دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۳:۳۷May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 19 اردیبهشت 1401 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 29 اسفند 1400 طلا 31 فروردین 1401 طلا 31 خرداد 1401 طلا 31 تیر 1401 طلا 31 مرداد 1401 طلا 31 شهریور 1401 طلا 30 مهر 1401 طلا 30 آبان 1401 طلا 30 آذر 1401 طلا 1 دی 1401 طلا 30 بهمن 1401 طلا 29 اسفند 1401 طلا 1 اردیبهشت 1401 طلا 2 اردیبهشت 1401 طلا 3 اردیبهشت 1401 طلا 4 اردیبهشت 1401 طلا 5 اردیبهشت 1401 طلا 6 اردیبهشت 1401 طلا 7 اردیبهشت 1401 طلا 8 اردیبهشت 1401 طلا 9 اردیبهشت 1401 طلا 10 اردیبهشت 1401 طلا 11 اردیبهشت 1401 طلا 12 اردیبهشت 1401 طلا 13 اردیبهشت 1401 طلا 14 اردیبهشت 1401 طلا 15 اردیبهشت 1401 طلا 16 اردیبهشت 1401 طلا 17 اردیبهشت 1401 طلا 18 اردیبهشت 1401 طلا 19 اردیبهشت 1401 طلا 20 اردیبهشت 1401 طلا 21 اردیبهشت 1401 طلا 22 اردیبهشت 1401 طلا 23 اردیبهشت 1401 طلا 24 اردیبهشت 1401 طلا 25 اردیبهشت 1401 طلا 26 اردیبهشت 1401 طلا 27 اردیبهشت 1401 طلا 28 اردیبهشت 1401 طلا 29 اردیبهشت 1401 طلا 30 اردیبهشت 1401 طلا 31 اردیبهشت 1401 
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۲:۲۴    
وزیر امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:به زودی سامانه سازمان هدفمندی یارانه ها کار خود را دوباره شروع می کند و همه به هر دلیلی که یارانه نمی گیرند می توانند در این سامانه ثبت نام کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۰:۰۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بیانات رهبرمعظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگران در خصوص ارتقای کار و جامعه کارگری راهبردی بود و نکات مهمی را مورد تاکید قرار دادند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۱:۲۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خواستار کمک مجلس به منظور تعیین ضمانت اجرایی اخذ مالیات از خانه های لوکس شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۱:۲۲    
مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی گفت: کسانی که این یارانه ها به حساب آنها واریز نشده و فکر می کنند که مستحق هستند ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۱:۱۹    
معاون اجتماعی پلیس فتا انتظامی کشور از شکایت پرویز پرستویی از منتشرکنندگان کلیپ منتسب به دختر وی در فضای مجازی خبر داد و گفت ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۱:۱۶    
قیمت انواع آرد صنف و صنعت با درصد های مختلف 15 هزار تومان تا 16 هزار 900 تومان اعلام شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۱:۰۴    
رئیس اتحادیه فروشندگان آهن با اعلام اینکه دولت باید با برنامه ریزی های لازم از کمبود کالا و افزایش قیمت ها در بازار جلوگیری کند ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۱:۰۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: یارانه حمایتی واریزی مجموع یارانه قبلی و کمک های معیشتی جدید است و از این پس به صورت یکپارچه پرداخت می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۰:۴۹    
استقلال موفق شد برای اولین بار در این فصل در حضور تماشاگرانش به برتری برسد و همچنین اولین پیروزی در قرن جدید را نیز جشن گرفت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۰:۴۳    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: همیشه به بازیکنانم گفته ام که مدل استقلال بازی کنید؛ مدل استقلال یعنی تا دقیقه 90 و زمانی که سوت پایان بازی زده نشده است، برای برد تلاش کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۰:۲۸    
حدود هشت ماه پس از انتصاب پیمان جبلی به عنوان رییس سازمان صداوسیما، بالاخره معاون سیما هم تغییر کرد و محسن برمهانی 43 ساله جایگزین حمید شاه آبادی 58 ساله شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۰:۲۵    
