دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۶:۲۴May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 21 اردیبهشت 1401 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 29 اسفند 1400 طلا 31 فروردین 1401 طلا 31 خرداد 1401 طلا 31 تیر 1401 طلا 31 مرداد 1401 طلا 31 شهریور 1401 طلا 30 مهر 1401 طلا 30 آبان 1401 طلا 30 آذر 1401 طلا 1 دی 1401 طلا 30 بهمن 1401 طلا 29 اسفند 1401 طلا 1 اردیبهشت 1401 طلا 2 اردیبهشت 1401 طلا 3 اردیبهشت 1401 طلا 4 اردیبهشت 1401 طلا 5 اردیبهشت 1401 طلا 6 اردیبهشت 1401 طلا 7 اردیبهشت 1401 طلا 8 اردیبهشت 1401 طلا 9 اردیبهشت 1401 طلا 10 اردیبهشت 1401 طلا 11 اردیبهشت 1401 طلا 12 اردیبهشت 1401 طلا 13 اردیبهشت 1401 طلا 14 اردیبهشت 1401 طلا 15 اردیبهشت 1401 طلا 16 اردیبهشت 1401 طلا 17 اردیبهشت 1401 طلا 18 اردیبهشت 1401 طلا 19 اردیبهشت 1401 طلا 20 اردیبهشت 1401 طلا 21 اردیبهشت 1401 طلا 22 اردیبهشت 1401 طلا 23 اردیبهشت 1401 طلا 24 اردیبهشت 1401 طلا 25 اردیبهشت 1401 طلا 26 اردیبهشت 1401 طلا 27 اردیبهشت 1401 طلا 28 اردیبهشت 1401 طلا 29 اردیبهشت 1401 طلا 30 اردیبهشت 1401 طلا 31 اردیبهشت 1401 
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۷:۲۲    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری از شهروندان با ارسال پیامک جعلی اعتراض به یارانه معیشتی خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۵    
بیماری های کبدی یکی از خطرناک ترین عوارض نوشیدنی های گازدار و شیرین کننده مصنوعی هستند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۱:۲۲    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد واکسیناسیون برای افراد مسن برای جلوگیری از علائم شدید و مرگ هنگام آلوده شدن به کووید-19 بسیار موثر است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۰:۵۵    
وزیر برق عراق پس از سفر به ایران و دیدار با مقامات تهران، اعلام کرد که این کشور به مدت 5 تا 10 سال به گاز ایران نیازمند است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۷    
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری اعلام کرد: از 25 اردیبهشت ماه سال جاری پیامک اطلاع رسانی برای هر شخص با ماسک CRA.ir ارسال می شود تا افراد از تعداد سیم کارت هایی که به نام آنهاست مطلع شوند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۰۹:۳۷    
بر اساس نامه معاون وزیر جهاد کشاورزی به رئیس سازمان دامپزشکی، صادرات محدود و در سقف مشخص تخم مرغ آزاد شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۱:۵۹    
طبق اعلام ستاد تنظیم بازار، از ساعات پایانی امشب یارانه کمک معیشتی افراد مشمول، قابل برداشت می شود و از 22 اردیبهشت، اصناف می توانند قیمت های جدید اعلام شده را به تدریج اعمال کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۱:۵۳    
یک مقام ارشد در دولت روسیه گفته است شرکت های دارویی فایزر و مدرنا در فعالیت های نظامی ومیکروبی ( بیولوژیک) آمریکا در اوکراین مشارکت دارند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۱:۰۸    
افرادی که مبلغ کمک معیشتی به حساب آنها واریز شده می توانند از ساعات پایانی امشب آن را برداشت کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۱:۰۲    
رئیس مرکز آموزش و پژوهش سازمان امور مالیات کشور: ورود ارز به کشور از طریق گمرکات معاف از مالیات است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۰:۵۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از تصویب کلیات واردات خودرو در هیئت دولت پیرو پیگیری های این وزارتخانه خبر داد و گفت: جزئیات و چگونگی آیین نامه واردات خودرو به زودی اعلام و اطلاع رسانی می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۰:۵۳    
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی با تاکید به اینکه فهرست قیمتی کالاها توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام می شود گفت ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۰:۴۷    
شما می توانید غذاهای ناسالم بخورید و همچنان لاغر و عضلانی بمانید. راه انجام این کار این است که در ماکروهای کالری خود باقی بمانید و کالری مصرف نکنید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۰:۴۴    
اینکه روز شما چگونه خواهد بود نه تنها به شرایط بیرونی بلکه به افکار شما و نحوه واکنش شما به اتفاقات اطرافتان بستگی دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۰:۴۴    
معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه بودجه کشور گفت: یارانه تا راه اندازی کالابرگ الکترونیکی نقدی پرداخت می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۰:۴۱    
