دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۰:۴۶May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 27 اردیبهشت 1401 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 29 اسفند 1400 طلا 31 فروردین 1401 طلا 31 خرداد 1401 طلا 31 تیر 1401 طلا 31 مرداد 1401 طلا 31 شهریور 1401 طلا 30 مهر 1401 طلا 30 آبان 1401 طلا 30 آذر 1401 طلا 1 دی 1401 طلا 30 بهمن 1401 طلا 29 اسفند 1401 طلا 1 اردیبهشت 1401 طلا 2 اردیبهشت 1401 طلا 3 اردیبهشت 1401 طلا 4 اردیبهشت 1401 طلا 5 اردیبهشت 1401 طلا 6 اردیبهشت 1401 طلا 7 اردیبهشت 1401 طلا 8 اردیبهشت 1401 طلا 9 اردیبهشت 1401 طلا 10 اردیبهشت 1401 طلا 11 اردیبهشت 1401 طلا 12 اردیبهشت 1401 طلا 13 اردیبهشت 1401 طلا 14 اردیبهشت 1401 طلا 15 اردیبهشت 1401 طلا 16 اردیبهشت 1401 طلا 17 اردیبهشت 1401 طلا 18 اردیبهشت 1401 طلا 19 اردیبهشت 1401 طلا 20 اردیبهشت 1401 طلا 21 اردیبهشت 1401 طلا 22 اردیبهشت 1401 طلا 23 اردیبهشت 1401 طلا 24 اردیبهشت 1401 طلا 25 اردیبهشت 1401 طلا 26 اردیبهشت 1401 طلا 27 اردیبهشت 1401 طلا 28 اردیبهشت 1401 طلا 29 اردیبهشت 1401 طلا 30 اردیبهشت 1401 طلا 31 اردیبهشت 1401 
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۲:۲۷    
محققان می گویند قرص های درمانی جدیدی وجود دارد که در برابر ویروس کرونا محافظت می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۰:۳۳    
وام ضروری 12میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران به حساب حقوق بازنشستگی 22 هزار و 913 نفر از متقاضیان مشمول نوبت پنجم واریز شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۰۹:۲۵    
امروز چهارشنبه بیست وهشتم اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی موزه ها، بازدید از تمامی موزه های تحت نظارت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و بنیاد مستضعفان رایگان است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۰۰:۲۴    
رئیس سازمان خصوصی سازی ضمن تشریح افرادی که در لیست جاماندگان سهام عدالت قرار دارند، در مورد نحوه فروش این سهام برای مشمولان توضیحاتی را ارائه کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۰۰:۱۲    
مدیرعامل میادین میوه و تره بار شهرداری گفت: پیش بینی ما این است که قیمت تخم مرغ روز چهارشنبه بین 66 تا 67 هزار تومان خواهد بود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۲۳:۴۲    
ثروتمندترین فرد جهان شب گذشته گفت که به احتمال زیاد اقتصاد آمریکا درگیر رکود شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۲۳:۳۳    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از تعطیلی مدارس استان تهران در تمامی مقاطع برای روز چهارشنبه خبر داد و گفت: در صورت افزایش آلودگی هوا ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۸:۲۸    
همه احساسات و حساسیت هایی دارند، اما همه خودشان را به یک شکل ابراز نمی کنند. این تست را انجام دهید و در مورد خودتان بیشتر بدانید ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۸:۲۲    
روال مراقبت از پوست شما ممکن است کاملا متناسب با نیازهای پوست شما باشد، اما هنوز هم این احتمال وجود دارد که اشتباهاتی که ناآگاهانه مرتکب شده اید، بین شما و یک پوست بی عیب و نقص باشد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۸:۱۹    
قوانین بهداشت و مراقبت از خود چندان دشوار نیستند، اما ما هنوز هم گاهی اوقات تمایل داریم برخی کارها را اشتباه انجام دهیم.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۸:۵۸    
معاون شرکت مدیریت منابع آب ایران اعلام کرد: امسال در کشور قطعی برنامه ریزی شده آب و برق نخواهیم داشت
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۸:۲۸    
سبزیجات برگ دار از بهترین انواعی هستند که می توانید اگر می خواهید سالم باشید باید مواد سالم مصرف کنید و کاهو یکی از ستاره های بزرگ است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۸:۱۹    
خرما که به عنوان یک شیرین کننده طبیعی عالی شناخته می شود، یک میان وعده خوشمزه و مغذی است که می تواند از بسیاری جهات برای سلامتی و زیبایی شما مفید باشد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۷:۵۲    
در دنیای امروز، بررسی رزومه یک متقاضی و انجام یک مصاحبه استاندارد با آنها برای پیدا کردن یک کارمند عالی کافی نیست.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۶    
در جلسه امروز شورای عالی مسکن به ریاست آیت الله رئیسی رئیس جمهوری، افزایش سقف وام خرید مسکن تصویب شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۳    
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه ای قیمت های جدید نهاده های دامی را اعلام کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۰    
