دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۲:۳۳May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 6 اردیبهشت 1401 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 29 اسفند 1400 طلا 31 فروردین 1401 طلا 31 خرداد 1401 طلا 31 تیر 1401 طلا 31 مرداد 1401 طلا 31 شهریور 1401 طلا 30 مهر 1401 طلا 30 آبان 1401 طلا 30 آذر 1401 طلا 1 دی 1401 طلا 30 بهمن 1401 طلا 29 اسفند 1401 طلا 1 اردیبهشت 1401 طلا 2 اردیبهشت 1401 طلا 3 اردیبهشت 1401 طلا 4 اردیبهشت 1401 طلا 5 اردیبهشت 1401 طلا 6 اردیبهشت 1401 طلا 7 اردیبهشت 1401 طلا 8 اردیبهشت 1401 طلا 9 اردیبهشت 1401 طلا 10 اردیبهشت 1401 طلا 11 اردیبهشت 1401 طلا 12 اردیبهشت 1401 طلا 13 اردیبهشت 1401 طلا 14 اردیبهشت 1401 طلا 15 اردیبهشت 1401 طلا 16 اردیبهشت 1401 طلا 17 اردیبهشت 1401 طلا 18 اردیبهشت 1401 طلا 19 اردیبهشت 1401 طلا 20 اردیبهشت 1401 طلا 21 اردیبهشت 1401 طلا 22 اردیبهشت 1401 طلا 23 اردیبهشت 1401 طلا 24 اردیبهشت 1401 طلا 25 اردیبهشت 1401 طلا 26 اردیبهشت 1401 طلا 27 اردیبهشت 1401 طلا 28 اردیبهشت 1401 طلا 29 اردیبهشت 1401 طلا 30 اردیبهشت 1401 طلا 31 اردیبهشت 1401 
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۲۱:۱۱    
اسید، کلسیم دندان ها را حل می کند و به مرور سبب پوسیدگی دندان ها می شود. اما باید دید اسید از کجا می آید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۸ - ۰۰:۲۰    
مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: امروز (سه شنبه) با هماهنگی بانک عامل، وام 25میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان برای 26هزارو 395 نفر از مشمولان دوره های گذشته که این تسهیلات را دریافت ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ۱۷:۵۵    
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد از میان 169 مورد گزارش شده هپاتیت که اخیراً در میان کودکان در 11 کشور گزارش شده است، حداقل یک کودک بر اثر این التهاب کبد ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ۱۰:۳۹    
بر اساس اعلام مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش، امتحانات نهایی سال جاری از تاریخ اول خرداد ماه آغاز و تا بیست و هشتم همین ماه ادامه دارد .
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ۱۰:۲۱    
اگرچه برخی اخبار تایید نشده از احتمال واریز یارانه معیشتی جدید خبر می دهند اما وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان هدفمندی یارانه ها پرداخت هرگونه یارانه عید فطر را تکذیب می کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ۱۰:۱۰    
اصغر فرهادی به عنوان یکی از داوران بخش رقابتی هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن انتخاب شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ۰۹:۴۰    
یک متخصص تغذیه گفت: مبتلایان به رفلاکس معده معمولا به برخی از غذا ها با حجم های متنوع حساسیت دارند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ۰۰:۵۵    
تیم فوتبال سپاهان با قبول شکست سنگین پنج بر دو برابر الدحیل قطر از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ۰۰:۴۳    
رئیس سازمان بورس و اواق بهادار ضمن اعلام آخرین جزئیات ورود رمزارزها به بازار سرمایه از ایجاد دامنه نوسان پویا در بازار سهام خبر داد و گفت: تا پایان سال دامنه نوسان بازار به 10 درصد افزایش می یابد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ۰۰:۳۷    
منچستر با توجه به اظهار نظر ساکنانش ارزان ترین شهر جهان است. در نظرسنجی مرتبط با شاخص سالانه Time Out توسط مجله TimeOut، تنها ده درصد از مردم این شهر فکر می کردند که شهرشان بسیار گران است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۲۲:۴۴    
با وجود تجربه های غلط گذشته، همچنان شاهد ورود خودروهای جدید چینی به کشور هستیم؛ خودروهایی که خدمات پس از فروشی ندارند و با خساست تمام شرکت های چینی در انتقال تکنولوژی، وارد کشور می شوند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۲۰:۵۴    
رئیس معزول فدراسیون فوتبال که قرار بود امروز(سه شنبه) در کمیته اخلاق حاضر شود، باردیگر در این نشست حاضر نشد تا برای دومین بار به دعوت مسوولان مربوطه پاسخ منفی دهد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۲۰:۰۹    
