دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۷:۴۷May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 1 اردیبهشت 1401 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 29 اسفند 1400 طلا 31 فروردین 1401 طلا 31 خرداد 1401 طلا 31 تیر 1401 طلا 31 مرداد 1401 طلا 31 شهریور 1401 طلا 30 مهر 1401 طلا 30 آبان 1401 طلا 30 آذر 1401 طلا 1 دی 1401 طلا 30 بهمن 1401 طلا 29 اسفند 1401 طلا 1 اردیبهشت 1401 طلا 2 اردیبهشت 1401 طلا 3 اردیبهشت 1401 طلا 4 اردیبهشت 1401 طلا 5 اردیبهشت 1401 طلا 6 اردیبهشت 1401 طلا 7 اردیبهشت 1401 طلا 8 اردیبهشت 1401 طلا 9 اردیبهشت 1401 طلا 10 اردیبهشت 1401 طلا 11 اردیبهشت 1401 طلا 12 اردیبهشت 1401 طلا 13 اردیبهشت 1401 طلا 14 اردیبهشت 1401 طلا 15 اردیبهشت 1401 طلا 16 اردیبهشت 1401 طلا 17 اردیبهشت 1401 طلا 18 اردیبهشت 1401 طلا 19 اردیبهشت 1401 طلا 20 اردیبهشت 1401 طلا 21 اردیبهشت 1401 طلا 22 اردیبهشت 1401 طلا 23 اردیبهشت 1401 طلا 24 اردیبهشت 1401 طلا 25 اردیبهشت 1401 طلا 26 اردیبهشت 1401 طلا 27 اردیبهشت 1401 طلا 28 اردیبهشت 1401 طلا 29 اردیبهشت 1401 طلا 30 اردیبهشت 1401 طلا 31 اردیبهشت 1401 
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۰۱:۲۳    
ثبت نام جاماندگان سهام عدالت هرچند وقت یکبار از سوی یکی از مسئولان مطرح و پس از چندی به فراموشی سپرده می شود ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۲۰:۰۱    
معاون صنایع حمل ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: نگاه وزارت صمت به واردات خودرو برای تنظیم بازار مثبت است و با توجه به این که مجری این موضوع وزارت صمت است ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۸    
حتی اگر فرض کنیم قرمزها فصل را در شیرین ترین شکل ممکن، یعنی کسب جام و ثبت دبل هت تریک قهرمانی به پایان ببرند، باز عملکرد این فصل یحیی گل محمدی جای بحث بسیار زیادی دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۱۴:۱۸    
اگر یک گوشی اندرویدی جدید خریداری کرده اید و فکر می کنید که گوشی قدیمی شما دیگر استفاده ای ندارد، با این مقاله همراه باشید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۸    
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع از پرداخت اضافه کار به کارکنان مشاغل خدماتی کما فی سابق همزمان با صدور ابلاغیه تخصیص اعتبارات هزینه ای از اردیبهشت ماه خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۲    
وزارت امور اقتصادی و دارایی در پی تکذیبیه دیوان عدالت اداری برای ابطال ابلاغیه بانک مرکزی درباره "تفویض اختیار رأی مالک واحد سهام بانک آینده به مالک این بانک"، واکنش نشان داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۲۲:۳۸    
صندوق بین المللی پول طی گزارشی پیش بینی کرد: کشورهایی نظیر ایران و روسیه احتمالاً از محل استخراج ارزهای مجازی برای تبدیل کردن منابع انرژی خود به پول و دور زدن تحریم ها استفاده می کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۲۲:۱۴    
رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اعتراف عامل سرقت مسلحانه نافرجام طلافروشی در خیابان رباط شهر اصفهان به قتل راننده یک دستگاه خودروی سواری خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۲۰:۳۸    
بر اساس شروط ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن، سابقه سکونت برای مهاجرین از کلان شهرها به سایر شهرهای کشور به یک سال کاهش می یابد ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۲۰:۲۶    
در فروشگاهی از علت گران شدن ظروف پرسیدم که صاحب مغازه در جواب گفت: مواد اولیه، نبودن جنس در بازار و نبود نظارت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۲۰:۱۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تعرفه های پزشکی جدید پیشنهادی و منتشرشده اخیر از سوی سازمان نظام پزشکی، مورد تایید وزارت بهداشت نیست.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۹:۲۰    
پوتین حمله به کارخانه ماریوپل را متوقف کرد، اما دستور محاصره کامل آنجا را داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۹:۱۴    
تشخیص یک فرد خودشیفته می تواند آسان باشد زیرا آنها معمولاً نشانه هایی برای این کار به ما می دهند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۶:۱۸    