در پی دستور ریاست جمهوری در خصوص بررسی وضعیت کلیه هموطنانی که تاکنون یارانه دریافت نمی کردند و اکنون متقاضی دریافت یارانه هستند، شورای اطلاع رسانی دولت سیزدهم اطلاعیه ای صادر کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۷:۳۱    
اگر قصد دارید دیگر غذا نخورید ، جرئت کنید و ما را در یک سفر آشپزی با غذاهای منفور جهان همراهی کنید. در دنیا غذاهایی هستند که به شما نشان می دهد ضایعات یک نفر غذای لذیذ یک نفر دیگر است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۷:۲۸    
مرد معتاد پس از قتل همسر، پدر و مادرزنش در حالی که برادرش و دختر 6 ساله خود را نیز مجروح کرده بود با شلیک به سرش خودکشی کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۷:۲۵    
با توجه به افزایش شاخص آلایندگی هوا، کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران امشب تشکیل جلسه می دهد تا در این خصوص تصمیم گیری کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۷:۲۵    
سفیر ایران در پرتغال، پیراهن امضا شده مهدی طارمی را به یک نوجوان هوادار سرسخت تیم پورتو و مهدی طارمی اهدا کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۷:۲۲    
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: هم اکنون 50 میلیون دوز واکسن ذخیره شده و نگرانی از نظر کمبود واکسن کرونا وجود ندارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۳    
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: تا پایان خرداد این ارزیابی را خواهیم داشت که چه کسانی مشمول ثبت نام جاماندگان سهام عدالت باشند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۶:۲۸    
پرسپولیس برای تقویت خط دروازه خود به دنبال دو بازیکن تیم ملی است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۶:۲۸    
فروش قلب، قرنیه، بیضه و ریه . این آگهی ای است که در روزهای اخیر بصورت یک ویدئو در فضای مجازی دست به دست می شود
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۶:۲۵    
صبحانه مهم ترین وعده غذایی است که در روز مصرف می شود. با این حال اگر این وعده غذایی با عادت های بدی همراه شود می تواند باعث ایجاد مشکلات متعددی برای سلامتی شما شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۶:۲۵    
مصرف برق کشور روز گذشته و در ساعت 15 و 14 دقیقه از مرز 49 هزار مگاوات عبور کرده و به عدد 49 هزار و 293 مگاوات رسید و این در حالی است که روزهای گرم تر سال در پیش است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۶:۱۹    
واتساپ در حال کار بر روی ویژگی جدید پیش نمایش لینک های به اشتراک گذاشته توسط کاربران می باشد. کاربران با استفاده از این ویژگی می توانند علاوه بر لینک مربوطه ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۶:۱۳    
درحالی قرار است پیشنهاد وام 700 میلیون تومانی خرید مسکن در شورای عالی مسکن مطرح شود که قسط این وام در بازپرداخت به روش ساده ماهانه 11.6 میلیون تومان می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۵:۵۲    
بسیاری از اوقات ما شاد بودن و خوشبختی خود را زیر سوال می بریم و آن را باور نداریم. اگر این نشانه ها را درون خود دارید شما شاد تر از آنچیزی هستید که فکر می کنید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۴:۵۰    
بر اساس آخرین آمار منتشر شده توسط اوپک، تولید نفت ایران در ماه گذشته میلادی 36 هزار بشکه بیشتر شده است ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۴:۴۷    
معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) از راه اندازی غرفه فرش ایران در جام جهانی قطر خبر داد و گفت که این غرفه بعد از جام جهانی دائمی خواهد شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۴:۴۷    
در دیدار وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان با معاون نخست وزیر و فرستاده ویژه رئیس جمهور کوبا، طرفین برای افزایش همکاری های اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران و کوبا توافق کردند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۴:۴۱    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی 24 ساعت گذشته 352 بیمار کووید 19 در کشور شناسایی شدند و متاسفانه چهار نفر نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۳:۲۰    
تعداد زیادی اشکال هندسی مقدس وجود دارد، اما این شش شکل بالاتر از بقیه هستند، آنها به شما کمک میکنند تا بیشتر از آنچه فکرش را می کنید خودتان را بشناسید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۳:۱۷    
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اعلام اینکه عراق بابت صادرات گاز یک میلیارد و 600 میلیون دلار به ایران بدهی دارد، گفت: این کشور یک ماه برای پرداخت بدهی خود مهلت دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۳:۱۴    
