جمعه ۱۸ خردادساعت ۰۲:۰۱Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 11 اردیبهشت 1401 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 29 اسفند 1400 طلا 31 فروردین 1401 طلا 31 خرداد 1401 طلا 31 تیر 1401 طلا 31 مرداد 1401 طلا 31 شهریور 1401 طلا 30 مهر 1401 طلا 30 آبان 1401 طلا 30 آذر 1401 طلا 1 دی 1401 طلا 30 بهمن 1401 طلا 29 اسفند 1401 طلا 1 اردیبهشت 1401 طلا 2 اردیبهشت 1401 طلا 3 اردیبهشت 1401 طلا 4 اردیبهشت 1401 طلا 5 اردیبهشت 1401 طلا 6 اردیبهشت 1401 طلا 7 اردیبهشت 1401 طلا 8 اردیبهشت 1401 طلا 9 اردیبهشت 1401 طلا 10 اردیبهشت 1401 طلا 11 اردیبهشت 1401 طلا 12 اردیبهشت 1401 طلا 13 اردیبهشت 1401 طلا 14 اردیبهشت 1401 طلا 15 اردیبهشت 1401 طلا 16 اردیبهشت 1401 طلا 17 اردیبهشت 1401 طلا 18 اردیبهشت 1401 طلا 19 اردیبهشت 1401 طلا 20 اردیبهشت 1401 طلا 21 اردیبهشت 1401 طلا 22 اردیبهشت 1401 طلا 23 اردیبهشت 1401 طلا 24 اردیبهشت 1401 طلا 25 اردیبهشت 1401 طلا 26 اردیبهشت 1401 طلا 27 اردیبهشت 1401 طلا 28 اردیبهشت 1401 طلا 29 اردیبهشت 1401 طلا 30 اردیبهشت 1401 طلا 31 اردیبهشت 1401 
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۹:۰۲    
سخنگوی صنعت برق از حذف اصلاح تعرفه برق کشاورزان در طرح مانع زدایی از صنعت برق توسط نمایندگان مجلس خبر داد و گفت: با حذف این بند ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۶    
بهنوش بختیاری، بازیگر تلویزیون و سینما در گفت وگو با یکی از تلویزیون های اینترنتی از شبی گفت که به گفته خودش قصد داشت 30 عدد قرص زاناکس بخورد اما صدایی در سرش گفت فردا روز دیگری است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۲:۴۴    
این ابرهای شگفت انگیز در دمای پایین توسط بلورهای یخ در استراتوسفر که معمولا بدون ابر است تشکیل می شوند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۱:۴۲    
مقام مسئول وزارت راه از فرصت 20 روزه متقاضیان مجرد نهضت ملی مسکن برای بارگذاری تعهدنامه محضری خبر داد و گفت: در صورت عدم انجام این کار متقاضیان حذف می شوند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۲۳:۴۱    
کارشناسان می گویند که برخی خواب دیدن ها ممکن است نشانه ای از بیماری پارکینسون باشد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۲۳:۲۳    
مرکز ارتباطات وزارت صمت به منظور رفع دغدغه نمایندگان متقاضی اجرای ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس و تنویر افکار عمومی، توضیحاتی ارائه کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۷    
سخنگوی دولت از ارائه طرح پیشنهادی صدور مجوز واردات خودرو به هیات دولت جهت تصویب نهایی خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۴    
طبق تاکید شورای اطلاع رسانی دولت، افزایش 57 درصدی کف دستمزد کارگران قطعی است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۲۰:۲۸    
برخی کارشناسان اقتصادی معتقدند رشد اجاره بها به دلیل چند سال عقب ماندگی از رشد قیمت مسکن، نه تنها متوقف نمی شود بلکه در ماه های آتی هم ادامه می یابد تا به نرخ تعادلی برسد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۸    
انجام یک مطالعه بر روی 75 بیمار مبتلا به کولیت اولسراتیو نشان داد که مصرف بذر کتان می تواند باعث بهبود فاکتورهای التهابی این بیماری شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۸:۵۹    
به دنبال شکایت اهالی ساختمان درباره علت وقوع آتش سوزی که عمدی تشخیص داده شد، کارآگاهان جنایی پلیس البرز در محل حضور یافتند و در تحقیقات میدانی دریافتند عامل آتش سوزی ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۸:۴۴    
معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اعلام فهرست واکسن های مورد تایید عربستان سعودی برای ورود زائران به این کشور در ایام مناسک حج تمتع خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۳    
عضو مبارزه با قاچاق کالا های تقلبی گفت: تولید کتتده و توزیع کننده باید 55 قلم کالای یدکی را با شناسه تولید به مصرف کننده عرضه کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۰    
معاون سازمان حج و زیارت از آغاز عملیات حج تمتع از 25 خردادماه خبر داد و اعلام کرد: ثبت نام از متقاضیان سفر حج تمتع 1401 در دهه دوم اردیبهشت ماه انجام می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۵:۳۳    