گای وینچ، روانشناس خانواده که بیش از 20 سال است به زوج ها کمک می کند، فکر می کند که شادی و رضایت در یک رابطه به سه عامل کلیدی بستگی دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۶    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، اخذ گواهینامه حذف مالاریا از سازمان بهداشت جهانی را نه تنها یک دستاورد بزرگ بهداشتی بلکه یک دستاورد توسعه ای برای کشور دانست.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۸:۲۴    
پاسخ شما آنچه را که در درون تان احساس می کنید منعکس می کند
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۷:۴۲    
انتخاب شریک زندگی باید با دقت انجام شود. تست شخصیت شناسی امروز می تواند کمک کننده شما در این مسیر باشد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۷:۳۶    
محمد کشتی آرای گفت:امروز قیمت طلا و سکه به روند کاهشی خود ادامه داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۷:۲۱    
مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: امروز (سه شنبه) با هماهنگی بانک عامل، وام 25میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان برای 26هزارو 395 نفر از مشمولان دوره های گذشته که این تسهیلات را دریافت ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۸    
یک همسر مناسب دارای ویژگی های بارزی است که این ویژگی ها می تواند تضمین کننده ازدواج موفق شما در آینده باشد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۶:۴۵    
همواره راز های زیادی درباره غذاها وجود دارد که هیچکس آن ها را به ما نمی گوید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۶:۳۳    
برخی توصیه ها و نظرات پزشکی و بهداشتی در میان مردم رواج دارند که بخش زیادی از آنها نادرست هستند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۵    
متولدین هرماه دارای ویژگی های مشترکی هستند که تنها با یک نگاه ساده به طالع بینی آن های می توانید به راحتی آن ها را بشناسید، با آن ها دوست شوید و یا از آن ها دوری کنید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۲    
شماره تلفن همراه اسطوره فوتبال ایران شب گذشته به فروش رسید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۳    
برای نخستین بار در دو سال گذشته اروپا می خواهد با واردات نفت امارات را با واردات نفت از روسیه کاهش دهد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در فروردین امسال تقاضا برای بیمه بیکاری 38 درصد کمتر از پارسال بود و این یعنی افزایش حقوق تاثیری بر تعدیل نیرو نداشته است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۸    
سی و هفتمین مرحله فورش فوق العاده محصولات ایران خودرو هفته گذشته برگزار و قرعه کشی آن روز یکشنبه انجام شد. براساس اطلاعات واصله قریب به پنج میلیون نفر برای 4000 دستگاه خودرو مشارکت کردند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۵:۵۷    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود در ارتباط با شکایت پرسپولیس از داور داربی و همینطور مربی و بازیکن استقلال را اعلام کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۵:۵۷    
رضا رویگری پس از بهتر شدن شرایط جسمی خود به منزلی که برای هنرمندانی همچون او اختصاص داده شده، سکونت خواهد کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۵:۵۴    
یکی از عجیب ترین حقایق درباره زندگی پنگوئن ها این مسئله است که آن ها جزو دسته پرندگان به حساب می آید، بال دارند اما قدرت پرواز کردن در آن ها وجود ندارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۵:۲۷    
طلاق ساده ترین راه ممکن برای زوج هایی است که در ازدواج های ناخوشایند زندگی می کنند؛ اما این تصمیم ساده و عجولانه، ممکن است به جای آرامش بیشتر آسیب های جدی را به زندگی تان تحمیل کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۵:۰۷    
زردآلو کیلویی 280 هزار تومان، سیب فرانسوی کیلویی 170 هزار تومان، گوجه سبز کیلویی 190 هزار تومان و توت فرنگی کیلویی 160 هزار تومان است ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۳:۴۹    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 15هزار واحدی روبرو شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۸    
سه نمایه از بازار مسکن شهر تهران در فروردین ماه گویای آن است که علی رغم فاصله گرفتن قیمت ها از توان متقاضیان، بازار مسکن به سمت پیش رونق نسبی می رود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۲    