تنگی کانال نخاعی می تواند یک وضعیت دردناک باشد. وقتی کانال نخاعی باریک می شود، به نخاع فشار وارد می کند که اغلب منجر به درد، گرفتگی یا بی حسی در پشت یا یک پا می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۳:۱۱    
فصل 3 Warzone Pacific فرا رسیده است و متا به طور قابل توجهی تغییر کرده است، با بیش از هر زمان دیگری سلاح های قابل دوام در Caldera و Rebirth Island در اینجا ده مورد از محبوب ترین سلاح ها در Warzone تا ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۸    
قیمت طلا که برای چهار هفته متوالی حرکت نزولی را تجربه کرده بود، روز گذشته توانست جهت حرکت خود را معکوس کرده و بار دیگر رشد کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۵    
هر کشوری متفاوت و قوانین هر کشوری نیز متفاوت است. گاهی اوقات این قوانین بسیار مضحک هستند، و گاهی اوقات به ارزشهای فرهنگی مهمی اشاره میکنند که ممکن است با ارزشهای شما متفاوت باشد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۱:۵۶    
در معاملات امروز بازار خودرو کوئیک اتوماتیک پلاس با هشت میلیون تومان کاهش قیمت به 347 میلیون تومان رسید. قیمت پژو 206 تیپ دو نیز با یک میلیون تومان افزایش قیمت به 319 میلیون تومان رسید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۲:۴۷    
کارشناس اقتصاد دیجیتال گفت: کاربران ایرانی برای استفاده از ارزهای دیجیتال عمدتاً از صرافی های غیرمعتبر خارجی استفاده می کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۲:۴۷    
قیمت طلا که طی روز گذشته به پایین ترین قیمت سه ماه اخیر خود سقوط کرده بود، توانست بار دیگر خود را بازیابی کرده و رشد خوبی را به نمایش بگذارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۲:۳۵    
تازه ترین خبر نشان می دهد بخشی از برنامه واردات خودرو برخلاف گمانه زنی های انجام شده مربوط به واردات خودروهای اقتصادی است
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۲:۳۲    
ما در دوران عجیبی زندگی می کنیم. زمانی که در آن، برای برخی افراد، یک وضعیت در اینترنت بیشتر از آنچه در دنیای واقعی اتفاق می افتد، معنی دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۲:۳۲    
فراز فاطمی که سابقه بازی برای استقلال و پرسپولیس را دارد، به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال امید انتخاب شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۲:۳۲    
دبیر اجرایی اتاق بازرگانی ایران گفت: معافیت مالیات سود ناشی از تسعیر نرخ ارز فقط شامل رفع کنندگان تعهد ارزی می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۲:۱۷    
مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عمرانی تهران گفت: متاسفانه در چند وقت اخیر شاهدیم که برخی از تعاونی نما ها اقدام به پیش فروش مسکن به شیوه های غیر قانونی و با قیمت های غیر واقعی می کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۲:۱۴    
بامداد هفدهم اردیبهشت ماه، کارگر شهرداری تهران در حوالی منطقه خزانه مشغول نظافت خیابان بود که چشمش به یک گونی در کنار سطل زباله افتاد ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۲:۰۸    
چنانچه یحیی گل محمدی در پرسپولیس بماند، مهدی عبدی مهاجم سرخ ها به خارج از کشور خواهد رفت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۲:۰۵    
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بعد از تصویب هیات وزیران افزایش حقوق بازنشستگان در سال جدید اعمال خواهد شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۱:۰۲    
نرخ ارز در صرافی ملی امروز سه شنبه اعلام شد و بر این اساس قیمت دلار 49 تومان و قیمت یورو نیز 61 تومان نسبت به روز گذشته کاهش یافت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۱:۵۹    
پروفایل اینستاگرام خود را طوری طراحی کنید تا زیبا به نظر برسد و اینگونه به افراد بگوید که شما که هستید ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۱:۵۹    
فرمانده قرارگاه امین پلیس امنیت اقتصادی از کشف بیش از 2 هزار و 700 تن انواع کالای اساسی و معیشت محور احتکار شده و دستگیری 246 متهم طی 24 ساعت گذشته در کشور خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۸    
تارنمای ipo.tse.ir به عنوان مرجع اصلی عرضه های اولیه بورس تهران اطلاعات مفیدی در اختیار عموم سرمایه گذاران قرار می دهد و انتظار می رود که سرمایه گذاران با مراجعه به این تارنما ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۸    
جمجمه مرد جنگجویی که نامش در تاریخ ماندگار شد، پس از 270 سال، در سال های گذشته و در یک حفاری در مشهد پیدا شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۱:۲۶    
معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: هماهنگی های لازم برای تامین و تزریق واکسن مننژیت انجام داده و پیش بینی می شود تا پایان هفته آینده واکسن مننژیت تامین و در استان ها توزیع شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۷    
آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 با شرکت 647 هزار و 209 داوطلب در روزهای 28، 29 و 30 اردیبهشت در 186 شهرستان و 386 حوزه اصلی برگزار خواهد شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۱:۰۵    
رئیس اداره بازرسی وزارت بهداشت گفت: بازدید از داروخانه به معنای انجام تخلف نیست و این بازدید ها باید به صورت روتین و فصلی انجام شوند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۰:۵۳    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها در راستای اجرای تکالیف مقرر در قانون بودجه 1401 کل کشور، ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه شامل افراد جدید و جامانده را به صورت الکترونیکی آغاز کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۰:۵۰    
رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: 2 میلیون و 500 هزار تومان تنها فرودگاه نجف از هر مسافر به عنوان عوارض دریافت می کند که ما در حال رایزینی برای کاهش این هزینه ها هستیم.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۰:۴۷    
نایب رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی می گوید: از تعداد کل کارگران ساختمانی در کشور، کمتر از 600 هزار نفر بیمه پردازی می کنند و بین 400 هزار تا 600 هزار نفر در نوبت انتظار برای بیمه تامین ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۰:۲۳    
ایلان ماسک با اشاره به این که ممکن است حسابهای جعلی توییتر حداقل چهار برابر بیشتر از ادعای این شرکت باشد، اعلام کرد ممکن بخواهد توییتر را به قیمت پایین تری خریداری کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۰:۲۳    
درحالی که کارشناسان تبعات منفی باز و بسته شدن مکرر زاینده رود را به مثابه شکنجه محیط زیست و اکوسیستم و زیانبار برای پل های تاریخی قلمداد می کنند ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۰:۱۷    
بر اساس اسناد و مدارک مالی و خزانه داری فدراسیون فوتبال، کریم باقری به عنوان دستیار دراگان اسکوچیچ، برای هر بازی تیم ملی دستمزد 155 میلیون تومانی بعنوان حقوق و مزایا دریافت کرده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۰:۱۷    
در شرایطی که بیماری های غیرواگیر در جهان به عامل هشداری برای تغییر و بهبود سبک زندگی تبدیل شده اند، آلودگی هوا عامل مهمی در هدر رفت سرمایه کشورها و کاهش طول عمر افراد به واسطه ابتلا به بیماری ها است؛
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۸    
سخنگوی گمرک با بیان اینکه 3 میلیون و 107 هزار و 525 تن کالای اساسی در اماکن بندری و گمرکی وجود دارد، گفت: حدود 17 شناور در حال تخلیه بوده و 16 شناور هم منتظر هستند که اجازه تخلیه پیدا کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۸    
مدیرعامل اسبق فرابورس ایران به عملکرد دولت سیزدهم و نیز سازمان بورس در حوزه بازار سرمایه اشاره کرد و گفت ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۵    
معاون اجتماعی پلیس راهور از عدم تعطیلی مراکز تعویض پلاک در تهران خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۰۹:۵۶    
استانداری تهران به علت افزایش گرد و غبار همه مدارس، دانشگا ه ها و ادارات دولتی استان تهران را تعطیل اعلام کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۰۹:۵۶    
آقایی گفت: تمامی پرواز های داخلی کشور برقرار است و هیچ پروازی به علت ریزش گردوخاک از دیروز تا امروز لغو و یا با تاخیر انجام نشده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۰۹:۵۰    
مک دونالد، بزرگ ترین رستوران زنجیره ای جهان اعلام کرد که پس از 30 سال فعالیت رستوران های خود در این کشور، پس از درگیری میان مسکو و اوکراین، از بازار روسیه خارج خواهد شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۰۹:۴۷    
رئیس کل بانک مرکزی بر بازپرداخت تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی به صورت ارزی تاکید کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۰۹:۲۳    
دبیر شورای هماهنگی بانک ها اعلام کرد: امروز (سه شنبه) همه شعب بانک های خصوصی و دولتی در تهران فعال هستند، درنتیجه بورس هم به فعالیت خود ادامه می دهد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۸    
سازمان هدفمندی یارانه ها از واریز یارانه مربوط به افراد معترض به عدم پرداخت خبر داده است؛ این یارانه تا بررسی وضعیت این افراد، قابل برداشت نیست.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۶    
امروز (سه شنبه 27 اردیبهشت ماه) اولین فروش خودرو از طریق "سامانه فروش یکپارچه" انجام می شود. متقاضیان از امروز به مدت یک هفته برای ثبت درخواست خود فرصت خواهند داشت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۰    
بایرن مونیخ برای جایگزینی لواندوفسکی روی مهاجم اشتوتگارت دست گذاشته است.