پرواز همای با انتشار ویدیویی در فضای مجازی از لغو کنسرت پیشروی خود در اهواز خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۰:۰۵    
با پایان گفت وگوی تلویزیونی رئیس جمهور، روند واریز کمک معیشتی 300 و 400 هزار تومانی به حساب مردم شروع شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۹:۰۲    
بلند قدترین سگ جهان که نامش زئوس است، سگی از نژاد گریت دین با قدی بیشتر از یک متر و چهار سانتیمتر بلندترین سگ نر زنده جهان است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تعرفه های اینترنت از سال 1395 تاکنون با وجود چند برابر شدن قیمت ها، ثابت مانده ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۹    
داریوش فرضیایی (عموپورنگ) با ذکر خاطره ای از یک کودک 4 ساله، ماجرای پارگی شلوارش را روایت کرد و کودکان امروزی را مانند یک کامپیوتر دانست.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۹    
سازمان اداری و استخدامی کشور در بخشنامه ای ضوابط اجرایی انتشار عمومی فیش حقوقی مدیران را اعلام کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۸:۲۶    
مراقبت کردن از موها بعد از حمام یکی از مهم ترین راه های پیشگیری از ریزش مو است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۸:۱۱    
نگهداری از سیر یکی از دشوار ترین کارها است و در عین حال یک افزدونی جذاب برای غذا است که نمی توان از خیر داشتن آن در خانه گذشت
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۷:۵۹    
ظرف غذا از دست تان سر خورده و در وسط آشپزخانه ریخته است؟ تلفن میز کارتان مرتب زنگ می خورد ودست تان بند است؟ چای روی شلوارتان ریخته، آن را کثیف کرده ؟ اشتباه نکنید حالا وقت آن است که آرامش پیدا کنید!
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۷:۴۷    
رئیس اتحادیه آرایشگران زنان مشهد با اشاره به الزامات ابلاغ شده به واحدهای این اتحادیه گفت: عنوان شده که انجام کراتین به دلیل سرطان زا بودن ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۷:۴۴    
خشونت به هر شکل که باشد پذیرفته شد نیست و شما باید به خوبی از روح و جسم خود در برابر خشونت مراقبت کنید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۷:۳۵    
شاید فکر کنید تا زمانی که تشنه نباشید می توانید آب نخورید اما باید بدانید بدن شما روزانه به مقدار خیلی بیشتری آب نیاز دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۷:۲۳    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: توسعه نهاد های مالی گام موثری در گسترش سرمایه گذاری غیرمستقیم در بازار سرمایه است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۷:۰۸    
خوداظهاری مصرف برق (قرائت کنتور) از سوی مشترکان در سامانه برقِ من امکان پذیر شده که امکان مشاهده لحظه ای قبوض برق را فراهم می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۶:۵۶    
این مسئله که غذای خود را چگونه می پزید تاثیر بسیار زیادی در سالم بودن و طعم آن دارد. اما یک آشپز حرفه ای غذای خود را چگونه می پزد؟
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۶:۵۶    
هیئت وزیران برای کاهش اثرات تورمی اصلاح نرخ ارز محاسباتی تعرفه گمرکی از 4200 تومان به نرخ ای.تی.سی، سود بازرگانی خیلی از ردیف های تعرفه ای را کاهش داده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۸    
شب هنگام 15 و 16 ماه مه(25 و 26 اردیبهشت) توجه میلیون ها نفر به آسمان جلب خواهد شد جایی که قمر حفره دار مسی رنگ زمین به طور کامل در سایه ی سیاره ما پنهان خواهد شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۶:۲۰    
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به ادعای مطرح شده رئیس اتاق مشترک ایران و چین، درباره پرداخت رشوه از سوی بنگاه های اقتصادی پاسخ داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۶:۱۷    
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: براساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، در استان تهران به جای تخصیص زمین، یک واحد مسکونی به مشمولین واگذار می کنیم .