سخنگوی دولت گفت: یکی دیگر از بندهای هشت فرمان رئیس جمهور برای تحول در صنعت خودرو محقق شد و با تصویب هیئت دولت، واردات خودرو آزاد شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۰:۳۸    
تا به حال با حیوان عجیب مواجه شدید؟ به نظر شما حیوانات بامزه هستند؟ آیا حیوانات را دوست دارید؟
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۰:۳۵    
وزیر راه وشهرسازی گفت: سقف نرخ اجاره مسکن 25 درصد در تهران و 20 درصد در سایر شهر ها مصوب شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۵:۳۴    
برای لحظه ای تصور کنید که در جنگل قدم می زنید و درختان را نگاه می کنید. کدام یک از درختان را برای استراحت طولانی زیر آن انتخاب می کنید؟
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۶:۲۱    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: خبر مسدود شدن حساب مردم بعد از واریز یارانه های معیشتی به هیچ وجه صحت ندارد. صرفا رقم واریزی بابت یارانه قابل برداشت نیست.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۵:۱۳    
داغ شدن پا می تواند دلایل زیادی داشته باشد، از نوروپاتی دیابتی گرفته تا یک بیماری نادر به نام اریترومالژیا. در برخی موارد، داغ شدن پا ممکن است دردناک شود و خواب شبانه را دشوار کند ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۵:۵۸    
مدیر کل دفتر ترانزیت سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای گفت: زائران ایرانی برای بازگشت به ایران از مرزهای زمینی مشکلی ندارند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۵:۲۸    
زن 46 ساله که مدعی بود یکی از کلاهبرداران سایت دیوار که با شگرد آگهی های ارزان قیمت و گرفتن بیعانه فروش کالا، روزگارش را سیاه کرده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۵:۲۸    
پژوهشگران آمریکایی نوعی حسگر ابداع کرده اند که طی فرآیندی مانند خالکوبی زیر پوست قرار می گیرد و میزان اکسیژن خون را اندازه گیری می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۵:۲۲    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله اصلاح نظام پرداخت یارانه ها موضوعی بود که از ابتدای سال 1400 به دولت ابلاغ شد اما دولت قبل این کار را انجام نداد و این قانون با شجاعت آیت الله رئیسی در ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۵:۱۶    
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ضمن تشریح طرح وزارت ورزش مبنی بر تعیین ضوابط ورود قانونمند بانوان و خانواده ها به اماکن ورزشی به ویژه ورزشگاه ها توضیحاتی داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۵:۱۳    
بانک مرکزی تاکید کرد که در همین راستا به اطلاع هموطنان گرامی می رساند، برخی از رؤسای شعب بانکی و مدیران مناطقی که بدون رعایت ضوابط قانونی اقدام به کارسازی آن تراکنش ها کرده اند، از کار برکنار شدند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۴:۴۶    
زمانی که کبد شما گلوکز بیش از حد تولید می کند، بدن شما انسولین بسیار کمی تولید می کند، یا بدن شما نمی تواند به طور موثر از انسولین استفاده کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۴:۳۷    
آه کشیدن یکی از راه های ابراز احساسات است که عموما برای احساس های مختلفی از آن استفاده می کنیم و عموما حتی متوجه آه کشیدن خودمان هم نمی شویم.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۴:۲۵    
طلا پس از سقوط به پایین ترین قیمت خود طی سه ماه اخیر در صبح امروز، بار دیگر در تلاش است تا روند صعودی خود را احیا کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۴:۲۲    
جدایی والدین یکی از سخت ترین تجربه های زندگی برای کودکان است که می تواند تمام زندگی آن ها را تحت شعاع قرار دهد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۴:۱۶    
در ادامه ی تصمیم جدید سینماگران زن ایرانی برای مبارزه با آزار جنسی زنان در سینما، این بار شبنم فرشادجو، بازیگر مشهور سینما، تئاتر و تلویزیون ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۴:۱۶    
این تست برخی از قسمت های پنهان درون وشخصیتتان را آشکارمیکند. در عکس 4 تصویر با رنگ های آبی کنار هم قرار گرفته اند، یک تصویر را انتخاب کنید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۴:۱۳    
خندیدن بنظر یکی از ساده ترین فعالیت های بشری است در حالی که یک خندیدن ساده نیز تاثیرات عمیق و مهمی بر روی بدن ما می گذارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۱    