معاون وزیر کار ضمن تشریح برنامه های هفته کارگر از جزییات ساخت 400 هزار مسکن کارگری خبر داد و با رد هرگونه تغییر در اصلاح مصوبه دستمزد کارگران گفت ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۶:۲۴    
علاقه مندان به خرید بلیت مسابقات تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر با توجه به محدودیت تعداد بلیت های موجود در اختیار فدراسیون فوتبال می توانند نسبت به ثبت نام جهت شرکت در قرعه کشی اقدام کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۰    
بانک مرکزی در بخشنامه ای تسهیلات قرض الحسنه جهیزیه کالای ایرانی را برای اجرا به بانک های عامل سپه، ملی، پارسیان، کارآفرین و سینا ابلاغ کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۵:۱۲    
استفاده از برخی از روش های درمان و پیشگیری می تواند به شما کمک کند تا در سنین پیری نیز به بسیاری از بیماری های طاقت فرسا مبتلا نشوید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۷    
این مسئله که دیگران در زندگی شما سرک می کشند و در تصمیمات مهم شما دخالت می کنند بسیار آزار دهنده است. پس بهتر است هرچه زودتر پای دیگران از زندگی خود را ببرید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۴:۳۶    
دانشمندان علوم پزشکی در یک دستاورد قابل توجه، درمانی غیر تهاجمی را توسعه دادند که می تواند بینایی را با استفاده از حواس پنج گانه، یعنی صدا بازیابی کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۴:۲۴    
معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران به تشریح مصوبه شورای شهر درخصوص نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی در سال 1401 پرداخت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۴:۱۵    
همانطور که می دانید اعضای بدن انسان به شکل منسجمی با یکدیگر در ارتباط هستند اگر شما روح خود را بیمار بدانید به زودی جسم شما نیز بیمار خواهد شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۱    
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس واردات خودرو را تنها راهکار تنظیم بازار دانست و گفت: با توجه به کمبود حدود 50 درصدی عرضه خودرو، تنظیم بازار ممکن نیست.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۳:۴۸    
نرخ تورم در فروردین امسال با کاهش یک درصدی به زیر 40 درصد رسیده و 39.2 درصد ثبت شده است؛ با این حال تورم ماهانه و نقطه به نقطه افزایشی بوده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۳:۴۵    
شاید تا پیش از این تصور می کردید که هر زمان که بخواهید می توانید بروید و وزن خودتان را بکشید اما این اشتباه ترین کاری است که می توانید در هنگام کشیدن وزن خودتان مرتکب شوید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۳:۳۰    
معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه از ابتدای سال 1401 هیچ سرقت طلافروشی، صرافی و مسلحانه در تهران نداشته ایم ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۳:۲۴    
با وجود آمار متفاوتی که در رابطه با واردات کالای اساسی از سوی برخی مسئولان منتشر شده است، گزارش گمرک ایران بیانگر ترخیص 15.1 میلیارد دلار کالای اساسی مشمول ارز 4200 تومانی است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۳:۲۴    
ستاره برزیلی سابق پاری سن ژرمن به ام باپه توصیه کرد که راهی رئال مادرید نشود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۳:۲۱    
یک فوق تخصص گوارش کودکان درباره علائم و نحوه پیشگیری از بیماری سرخک توضیح داد و بر لزوم تزریق واکسن سرخک به کودکان در موعد مقرر تاکید کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۳:۱۸    
طی دو هفته اخیر تایید ثبت سفارش گوشی های بالای 600 دلار متوقف شده است. مجلس شورای اسلامی هم درصدد بازگردانی مجدد ممنوعیت واردات گوشی آیفون است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۳:۱۵    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برخورد پلیس با باشگاه های غیرمجاز و خارج از عرف بدنسازی خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۳:۱۵    
معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه در حال حاضر 50 میلیون واکسن کرونا در زنجیره سرد کشور موجود است، گفت: در حال حاضر نیازی به واردات واکسن کرونا نداریم.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۹    