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۶:۱۴    
اگر هزینه پرواز به ترکیه 10میلیون تومان است، 4میلیون از مسافر دریافت می شود و 6میلیون دیگر را دولت ترکیه پرداخت می کند زیرا معتقد است این هزینه از محل خرید توریست ها جبران می شود بنابراین قیمت ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۲    
ضمیر ناخودآگاه شما می تواند اطلاعاتی را که در شما پنهان است آشکار کند.در زیر هشت نماد مختلف وجود دارد. یکی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از اجرای کالا برگ الکترونیکی در راستای طرح اصلاح یارانه ها خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۵:۳۰    
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره جزئیات طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی پرداخت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۵:۲۱    
نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و جزئیات برگزاری آزمون فوق العاده مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه سال 1401 اعلام شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۵:۱۸    
ایلان ماسک امروز، دوشنبه در توییتی از احتمال مرگ مشکوک خود سخن گفت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۱    
با انتخاب غریزی یک تصویر، ناخودآگاه ما توسط اشکال، رنگ ها، برآمدگی ها و تفسیرها هدایت می شود.به طور خلاصه، این انتخابی است که از، وضعیت ذهنی و زندگی ما صحبت می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۹    
اگر به کسی مشکوک هستید که دروغ می گوید، چند استراتژی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید که به تشخیص واقعیت کمک کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۹    
مقامات دو شهر بزرگ چین که با شیوع بیماری کووید-19 درگیر هستند از شهروندان خود درخواست کرده اند از تماس های اجتماعی اجتناب کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۸    
آخرین گزارش های رسمی از بازار شیرخشک از افزایش حدود 27 درصدی قیمت و فروش تا 50 هزار تومانی هر قوطی 450 گرمی آن حکایت دارد
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۸    
دلایل شما برای کنار گذاشتن دوستی هرچه که باشد، فکر کردن به مزایا و معایب احتمالی آن مفید است. ممکن است احساس کنید که دوست ارزش زیادی در زندگی شما ندارد و یا دلایل دیگر.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۵    
رییس پلیس فتای تهران بزرگ نسبت به کلاهبرداری یا سودجویی از اطلاعات شخصی و هویتی شهروندان در پوشش وام فرزندآوری هشدار داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۲    
وزیر بهداشت گفت: پس از روی کار آمدن دولت مردمی آقای رئیسی و با تاکید ایشان مبارزه با کرونا اولین اولویت بود و واکسیناسیون شتاب گرفت؛
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۲    
قیمت بیت کوین و دیگر رمزارز ها طی ماه های اخیر کاهش زیادی یافت و حال در پایین ترین قیمت خود از اولین ماه سال جاری میلادی قرار گرفته است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۴:۰۹    
واتساپ اکنون قابلیت نشان دادن واکنش با استفاده از ایموجی، به اشتراک گذاری فایل تا حجم 2 گیگابایت و افزایش تعداد کاربران چت های گروهی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۵    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت 12 هزار واحدی روبرو شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۳:۳۶    
ارسلان مطهری این فرصت را دارد تا با درخشش در بازی امروز برابر شهرخودرو جایگاهش در بازی های آینده را هم تثبیت کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۳:۳۶    
بهنوش بختیاری می پرسد مگر دیوانه است که از گوشت خوردنِ مردم ناراحت شود و آن چه گفته در مورد تاکیدش بر خوردن سبزیجات بوده است و نه نخوردن گوشت ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۳:۳۳    
تلویزیون با پخش تیزرهای مجموعه ستایش از پخش این سریال از چهارشنبه (21 اردیبهشت) ماه خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۶    
قیمت محصولات ایران خودرو و سایپارامروز دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 با روز گذشته تفاوتی نداشت و بدون کاهش یا افزایشی به فروش رسید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۰    
طبق گزارش ها این زن 36 ساله بر اثر "میوکاردیت" حاد قلبی که از عوارض جانبی واکسن کرونای فایزر بوده, جان خود را از دست داده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۲:۳۷    
شهردار تهران با تأکید بر اینکه شهرداری تهران در آستانه یک تغییر و تحول است، در خصوص تراکم فروشی در شهر تهران به عنوان منبع درآمد شهرداری ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۲:۳۷    
طبق اعلام بانک مرکزی تا پایان فروردین ماه سال جاری، تعداد انواع کارت های بانکی در کشور به بیش از 414 میلیون رسیده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۲:۳۴    