آمار بانک مرکزی درباره چک های برگشتی در اسفند ماه سال گذشته نشان می دهد که در این ماه معادل 622 هزار فقره چک برگشت خورده که از نظر تعداد و مبلغ معادل 9.6 و 1.2 درصد افزایش داشته است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۵:۳۰    
انجمن واردکنندگان برنج در نامه ای به معاون اول رییس جمهور نوشت عدم ابلاغ و اجرای به موقع قانون بودجه 1401، تصمیم گیری های سلیقه ای بدون هماهنگی و مطالعه عواقب و پیش بینی های لازم ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۵:۳۰    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد: زیرسویه های اُمیکرون می توانند از مصونیت ناشی از عفونتهای گذشته در امان بمانند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۵:۲۴    
اخیرا پیشنهاد سازمان تامین اجتماعی برای افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح درآمدی جهت تصمیم گیری نهایی به دولت ارسال شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۵:۰۹    
دبیر کانون بانک ها و موسسه های اعتباری خصوصی از شروع ساعت کار بانک های خصوصی از ساعت هفت و 30 دقیقه صبح خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۵:۰۳    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی ویژه نماز عید سعید فطر در تهران را تشریح کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۵:۰۰    
پژوهشگران دانشگاه تهران موفق به طراحی اپلیکیشنی شدند که با استفاده از داده های تلفن همراه می توان به تشخیص و انتخاب درست روند درمان در بیماران افسرده کمک کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۵:۰۰    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت از کشف راز جنایتی هولناک در جنوب تهران با سرنخ گل آویشن خبرداد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۴:۵۷    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: اگر شرکت های هواپیمایی درخواست افزایش مجوز پرواز برای عید فطر داشته باشند، متناسب بااستاندارد ها به آن ها مجوز داده می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۴:۵۴    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی 24 ساعت گذشته 655 بیمار کووید 19 در کشور شناسایی شدند و متاسفانه در این بازه زمانی 13 تن از بیماران مبتلا نیز جان خود را از دست دادند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۴:۵۱    
علی رغم اینکه طی چهار سال اخیر در اردیبهشت ماه تعرفه برق با افزایش روبرو بود، اما در سال جاری این افاق نیفتاده است و طبق اعلام سخنگوی صنعت برق قبوض برق مانند دوره های قبلی صادر می شود
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۱    
نه تنها بدن شما به ورزش نیاز دارد، بلکه چشمان شما نیز به تمرین نیاز دارند! اگر در طول روزبه صفحه نمایش کامپیوتر ، تلویزیون و گوشی زیاد نگاه می کنید ، این تمرینات کوچک را انجام دهید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۳:۴۶    
قیمت طلا طی هفته های گذشته کاهش قابل توجهی یافته و به سطوح پایین تری سقوط کرد. حال آیا در روز های آینده این هفته روند نزولی طلا ادامه خواهد یافت یا این روند معکوس خواهد شد؟
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۳:۳۱    
بر اساس برخی شواهد ما احتمالاً سردترین دمای موجود در جهان هستی خود را می شناسیم، اما گرم ترین دمان در کیهان چقدر است و آیا می توان به آن دما برسیم؟
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۳:۲۵    
زیاد عرق کردن در روزهای گرم تابستان می تواند امری طبیعی باشد اما اگر در روزهای سرد و خنک سال نیز مانند تابستان عرق می کنید بهتر است بهتر است به پزشک مراجعه کنید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۳:۱۶    
دولت سیزدهم با عرضه گسترده محصولات پروتئینی با قیمت های مصوب توانست ثبات نرخ ها و آرامش را به این بازار بازگرداند به طوری که قیمت ها نسبت به اوایل سال تعدیل شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۳:۱۳    
در میان میلیون ها پدر مهربان روی کره ی زمین یکی با همه فرق دارد ؛ او به نوعی دیگر هم مادر است هم پدر چراکه فرزندش را باردار شده و به دنیا می آورد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۳:۰۱    