نرخ کرایه تاکسی 1401 بعد افزایش 25 درصدی برای تمامی خطوط تهران مشخص شده است. مثلا مسافرانی که برای رفتن از شرق به غرب تهران مسیر میدان رسالت به میدان صنعت را انتخاب می کنند حداقل 11 هزار و 700 تومان ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۰    
اتاق بازرگانی تهران در جدیدترین گزارش خود به بررسی چشم انداز رشد اقتصاد جهانی و اقتصاد ایران در سال های پیش رو پرداخته است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۴:۰۴    
در ابلاغیه وزارت بهداشت به مراکز بهداشتی، جزئیات تزریق دوز چهارم واکسن کرونا اعلام شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۳:۵۸    
ترکیبی از سه روش درمانی ساده ممکن است خطر ابتلا به سرطان تهاجمی را تا 61 درصد در میان افراد بالای 70 سال کاهش دهد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۳:۵۵    
دانشمندان بریتانیایی به دنبال انجام تحقیقات جدید متوجه شدند که پیاده روی سریع می تواند روند پیری بیولوژیکی را کُند کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۳:۵۲    
بیماری قلبی تقریباً عامل یک سوم کل مرگ و میرها در سراسر جهان را است .رژیم غذایی نقش مهمی در سلامت قلب ایفا می کند و می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی را افزایش یا کاهش دهد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۳:۴۰    
مدیرکل دفتر طراحی و تحلیل فرآیند های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: تاکنون بیش از 12 هزار واحد مسکونی گران قیمت، مشمول مالیات شناسایی شده و به مودیان مشمول، پیامک ارسال گردیده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۴    
گروه خودروسازی سایپا، دومین پیش فروش یکساله پنج محصول خود در سال جدید را در راستای اجرای پنجمین مرحله از طرح حمایتی از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از ساعت 13 امروز (سه شنبه 6 اردیبهشت ماه) ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۲:۳۳    
رژیم غذایی یک عامل مهم سبک زندگی در طول عمر است، به طوری که رژیم غذایی نامناسب باعث مرگ 11 میلیون نفر در جهان می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۹    
زندگی از لحظات کوچک و زیبا تشکیل شده است، یاد بگیرید که شادی را در همه لحظات روز پیدا کنید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۶    
رئیس آموزش و پرورش منطقه 14 شهر تهران با اشاره به افزایش حضور دانش آموزان در مدارس درباره تعیین تکلیف دانش آموزان غایب توضیح داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۳:۰۸    
بانک مرکزی روسیه روش محاسبه نرخ رسمی دلار، یورو و یوان در برابر روبل را تغییر داده است تا از تداوم تجارت فعالان اقتصادی در خاک روسیه اطمینان حاصل کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۳:۰۵    
معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به سهمیه 39 هزار و 635 نفری ایران برای حضور در حج تمتع سال جاری ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۳:۰۵    
مدیرکل طراحی و تحلیل فرآیندهای مالیاتی اعلام کرد: از محل شناسایی خودروهای لوکس مربوط به سال گذشته تاکنون حدود 50 تا 60 میلیارد تومان مالیات وصول شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۲:۳۹    
قیمت طلا در روز گذشته با نشان دادن یک افت شدید به پایین ترین قیمت دو ماه اخیر خود سقوط کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۹    
روند نزولی قیمت طلا که از هفته گذشته آغاز شد، در روز گذشته نیز ادامه یافت و طلا را به پایین ترین سطح طی هفته های اخیر رساند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۱:۵۷    
دنا پلاس توربو دنده ای امروز 10 میلیون تومان کاهش قیمت داشت و به 460 میلیون تومان رسید. از طرفی تیبا نیز یک میلیون تومان ارزان شد و به 197 میلیون تومان رسید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۲    
رییس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی ویژه راهپیمایی روزقدس در تهران را تشریح کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۹    
خبر برنامه احسان حدادی برای سفر به آمریکا و شرکت در مسابقه این سوال را مطرح کرده است که آیا این وزشکار قانون فدراسیون دوومیدانی در مورد عدم پرداخت هزینه های اردوی برون مرزی را اجرا می کند یا نه؟
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۶    