یارانه معیشتی اردیبهشت ماه فردا باید به حساب سرپرستان خانوار واریز شود. اما اخبار رسیده به تجارت نیوز حاکی است که احتمالا تغییرات زیادی در یارانه اردیبهشت ماه اعمال می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۵    
پس از ناتوانی طلا در به دست آوردن سطوح بالاتر در هفته گذشته، قیمت طلا صبح امروز کاهش بسیار شدیدی یافت و در قلمرو قرمز باقی ماند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۰    
رئیس آژانس فضایی روسیه، ایلان ماسک را به دلیل ارائه اینترنت ماهواره ای استارلینک در سرتاسر اوکراین مورد انتقاد قرار داده و تلاش های وی را در راستای خرید توییتر و "بازگشت آزادی بیان به این شبکه ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۷    
دومین مزایده سراسری به شماره 1126 املاک و مستغلات این سازمان در سالجاری به صورت اینترنتی و از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، طی هفته جاری برگزار می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۱:۴۳    
رئیس کل سابق بانک مرکزی در ادامه اشتباهات آماری اش رشد پایه پولی سال 1400 را 41.5 درصد عنوان کرد، در حالی که طبق اعلام بانک مرکزی تا قبل از شروع دولت سیزدهم رشد پایه پولی سالانه در مرداد 1400 رقم ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۱:۴۳    
در حالیکه کره شمالی ادعا می کند که کشورش "خالی از کرونا" است، امروز (دوشنبه) با افزایش بیماران مبتلا به تب، باری دیگر خواستار تلاش هایی جهت جلوگیری از شیوع کووید-19 در کشور شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۰:۴۰    
یک کارشناس اقتصادی گفت: تصمیم برخی از نمایندگان مجلس برای جلوگیری از واردات گوشی های گران قیمت درست بوده و ضروری است در شرایط تحریمی ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۰:۴۰    
سرپرست اداره دیده بان سلامت بازار سرمایه سازمان بورس گفت: با مصوبه سازمان بورس؛ دو سوت زن تخلفات بازار سرمایه، 91 میلیون تومان پاداش گرفتند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۰:۵۵    
کیومرث پوراحمد پیرامون نمایش فیلم "داستان های هزارویک روز" ساختۀ حبیب احمدزاده در آمریکا و حواشی بوجود آمده متن یادداشتی را منتشر کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۰:۵۲    
بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت گفت: تورم و نرخ های بهره بالاتر در اقتصادهای غربی، دیر یا زود جهان را به ورطه رکود اقتصادی خواهد کشاند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۰:۴۹    
مدیر ورزشی بایر لورکوزن تایید کرد که پاتریک شیک در تابستان امسال فروخته نخواهد شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۰:۴۹    
رئیس کامرزبانک آلمان ابراز نگرانی کرد تحریم های روسیه باعث افزایش ورشکستگی شرکت ها در بزرگترین اقتصاد اروپا شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۰:۴۹    
سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در 16 استان نسبت به تشدید فعالیت سامانه مذکور در 8 استان هشدار صادر کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۰:۴۰    
میزان معاملات انجام شده در سامانه نیما با رشدی معادل 100 درصد، به 4 میلیارد دلار از ابتدای سال جاری تاکنون رسید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۰:۱۳    
سازمان جهانی بهداشت در خصوص یک ویروس خطرناک که کبد انسان را هدف قرار می دهد هشدار داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۰:۰۱    
باشگاه منچستریونایتد 25 درصد از دستمزد بازیکنان خود را برای فصل بعد کاهش داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۰:۰۱    
عضو شورای عالی بورس گفت: ساماندهی ارز ترجیحی، حذف آن و نیز بهره مندی اقتصاد کشور از جمع آوری رانت های ایجاد شده تحت تاثیر استفاده از ارز 4200 تومانی، اقدامی ارزشمند و شجاعانه از سوی دولت سیزدهم است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۰۹:۴۱    
سویه ای خطرناک تر و وحشتناک تر از کرونا بروز و ظهور یافته است که می توان واریانت های قبلی کروناویروس ها مانند دلتا و اُمیکرون را شوخی تلقی کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۰۹:۳۸    
لیر ترکیه در بازار تهران نسبت به ماه گذشته با افزایش قیمت مواجه شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۰۹:۲۹    
رئیس اتحادیه قنادان گفت: افزایش قیمت آرد تاثیری در قیمت شیرینی نخواهد داشت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۰۹:۱۴    
اتلتیکو مادرید با نتیجه یک بر صفر رئال مادرید را شکست داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۰۹:۱۴    
رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی تهران گفت: هیچگونه تغییری قیمتی در نان سنگک اتفاق نیفتاده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۰۹:۰۸    
در حالی که 350 میلیارد و 500 میلیون تومان منابع حاصل از پذیره نویسی عاید باشگاه پرسپولیس و 359 میلیارد تومان عاید باشگاه استقلال شده است و این پول در حساب باشگاه ها قرار دارد ...