گاه پیش می آید که فردی به شما علاقه پیدا کند و سعی کند آن را به شما ابراز کند اگر ابراز علاقه او شبیه به این 4 نوع ابراز علاقه است هرگز به او پاسخ ندهید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۶    
شاید بنظر برسد که شناسایی افراد درونگرا کار ساده ای است اما اگر شما آن ها را به خوبی نشناسید ممکن است آن ها را با افراد برونگرا اشتباه بگیرید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۳    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امیدوارم مدارس همچنان پرجوش و خروش باشند گفت: خداوند کمک کرد مدارس باز شدند و جمعیت 15 میلیون نفری آمدند و کرونا هم کم شد و امیدواریم مدارس ما همواره باز باشند تا این ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۴    
درد یکی از مهم ترین نشانه های بیماری است که بدن سعی می کند از طریق آن به شما هشدار دهد که بدن شما درگیر نوعی بیماری خاص شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۱    
معاون بهداشت وزارت بهداشت استفاده نمازگزاران عید فطر از ماسک حتی در فضای باز ضروری است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۲:۲۸    
سازمان بهداشت جهانی هشدار می دهد که جهان به طور فزاینده ای نسبت به انتقال کووید بی تفاوت است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۲:۲۸    
محققان رژیم غذایی را شناسایی کرده اند که اگر می خواهید تا حد امکان زندگی کنید، باید از آن پیروی کنید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۶    
بسیاری از زنان، به ویژه دختران جوان، اغلب در روابط عاشقانه خود احساس ناامنی می کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۳    
چاقی یک بیماری همه گیر است و همه ما می خواهیم از آن فرار کنیم. بنابراین، اگر چند کیلو ناخواسته اضافه کرده اید، میل به کاهش فوری آنها گاهی اوقات می تواند باعث اشتباه شما شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۲:۰۷    
در این مطلب به بررسی روش های باز کردن قفل گوشی های اندرویدی بدون رمز عبور می پردازیم.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۲:۰۱    
قیمت سمند LX امروز با دو میلیون تومان افزایش به 288 میلیون تومان رسید.قیمت پراید 111 نیز سه میلیون تومان افزایش یافت و به 205 میلیون تومان رسید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۱:۵۵    
مدیر اجرایی سندیکای کارخانه های چای شمال از کاهش برداشت برگ سبز چای به دلیل تداوم سرما در استان های شمالی خبر داده است ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۱:۴۹    
این دختر نوجوان که مدعی است خلافکاری هایش را از سرویس بهداشتی مدرسه آغاز کرده است، خواهر 19ساله و دوست پسر 18ساله اش را نیز به عنوان اعضای باند به پلیس معرفی کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۱:۴۶    
ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در اطلاعیه ای در مورد زمان فعالیت مراکز معاینه فنی در تعطیلات عید فطر توضیح داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۱:۴۶    
بازرس کل امور صنعت، معدن و تجارت سازمان بازرسی کشور درباره ترخیص خودروهای ناقص پس از رفع نقص، تذکراتی به مدیران شرکت سایپا داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۱:۴۰    
بخش اعظم ثروت ایلان ماسک متعلق به 17 درصد سهام ماسک در تسلا است که او را بزرگترین سهامدار انفرادی آن مبدل می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۱:۴۰    
فکر می کنید چه واقعیت هایی درباره آناتومی بدن زنان می دانید؟
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۱:۴۰    
قاعدتا همه ما دوست داریم بدون سختی و ورزش کردن کاهش وزن داشته باشیم.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۷    
شاید باورش سخت باشد، اما تحقیقات نشان می دهد این که یک زوج فرزند چندم خانواده خود هستند، روی احتمال موفقیت ازدواج آن ها اثر می گذارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۴    
برای فهمیدن این موضوع، باید تست ساده سایت طلا را امتحان کنید. در تصویر زیر چهار نفر از افراد شاغل وجود دارند که هر کدام یک عمل را انجام می دهند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۴    
