپا دو تیم اینتراخت فرانکفورت و گلاسکورنجرز اسکاتلند برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۹:۱۲    
مسئولان جشنواره فیلم کن پس از نمایش فیلم جدید تاپ گان از تام کروز با اعطای جایزه غیرمنتظره و افتخاری نخل طلا تجلیل کردند.