بخوانید تا بدانید چه چیزی امروز در انتظار شما است؟ فال 1 اردیبهشت
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۹    
با گزارش کشف جسد پسر 14 ساله ای در خانه تحقیقات از سوی بازپرس پرونده و مأموران آغاز و مشخص شد وی بر اثر شکنجه و ضرب و شتم با کابل مخابراتی به قتل رسیده و پدر مقتول در این جنایت دست داشته است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۶    
بانک مرکزی در بخشنامه ای، دستورالعمل تسهیلات قرض الحسنه ودیعه یا خرید یا ساخت مسکن برای خانواده های فاقد مسکن که از سال 1399 به بعد صاحب فرزند سوم یا بیشتر شده یا می شوند را به بانک های عامل ابلاغ ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۲:۲۷    
قیمت پراید 111 امروز پنجشنبه به 200 میلیون تومان رسید. پژو پارس با پنج میلیون تومان افزایش 295 میلیون تومان و پژو پارس اتوماتیک هم با پنج میلیون تومان افزایش 405 میلیون تومان بود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۸    
میخواهید بدانید چه مردانی به رابطه و احساس شما صدمه میزنند؟ این مطلب را بخوانید
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۵    
مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکان شرکت توانیر گفت: بیشترین قبوضی که برای مشترکان پرمصرف صادر شده در محدوده پنج میلیون تومان است اما در این بین مشترکی نیز وجود دارد که قبض برق 20 یا 25 میلیون ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۹    
محققان در بررسی های خود به ساده ترین راه برای در امان ماندن از زوال عقل پی برده اند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۹    
این هفته برای طلا هفته بسیار پر نوسانی بود. طی روز های ابتدایی هفته قیمت طلا افزایش شدیدی را تجربه کرد اما در ادامه هفته جهت حرکت آن معکوس شد و قیمت طلا کاهش یافت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۹    
تهیه کننده سریال جناب عالی که قرار بود سریال نوروزی تلویزیون باشد اما الان از بستر اینترنت در حال پخش است، دلیل پخش نشدن این سریال از تلویزیون در ایام نوروز را شرح داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۰    
صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله یا همان ETF ها یکی از دره های خطرناک بازار سرمایه بودند و اکنون به نظر می رسد سازمان بورس برنامه جدیدی برای نجات مردم از این دره در دست دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۷    
با وجود افزایش قیمت پوشک بچه در بازار، عضو هیئت مدیره انجمن صنایع سلولزی بهداشتی ایران گفت که افزایش قیمت محصولات سلولزی بعد از بررسی و تایید سازمان حمایت اعمال خواهد شد و این بررسی هم به بعد از ماه ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۳    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از غبار آلود بودن آسمان نوار غربی و بخش هایی از مرکز کشور طی امروز و فردا خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۰    
آمار گمرکی نشان داد 9 نفتکش حامل نفت خام و نفت کوره روسیه در ماه آوریل محموله خود را در آمریکا تخلیه کرده اند که احتمالا آخرین محموله های تحویل داده شده ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۰:۵۱    
محاسبات رویترز بر مبنای آمار گمرکی نشان داد صادرات نفت عربستان سعودی به چین در ماه مارس نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد کاهش یافت؛ در حالی که صادرات روسیه 14 درصد نزول پیدا کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۰:۱۲    
در حالیکه سال گذشته، دبیر هیات تجدید نظر شورای رقابت اعلام کرده بود "اگر شورای رقابت نبود، پراید 200 میلیون تومان قیمت داشت" ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۴    
وزیر دارایی آلمان با رد درخواست ماه گذشته رئیس جمهور روسیه، اعلام کرد شرکتهایی که گاز طبیعی روسیه را خریداری می کنند، نباید حسابهای روبل برای پرداخت پول آن ایجاد کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۶    
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور گفت: قیمت مرغ در بازار چهار هزار تومان زیر نرخ مصوب عرضه می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۹:۱۲    
کاپیتان ارمنستانی سابق سپاهان می گوید مهاجمان سرعتی از کندی مدافعان این تیم استفاده می کنند و گل می زنند.