نحوه دست دادن شما ارتباط مستقیمی با افکار، شخصیت و طرز فکر شما درباره دیگران دارد. با این تست شخصیت می توانید با شخصیت خود رو به رو شوید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۳:۵۵    
طبق اعلام وزارت بهداشت، در طول 24 ساعت گذشته، 6 بیمار کووید19 در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 141 هزار و 198 نفر رسید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۳:۳۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم اجرای تصمیمات وزارت کار، علاوه بر ایجاد انگیزه بیشتر، تکلیف ما را در ادامه مسیر دوچندان کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۳:۱۹    
رییس شورای تامین کنندگان دام کشور با بیان اینکه افزایشی در قیمت گوشت قرمز نداریم، گفت: برخی سایت ها و مراکز عرضه به دنبال گران فروشی گوشت قرمز هستند که باید مورد پیگیری دستگاه های نظارتی قرار بگیرند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۳:۱۶    
سرپرست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با انتشار توئیتی به سیلی خوردن یک ناظم مدرسه و پخش فیلم آن واکنش نشان داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۳:۱۳    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه شماره یک، شماره های تماس پاسخگویی به سوالات مردم در خصوص دهک بندی یارانه ها را اعلام کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۳:۱۰    
عصبانیت، اضطراب، پنهان کردن احساسات واقعی، و اعتماد به نفس پایین – متاسفانه، برخی از والدین موفق می شوند همه این ویژگی های منفی را به فرزندان خود منتقل کنند
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۳:۱۰    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با رشد 24 هزار و 918 واحد همراه شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۳:۰۱    
اگر در جریان اصلاح نظام یارانه ای، کالا برگ الکترونیک، در دستور کار دولت قرار بگیرد، این گونه نیست که کارتی جداگانه و یا کوپن به مردم ارائه شود بلکه همان کارت بانکی ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۲:۵۵    
رییس سازمان صدا و سیما گفت: در این دوره ما تلاش خواهیم کرد که حداکثر امکان استفاده از تریبون رسانه ملی برای نزدیک تر شدن به مردم فراهم شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۲:۴۰    
قیمت طلا که در صبح روز گذشته توانسته بود رشد خوبی را از خود نشان دهد، در ادامه روز کاهش بسیار شدیدی یافت و به پایین ترین قیمت سه ماه اخیر افت کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۲:۳۷    
وزیر اقتصاد و امور دارایی با اشاره به موضوع اصلاح نظام پرداخت یارانه ها، گفت: در مورد افزایش قیمت برخی کالاها باید بگویم به هرحال این اقلام ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۱:۳۱    
قیمت محصولات ایران خودرو امروز چهارشنبه بعد از گذشت سه روز ثبات، تغییر و نوسانی دو تا 20 میلیون تومانی را تجربه کرد ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۲:۲۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه ذخایر کالایی مناسبی در کشور داریم، گفت: مردم در روزهای نخست اجرای این طرح از خریدهای هیجانی که سبب التهاب در بازار می شود، بپرهیزند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۲:۲۲    
اگر می خواهید بدانید که در هر ساعت از شبانه روز چه اتفاقی در بدن شما در حال افتادن است این خبر را دنبال کنید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۲:۰۷    
رییس پلیس پایتخت به اظهارات یک عضو شورای شهر که از سرقت های سریالی تجهیزات شهری خبر داده بود، واکنش نشان داد و با رد این موضوع گفت: ایشان از آمارها اطلاعی ندارد و نباید چنین حرفی بزند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۲:۰۴    
این تست نور واقعی شما را به شما نشان می دهد، که شما را در جهان خاص می کند و به شما امکان می دهد تأثیر مثبتی بر کسانی که در اطراف شما زندگی می کنند داشته باشید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۲:۰۴    
وزیر نفت گفت: با اصلاح نظام پرداخت یارانه ها، بنزین گران نمی شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۲:۰۱    
معاون امور تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی در نامه ای به رئیس سازمان دامپزشکی اعلام کرد که با صادرات تخم مرغ تا سقف مطرح شده در مصوبه موافقت می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۱:۴۶    