سخنگوی گمرک گفت: در سال 1400 تجارت با اعضای اتحادیه اقتصادی شانگهای به 55 میلیون تن، به ارزش 37.2 میلیارد دلار رسید که نشان دهنده رشد 33 درصدی در واردات و صادرات با این کشور است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۴    
سرمربی الاهلی بعد از شکست برابر العین اظهار نظری داشت که به نظر می رسد کنایه به دو بازیکن ایرانی تیم است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۱    
رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران می گوید دلیل اصلی افزایش قیمت صیفی، صادرات بی برنامه این محصولات است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۵    
پاسخ شما چیزهای زیادی را در مورد شخصیت شما فاش می کند. هر فردی برای خودش مرزی تعیین می کند که چه کاری برای او خطرناک است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۱:۰۵    
قیمت طلا طی هفته گذشته افت بسیار زیادی را متحمل شده و روند نزولی را تقویت کرد. حال آینده طلا نزولی خواهد بود یا طی روز های آینده این روند معکوس خواهد شد؟
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۷    
کارلو آنچلوتی با قهرمانی به همراه رئال مادرید توانست در میان 10 سرمربی برتر فوتبال جهان قرار بگیرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۷    
پرویز پرستویی با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد فیلمی که با آن به آمریکا سفر کرده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۷    
در این گزارش با عجیب و غریب ترین سلبریتی های کلکسیون دار آشنا خواهید شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۷    
رئیس خصوصی سازی گفت: براساس تکلیف قانونی بودجه باید از محل سهام باقی مانده دولت در بنگاه های قابل واگذاری به افراد واجد شرایط سهام اختصاص یابد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید مطهری پرچمدار بینش نوین اسلامی در عصر حاضر بودند و می توان از ایشان به عنوان یکی از بزرگترین مجاهدان عرصه جهاد تبیین در تاریخ انقلاب اسلامی نام برد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۰۹:۵۸    
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: فروش برنج بیشتر از 65 هزار تومان حتما مجازات هایی در پی خواهد داشت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۰۹:۵۸    
دبیر انجمن انبوه سازان مسکن تهران گفت: سازندگان امسال واحدهای نهضت ملی مسکن را با احتساب تعدیل های سازمان برنامه و بودجه می سازند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۰۹:۵۲    
اندوخته بیمه عمر و سرمایه گذاری به عنوان اموال محکوم علیه در موضوع مطالبه مهریه از سوی زوجه به شرطی قابل توقیف است که شخص محکوم علیه نامش به عنوان ذی نفع قرارداد بیمه درج شده باشد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۰۹:۵۲    
روسیه روز شنبه اعلام کرد که انتظار دارد تجارت کالا با چین رشد داشته باشد و تجارت با پکن تا سال 2024 به 200 میلیارد دلار برسد زیرا مسکو با انزوای فزاینده غرب مواجه است ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۳    
پس از گذشت سه سال، این سومین باری است که ایران خودرو در آستانه عید فطر اقدام به فروش محصولات خود می کند ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۰۸:۵۲    
جف بزوس با ضرر 20.5 میلیارد دلاری به رتبه سوم فهرست ثروتمندان فوربس سقوط کرد. ارزش خالص بنیان گذار آمازون به 150.1 میلیارد دلار کاهش یافت زیرا سهام این شرکت با مشکل مواجه شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۶    
پرهام مقصودلو در دور پنجم مسابقات لیگ برتر شطرنج آلمان، به پیروزی دست یافت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۳    
رئیس باشگاه رئال مادرید به ستایش از کریم بنزما پرداخت و او را شایسته ترین بازیکن برای کسب توپ طلا دانست.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۰۸:۳۴    
در راستای حذف قرعه کشی خودروها در سال جاری و اقدام سایپا برای فروش شاهین بدون فرآیند قرعه کشی، یک کارشناس صنعت خودرو توضیحاتی داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۰۸:۲۲    
صندوق توسعه ملی اعلام کرد که طی توافقی که با بورس داشته، موانع واریز پول به صندوق تثبیت بازار رفع و به تازگی دو قسط با مجموع 1300 میلیارد تومان پرداخت شده است.