بانک مرکزی به منظور هدایت بهینه منابع مالی موجود و حمایت از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط، دستورالعمل تامین مالی بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط در سال 1401 را به بانک ها ابلاغ کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۳    
اگرچه سرطان روده بزرگ در حال حاضر یکی از شایع ترین سرطان ها در جهان به شمار می رود، اما راه حل هایی برای کاهش دادن خطر ابتلا به آن وجود دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۸    
به گفته مقامات ژاپنی، "کانه تاناکا"، مسن ترین فرد شناخته شده جهان، روز 19 آوریل (هفت روز قبل) و در سن 119 سالگی درگذشت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۵    
سرپرست معاونت امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور با تأکید بر اینکه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 در موعد مقرر برگزار می شود توضیحاتی داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۶    
مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: برخی از داروخانه ها فروش اینترنتی دارو دارند که این امر تخلف است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۰    
مرجع شدن پلیس در قانون بودجه 1401 برای صدور سند رسمی خودرو و اخد مالیات نقل و انتقال خودرو پیش از تعویض پلاک، عملاً باعث شد مصرف کننده واقعی ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۹    
نرخ جدید آرد صنف و صنعت بر اساس درخواست وزارت جهاد کشاورزی و تائید سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان اعلام شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۰    
انتقال امتیاز خودرو های ثبت نامی به هر شکلی غیرقانونی محسوب می شود. با این حال بازار غیررسمی خرید و فروش حواله پابرجاست و برخی از فرشنده ها قیمت را به نرخ روز مدل های بازار آزاد رسانده اند
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص وضعیت فیبرنوری، تغییرات تعرفه اینترنت، شبکه ملی اطلاعات، راه اندازی اپراتورهای خدمات رسان، توسعه صنعت فضایی کشور و دیگر موارد توضیحاتی را ارائه داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۹    
مرد معتاد با ادعای اینکه پسرعمویش با سحر و جادو زندگیش را نابود کرده، نقشه قتل او و اعضای خانواده اش را کشید ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۶    
جنجال به پا شده برای واردات گوشی های بالای 600 دلار، موج سواری با آن و کشاندن موضوع به تامین ارز کالاهای اساسی و دارو در حالی اتفاق افتاده که سهم این واردات در تجارت خارجی ایران در حد یک صدم است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۰    
بر اساس ارزیابی های کیفی صورت گرفته در ماه های متوالی سال گذشته و سال های پیش از آن، همیشه وانت های نیسان های زامیاد در سطح کیفی یک قرار گرفته و تغییری در ساختار برای ارتقا کیفیت نداشته اند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۰۹:۳۳    
وظیفه کلیه ها در بدن دفع مواد زائد از خون، تصفیه آب و تولید هورمون است. گاهی عملکرد این عضو حیاتی مختل و دچار نارسایی می شوند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۰۹:۲۷    
بر اساس اعلام معاونت رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از مجموع 24 میلیون و 901 هزار و 696 خانوار ایرانی یارانه بگیر، 38 درصد فقیر ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۰۹:۲۴    
گروه صنعتی ایران خودرو در دومین طرح پیش فروش یکساله محصولات خود در سال جدید و همزمان با پنجمین طرح حمایت قانون خانواده چهار محصول خود را عرضه کرده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۰۹:۱۸    
اسطوره والیبال ایران در فصل آینده قرارداد خود را با تیم والیبال فنرباغچه تمدید خواهد کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۰۹:۱۲    
با وجود آنکه اعلام شده امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای سه فرزند در سامانه ثمن فراهم شده اما امکان ثبت نام برای متقاضیان در سامانه وجود ندارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۰۸:۵۷    
عضو کمیته ملی واکسیناسیون کرونا با اشاره به کاهش تقاضای جهانی واکسن کرونا، این موضوع را چالش این روزهای عرصه واکسن سازی خواند و درباره سرنوشت واکسن های ایرانی ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۰۰:۵۰    
به گفته توییتر، ایلان ماسک، بنیانگذار اسپیس ایکس و تسلا، توییتر را به قیمت 44 میلیارد دلار خریداری می کند.