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: شورای آرد و نان تصمیمی برای تغییر قیمت نان در واحد های نان سنتی آزادپز ندارد و حتی جلسه ای در این خصوص تشکیل نشده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۱:۳۴    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: پس از شناسایی افراد اگر فردی مستحق یارانه بوده، ولی آن را دریافت نمی کرده، میزان یارانه معوق ماه های گذشته به حساب آن ها واریز می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۱:۱۳    
متقاضیان مجرد نهضت ملی مسکن، در صورتی که تعهد نامه محضری خود را در اولین فرصت در سامانه ثمن بارگذاری نکنند، حذف خواهند شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۱:۱۰    
غرب اصرار دارد تا هرچه سریع تر نفت روسیه از دایره تبادلات انرژی خارج شود و از این طریق ضربه ای اساسی به اقتصاد روسیه وارد کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۷    
رییس پلیس فتای تهران بزرگ نسبت به احتمال کلاهبرداری و سودجویی از جاماندگان یارانه های جدید واریز شده، هشدار داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۱    
ویتامین D پایین ممکن است خطر ابتلا به سرطان سینه را در زنان افزایش دهد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۰:۵۸    
دو ستاره محبوب پرسپولیس و استقلال روی هم 48 گل با پیراهن تیم ملی به ثمر رساندند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۰:۴۶    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی مسدود شدن کل موجودی کارت و نه صرفا یارانه واریز شده به حساب برخی از یارانه بگیران را تکذیب کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۰:۴۶    
همسران و دختران بازمانده بیمه شدگان و مستمری بگیران متوفی، برای برقراری مستمری بازماندگان و نیز تأیید دوره ای استمرار شرایط دریافت مستمری از حیث اشتغال و ازدواج ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۰:۳۷    
بیل گیتس، یکی از ثروتمندترین مردان جهان و حامی مالی بزرگ تلاش ها برای مقابله با پاندمی، در توییتر اعلام کرد عوارض ملایمی از ابتلا به کووید 19 داشته است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۰:۳۷    
طبق آخرین گفته مسئولان قرار است فرایند تعیین تکلیف و نقل و انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث این افراد تا شهریور ماه انجام شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۰۹:۵۸    
به تازگی دانشمندان دستگاهی را برای اندازه گیری قندخون افراد دیابتی طراحی کرده اند که بدون هیچ دردی این کار را انجام می دهد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۰۹:۴۶    
معاون نظارت وامور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران در خصوص برچسب های جدید تاکسی ها توضیحاتی ارائه را کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۰۹:۳۲    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدیدی فردا (پنجشنبه) وارد کشور شده و در پی آن بارش های بهاری در نیمه شمالی کشور مجدد آغاز می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۰۹:۲۶    
تعداد 444 میلیون سهم معادل 10 درصد سهام شرکت حمل و نقل ترکیبی گهر ترابر سیرجان دیروز(سه شنبه) با نماد معاملاتی "حگهر" در فرابورس ایران عرضه اولیه و هر سهم این شرکت 5943 ریال کشف قیمت شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۰۹:۱۱    
در حالی که با توجه به نوسان نرخ ارز، افزایش هزینه حج تمتع در سال های آینده دور از انتظار نیست، بازار فروش فیش حج تمتع داغ شده و قیمت هر فیش به 100 میلیون تومان هم رسیده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۰۹:۰۲    
خانه به دوش را هزاربار دیده ایم؛ ترش وشیرین ، سه درچهار ، متّهم گریخت و بقیه را هم. هرکدام از این سریال ها دست کم دو دهه پیش ساخته شده اند ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۰۸:۵۹    
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان درباره آخرین وضعیت محاسبه ارزش افزوده دارایی های صندوق ذخیره فرهنگیان، گفت: به استناد اساسنامه صندوق ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۰۸:۵۳    
مهاجم فرانسوی بارسلونا با دو پاس گلی که در دیدار برابر سلتاویگو داد توانست یک رکورد جدید را به نام خود به ثبت برساند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۰۸:۵۰    
امکان مشارکت برای عموم مردم برای عرضه اولیه امروز که سومین عرضه اولیه سال جاری محسوب می شود وجود ندارد و روش عرضه امروز هم همانند عرضه روز گذشته، حراج به صندوق ها خواهد بود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۰۸:۴۱    
سرمربی آبی اناری ها از پیروزی برابر سلتاویگو خوشحال است. او به ستایش از عثمان دمبله پرداخت.